Meeting with my sister



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting with my sister

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitenose
Member
Meeting with my sister DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Meeting with my sister   Meeting with my sister Icon_minitimema 5 maa 2012 - 19:27

Whitenose trippelde door het Bloodclan gebied. Ze had vandaag afgesproken met Pinkbee, haar zus uit de Skyclan. Ze hadden het stiekem gedaan zodat niemand het merkte dat Pinkbee haar zus was. Whitenose was vandaag in een vrolijke bui. Ze moest naar de rand van het gebied. Whitenose liep verder, ze dacht aan hoe het met haar zus zou gaan. Vast wel goed. Whitenose kwam na een tijd aan bij de grens van het Bloodlclan gebied. Whitenose stond even stil en snoof, ze rook een muis. Whitenose zakte in de jachthouding en sloop op het diertje af, de muis zag haar te laat. Whitenose sprong op de muis en doodde hem, als er dan een Bloodclankat hier toevallig was dan kon ze de muis aan de kat geven. Of gewoon als zijzelf honger kreeg. Whitenose liep weer terug en ging zitten, ze legde de muis voor haar neer. Ze dacht aan zichzelf. Zij had de gevoelens van een queen. Alleen ze had geen partner, al had ze wel iemand die ze leuk vond. Whitenose had nog nooit zoiets voor iemand gevoeld. Maar ze zou nooit kans bij hem kunnen maken, zij met haar gevlekte vacht. Lapjeskatten hadden nooit een perfect vachtpatroon, ze wist niet precies wat andere van haar vachtpatroon vonden. Whitenose dacht aan Kearn, de kater die ze leuk vond. Nogmaals ontsnapte er een zucht uit haar mond. "Ik maak nooit kans bij Kearn." mompelde ze hardop. Een kat die in de buurt zou zijn zou haar gehoord hebben.

Kearn and Pinkbee only! Kearn eerst.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Meeting with my sister DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Meeting with my sister   Meeting with my sister Icon_minitimema 5 maa 2012 - 20:28

Kearn sloop door het bloodclan gebied op zoek naar een prooi. Hij liep dicht tegen de grens langs de gebieden van die bosclans. Kearn vond het rare katten hij vroeg zich altijd af hoe hij die katten konden overleven. Hij had de geur van een muisje te pakken. Snel en lening sloop hij richting het kleine diertje. Hij zag het zitten en sprong op. Het muisje had hem niet horen aankomen of in elk geval te laat. Snel doodde hij het muisje zodat het geen kans had om te piepen of een ander lawaai te maken. Snel begroef hij het diertje om verder op jacht te gaan. Hij hoorde opeens een kat iets zuchten maar het was te stil om te horen wat het was. Snel liep hij op de kat af. Toen hij dichter in de buurt kwam rook hij dat ht een bloodclankat was. Snel liep hij op de kat af. Daar zat de kat het was Whitenose had Kearn al snel gezien. "Hey Whitenose" zei Kearn vriendelijk. "Alles goed?" Kearn keek Whitenose vriendelijk aan.


Kearn:

Funny Danbo:
Meeting with my sister CupcakekearnMeeting with my sister 1052k40Meeting with my sister MalonalovekearnMeeting with my sister Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Meeting with my sister DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Meeting with my sister   Meeting with my sister Icon_minitimema 5 maa 2012 - 20:33

"Hey Whitenose" hoorde ze Kearn zeggen. "Alles goed?" Whitenose keek met zachte vriendelijke ogen naar hem. Zou hij merken dat ze op hem viel? "Ja alles is goed." antwoordde Whitenose. "Behalve dat ik jou leuk vind en jij mij duidelijk niet." mompelde Whitenose iets te hard. Ze had zelf niet in de gaten dat Kearn het had kunnen horen. Whitenose begon zichzelf te likken. Misschien zou hij haar wel leuk vinden, maar hield hij het ook verborgen.



Meeting with my sister 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Pinkbee
Member
Meeting with my sister DPKsfdL
Badeendje Natasja (:
85

CAT'S PROFILE
Age: - 13 moons -
Gender:
Rank:
Pinkbee
BerichtOnderwerp: Re: Meeting with my sister   Meeting with my sister Icon_minitimema 5 maa 2012 - 20:49

Pinkbee sloop stiekem het skyclan kamp uit, eindelijk kon Pinkbee vandaag haar zus zien! Pinkbee liep stevig door. Toen kwam Pinkbee bij de grens van de Bloodclan. Geluidloos sloop Pinkbee naar de plek waar ze met Whitenose afgesproken had, snel liep Pinkbee een struik in. Pinkbee zag Whitenose zitten. "Ik maak nooit kans bij Kearn." Mompelde Whitenose in zichzelf. Pinkbee wou net naar Whitenose lopen, toen er een bloodclan kater aan kwam lopen. "Hey Whitenose, alles goed?" Vroeg de bloodclan kater. "Ja, alles goed." Antwoorde Whitenose. "Behalve dat ik jou leuk vind en jij mij duidelijk niet." Mompelde Whitenose. "Whitenose, ik ben hier, en ik ben het Pinkbee!" Fluisterde Pinkbee net iets te hard. Hopelijk had de bloodclan kater Pinkbee niet gehoord.


Meeting with my sister V7fhh5
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Meeting with my sister DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Meeting with my sister   Meeting with my sister Icon_minitimema 5 maa 2012 - 20:56

"Whitenose, ik ben hier, en ik ben het Pinkbee!" fluisterde de stem van haar zus. "Kearn, ik moet gaan." zei Whitenose. Whitenose draaide zich om en liep door een paar struiken. Toen Whitenose zeker wist dat Kearn niet achter haar aan was gekomen fluisterde ze iets tegen Pinkbee. "Kom op, het is veilig." hopelijk had Pinkbee haar gevolgd naar de struiken. Ze begon te snorren als ze eraan dacht dat haar zus een Skyclanpoes was, die kregen vast meer kans om kittens te krijgen. Whitenose begon weer te snorren bij de gedachten om een qeeun te zijn. "Kom op Pinkbee." fluisterde ze weer.



Meeting with my sister 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Kearn
Member
Meeting with my sister DPKsfdL
Viktor
283
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 14 moons
Gender:
Rank:
Kearn
BerichtOnderwerp: Re: Meeting with my sister   Meeting with my sister Icon_minitimema 5 maa 2012 - 21:10

"Ja alles is goed" antwoorde Whitenose. Kearn was niet aan het opletten toen Whitenose weer iets mompelde. Snel keek hij de kat aan maar weer had hij het niet gehoord. Toen begon ze haar poot te likken. Kearn hield zijn aandacht er nu bij en luisterde naar elk geluidje. Ineens rook hij een onbekende geur het rook naar een kat uit een clan van het bos. Snel ging hij opstaan en keek goed rond. Die kat zou hier ergens moeten zijn. Daarna hoorde hij een zacht gefluister vanuit de struiken. Snel richte hij zijn blik op die struiken. Daar moest die kat zitten dacht hij. Snel keek hij Whitenose aan om te kijken of zij de geur had geroken of het zachte geluid had gehoord. Whitenose zag er rustig uit. Waarschijnlijk heeft ze het niet door dat Kearn. Ineens zei de kat: "Kearn ik moet weg." Kearn keek Whitenose na hoe ze door de struiken richting de andere kat liep. Zei kijkt waarschijnlijk wel welke kat daar is en verjaagt ze wel dacht Kearn.


Kearn:

Funny Danbo:
Meeting with my sister CupcakekearnMeeting with my sister 1052k40Meeting with my sister MalonalovekearnMeeting with my sister Kearnxmalona Kearn love Malona <3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting with my sister
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: