Remember lost times



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Remember lost times

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
Remember lost times Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimezo 3 apr 2022 - 14:17

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Het was een poosje geleden dat ze had gehoord dat Newtspark was overleden en pas later was ze er achter gekomen dat ze kittens had nagelaten. Wat zou zij als Medicine Cat nalaten, wat zou haar nalatenschap zijn? Geen kittens, want ze zou in haar ogen nooit een familie stichten, niet op dezelfde manier als Warriors dat deden. Ze zou waarschijnlijk ook niet op een strijdveld overlijden, dat was iets waar ze niet zeker over was maar waar ze wel vanuit ging. Hoe ze het ook bekeek, ze dacht niet dat ze ooit dezelfde paden als Newtspark zou gaan bewandelen. Het was haar Mentor geweest maar het feit dat ze kittens had gekregen, leek hetgeen dat uiteindelijk gestraft was. Soms snapte ze Starclan niet, was dat daadwerkelijk het ergste dat een Medicine Cat kon doen? Misschien dat ze ooit vragen zou gaan stellen maar voorlopig zou Starclan niet verschijnen, tenminste dat hoopte ze dan. Echt afscheid had ze niet genomen van Newtspark en misschien was het daarom ook dat ze naar de plek was getrokken waar ze haar voor het eerst had gezien, nog voordat ze haar naam had leren kennen. Toen was er een Rogue bij geweest. Zou hij al van haar dood weten? Ze wist het niet. Het enige dat ze wist was dat ze voorzichtig moest zijn. Ze had een immense angst voor alles dat met Twolegs in aanraking kwam. Zo kwam het dan ook dat ze op een afstandje van de boerderij bleef zitten en haar staart langzaam zwiepte, diep in gedachten verzonken, totdat het geluid van pootstappen de aanwezigheid van een ander verraadde.

- Foulpaw eerst




Remember lost times Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Remember lost times DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimema 4 apr 2022 - 10:24

Een zachte zucht verliet zijn lippen terwijl hij de bekende grond van zijn territorium verliet en naar een ander gedeelte van een ander territorium ging. Het was één van de eerste keren dat hij naar het Lost territory ging, maar hij had het even nodig. Even weg uit zijn Clan. Nu dat hij Littlenose beter had leren kennen en dat gesprek met Settleddust had gehad, ging hij zijn dagen al wel iets positiever tegemoet, maar soms had hij nog steeds zijn ruimte nodig. Zeker na alles wat dat er was gebeurd in de Clan. Acornstar’s verwarrende orders en daarna opeens zijn dood. Het was momenteel te veel aan het worden en hij moest gewoon even op zichzelf zijn. Dat the Lost territory misschien niet de beste plek was, wist hijzelf ook wel. Hij wist echter ook dat hij er al wat manen training op had zitten en zichzelf prima kon verdedigen als dat nodig was. Hij moest alleen iemand tegenover zich hebben die geen vuile trucjes kende die hij nog niet wist, maar daar maakte hij zich nu niet druk om. Zijn aandacht werd meteen getrokken door een paar geluiden die hij niet meteen kon plaatsen en hij zette koers naar de grote schuur, waar zijn blik al snel viel op een andere kat. Hij opende zijn bek en nam haar geur in zich op. ThunderClan. Ze leek nog jong, ongeveer zijn leeftijd. ”Wat doet een ThunderClanner zo ver van huis?” vroeg hij snerend aan haar, een arrogante houding aannemend. Hij was en bleef immers een ShadowClanner.

OOC: Is het common knowlegde onder de Clans dat Remnantwolf de med cat van TC is? (ik heb het zo gedaan dat hij haar rug ziet en niet haar gezicht, dus haar evt zo niet herkent als het wel common knowledge is xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Remember lost times Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimedi 5 apr 2022 - 17:12

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
Wat was het met Shadowclanners of katten uit een andere Clan en sneren? Ze had dit keer toch nog niks gedaan? De jonge Medicine Cat hield haar kop dan ook ietwat schuin terwijl ze de Apprentice, die naar Shadowclan rook, aan staarde. 'Wat doet een Thunderclanner zo ver van huis?' In tegenstelling tot de ander was ze een volleerd Medicine Cat en had ze voldoende redenen om niet altijd op haar territorium te zijn. Ze had verwacht dat de ander haar wel zou herkennen, sinds haar naam was genoemd op de laatste Gathering. 'Medicine Cat zaken.' Mauwde ze kalm, immers was zij de Medicine Cat en was alles wat ze deed automatisch iets dat een Medicine Cat deed. Dat het dit keer wat persoonlijker was, dat was niet belangrijk. Zij had soms ook momenten nodig om haar focus te leren zetten op het juiste. Want hoewel het in verhalen altijd eenvoudig leek was dat lang niet altijd het geval in de werkelijkheid.




Remember lost times Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Remember lost times DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 10:03

Oh… oh. Het was Remnantwolf. Foulpaw weigerde om de gloed van zijn huid die onder zijn pels trok te laten zien in zijn gelaat terwijl hij naar haar woorden luisterde en hij gaf een simpel knikje. ”In een schuur?” vroeg hij verward, terwijl hij om zich heen keek. Er waren geen kruiden te zien voor zover zijn verstand van kruiden dat hem kon vertellen. Enkel dieren waarvan het merendeel hun nieuwsgierig en dom aan aan het kijken waren. Zijn oortjes draaiden zowel nerveus als geïrriteerd toen één van die dieren lawaai begon te maken. Dadelijk zouden er Twolegs komen! Hij deed zijn best om zijn geagiteerde houding te verbergen voor de medicine cat, maar zijn haren gingen toch overeind staan en zijn bovenlip trok zich dreigend naar achteren. ”Ik ben blij dat we die niet in de buurt van ons territorium hebben,” zei hij geïrriteerd. Voor zover hij wist, was het enkel WindClan die echt last hadden van andere dieren en Twolegs. Op het drassige gebied van ShadowClan zouden ze niet zo snel last hebben van de twee. Daar hadden ze weer andere problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Remember lost times Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimeza 16 apr 2022 - 22:05

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat keek de Apprentice aan, ze wist dat als het leven anders was gelopen ze net zoals hem nog op haar naam zou wachtten. Een naam die passend was, en in plaats van een Starclanner zou een Leader haar die naam dan gegeven hebben. 'In een schuur?' Vroeg hij verward terwijl hij om zich heen keek. Twolegs waren nu ook niet haar favoriet maar ze kon niet zeggen dat hun tuinen soms geen handige planten verborgen. 'Ik ben blij dat we die niet in de buurt van ons territorium hebben.' Mauwde de kater geïrriteerd. Remnantwolf hield haar kop schuin voordat ze die schudde om het geluid te kunnen verwerken. 'Nee. Ik heb het ook niet zo op Twolegs. Kattenkruid is er wel vaak te vinden. Ik.. ik kwam hier omdat Newtspark hier ooit kwam. Om te zien wat haar hier na toe lokte. Of er iets is dat ik kan gebruiken.' Mauwde ze zachtjes, haar stem kalmer dan ze zich voelde. Er was zoveel gaande, zoveel dat haar bang maakte om een oorlog. Een oorlog, wellicht dat ze ooit tegen de grote hoeveelheden bloed zou kunnen die er dan vergoten werden maar voor nu was ze veel liever niet aan de zijlijn van boze katten. 'Wat zoek jij hier?' Hij was nerveus, dat kon ze als goed getrainde Medicine Cat zien. Liegen tegen de meeste Medicine Cat's was het niet waard. Al kon ze natuurlijk niet altijd alles goed hebben.




Remember lost times Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Remember lost times DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimema 18 apr 2022 - 14:01

Foulpaw liet zijn blik kort naar haar glijden toen ze over Newtspark sprak. Newtspark… Foulpaw had haar niet echt gekend, maar hij had wel veel verhalen over haar gehoord. En die waren niet allemaal even goed. ”Wat was jouw relatie dan met Newtspark?” vroeg hij verward. Hij kon moeilijk oordelen over een kat die hij nog nooit gekend had. Zijn blik gleed door de omgeving en rustte weer op haar toen ze haar vraag stelde. ”Er is op dit moment nogal veel gaande in mijn Clan en ik had even nood aan rust,” zei hij op een norse toon, zijn blik strak naar haar richtend. Het was de waarheid, alleen gewoon niet gedetailleerd beschreven. Ze was misschien dan wel een medicine cat, maar ze was nog altijd een kat van een andere Clan. Foulpaw ging niet over Acornstar’s dood vertellen en hoe veel effect dat op de Clan had. Dat waren ThunderClan’s zaken niet. Zijn blik bleef die van haar dan ook rustig vasthouden terwijl hij probeerde om de geluiden om hem heen te negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Remember lost times Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimewo 27 apr 2022 - 11:50

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat keek de Apprentice aan toen ze overgingen over een onderwerp dat ze meestal zelf de laatste tijd probeerde te verbergen. 'Wat was jouw relatie dan met Newtspark?' Remnantwolf keek hem aan terwijl ze langzaam haar staart zwiepte en haar schouders op haalde. 'Ze was mijn Mentor.' Mauwde ze zacht al leek er geen echte warmte in haar toon aanwezig te zijn. 'Er is op dit moment nogal veel gaande in mijn Clan en ik had even nood aan rust.' Remnantwolf knikte langzaam, dat was een herkenbaar probleem. 'Als je moeite hebt met slapen moet je even je Medicine Cat vragen of ze je onder andere kamille kunnen geven. Een klein beetje kan al ver gaan.' Mauwde ze zacht, het werd vaak liggende aan de symptomen gemengd met andere planten, maar hij zou er vast samen met Peppernose uit komen.




Remember lost times Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Remember lost times DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimedo 28 apr 2022 - 11:47

Foulpaw liet zijn blik bedachtzaam naar haar gaan toen dat ze aangaf dat Newtspark haar mentor was geweest. ”Ik hoor soms slechte roddels over haar. Zijn die waar?” vroeg hij aan de poes. ”Ik heb haar zelf niet goed gekend, dus ik weet niet wat ik ervan moet geloven.” Misschien was dit beter iets wat hij aan zijn eigen Clanmates moest vragen, maar hij wist dat een medicine cat vrij neutraal in het leven stond en zich vaak niet baseerde op roddels. De kans was dus groter dat hij een fatsoenlijk antwoord van Remnantwolf zou krijgen dan van één van zijn eigen Clanmates. Zijn blik gleed naar de ThunderClan medicine cat toen ze aangaf dat kamille goed was voor slaapproblemen. ”Zo erg is het nu ook weer niet,” mompelde hij terwijl hij de huid onder zijn vacht voelde prikkelen. Hij was het niet gewend dat anderen hem goed advies gaven of zich om zijn welzijn bekommerden en ook al wist hij dat ze een medicine cat lag en dat dat dus in haar aard lag, vond hij het toch een beetje awkward. Hij wendde zijn blik dan ook snel van haar af, hopend dat ze er niet over door zou gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Remember lost times Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimedo 5 mei 2022 - 14:36

We all carry small membranes of memories within us as does nature. All life force around us are fragments of memories engraved in chips of iron, copper and silver, like we are remnants of the past
De Medicine Cat zag de bedachtzame blik waardoor ze haar kop van de ander af draaide. Newtspark was immers niet haar favoriete onderwerp al leek het soms wel zo. De ander had haar ongetwijfeld voor een deel gevormd. 'Ik hoor soms slechte roddels over haar. Zijn die waar?' vroeg hij aan de poes. 'Ik heb haar zelf niet goed gekend, dus ik weet niet wat ik ervan moet geloven.' Remnantwolf liet haar amberkleurige ogen over de ander heen glijden voordat ze diep in ademde. 'Elke kat maakt fouten,' Mauwde ze uiteindelijk een beetje aarzelend en diplomatiek. Soms was het beter om een ander niet de hele waarheid te vertellen, toch? 'Zo erg is het nu ook weer niet,' Mauwde de Apprentice waardoor ze hem een warm glimlachje gunde. 'Gelukkig, maar laat het ook niet zo erg worden.' Mauwde ze terwijl ze haar staart langzaam zwiepte.




Remember lost times Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Remember lost times DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Remember lost times   Remember lost times Icon_minitimedo 5 mei 2022 - 15:46

Hij kreeg een heel vaag antwoord terug dat totaal niet aan zijn verwachtingen voldeed. Goed, dan zou hij het wel aan Settleddust vragen. Hij gaf enkel een knikje op haar woorden. Hij wist dat ze het enkel zei omdat ze een medicine cat was en omdat die neutraal stonden tegenover de Clans. Als ze een gewone warrior was geweest, had ze hem wel op een andere manier behandeld. Hij besefte dat hij niks uit dit gesprek zou krijgen behalve irritant advies over hoe hij voor zichzelf moest zorgen en stond dan ook op. ”Ik moest maar weer eens teruggaan naar mijn kamp. Mijn mentor is me vast aan het zoeken,” zei hij op een norse toon tegen de poes. Hij gaf Remnantwolf dan ook een knikje, waarna hij haar de rug toekeerde en van het verloren territorium weg begon te lopen. Hij was hier met niks gekomen en zou ook met niks vertrekken. Wat teleurstellend.



OOC: Topic uit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Remember lost times
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: