[Orchis] In order to win, you play the game.



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Orchis] In order to win, you play the game.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Cheriey
Member
[Orchis] In order to win, you play the game. Cherie31
Sannemander>:)
219
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: [Orchis] In order to win, you play the game.   [Orchis] In order to win, you play the game. Icon_minitimema 17 jan 2022 - 14:32

Lang had ze hierover nagedacht. Nachten had ze in haar nest getost. Dagen had ze lopen twisten over haar eigen toekomst. Schuldgevoel, wraakzucht, het had manen lang aan haar geknaagd, het was als een chronische pijn waar maar geen verlichting voor te vinden was. Met het groeien van haar lijf, het ouder worden van haar geest ging het maar niet weg. Ze stond hier nu als volwassen kattin, haar dikke pels viel perfect over de sterke spieren die ze van haar moeder geërfd had. Maar diezelfde pijn hing nog altijd als wolken rond haar kop. Orchis, Skadi en haar moeder. Alle waren waar ze niet waar ze verdiende te zijn. Alle drie leefde een leven dat ze niet verdiende te hebben. Het was niet rechtvaardig, het klopte niet. Cheriey had ooit twolegs benijd voor de macht die ze in hun poten hadden. De macht om bomen in rechte rijen te laten groeien. De macht om stenen nesten te bouwen. Lang had ze gedacht dat het nou eenmaal zo was. Dat dingen niet eerlijk waren en dat ze er maar aan geloven moest. Dat ze maar gewoon er bij moest gaan zitten en potje gaan janken. Maar het was een gesprek met Rabbitcharm dat een start vormde voor een nieuwe ideologie. Het waren Hyzenthlay en Aegir die haar hadden laten zien wie ze ooit geweest was.

Ze was Cheriey en zij kon zelf haar toekomst bepalen. Zelf het spel spelen waarin ze tot nu toe een speelstukje geweest was. Constant heen en weer gezet. Van brat tot orchis. Van Skadi tot die Thunderclanner en Rogue. Ze had er geen puf meer voor. Het was tijd dat ze zelf de kracht in handen nam, het spel speelde en de zaakjes recht ging zetten. Ze was niet bang meer. Maar om te bereiken wat ze wilde moest ze het voorzichtig aanpakken. Het spel kende veel regels, veel listen. Ze zou stapje voor stapje moeten zetten. Rome was niet in één dag gebouwd. Strategie zou haar brengen waar ze wilden. Doel voor doel zou alles weer gaan kloppen. En alleen dan zouden de wolken klaren.

En vandaag, vandaag had ze het lef bij elkaar geraakt voor stap één. Diegene waar het allemaal begon, diegene die haar achterliet. Diepe littekens over haar nek had getekend. Ze zou d'r grijpen, ze zou alles rechtzetten. Voor Aura. Voor al haar siblings die nu uitgekotst werden. Ze stapte naarbinnen toen de general aangaf dat ze naar binnen mocht, liet haar blik op de kater vallen. "Mijn general" mauwde ze "Ik zou u graag iets willen vragen," ze liet even haar blik op haar poten vallen, wachtte het antwoord af.

We played hide and seek in waterfalls

We were younger, we were younger


We used to play in waterfalls
Image 1 Image 2 Image 3
We were younger...
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[Orchis] In order to win, you play the game. Orchis20
m
923
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 63 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [Orchis] In order to win, you play the game.   [Orchis] In order to win, you play the game. Icon_minitimema 21 maa 2022 - 11:28

Always in preparing for battle.
Orchis was vaak in zijn eigen ruimte. Toekijkend op zijn clan terwijl deze aan het werk was. Hij zat dan vaak boven op de leuning van de bank die tegen de muur aangeschoven stond bij een stoffige raam. Vanaf daar kon hij de gehele openruimte zien van de Main Base. Zo zag hij iedereen  en wat ze aan het uitspoken waren. Orchis was vele dingen en een havik was daar één van. Zijn ogen waren overal. Altijd vanuit de hoogte toe glurend op zijn prooien. Als hij maar één ding zag wat hem niet zinde dan dook hij als een roofvogel op die gene af en verslond hem als een stukje prooi. En terwijl hij dan zo keek, soms wel voor uren achter elkaar.. dan stonden er wachters voor zijn deur die er voor zorgde dat hij in alle stilte zijn eigen wacht kon houden. Soms dacht hij na over toekomstplannen, soms sliep hij een klein uurtje als hij weer dagen en nachten tot een stuk door was gegaan. Slapen deed hij weinig, want slapen maakte hem een makkelijk doelwit. Was dat wellicht een van de redens waarom hij niet goed in zijn kop was? De absurde slaap te kort deed namelijk niemand geestelijk goed. Orchis was wellicht gek, maar hij was wel slim. Niemand had het anders zo lang vol gehouden bij de Elite met zijn postuur. Laat staan om ook nog is het hele boeltje te runnen. Een beetje slaap te kort was het waard om als hoogste aan de ladder te staan. Allemaal waren ze stuk voor stuk bang voor hem. Voor de wel meest fragiele gozertje die je bedenken kon. Toen de bewaker dan ook naar binnen kwam rook hij een hint van angst. Zijn lip krulde aan één kant omhoog maar dat was niet te zien voor de ander. Zijn rug was toegedraaid naar de deur, naar de ruimte. Hij keek door het raam en bewoog geen spier. Enkel zijn oor draaide zich naar achteren toe om aan te horen waarom hij er was. Er stond een Young-One voor de Headqaurter. En niet zomaar eentje. Orchis draaide zijn oor terug en gaf zijn wachter het teken dat ze binnen mocht komen. Hij verliet de ruimte en de dochter van Brat nam de plek over. Orchis liet zijn tong over zijn droge lippen glijden maar vervoerde zich veder niet. Ook niet toen Cheriey begon te spreken. "Mijn general. Ik zou u graag iets willen vragen" Vragen. Ze wou hem iets vragen. Met vragen kwamen altijd verzoeken en Orchis kennende.. was hij niet erg geverig .



[Orchis] In order to win, you play the game. Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Cheriey
Member
[Orchis] In order to win, you play the game. Cherie31
Sannemander>:)
219
Actief
“Sometimes I believe in as many as six impossible things before breakfast.”

CAT'S PROFILE
Age: 22 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young one
Cheriey
BerichtOnderwerp: Re: [Orchis] In order to win, you play the game.   [Orchis] In order to win, you play the game. Icon_minitimevr 15 apr 2022 - 21:05

[Orchis] In order to win, you play the game. Dbqezrg-6c797bc7-6481-41f8-a583-4a8d781675e2.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzU2ZWI1N2EzLWU2NzgtNDBhZC1hYzNjLTVjMjZiZWNmNTBlYlwvZGJxZXpyZy02Yzc5N2JjNy02NDgxLTQxZjgtYTU4My00YThkNzgxNjc1ZTIucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
We used to play in waterfalls.
We were younger- we were younger
.

Hij oogde niet happerig. Hm, Cheriey had altijd gedacht dat de slang alles pakte wat hij pakken kon. Ze had verwacht dat hij er om heen ging draaien, er van genood haar zo op d'r teentjes te zien staan. Maar het bleek dat zelfs in dat opzicht ze werd uitgekotst. Ze knikte maar keek hem niet in zijn ogen aan. Nog even hielen likken, nog even volhouden. "Generaal, ik ben oud genoeg om mijn final assesment te doen. Ik heb hard gewerkt aan mijn vaardigheden" begon ze rustig "Ik wil daarom om uw zegen vragen mijn final assesment te starten...en ik hoop, dat ik Brat zou mogen vermoorden als Assesment." Ze trilde niet, ze haperde niet. Er lag geen twijfel nog spanning in haar woorden. Ze moest dit doen. Ze wilde dit doen. "Ik wil haar vermoorden, ik wil haar dood hebben." Ze hief haar kop op, liet haar vurige blik op de generaal vallen. Hij was een kundige lezer van emoties- iedereen wist het. Hij mocht het zien, alle haat en woede die ze voor haar moeder voelde. Hij moest er zeker van zijn dat ze het kon en zou doen. Hij wilde haar ook dood, het zou win win zijn voor ieder van hen toch? "Ik zal haar lijk met me mee terug brengen als bewijs. Ik zal binnen een maan terug zijn en anders, anders kunt u me vogel vrij verklaren. "



We used to play in waterfalls
Image 1 Image 2 Image 3
We were younger...
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Orchis] In order to win, you play the game.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: The Elite Territory :: The Elite Main Base :: Headquarter-
Ga naar: