[Search] Little lovebug



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Search] Little lovebug

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lovekit
Member
[Search] Little lovebug DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Lovekit
BerichtOnderwerp: [Search] Little lovebug   [Search] Little lovebug Icon_minitimema 7 maa 2022 - 18:17

hi!

Ik struggle met het leven en activeit hier, dus introduceer ik mijn nieuwste projectje: Lovekit.

Lovekit is een blank slate. Hij is clanloos, familieloos & plotloos, en daar hoop ik met dit topic verandering in te brengen.

Over Lovekit
Love is een grote jongen, die door zijn enorme hoeveelheid fluff nóg groter lijkt. Zijn grote poten verraadden al dat hij alleen nog maar door gaat groeien en het in zich heeft een formidabele warrior te worden. Tegenover zijn grote bouw staat echter een klein hartje. Love is vaak nog wat verlegen en nogal goedgelovig. Hij snapt niet zo goed waarom anderen hem soms wat intimiderend vinden, hij wilt het liefst gewoon vriendjes maken. Love heeft nog geen leeftijd en nog geen clan, dat laat ik afhangen van de aanmeldingen. Ik wilde hem zo rond de 4/5 moons maken.

Wat ik zoek
Eigenlijk alles wel. First en foremost zoek ik familie. Het liefst een handjevol sibs en ouder(s)/pleegouder(s). Verder zoek ik ook graag vrienden en eventueel een rivaal/vijand om de zaak spannend te houden. Dit mogen nieuwe accounts zijn of al bestaande, het is mij om het even!


[Search] Little lovebug Lovebugos
Terug naar boven Ga naar beneden
Harefall
Member
[Search] Little lovebug Tumblr_pr66d5Hl2I1u54sr2o1_500
Beertje ✧
10
Actief
“Take Me
To The Hole!”

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Moor Runner
Harefall
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Little lovebug   [Search] Little lovebug Icon_minitimema 7 maa 2022 - 19:44

Hiya! Moest Lovekit in Thunderclan terecht komen dan heb ik Loudkit wel als vriend of vijand c:


[Search] Little lovebug VQyioSn
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
[Search] Little lovebug DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Little lovebug   [Search] Little lovebug Icon_minitimema 7 maa 2022 - 19:49

Ik heb Foul als vijand/rivaal. Met zijn grote bek en ambities moet dat vast wel lukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovekit
Member
[Search] Little lovebug DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Lovekit
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Little lovebug   [Search] Little lovebug Icon_minitimevr 11 maa 2022 - 15:05

Leuk beide, bedankt! Ik laat zijn clan nog even afhangen van eventuele familie, dus kleine bump om te kijken of daar nog interesse voor is! (:


[Search] Little lovebug Lovebugos
Terug naar boven Ga naar beneden
Rimepaw
Member
[Search] Little lovebug DPKsfdL
133
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Kitten
Rimepaw
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Little lovebug   [Search] Little lovebug Icon_minitimevr 11 maa 2022 - 16:08

Ik heb nog mogelijk wel een moeder. Kan ik je DM opzoeken?


[Search] Little lovebug Rimesi12
Terug naar boven Ga naar beneden
Lovekit
Member
[Search] Little lovebug DPKsfdL
25
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 4 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Lovekit
BerichtOnderwerp: Re: [Search] Little lovebug   [Search] Little lovebug Icon_minitimevr 11 maa 2022 - 16:22

Ik heb iemand gevonden @Butter, maar bedankt! Lovekit gaat in windclan terecht komen! (: dus vriendjes en dergelijke zoek ik voornamelijk daar, anders voor in de toekomst als hij app is


[Search] Little lovebug Lovebugos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Search] Little lovebug
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: