Are you okay?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Are you okay?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Icecream
Member
Are you okay? BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimedi 1 feb 2022 - 11:37

Voorzichtig liep hij naar haar den. Zijn poten lieten een spoor achter in de vers gevallen sneeuw van die nacht. Het was nog vroeg, de zon liet zich nog niet zien. De lucht was helder dus het beloofde wel een mooie dag te worden. Een koude, maar wel zonnige dag. De bezorgde uitdrukking op Icecream zijn gezicht was nog niet verdwenen. Hij liep er al een poos mee rond, te lang eigenlijk. Hij had al veel eerder bij haar aan moeten kloppen, maar ergens durfde hij niet. Bang voor wat hij te horen zou krijgen. Ergens was de grote zachtaardige kater best een lafaard. Toch moest hij met haar praten, moest hij haar in ieder geval een luisterend oor bieden. Bramblefrost zijn woorden hadden hem geraakt, de ceremonies hadden hem aan het denken gezet. Hoe ze door het kamp bewoog had zijn zorgen enkel alleen maar aangewakkerd. Hij moest met zijn moeder praten. Hij moest weten of het wel goed met haar ging. Of ze iets van hem nodig had en zo niet of hij toch niet ergens de pijn een klein beetje kon verlichten. Op wat voor manier dan ook. Hij moest er voor haar zijn. Dat was een ding dat zeker was. Dus stapte hij de den van Crystalstar binnen. “Mam? Heb je zin om een stukje te wandelen.” Vroeg hij warm, maar alert aan haar. Alert voor ook maar elk teken van vermoeidheid of pijn bij zijn moeder.

[@Crystalstar]


Are you okay? N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Are you okay? E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimedi 1 feb 2022 - 20:59

Toevallig had ze net een goede span dagen achter de rug: ze had tweemaal goed geslapen, was aan Mellowpaw's training begonnen, en had geen moeilijke berichten gekregen over één van de ontelbare zorgen die continu op haar drukten. Voor de verandering zat Crystalstar niet in haar den te piekeren, maar welverdiend en zelfs relatief tevreden uit te rusten. Daarom keek ze ook met een zeldzame glimlach op toen haar zoon binnenkwam. "Icecream.. Ehm." Ze had lekker gelegen, en was moe, maar besefte ook dat ze al een hele tijd niet écht met hem had kunnen praten, met deze laatste echo van Creamyfrost, die nu al zo lang geleden gestorven was. "Ja, natuurlijk." Voegde ze er dus aan toe, en met een lichte kreun stond de grijze kattin op. Ze was verre van oud, maar constant bezig zijn sleet een lichaam, zeker in zo'n koude leaf-bare. Ze volgde Icecream de den uit, en liep zij aan zij met hem het kamp uit. "Hmm, mij houd je niet voor de gek. Voor de dag, ermee. Wat zit je dwars?" Vroeg ze na een tijdje, toen ze zeker wist dat niemand meeluisterde. Met een wetende blik keek ze hem aan, die blik op zijn gezicht kende ze maar al te goed, hij was ongerust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Are you okay? BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimewo 2 feb 2022 - 14:27

Zijn moeder keek op en direct ontspanden zijn schouders wat. Ze leek veel minder vermoeid dan hoe hij haar bij de ceremonie had gezien. Ze leek nog wel wat moe, maar haar ogen leken in ieder geval een stuk helderder te staan. Ze glimlachte zelfs naar hem, waardoor er ook een liefdevol glimlachje over zijn lippen gleed. Hij was dol op zijn moeder. Ze stemde er mee in en kwam met hem mee het kamp uit toen hij haar dat vroeg. Zo snel ze het kamp uit waren kreeg hij wel meteen een vraag naar zijn kop geslingerd. Eentje die hij ergens ook wel verwacht had. Ze kende hem veel te goed en bij haar probeerde hij ook nooit schijn op te houden. Dat had geen zin en daarnaast wilde hij dat ook helemaal niet. Hij wilde bij zijn moeder helemaal zichzelf zijn, bij haar hoefde hij niet te doen alsof. “Bramblefrost had het over geruchten van je levens. Ik wil me daar niet direct te druk over maken, maar je lijkt wat uit je doen de laatste tijd. Dus het begint toch wat aan me te knagen.” Zei hij dan ook eerlijk tegen haar.


Are you okay? N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Are you okay? E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimezo 13 feb 2022 - 23:15

Daar was het dan. Haar levens. Blijkbaar waren er geruchten door de clan verspreid dat ze er meer kwijt was dan ze liet weten. Nu was het waar dat Crystalstar het nooit helemaal openleek gedeeld had wanneer ze één van Starclan's giften verloren was. "Aha.." Begon de grijze kattin, nogal terneergeslagen dat ze dit met haar zoon moest gaan bespreken. "Ik ben zeker uit mijn doen. Maar je kan er op vertrouwen dat ik nog lang niet over de helft van mijn levens ben." Mauwde ze, wat vaagjes, om maar niet teveel te zeggen. Het was niet dat ze Icecream niet vertrouwde, maar dat zij allebei veiliger waren als hij zo weinig mogelijk wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Are you okay? BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 11:31

Haar antwoord stelde hem niet echt gerust eigenlijk. De was nog niet over de helft van haar levens, maar dat betekende wel dat ze er dus al meerdere kwijt was. Ook gaf ze aan dat ze inderdaad uit haar doen was, maar waarom dan. Wat was er dan aan de poot met zijn moeder. Ze had erg geleden onder de miskraam dat wist hij, maar zou er nog meer zijn? Had de gathering meer met haar gedaan dan hij gedacht had. Hij kon er zijn teen niet op leggen… “Maar wat is er dan mama?” Sprak hij zachtjes tegen haar. Zijn helderblauwe ogen keken haar onderzoekend aan, opzoek naar iets van een antwoord. Iets waar hij iets mee zou kunnen, waar hij haar gerust kon stellen, kon steunen. Iets.


Are you okay? N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Are you okay? E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimedi 15 feb 2022 - 22:05


Hij liet zich niet zomaar afwimpelen, dat had Crystalstar wel kunnen verwachten. Icecream was altijd zo zorgzaam geweest, zo'n gevoelige jongen. Het was een mysterie voor haar hoe zijn voorbeeld een kater als Hermitshell voort had gebracht. "Goed.." Begon de leader met een diepe zucht, waarmee ze tijd rekte om een uitleg te bedenken waarmee ze hem niet voorloog, maar ook niet teveel weggaf. "Ik had gehoopt dat vrede met Shadowclan me wat rust zou geven, maar ik denk dat het tegengestelde waar is." Mauwde ze. Daar was geen woord onwaar van. "Nu moet ík alles oplossen, ik kan geen leger gebruiken in diplomatiek, snap je?" Dat klonk vast niet erg geruststellend. "Ach lieverd.. Je moet je ook niet teveel zorgen maken, weet je? Ik ben leader, ik blijf een soort offer voor de clan. Ik heb dit leven zelf gekozen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
Are you okay? BVaqYmVp_o
Julia
1007
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: Are you okay?   Are you okay? Icon_minitimedo 24 feb 2022 - 15:26

Hij keek naar zijn moeder terwijl hij luisterde naar haar woorden. Langzaam knikte hij. “Ben je bang om te falen mam. Bang om de verkeerde beslissing te maken?” Fluisterde hij toen voorzichtig tegen haar. “Het is niet dat je alles alleen hoeft te doen. Ook bij diplomatieke kwesties zijn er genoeg slimme katten die je erbij willen ondersteunen. Soms moet je niet alle alleen op je schouders willen dragen.” Hij moest zich niet te veel zorgen maken, maar dat deed hij wel. Als het om zijn moeder ging dan deed hij dat wel degelijk. Hij wilde dat ze gelukkig was. Alleen de tijd dat ze intens gelukkig was geweest, dat hij dat zo goed aan haar had kunnen zien, toen waren Firespirit en hij nog klein geweest. Die tijd was alweer zo lang voorbij. Soms verlangde hij daar zo hard naar terug. Toen had hij altijd geweten hoe hij haar op kon vrolijken. Nu wist hij dat niet meer, stond hij schaakmat. “Je bent dan misschien leader je blijft ook voor altijd mijn moeder.” Een waterig glimlachje gleed om zijn lippen. Er lag warmte in zijn uitdrukking, maar ook iets droevigs.


Are you okay? N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Are you okay?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: