Whispers



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Whispers

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Squirrelnose
Member
Whispers  Bliep10
Sannemander hihi
126
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Squirrelnose
BerichtOnderwerp: Whispers    Whispers  Icon_minitimewo 2 feb 2022 - 16:11

It's easy to smile when you have a squirrel's intellect.
Op deze plek in het bos waren geen bomen te vinden. Geen plekjes voor een derde oor om mee te luisteren. Ze had het er op gekozen, dit gesprek zou tussen haar en haar zus alleen zijn. Niemand anders. En onder het excuus van een opmerkelijke vondst aan de grens had ze haar zus hier gekregen. Ze draaide zich naar haar toe en besloot maar meteen met de deur in huis te vallen. Het nieuws dat ze van Olive gekregen had was niet iets wat onbesproken zou blijven. Ze was er voor haar oudere zus. "Dusss, ik heb misschien gelogen" biechtte ze op, een hoopvolle glimlach op haar kop. "Maar, ik wilde je even alleen spreken" ze knikte, zeker van haar woorden. Ze had het voorbereid. "Olive heeft het mij verteld..Spotted" mauwde ze "Hij dacht dat je het al tegen mij gezegd had. En..nou ik wil je gewoon laten weten dat ik het weet, en dat ik er voor je ben, ik zal het aan niemand door vertellen. " Zo het was er uit, ze zou er niet om heen draaien, daar had niemand wat aan.
 


Whispers  D2vbixg-9f20f10b-b04e-468b-8708-cc74582c648e.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOiIsImlzcyI6InVybjphcHA6Iiwib2JqIjpbW3sicGF0aCI6IlwvZlwvZGZjMDI4NDQtZmIwNi00N2QxLWI5MTgtMTgyNjcwM2U2YTY5XC9kMnZiaXhnLTlmMjBmMTBiLWIwNGUtNDY4Yi04NzA4LWNjNzQ1ODJjNjQ4ZS5wbmcifV1dLCJhdWQiOlsidXJuOnNlcnZpY2U6ZmlsZS5kb3dubG9hZCJdfQ

The mind is not a vessel to be filled, but a fire to be kindled.
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
Whispers  Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: Whispers    Whispers  Icon_minitimedo 3 feb 2022 - 18:38

Met een bonzend hart wachtte Spottedrain haar zus af. Ze wilde haar alleen spreken en dat kon maar één ding betekenen. Dit vermoeden werd meteen bevestigd. De poes zette zich al schrap voor de preek die haar zusje haar ging geven, over hoe ze het in haar hoofd haalde om het niet meteen te vertellen, over hoe ongelofelijk teleurgesteld ze wel niet was. Deze kwam echter niet. In plaats daarvan kwam er alleen maar opluchting. "Ik- Squirrel. Dankje." Bracht ze uit, haar blik op haar poten gericht. "Ik beloof je dat dit echt niet de bedoeling was, met Silverwish enzo.. We hadden gewoon lol en ik dacht dat ik niet eens zwanger kon worden.. En toen opeens dit." Sputterde ze. "Het spijt me dat ik het je niet meteen heb verteld."


Whispers  2ze9t7r
Whispers  OSbyBo1
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Whispers
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: