Friendship with Malona?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Friendship with Malona?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 19:31

Whitenose trippelde door het Bloodclan gebied. Ze had niet echt vrienden in de Bloodclan, ze had alleen Pinkbee, haar zus. Ze had niet echt vrienden in de Bloodclan omdat zij anders was. Iemand zou daar verandering in moeten maken! Misschien werd ze anders wel verbannen uit de Bloodclan door Scourge. Whitenose stopte en plofte op de grond neer, ze zuchtte diep. "Waarom ben ik nou anders?" mompelde ze. Op dat moment oorde ze iets in de struiken. Whitenose stond op en ontblootte haar nagels, als deze indringer wilde vechten kreeg de indringer dat! Whitenose liet haar scherpe tanden zien. Als ze deze indringer niet zou wegjagen, zou ze nooit een kater in de Bloodclan krijgen, maar ze wilde zo graag queen zijn... Whitenose zag een zwarte poot uit de struiken komen. Whitenose ontspande zich en keek naar de poes die uit de struiken kwam. Wat moest zij hier?

Malona only!
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 19:43

Het was een bewolkte dag, en Malona besloot om even te gaan lopen door het Bloodclan gebied. Malona liep met stevige poot stappen. Toen rook Malona een geur van een Bloodclan poes, Malona had wel zin om een praatje te maken met iemand en volgde het geurspoor. Toen zag Malona Whitenose, Malona hoorde Whitenose mompelen: "Waarom ben ik nou anders?" Toen wou Malona naar Whitenose toe lopen, toen Whitenose naar de struiken keek en haar nagels ontbloot en haar scherpe tanden liet zien. "Die denkt zeker dat ik een indringer ofzo ben." Dacht Malona. Toen liep Malona uit de struiken en zag dat Whitenose zich weer ontspande en naar Malona keek. "Hallo, alles goed Whitenose?" Zei Malona vrolijk.


Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 19:52

"Hallo, alles goed?" zei Malona. "Nou, niet echt alles." miauwde Whitenose. "Ik vind Frost leuk maar ik ben anders dan alle andere Bloodclan poezen, al wil ik heel graag een Queen worden. En Frost als partner." Waarom vertelde ze dit tegen Malona? Whitenose dacht er verder niet over na en ging gewoon door. "Ik denk dat hij mij niet leuk vind." Whitenose keek op naar Malona. Ze ging zitten en legde haar staart over haar poten. Zou Malona het begrijpen? Zij en Kearn zijn verliefd op elkaar, maar Whitenose en Frost? Zou Frost haar leuk vinden? Whitenose zuchtte diep "Begrijp je dat? Dat je denkt dat hij je niet leuk vind?" Whitenose wachtte rustig af tot Malona antwoordde. Zou ze dit echt wel begrijpen? Malona mocht haar zoiezo al niet. Dat had Whitenose wel gemerkt.



Friendship with Malona? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 20:05

"Nou niet echt alles." Miauwde Whitenose. Malona keek Whitenose vragend aan. "Ik vind Frost leuk maar ik ben anders dan alle andere Bloodclan poezen, al wil ik heel graag een Queen worden. En Frost als mijn partner. Miauwde Whitenose. "Waarom ben je anders dan de andere Bloodclan poezen? Iedereen is gelijk hoor." Miauwde Malona "Ik denk dat hij mij niet leuk vind." Miauwde Whitenose. "Weet je het zeker?" Miauwde Malona. "Wat is Whitenose zielig, dus niet!" Dacht Malona. "Begrijp je dat?" Vroeg Whitenose. "Natuurlijk begrijp ik dat Whitenose, je moet een keertje een praatje met hem maken en dan een keer zegen dat je verliefd op hem bent." Miauwde Malona. Malona keek even naar de lucht. "Ik ben verliefd op Kearn, maar ik weet niet of hij op mij is." Miauwde Malona. "Daarom ga ik hem het een keer zeggen." Miauwde Malona en keek vriendelijk naar Whitenose.


Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 20:15

"Natuurlijk begrijp ik dat Whitenose, je moet een keertje een praatje met hem maken en dan een keer zegen dat je verliefd op hem bent." miauwde Malona. Ze had gelijk, maar hoe zou ze zomaar aan de praat kunnen raken? "Ik ben verliefd op Kearn, maar ik weet niet of hij op mij is." Malona had eigenlijk wel gelijk, zij ging het ook zeggen. "Daarom ga ik hem het een keer zeggen." maakte Malona het af. "Je hebt gelijk, Malona. Ik ga een keer praten met Frost." Whitenose keek even naar de struiken. "Malona, ik vertrouw je nu ineens wel." Whitenose klonk een beetje verbaasd. Ze keek weer terug naar Malona, zou ze echt te vertrouwen zijn? Whitenose schudde haar kop, hoe kon ze nou zo denken? Malona was haar clangenoot, en clangenoten vallen elkaar niet aan en vertrouwen elkaar. Maar de boskatten geloofde in geesten, geesten waren hun vrienden. Wat was dat nou voor gekke gedachten? Wie geloofde er nou in geesten? Whitenose schudde haar kop om helder te worden, haar gedachten gingen ineens ergens anders naartoe.



Friendship with Malona? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 20:27

"Je hebt gelijk Malona. Ik ga een keer praten met Frost. Malona glimlachte naar Whitenose. Whitenose keek naar de struiken en zegt: "Malona, ik vertrouw je nu ineens wel." Zei Whitenose een beetje verbaasd. "Waarom zou ik niet te vertrouwen zijn?" Vroeg Malona een beetje beledigd. Whitenose keek weer naar Malona. Malona zag dat Whitenose dacht, toen schudde Whitenose haar kop. Malona keek naar Whitenose, het was even stil. Het enige wat Malona hoorde was het gefluit van de vogeltjes. Toen zei Malona: "Waar dacht je net aan toen je je kop schudde?" Malona keek even naar de lucht. de wolken werden donker, het ging zo regenen. Toen keek Malona vragend naar Whitenose. "Nou wat dacht je?" Zei Malona tenslotte nog.


Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimevr 9 maa 2012 - 20:35

"Nou wat dacht je?" een doordringende stem doorboorde haar gedachten. "Ow ehm, niks." zei Whitenose. Malona keek naar de lucht waarnaar Whitenose ook naar de lucht keek. Het ging zo regenen. "Ik ben anders... Je weet nog wel he? Met die rogue, ik wilde niet met haar vechten." Whitenose keek geschaamd naar haar poten. Wat zou Frost denken als hij dat zou weten? "Frost..." mompelde ze. Zou hij haar wel aardig vinden? Whitenose dacht niet verder na over Frost, ze ging met hem praten, klaar. "Ik ga een afspraakje maken met Frost om te praten." miauwde ze vastberaden. Niks kon haar liefde voor Frost stoppen, zelfs niet de dood...



Friendship with Malona? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 8:45

"Ow ehm, niks." Zei Whitenose. "Oke." Zei Malona. "Ik ben anders... Je weet nog wel he? Met die rogue, ik wilde niet met haar vechten." Miauwde? Whitenose. Malona keek strak naar Whitenose. "Oja, dat herinnerde ik nog." Zei Malona. "Die Whitenose, ik mag haar niet! Maar ik haat je niet." Dacht Malona. Malona hoorde Whitenose iets mompelen. "Ik ga een afspraakje met hem maken met Frost om te praten." Zei Whitenose tegen Malona. Malona lachtte vriendelijk. Toen kwamen de druppels naar beneden, het ging regenen. Het regende harder en harder. Malona miauwde: "Ik ga even schuilen voor de regen Whitenose." Malona ging onder een boom zitten. Toen de regen ophield kwam Malona onder de boom vandaan. "Heb je honger Whitenose? Ik vang wel dan wat." Miauwde Malona vriendelijk. Malona ging zitten en wachtte op het antwoord van Whitenose.


Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimeza 10 maa 2012 - 8:58

Grote druppels regen vielen uit de lucht, Malona ging schuilen. Whitenose dook ook maar onder een boom. Toen de regen minder werd tot het ophield kwam Whitenose weer onder de boom vandaan. "Heb je honger Whitenose? Ik vang wel dan wat." stelde Malona voor. Whitenose schudde haar kop. "Nee, ik kan wel zelf voor prooi zorgen." antwoordde ze. Ze sprong de struiken in en kwam al snel terug met een muis. Whitenose keek naar een vogel die overvloog en een veer liet vallen, met een slome val viel hij op de grond. Whitenose stond op en spurtte een boom in, de vogel merkte het niet en vloog regelrecht in haar geopende klauw. Whitenose klom weer de boom uit en legde de vogel langs de muis. Ze had wel zin in een goed gevecht, maar nergens was hier een boskat of rogue te bekennen. "Heb jij ook zin in een goed gevecht met een rogue of een boskat?" vroeg ze aan Malona. Whitenose ging weer even zitten.



Friendship with Malona? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 20:34

"Nee, ik kan wel zelf voor prooi zorgen." Miauwde Whitenose. Malona knikte. Toen sprong Whitenose in de struiken en kwam al snel terug met een muisje. Malona keek naar het kleine dode muisje. Toen keek Malona even naar de lucht en zag een vogel over vliegen die een veer liet vallen, Whitenose zag het ook. Whitenose spurtte een boom in, Malona keek naar de boom waar Whitenose in was gegaan. Toen kwam Whitenose terug met een vogel en legde die naast het muisje neer. "Moet ik nu onder de indruk zijn ofzo?" Dacht Malona in zichzelf. "Heb je ook zin in een goed gevecht met een rogue of een boskat?" Vroeg Whitenose aan Malona. Malona haalde haar schouders op. "Weet ik veel." Antwoorde ze. Malona keek naar de lucht. Er vlogen vogels in de lucht. Toen keek Malona weer naar Whitenose. "Heb je eigenlijk vrienden in Bloodclan? Als ik je zie, zie ik je altijd alleen lopen." Vroeg Malona tegen Whitenose.


Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimezo 11 maa 2012 - 21:23

"Heb je eigenlijk vrienden in Bloodclan? Als ik je zie, zie ik je altijd alleen lopen." zei Malona. Whitenose keek naar de grond. "Eigenlijk niet." Stamelde Whitenose. "Ja... Jij." voegde ze er aan toe. Whitenose keek naar de dikke witte wolken, ze zwoven snel door de lucht. Het was niet echt windstil. En Whitenose besefte nu pas dat ze eigenlijk geen vrienden in de Bloodclan had. Ze zuchtte. Ze dacht aan de vele vogelgroepen die door de lucht vlogen. "Je hebt gelijk, ik loop altijd alleen." Een zucht van verbazing kwam uit haar mond, waarom had ze eigenlijk geen vrienden in de Bloodclan?



Friendship with Malona? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 18:23

Whitenose keek naar de grond. "Eigelijk niet." Stamelde Whitenose. "Ja... jij." Voegde ze eraan toe. Whitenose keek naar de dikke witte wolken. Malona keek ook naar de wolken. Veel vogelgroepen vlogen door de lucht, het waren kleine vogelgroepjes, van spreeuwen en nog een paar andere vogels. "Je hebt gelijk, ik loop alleen." Zei Whitenose. Een zucht van verbazing kwam uit Whitenose's mond. Malona keek naar Whitenose. "Je voelde je heel eenzaam denk ik." Miauwde Malona. "Maar nu hoef je je niet eenzaam te voelen, ik ben je vriendin, en je kan bij mij alles kwijt." Voegde Malona er aan toe. Malona glimlachtte even naar Whitenose. Toen keek Malona keek weer naar de bewolkte lucht. "Whitenose ik zal altijd je vriendin blijven, wat er ook gebeurt." Zei Malona zachtjes tegen zichzelf. Toen keek Malona weer naar Whitenose. "Zullen we wat gezellig's of leuks doen ofzo?" Vroeg Malona aan Whitenose.


Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Whitenose
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
~SCP 106
108

CAT'S PROFILE
Age: :: 18 Moons ::
Gender:
Rank:
Whitenose
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimedo 15 maa 2012 - 19:01

Malona keek ook een aantal keren naar de lucht en keek toen weer naar Whitenose. "Je voelde je heel eenzaam denk ik." Miauwde Malona. "Maar nu hoef je je niet eenzaam te voelen, ik ben je vriendin, en je kan bij mij alles kwijt." Whitenose knikte dankbaar naar Malona. Ze glimlachte naar haar. "Whitenose ik zal altijd je vriendin blijven, wat er ook gebeurt." Zei Malona zacht. "Zullen we wat gezellig's of leuks doen ofzo?" Whitenose knikte en stond op. De grons was nog nat, al kwam de zon er een beetje doorheen. Whitenose deed even haar ogen dicht om te genieten van de zon. Haar vacht glinsterde in de kleine zonnestralen die door de bladeren op de bosgrond vielen. "Zullen we gaan jagen?" vroeg ze toen ze weer haar ogen open had. Haar ogen werden groot toen ze iets achter Malona zag aankomen. "Niet bewegen." fluisterde ze. "En vooral niet omkijken." Het verbaasde Whitenose ook een beetje. Het beest glibberde verder op de twee poezen af. Wat moest een slang nou hier? "Hij is niet op zijn plek." Whitenose hield haar blik gefocust op de slang.
De slang begon te sissen en kwam steeds dichterbij.

(XD slang! En korte post... Sad)



Friendship with Malona? 2h6wvw1

Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
Friendship with Malona? DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: Friendship with Malona?   Friendship with Malona? Icon_minitimedi 27 maa 2012 - 15:49

Whitenose stond op, Malona stond ook op. de zon kwam een beetje doorheen. Malona keek even naar Whitenose, die haar ogen even dicht deed. "Zullen we gaan jagen?" Vroeg Whitenose weer toen ze haar ogen open had. Malona knikte. "Ja hoor." Antwoorde de zwarte poes. Toen werden Whitenose's ogen groot. "Niet bewegen." Fluisterde ze. "En vooral niet omkijken. Malona keek verbaasd naar Whitenose. "Waarom dat nou weer?" Dacht de Bloodclan poes. Toen hoorde Malona iets achter haar sissen. "Staat er een slang achter me?" Vroeg Malona een beetje bang. Malona draaide zichzelf een klein beetje om, ze zag een lange, zwarte slang, die naar de 2 poezen toe glibberde. Malona keek Whitenose met grote ogen aan. "Ren zo snel als je kunt, en klim in een boom die goed beschut is en probeer zo hoog te klimmen in die boom, de slang kan ons niet ruiken want de wind zit niet tegen." Fluisterde Malona. Malona rende en riep: "Whitenose volg me!" Zonder achterom te kijken rende Malona zo snel als ze kan, ze zag een grote boom, die helemaal dik was met bladeren. "Whitenose hier kunnen we in klimmen!" Hijgde Malona. Malona klom in de boom, en probeerde zo hoog mogelijk te klimmen. Malona slaakte een diepe zucht. Toen keek Malona om zich heen of Whitenose in de boom zat, maar Malona kon het niet zien. "Whitenose." Riep Malona. "Whitenose waar ben je?"Riep Malona nog een keer, maar dan iets harder "Ojee als ze maar niet gepakt werd door die slang!" Dacht Malona

(Flutpost Razz)




Friendship with Malona? Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Friendship with Malona?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: