If ain't money, then wrong number



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 If ain't money, then wrong number

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Foxpaw.
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimezo 3 apr 2022 - 15:13

Foxpaw zette haar haren op tegen de kou terwijl ze naar buiten liep. Ze had geen zin om op een groepje te gaan wachten voor te gaan trainen. Ze wilde een persoonlijke mentor en zo lang ze die nog niet had, weigerde ze haar kostbare tijd te verspillen met katten die niet op tijd op kwamen dagen. Ze zou alvast wel vooruitgaan. Ze zou de preek dan later wel weer te horen krijgen, maar dat maakte haar niet veel uit. Ze had geen enkele ambitie in haar aderen lopen om zo snel mogelijk een warrior te worden. Het zou haar familie toch nooit opvallen, dus waarom al die moeite doen als ze anderen kon zien rondrennen en het werk voor haar zag doen? En als die oude zakken botten eten wilden hebben, moesten ze zelf maar van hun luie reet af komen. Dat ging zíj niet voor ze doen. Met een demonstratief gebaar keerde Foxpaw het kamp de rug toe en liep in de richting van the Sunningrocks, al zou het nu waarschijnlijk niet veel zonnen zijn. Het was nog altijd de kou die Leafbare met zich meebracht en Foxpaw ademde kleine wolkjes uit terwijl ze zich door haar territorium begaf. Ze vond de stenen niet veel later en ging lui liggen, al rilde ze wel kort toen haar buik contact maakte met de ijskoude steen onder haar. Maar goed, het was beter dan die stomme taken doen voor de Clan. Dat was één ding dat zeker was.

@Runningwind
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimezo 3 apr 2022 - 15:49

Runningwind


Hij zat voor zijn den rustig zijn prooi op te eten, dat heeft de kater wel verdiend na de koude jacht bij de steppingstones. Zometeen moet hij op een grens patrouille, maar daarvoor heeft die tijd genoeg. De zon staat nog niet op de juiste plek. Runningwind keek het hele kamp rond, overal wordt er gegeten en getongd. Maar hij merkte op dat een apprentice uit het leerlingenhol liep en direct demonstratief richting de doorntunnel liep. Hij was benieuwd waar de leerling precies heen ging. Op een of andere manier kwam hij op de naam foxpaw, die eerder al vaak eigenwijs was. De leerling had namelijk nog geen mentor, en misschien moet Eveningstar daar snel wat aan doen mompelde hij.

De kater at zijn prooi snel op en liep richting de doorntunnel achter haar aan. De sporen liepen richting de zonnerotsen. "Wat moet die nou daar, is niet eens warm nu" mompelde hij. Toen hij bij de zonnerotsen was zag die dat foxpaw op een van de stenen lag, rillend van de kou. "Vind je het niet koud? Als je wilt kan ik aan Spotteddrain vragen of je mee kan met grenspatrouille. Zodat je wat van kan leren in plaatst van luieren op de rotsen. Zo vang je geen prooi voor de clan" bromde hij.

Hij wist dat ze niet ging luisteren maar besloot op een zachte manier op te lossen. En anders mag die tekens plukken bij de elders, dan is die ook tijdje zoet. Afwachtend op het antwoord ging die zitten met een strenge blik naar de leerling.



If ain't money, then wrong number Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimema 4 apr 2022 - 11:48

Natuurlijk moest het weer zo zijn dat één of andere nobele Clanmate haar gevolgd was en nu de baas over haar moest gaan spelen. Ze draaide traag haar kopje in zijn richting, alsof hij een vervelende vlieg was. Ze zag dat het Runningwind was, zogenaamd één van de oudere warriors waar ze respect voor moest hebben. Respect haar reet. Dat hadden ze ook niet voor haar, dus waarom zij wel voor hun? Ze trok haar neus op alsof ze iets vies had geroken toen hij over een grenspatrouille begon en ze keek hem hooghartig aan. ”Ik lig hier prima, maar bedankt voor je bezorgdheid,” zei ze op een poeslieve toon, alsof ze echt dacht dat hij met haar begaan was. Ze was enkel een pion in hun spel om prooi te vangen voor de Clan. Daar ging ze niet aan mee doen, niet als zij één van de laatsten zou zijn die van de prooi mocht genieten. Hard werken om anderen vervolgens van je harde werk te zien profiteren. Nee, dank u. ”En mijn jachttechnieken komen er wel wanneer Eveningstar mij een mentor geeft. Toch ben ik heel blij dat je zo begaan met me bent. Dat geeft me een goed gevoel.” Iets van een snerende ondertoon was te horen naarmate ze meer woorden sprak en er verscheen een scherpe blik in haar kristalblauwe ogen. En nu oprotten. Dankjewel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimema 4 apr 2022 - 22:34

Runningwind


"Ik lig hier prima, maar bedankt voor je bezorgdheid" Runningwind trok een wenkbrauw op, geen enkel kat zal in zijn hoofd halen om in leafbare op de koude rotsen te gaan liggen. "Dat zal wel niet" mompelde hij, extra patient voor Remnantwolf. Maar het volgende antwoord had die wel verwacht van zo leerling, hoe vaak is er wel niet geklaagd over haar. ”En mijn jachttechnieken komen er wel wanneer Eveningstar mij een mentor geeft. Toch ben ik heel blij dat je zo begaan met me bent. Dat geeft me een goed gevoel.” met een snerende ondertoon naar hem gericht. Dit pikt Runningwind niet, maar wist zelf dat die rustig moest blijven. "Op deze tempo mag je wel lang wachten totdat je warrior bent, en misschien dat Eveningstar nog besluit om te wachten met haar keuze." De kater trok met zijn staart van frustratie. "Alle krijgers maken wel zorgen om je, waarom luister je niet naar ons behalve je toekomstige mentor?" Nu is hij wel nieuwsgierig waar het ondeugende gedrag vandaan komt.



If ain't money, then wrong number Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimewo 6 apr 2022 - 11:37

Foxpaw kon zien dat haar attitude hem irriteerde, hoezeer hij dat ook probeerde te verbergen. Mooi zo. Zijn attitude irriteerde haar namelijk ook. Kon hij niet gewoon oprotten en zichzelf met andere dingen bezig houden als ze dan toch zo irritant was? Maar ja, wat kon ze ook verwachten. Hij was weer zo één van die heilige warriors die per se wilde dat iedereen hun Clantaken goed zouden doen. Hij begon over Eveningstar en Foxpaw rolde met haar ogen. ”Het interesseert me niet, Runningwind. Al blijf ik heel mijn leven apprentice. In tegenstelling tot jou heb ik niet zo’n grote ambities. De Clan kan me gestolen worden.” Ze keek weer met een geïrriteerde blik naar opzij. Ze wist niet in hoeverre ze die woorden meende, maar ze wist wel dat het haar niet veel kon schelen of Eveningstar haar lang apprentice zou laten of niet. Zij had er niet voor gekozen om in deze Clan te leven. Nee, ze had er niet voor gekozen om gebóren te worden in een gezin dat niks om haar gaf. Maar daar had de senior warrior niks mee te maken. Ze snoof spottend toen dat hij zijn woorden sprak. ”Alle krijgers of jíj?” vroeg ze scherp aan hem. ”En de enige reden dat jij je zorgen maakt, is omdat ik niks voor de Clan doe op dit moment. Niet om mij persoonlijk.” Dus doe niet alsof dat wel zo is wilde ze hem toebijten, maar ze hield het nog net in. ”Maakt het wat uit of ik hier lig of niet? Ik heb nog geen training gehad, dus ik ga waarschijnlijk toch niet voor jou of de Clán kunnen betekenen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimevr 8 apr 2022 - 15:31

Runningwind


Runningwind probeerde rustig te blijven, hij wist dat die veel geduld heeft maar met leerlingen die zo ondeugend zijn moet je echt veel geduld hebben. Hij schrok van de opmerking dat het haar niet interesseerde dat ze lang geen mentor krijgt en ook geen ambities heeft. ”Het interesseert me niet, Runningwind. Al blijf ik heel mijn leven apprentice. In tegenstelling tot jou heb ik niet zo’n grote ambities. De Clan kan me gestolen worden.” De kater dacht al dat leerlingen dromen om krijger te worden of uiteindelijk leider van de clan, alhoewel weinig katten die lot treffen. "Het gaat niet om de ambities,in een clan helpen en beschermen we de zwakkeren zoals elders en kittens. Dat is de taak van de leerlingen en krijgers." De poes keek weer geirriteerd opzij, waarna ze spottend snoof toen hij vertelde dat alle katten zorgen maken om haar. ”En de enige reden dat jij je zorgen maakt, is omdat ik niks voor de Clan doe op dit moment. Niet om mij persoonlijk." maar de opmerking daarna maakte hem razend, als die dit verteld aan Eveningstar zal zij waarschijnlijk maandlang tekens laten plukken bij de elders. "We zorgen voor elke kat en helpen elkaar. Clan kan niet zonder de ander. Wat als hier straks een vos langskomt en niemand is in de buurt? Weet jij hoe je dan moet handelen?" Runningwind hoopte niet dat ze zal zeggen naar kamp rennen voor hulp, want dan neemt ze de vos mee naar het hart van de thunderclan. "Je kan beter al wat van opsteken van andere katten, dan dat straks de schaduwclan of rivierclan binnenstormt in het kamp en alle katten nodig zijn. Dan kun je jezelf beschermen door de technieken die je al opgedaan hebt, en niet pas nadat je een mentor hebt." Runningwind wist niet hoelang het nog ging duren voordat zij een mentor zal krijgen, maar hij hoopte wel binnenkort. Hij zwiepte kwaad zijn staart en keerde om richting het kamp, de kater gaat dit mooi aan eveningstar of spottedrain vertellen.



If ain't money, then wrong number Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimezo 10 apr 2022 - 13:23

Bla. Bla. Bla. Elders en kittens beschermen. Het kon haar allemaal gestolen worden. Alhoewel… Nee, ze wist zeker dat ze dat niet meende. Er waren heus wel kittens in haar Clan die ze zou verdedigen met haar leven als het zou moeten. En waarschijnlijk ook wel elders. Misschien ook wel andere katten. Oké, misschien interesseerde het haar meer dan ze door wilde laten schijnen, maar ze kon haar woorden nu niet meer terugnemen en dat ging ze niet doen ook niet. Ze trok met haar oortje toen hij over een vos begon en haalde haar schouders op. ”Ik red mezelf wel,” zei ze op een felle toon, al wist ze niet zeker of dat waar was. Waarschijnlijk niet. Zonder enige training een vos aanvallen? Ze dacht niet dat ze dat ging overleven. En ze dacht ook niet dat het haar ouders echt veel kon schelen als ze dat niet zou doen. Achter haar ogen prikten tranen en boos knipperde zij ze weg. Ze luisterde boos naar de woorden die hij sprak over het nut hebben van het leren van technieken om zichzelf en de Clan te verdedigen, zelfs voordat ze een mentor had. Daarna stormde hij weg. Foxpaw kneep haar ogen kort samen en vroeg zich af of ze hem nu moest achtervolgen, maar besloot om te blijven liggen. Ze was te boos en te bitter om hem achterna te gaan. Ze lag hier liever op de koude rotsen weg te rotten dan dat ze ook maar één stap in dat verdomde kamp zette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
If ain't money, then wrong number N8yMMF1g_o
Julia
1281
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimema 11 apr 2022 - 15:26

Kalm zat ze in het kamp. Ze had haar vacht weer eens een poetsbeurt gegeven, waardoor die mooi glom. Het zilver in haar vacht sprong er dan nog meer uit, dan dat haar vacht dof en vies op haar vel lag. Meestal probeerde ze dat te voorkomen, maar soms was ze te druk of te gehaast om zichzelf te wassen. Dan kwam het wel eens voor dat ze er verwilderd uitzag, maar dan maakten anderen zich alleen maar druk om haar. Dus het was beter als ze er wel wat aan deed. Ze keek op toen Runningwind het kamp in kwam. Ze wilde de kater een knikje geven en doorgaan met de orde van de dag, maar toen zag ze dat er iets aan hem was. Dat hij kwaad leek om iets. Dus kwam ze toch maar overeind en stapte naar hem toe. Een onderzoekende blik in haar felgele ogen.


If ain't money, then wrong number BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimeza 16 apr 2022 - 8:09

Runningwind


Woedend liep Runningwind door de doorntunnel heen, zelf maakte die wel stiekem zorgen over foxpaw maar hoe die gedraagde op de sunningrocks maakte hem kwaad. Zo horen apprentices niet opgevoed te worden zei hij zachtjes tegen zich zelf. Hij zag dat Eveningstar zijn kant op liep en met onderzoekende blik naar hem keek, zelf had die nog niet besloten wat hij wou zeggen. Want aan ene kant wilt die niet als een oude elder gezien worden maar aan andere kant moet de apprentice toch een standje krijgen. Rustig ging hij zitten en vertelde wat er gebeurt was op de sunningrocks. Nadat Runningwind alles verteld had, werd hij zelf ook wat rustiger. "Misschien kun je een gesprek met haar aangaan?" vroeg hij op zorgwekkende toon.



If ain't money, then wrong number Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
If ain't money, then wrong number N8yMMF1g_o
Julia
1281
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 50 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimedi 26 apr 2022 - 12:03

Ze wilde vragen wat er loos was, maar toen stak Runningwind al van wal. Even ontstond er een ernstige blik in haar felgele ogen. Ze luisterde aandachtig en knikte langzaam. Toen Runningwind vroeg of ze een gesprek met haar aan kon gaan. “Dat kan ik, of ik vraag het Spottedrain of één van de masters om dat te doen.” Zei ze toen tegen Runningwind. “Wil jij Foxpaw hier heen brengen?” Vroeg ze toen aan hem.


If ain't money, then wrong number BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimeza 21 mei 2022 - 22:18

Runningwind


De leider klikte naar hem en bevestigde dat zij of spottedrain een gesprek kon aangaan met Foxpaw, hij zuchte van opluchting.  Maar toen Evening vroeg of hij de apprentice kon ophalen bij de zonnerotsen, zat hij wel te twijfelen of zij zal meewerken. "Ik weet niet of zij wel naar mij zal luisteren, dat was net ook zinloos. Zelf denk ik dat het beste is om samen met jou of spottedrain terug te gaan. Maar ik ga een poging doen om haar naar kamp te krijgen." De kater stond op en zwiepte even met zijn staart van frustratie, daarna keerde hij om richting de doorntunnel terug naar de zonnerotsen.

Op een haastige tempo naderde Running de rotsen en zag de apprentice nog op de rotsen zitten. Hij zuchte en liep naar toe. Op een strenge en kordate toon "Ik heb Eveningstar net gesproken, ze wilt dat je naar het kamp komt. Spottedrain of Eveningstar willen je spreken." Mocht dit niet werken, dan zal hij een andere strategie moeten aannemen.



If ain't money, then wrong number Runnin11


Laatst aangepast door Runningwind op vr 24 jun 2022 - 23:06; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw.
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Freedje
74
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Foxpaw.
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimema 23 mei 2022 - 13:57

Foxpaw liet zich met een zucht ontspannen weer op de Sunningrocks zakken toen dat Runningwind eindelijk wegging. Ze achtte de kans hoog dat hij nu naar Eveningstar ging om haar aan te spreken op Foxpaw’s gedrag. Wat een ellende. Even overwoog ze om naar een ander deel in het territorium te gaan zodat de kater haar niet kon vinden, maar die zou ze later wel weer volop voelen als ze uiteindelijk terug zou komen naar het kamp. Er bestond ook een kans dat de kater de hoop op had gegeven en naar zijn eigen taken was gegaan, maar dat dacht ze niet. Die stomme kat deed er alles aan om die schijnheilige warrior code te volgen. En ja hoor, ze lag nog geen tien minuten rustig toen dat ze weer pootstappen hoorde. Ze wierp hem een giftige blik met haar kristalblauwe ogen toe toen hij zijn woorden sprak en stond op. ”Heb je nu je zin? Hielenlikker,” mompelde onder haar adem door terwijl ze door liep. ”En ik kan het prima af, dat tripje naar het kamp alleen. Je hoeft mijn poot niet meer vast te houden nu. Je hebt al wel weer genoeg gedaan,” beet ze hem toe, waarna ze de tocht naar het kamp begon te zetten. Ze was helemaal klaar met van die bemoeizuchtige katten en ze had helemaal geen zin om Eveningstar onder ogen te komen. Maar het leek erop dat ze geen andere keus had en Foxpaw liep met dikke tegenzin het kamp binnen, waar ze Eveningstar al zag zitten. ”Je wilde me spreken?” vroeg ze op een toon die duidelijk niet al te enthousiast klonk en ze ging zitten, haar kristalblauwe ogen richtend naar haar leader. StarClan, kon dit snel genoeg over zijn?

Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
If ain't money, then wrong number DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: If ain't money, then wrong number   If ain't money, then wrong number Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 23:14

Runningwind


Hij wist dat Foxpaw op een ondeugende toon zal spreken tegen hem en noemde hem een hielenlikker, wat hij van zich afwimpelde. Wanneer zij een mentor heeft dan zal ze respect leren dacht hij. Ze zei ook dat ze best alleen naar het kamp kon gaan en dat hij veel had gedaan, dus hij besloot met een boog richting het kamp te gaan om haar niet verder op de jutten. Aangekomen bij het kamp besloot de kater om niet bij het gesprek te gaan mengen maar pakte een prooi van de prooistapel, waarop die ging zitten bij het krijgershol terwijl hij Eveningstar en Foxpaw in de gaten hield.



If ain't money, then wrong number Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
If ain't money, then wrong number
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Sunningrocks-
Ga naar: