[AG] Bearpaw



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [AG] Bearpaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icecream
Member
[AG] Bearpaw BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: [AG] Bearpaw   [AG] Bearpaw Icon_minitimedo 20 jan 2022 - 21:12

Hee allemaal <3 ,

Ik mag met toestemming van Lianne jullie Bearpaw aanbieden.
Kitten van Eveningstar en onbekende rogue(eerste paar moons opgevoed samen met Stagtine). Totdat hun neppapa ze keihard heeft verraden *boos* . Haha
Ze hebben een rommelige jeugd gehad. Gevangen door BloodClan. Waar Orchis de kaak van Bearpaw heeft verminkt. Bearpaw en Beetlekit zijn daardoor onafscheidelijk geworden. Beetlekit is nog geen apprentice door de hoge koorts die ze gehad heeft na de gevangenschap bij BloodClan. Helaas is Birdkit nog steeds in de greep van BloodClan. Ze moeten dus hun derde b'tje missen. Bearpaw is wel apprentice geworden met 6 moons met de mentor Dustrose.

[AG] Bearpaw Bearki11
Bearpaw - ThunderClan apprentice - 8 moons

Ik hoef geen ellelange aanmelding. Een goede motivatie en mogelijke ideeën/plotjes zijn wel fijn en erg leuk c: .
Hopen dat iemand samen met ons weer wat activiteit in dit leuke nestje wil schoppen!

Liefs, Julia


[AG] Bearpaw N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[AG] Bearpaw Kfjj0PI
Butter
837
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Bearpaw   [AG] Bearpaw Icon_minitimevr 21 jan 2022 - 20:10

Ik wil wel in je dm's sliden want heb wel inspiratie en misschien een idee :') maar dat wil ik niet hier neer zetten haha


[AG] Bearpaw Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Waspsting
Member
[AG] Bearpaw 8f3908030c2578c81bf9933458b4cf0fe12d0a03
Rei
607
Actief
Strength of the spirit must be guided. Let me guide and I'll make great warriors.

CAT'S PROFILE
Age: ❝101 Moons ❞
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Waspsting
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Bearpaw   [AG] Bearpaw Icon_minitimevr 21 jan 2022 - 20:28

[AG] Bearpaw K9ItomR
Beartusk


Bearpaw heeft al een heel mooi uitgewerkt profiel, dus eigenlijk wil ik daar niet al te veel aan komen. Zijn uiterlijk is mooi uitgedacht en daar blijf ik dan ook lekker vanaf. Een brede grijze kater met gele ogen, en een schuine kaak. Het plaatje hierboven laat zien wat ik ongeveer voor ogen had, al is hij nog niet helemaal tot in de detail bewerkt! Hij zal nog wat donkerder grijs worden en zijn gezicht minder bruin. Ook ga ik kijken of ik zijn kaak kan photoshoppen, maar mijn skills houden ergens op HAHA.

Qua innerlijk voel ik mij eigenlijk heel erg verbonden met hoe Bearpaw beschreven staat. Een kater die eigenlijk de perfecte Thunderclanner lijkt; loyaal, familiegericht en eerlijk, met een sterke wil waar je op kunt bouwen. Toch heeft hij op zijn jonge leeftijd al flink wat meegemaakt. Er gaat geen dag voorbij dat hij niet aan Bloodclan denkt, en hij zijn zusje Beekit niet mist. Al kan hij haar gezicht wel steeds minder goed herinneren, en weet hij eigenlijk niet meer hoe haar geur nou precies rook.. Hij vindt het erg lastig om onder ogen te komen dat hij haar aan het vergeten is. Gelukkig is daar Beetlekit nog, zijn steun en toeverlaat en - helaas voor zijn clangenoten - ook zijn partner in crime. Samen halen ze van alles uit; dankzij Beetlekit's aanleg voor avontuur en zijn talent in plannen komen ze haast overal mee weg. Als ze is gepakt worden weet verstandige Bear zich er vaak wel uit te praten.. Maar dan moet hij Beetle niet in de ogen aankijken, want dan houdt hij het niet meer!

Ik ben lekker enthousiast over het bespelen van deze man. Ik zou graag nog wat meer willen weten hoe het nu precies zit met wat de kittens weten van Stagtine & hoe ze hem ervaren hebben. Het clanschandaal dat hij vertelde dat hij niet hun vader was, was natuurlijk heel publiekelijk, dus dat zullen ze wel meegekregen hebben. Is het aan ons of ze dit gelooft hebben? Heeft Evening dit opgepakt en met hun besproken? Als ik die dingen weet heb ik wat meer een beeld over zijn familiebanden!  


Waspsting

if you are the flower bearing honey


than i am your wasp that stings
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[AG] Bearpaw BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Bearpaw   [AG] Bearpaw Icon_minitimema 31 jan 2022 - 9:44

Ik heb besloten dat hij naar Rei gaat. Ik ga je het wachtwoord opsturen c: .


[AG] Bearpaw N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Bearpaw.
Member
[AG] Bearpaw 7Srsggl
rei (≧◡≦)
33
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Bearpaw.
BerichtOnderwerp: Re: [AG] Bearpaw   [AG] Bearpaw Icon_minitimema 31 jan 2022 - 18:33

Dankuu 🙏🏼


[AG] Bearpaw Bearos10
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[AG] Bearpaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: