Wandering



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Wandering

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Wandering   Wandering Icon_minitimewo 23 feb 2022 - 19:50

Mottleshroud was verder afgedwaald dan dat zijn plan eigenlijk was, maar de geur van verse prooi prikte in zijn neus. Het spoor moest hier ergens verder lopen. De jonge kater trippelde verder. Mottle opende zijn bek lichtjes om de geur verder op te pakken maar het spoor werd steeds zwakker. Hij gaf een zwiep met zijn staart uit frustratie. Een lichte zucht liep over zijn lippen. Hij wou niet weer met lege poten thuis komen bij het kamp. Zeker niet in dit weer. Gisteren was hij ook al met honger naar bed gegaan en hij merkte hoe zijn botten langzaam steeds meer begonnen uit te steken. Hij had sowieso al niet veel vet op z’n lijf staan, maar tijdens leaf bare werd dat altijd drie keer zo er. Hij keek op en realiseerde zich nu pas dat hij bijna bij de Fourtrees was aangekomen. Hij stak zijn neus in de lucht. Zwakjes rook hij de grens markeringen van de Riverclan, maar de geur van Thunderclan was ook zeer aanwezig. De kater kneep kort met z’n ogen. Het kon geen kwaad om kort een kijkje te nemen toch? Voorzichtig trippelde hij verder richting de drie hoge bomen.  


Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step


Laatst aangepast door Mottleshroud op ma 28 feb 2022 - 13:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimedo 24 feb 2022 - 15:18

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf was vaak in de buurt van de Fourtrees te vinden. Het was neutraal gebied en hoewel ze officieel gezien ook naar de gebieden van de andere Clans mocht, zeker als ze op zoek was naar planten om haar patiënten te verzorgen, was het soms toch wat spannend. De onrust die ongetwijfeld nog steeds aanwezig was tussen Shadowclan en Thunderclan en de ruzie die Newtspark had veroorzaakt tussen Riverclan en haar terwijl ze bij Thunderclan was had ervoor gezorgd dat Remnantwolf niet zeker was of ze wel welkom zou zijn. Ze mocht maar of het verstandig was. Ze zuchtte diep terwijl ze haar amberkleurige ogen sloot en voorzichtig de omgeving van de drie overgebleven bomen rond stapte. Haar oortje wiebelde toen de geur van Windclan haar begroette, dit keer was het niet Falconstrike of Storkpaw, geen van de Medicine Cats van Windclan. Het was een Warrior die ze nog niet eerder had gesproken. 'Ik zag net nog een muisje bij de voet van een boom.' Ze had het enkel nooit kunnen vangen, want ze was nu eenmaal geen ervaren jager.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimema 28 feb 2022 - 14:29

Mottleshroud twijfelde of het verstandig was hier te komen. Natuurlijk was het gewoon neutraal gebied. Maar er was ontzettend veel onrust tussen de clans. Gelukkig had windclan daar weinig mee te maken, maar dat wou hij ook graag zo houden. Hij tippelde verder richting de drie bomen. De geur van Thunderclan hing overduidelijk in de rug. Gemengd met de zoete geur van kruiden. De kater kwam dichterbij en herkende inderdaad de Medicine cat van de thunderclan. Hij had haar nooit eerder gesproken. Hij glimlachte vriendelijk naar haar. 'Ik zag net nog een muisje bij de voet van een boom.' zei ze. Mottleshroud wiebelde geamuseerd met zijn oren. 'Vast en zeker de muis die ik net al op het spoor was, geluksvogel' mauwde hij. 'Remnantwolf is het toch?' vroeg hij. 'Ik ben Mottleshroud,' stelde de kater zichzelf kort voor.
@ Remnantwolf


Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimewo 2 maa 2022 - 8:55

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf keek de Windclanner aan, ze kon misschien niet jagen maar met haar reukvermogen was er niks mis. Zeker omdat ze die ook gebruikte om de juiste planten te vinden, het was een combinatie van al haar zintuigen die haar in staat stelde om alles te kunnen vinden. Remnantwolf had ook geleerd van Rousebell's ongeluk dat ze blind haar planten moest kunnen vinden en oefende stiekem heel af en toe met gesloten ogen om de juiste planten te kunnen vinden. Het was beter als ze niet weg zou vallen, die angst had ze nog wel af en toe. Al wist ze ook realistisch gezien dat ze veilig was in Thunderclan. 'Vast en zeker de muis die ik net al op het spoor was, geluksvogel' mauwde de Windclanner waardoor ze grinnikte. 'De geluksvogel zit in de boom.' Plaagde ze vrolijk terug. 'Remnantwolf is het toch?' vroeg hij, waardoor zij een bevestigend geluidje maakte. 'Ik ben Mottleshroud,' stelde hij zichzelf voor waardoor ze warm knikte. 'Aangenaam Mottleshroud. Mooie naam.' Het paste bij hem.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimewo 4 mei 2022 - 21:55

Mottleshroud ging rustig bij de voet van de boom zitten. Dit was neutraal gebied, en de jonge medicine cat zou de laatste zijn die hem plots zou aanvallen. Er was niks mis met een onschuldig gesprek. Hij sloeg zijn gevlekte staart netjes over z'n voorpoten heen. De kat voor hem grinnikte. 'De geluksvogel zit in de boom.' Mottle keek kort omhoog naar de hoge takken van de eikenboom. Een korte zucht verliet z'n lippen, maar snel zette hij een ondeugende grijns op. "Ik krijg hem nog wel." Het was nog lang geen sundown, en tevens, morgen was er weer een nieuwe dag, nieuwe kansen. 'Aangenaam Mottleshroud. Mooie naam.' miauwde de medicine cat nadat hij zich had voorgesteld. De windclanner gaf haar een kort knikje. 'Wederzijds.' Hij glimlachte kort. 'Opzoek naar kruiden?' vroeg hij nieuwsgierig aan haar.
@ Remnantwolf



Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimedi 17 mei 2022 - 12:29

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf was blij te zien dat ondanks het feit dat ze enorm jong was geweest toen ze volledig volleerd Medicine Cat was geworden er nog katten waren die haar het respect gaven die bij haar rang hoorde. Die verder keken dan wie haar Mentor was geweest en haar ervaringen. Die haar gewoon de kans gaven het goede te doen. Het goede te blijven doen. De Windclanner leek haar humor wel te kunnen waarderen. 'Ik krijg hem nog wel,' Mauwde de kater met een ondeugende grijns waardoor Remnantwolf hoofdschuddend grinnikte. 'Wat als het een vrouwelijke muis is, dan heb je de kans geschoten,' Grijnsde ze terwijl haar ogen schitterden van haar geplaag. De kater knikte kort toen ze zijn naam bewonderde. 'Wederzijds,' Hij glimlachte kort. 'Op zoek naar kruiden?' Remnantwolf knikte langzaam. 'Er is enkel nog te weinig te vinden. Een kitten heeft een deel van mijn planten verwoest. Die tegen Greencough.' Murmelde ze terwijl haar blik langs de stam van de boom gleed. 'Gelukkig doet Newleaf binnenkort vast wel de intrede.' Murmelde ze.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 19:57

Mottleshroud genoot er altijd van een praatje te maken met katten uit andere clans. Hij was zeker niet van kwade aard. Hij maakte nou eenmaal liever een praatje dan dat hij een kat verjoeg. Dat maakte hem niet minder trouw aan zijn clan zoals sommige van zijn clangenoten dat wel opvatten. Mottleshroud snorde geamuseerd. "Das pech, muis weg," grinnikte hij. Ach, er liep vast nog wel ergens een dik konijn over het windclan gebied die hij zo te grazen zou nemen. Hij knikte kort. "Jammer van je voorraad." mauwde hij oprecht. Hij moest er niet aan denken dat er onnodig kits zouden sterven aan de vreselijke ziekte. "Maar new-leaf brengt veel goeds gelukkig," mauwde hij tenslotte en schonk de kattin een vriendelijke glimlach.


Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimema 23 mei 2022 - 11:19

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf keek naar de geamuseerde Mottleshroud. Hij kon er in ieder geval tegen dat hij niet altijd wat zou vangen. De meeste katten baalde als ze na een lange dag niet toch wat mee konden nemen naar de Clan. 'Das pech, muis weg,' Remnantwolf grinnikte met hem mee terwijl ze ontspannen haar staart zwiepte. Het klonk zacht ritselend maar zou niet voldoende zijn om al het prooi weg te jagen. De kater knikte kort toen ze vertelde over de kitten. 'Jammer van je voorraad.' Mauwde hij oprecht waardoor Remnantwolf dankbaar glimlachte. 'Onze kruidenvoorraad is heilig. Als iemand aan mijn planten komt.' Haar blik werd wat feller, ze waren belangrijk. 'Gelukkig is Newleaf nabij. Het brengt ons alles wat we willen..behalve oorlog.' Oorlogen die anders wellicht in Leafbare zouden worden uitgevochten konden soms ook wachtten tot Newleaf zodat ze tenminste sneller te eten hadden en de plantenvoorraad verbeterd werd. 'Maar new-leaf brengt veel goeds gelukkig.' Remnantwolf knikte. 'Kittens! Ik houd van ze. Zolang ze mijn den heel laten.' Ze leek helemaal op te warmen. Als ze niet zou sterven als Medicine Cat dan zou ze wellicht hopen nog een partner te vinden op latere leeftijd.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimeza 11 jun 2022 - 16:28


Mottleshroud keek toe hoe de blik van de Medicine cat feller werd. Dat was duidelijk. Niet aan haar voorraad komen. Hij knikte. "Dat is ook begrijpelijk. Het lijkt me dat het veel moeite kost om alles opnieuw te verzamelen." mauwde hij. Hij had natuurlijk geen verstand van kruiden. In zijn ogen zagen vrijwel alle plantjes en bloemetjes er het zelfde uit. Tevens, kon ze maar zoveel dragen elke keer als je het bos in ging. Het moest een verschrikkelijk gedoe zijn alles steeds aan te blijven vullen. De ogen van Mottleshroud verdonkerde toen Remnantwolf over oorlog begin. "Ja... Helaas wel" zei hij terwijl hij ongemakkelijk met zijn oren wiebelde. Hij hield niet van oorlog en vechten. Hij wist dat er katten in zijn clan zaten die maar al te graag bloed onder hun nagels wouden voelen, maar de windclan kater had er totaal geen behoefte aan. Als het moest dan moest het. Maar vaak had hij het idee dat dingen beter uitgepraat konden worden met woorden dan met klauwen. Helaas deelde niet veel katten die mening. Mottleshroud drukte de gedachte van oorlog weer weg en glimlachte. Dromerig keek hij voor zich uit. Een zucht liep over zijn lippen. "Ik zou maar al te graag kittens willen. Al heb je natuurlijk je poten vol aan ze. Het lijkt me geweldig om zoons en dochters te hebben." mauwde hij. Maar ja, hij moest nog wel de juiste partner vinden. Hij had wel een kat op het oog die hem aansprak, maar dat was een kater, dus dat had niet veel zin als je kittens wou. Zijn blik ontmoette die van Remnantwolf weer.


Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimezo 12 jun 2022 - 13:33

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf wist dat een deel van de planten niet groeiden op bepaalde momenten. Dat maakte het nog lastiger als een onwetende kat aan haar spullen zat. De kater knikte. 'Dat is ook begrijpelijk. Het lijkt me dat het veel moeite kost om alles opnieuw te verzamelen.' Remnantwolf knikte voordat ze zachtjes sprak. 'En bepaalde planten groeien niet altijd. Het is hetzelfde idee als wanneer iemand een prooi van je steelt en deze ergens in het territorium achterlaat maar je het prooi niet op kan geven want het is nodig omdat er anders honger geleden wordt.' Ze knipperde even met haar ogen voordat ze haar kop schuin hield. De blik van de ander leek even te veranderen. Hoewel Newleaf veel goeds bracht, waren het ook spannende tijden omdat oorlogen die de Leaders niet hadden willen voeren tijdens Leafbare wellicht dan op kwamen. 'Ja... Helaas wel.' Mauwde de kater terwijl hij ongemakkelijk met zijn oren wiebelde. Het was ook iets waar zijzelf geen behoefte aan had. Waren er überhaupt katten die Medicine Cats waren die op oorlogen liepen te springen? Ze kon zich geen van haar collega's voorstellen. 'Ik zou maar al te graag kittens willen. Al heb je natuurlijk je poten vol aan ze. Het lijkt me geweldig om zoons en dochters te hebben.' Mauwde hij waardoor Remnantwolf glimlachte. 'Ik mag ze niet, en eerlijk gezegd wil ik die niet. Niet als ze zo zijn als de kittens die mijn den overhoop haalden. Of de kitten van de Deputy. ' Mauwde ze droogjes. Loudkit was ook echt een poot of vier vol. Zacht uitgedrukt.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimezo 12 jun 2022 - 22:20


Mottle luisterde aandacht naar het voorbeeld die de medicine gaf. Hij knikte als antwoord. Poeh, het moest vast lastig zijn als medicine cat. Al die kruiden en bessen en bloemen en Starclan knows what. Nee, dat was niet voor hem weggelegd. Liet hem maar lekker over de heide rennen daar was hij een stuk beter in. De kater hield zijn kop schuin. "Wat doe je als je voorraad op is en het kruid ook niet meer groeit?" vroeg hij toen nieuwsgierig. Stel je had dat ene kruid net nodig voor een zieke kat... Die kittens konden veel meer moeilijkheden veroorzaken dan simpel weg wat kruiden door elkaar gooien. Arme Remnant. Een lichte glimlach speelde over zijn lippen. "Dat snap ik goed hoor" mauwde hij. Aan kittens had je je poten vol dat zeker. Wellicht nog meer als Queen dan als vader. Immers was zij de gene die de hele dag de kleintjes moest zogen. Dat was niet bepaald de taak van een kater. Al was Mottleshroud overtuigd om zoveel mogelijk voor zijn kittens te doen als die er ooit mochten komen. Niet zoals veel andere katers die amper iets met hun kits te maken wouden hebben. Nee, zo zat hij niet in elkaar. "Ik hoop toch snel vader te kunnen worden hoor," murmelde hij. Voor zijn idee ging de tijd veelste snel voorbij. Straks was hij een oude opa. Dan zat het er niet meer in. En het leek er niet bepaald op dat een van de she-cats uit de clan echt iets in hem zagen of andersom.


Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimewo 15 jun 2022 - 13:21

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf was een oprechte kattin, als ze een kat niet mocht zou de hele wereld dat weten maar als ze een kat mocht dan vertrouwde ze die vaak ook makkelijk. Daarnaast was er niks mis met de informatie die ze deelde. Elke kat wist dat er kittens waren die enorm de boel overhoop konden halen. 'Wat doe je als je voorraad op is en het kruid ook niet meer groeit?' Vroeg de kater nieuwsgierig waardoor Remnantwolf haar ogen naar de hemel gleden. 'Hopen dat Starclan mij kan helpen de Clan zo goed mogelijk te dienen. Daarnaast planten gebruiken die ongeveer dezelfde werking hebben maar vaak ook wat bijwerkingen die een Medicine Cat niet voor haar patiënt wenst.' Mauwde ze zachtjes. Er waren vaak wel meerdere planten met dezelfde werkingen of plantencombinaties die dezelfde werking konden hebben maar vaak wat bijwerkingen konden hebben waardoor ze meestal niet werden gebruikt. 'Dat snap ik goed hoor.' Mauwde hij. 'Ik hoop toch snel vader te kunnen worden hoor,' Murmelde hij waardoor Remnantwolf glimlachte. 'Het is je vast wel gegund. Starclan zou gek zijn als ze je de kans niet zouden geven ' Hij was waarschijnlijk een betere vader dan meeste katers konden worden. Hij had een warmte die de gelukkige Queen kon gebruiken om samen de kittens de beste kansen te geven.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Mottleshroud
Member
Wandering Harry-styles
Eden
219
Actief
Treat People With Kindness

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior Moorrunner
Mottleshroud
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 13:52


Hij keek toe hoe de jonge kattin haar ogen ten hemel sloeg. Met een schok besefte hij hoeveel ze wel niet afhankelijk was van Starclan en de seizoenen. Een rilling liep over zijn rug bij het idee dat een kat verschrikkelijk ziek was en dat je precies wist wat voor medicijn er nodig was maar dat het er simpel weg niet was. Het leek hem verschrikkelijk. Sowieso was Medicine Cat zijn niks voor hem. Hij kon er slecht tegen om andere te zien lijden. En wellicht was dat tegen gaan wel het doel van een Med cat, toch had je een dikke huid nodig. Mottleshroud had dat overduidelijk niet. Hij knikte even kort. "Dan hoop ik dat je je voorraad snel weer aan kan vullen," mauwde hij met een glimlach. Ondertussen was het alweer bijna greenleaf dus alle planten waren in volle groei. Gelukkig hadden de kittens haar nest niet overvallen in leafbare. Een grote glimlach kwam op zijn gezicht. "Dankje," mauwde hij oprecht. Zijn ogen sprankelde.


Wandering RYrDupw
A journey of a thousand
miles starts with a
single step
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Wandering Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Wandering   Wandering Icon_minitimedo 14 jul 2022 - 18:21

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Remnantwolf was een kattin die sterk was geworden. Ze keek ook op naar sterke aktten zoals Beetlepaw en Eveningstar. Ze zou net zoals hen nooit opgeven, al had ze natuurlijk een andere taak. Ze wist ook dat ze wellicht in haar leven ooit de keuze moest maken om iemand doodsbessen te geven. Niet omdat ze dat wilde maar omdat diegene anders teveel zou lijden. Als de dood een feit was, als Starclan een feit was en als vrede in Starclan het enige was waar een kat nog toekomst zou hebben. Dan had ze geen andere keuze. Dat wist de jonge kattin en ondanks het feit dat ze af en toe niet de beste kat voor de taak leek, was ze de beste kat voor de taak. Ze zou immers altijd streven om het beste van de Clan naar boven te halen. 'Dan hoop ik dat je je voorraad snel weer aan kan vullen,' Remnantwolf glimlachte dankbaar. Ze hoopte dat zelf ook. 'Dankje,' Mauwde de kater oprecht met sprankelende ogen waardoor Remnantwolf een klein glimlachje toonde. 'Graag gedaan.' Murmelde ze.




Wandering Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Wandering
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: