[TS] I need more of them



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [TS] I need more of them

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Beechresin
Member
[TS] I need more of them DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: [TS] I need more of them   [TS] I need more of them Icon_minitimezo 3 apr 2022 - 23:22

Nu Acorn niet meer leeft, ga ik snel genoeg nog maar heel weinig topics over hebben ben ik bang, dus ben ik dan ook op zoek naar nieuwe topics. Ik ga alleen Acorn niet volledig aan de kant schuiven en ik ben dan voor hem ook op zoek naar starclantopics, mocht iemand er interesse in hebben. Verder sta ik ook altijd open voor plotjes, mocht je een idee hebben/krijgen voor een van jouw katten met een van die van mij, stuur me dan voor een discord bericht of een pm naar Beechresin^^.

[TS] I need more of them 16149037775864466088900110077202
Beechresin - sc - 43 moons - senior warrior
Dochter van Acornstar. Heeft een best vurig karakter en is zeker niet op haar mond gevallen. Heeft haar eigen vader vermoord, maar alleen zij en Settleddust weten wat ze heeft gedaan. De rest denkt dat Acornstar overleden is in zijn slaap. Ze is iemand die er alles aan doet om haar familie te beschermen, iets wat al vaak genoeg uit haar acties gebleken is. Ze is momenteel zwanger van Flutterpaw, ook al is de vader niet algemeen bekend en heeft ze niet openlijk bekend gemaakt dat ze zwanger is, alleen aan Acornstar, maar daar hebben we nu niet veel meer aanxD. Ze zal dus voorlopig gewoon doorgaan met haar warriortaken. Topics zijn dan ook mogelijk met alles en iedereen.
[TS] I need more of them 16149045148287797501294179864206
Scarlethaze - sc - 21 moons - Warrior
Dochter van Beechresin, denkt dat Bloodhound haar vader is, maar haar echte vader is een andere shadowclanner. Als een kitten heeft ze 'vliegles' gehad van Hollow. Hierna heeft ze een tijdje in een coma gelegen, waar ze niet hetzelfde uitgekomen is. Er staat zo leuk warrior bij haar beschrijving, maar dat is ze eigenlijk alleen in leeftijd. Ze is pas net een warrior, maar na het fiasco dat haar ceremonie was en de dood van haar opa vervolgens zal ze een stuk meer teruggetrokken zijn dan ze al was. Voor haar kunnen ook topics met iedereen.
[TS] I need more of them Unknown
Dustspirit - tc - 31 moons - Warrior
Na het hele gedoe in thunderclan en daarmee de dood van zijn broer probeert hij zijn clangenoten weer te gaan vertrouwen. Het is nog niet het makkelijkste, zeker niet nadat zo'n beetje niemand hem geloofde. Toch heeft hij het besluit genomen om in Thunderclan te blijven en niet weg te gaan, al is het maar om Eveningstar te helpen waar hij kan. Topics kunnen met iedereen, ook buiten thunderclan.
[TS] I need more of them 16149047423699164782864628007496
Lilypool - rc - 29 moons - Warrior
Dochter van Honeyspots en Saxon. Ze is open geweest naar Crystalstar over de vader van haar kittens, maar heeft alsnog een naar Aegir vernoemd. Ze probeert verder te gaan met haar leven en Aegir achter zich te laten. Doet haar best om momenteel gewoon een goede warrior te zijn en zoveel mogelijk vragen over de vader van haar kittens te vermijden. Topics kunnen met iedereen.
[TS] I need more of them Unknown
Drizzlepaw - rc - 11 moons - Apprentice
Dochter van Blueflower en Appleseed. Moeder is verdwenen en haar vader is haar gaan zoeken. Hierdoor heeft ze geen idee waar haar beide ouders ondertussen zijn en wil niet geloven dat haar moeder misschien zelfs dood is. Ondertussen begint ze zelf ook wat ouder te worden en haar karakter wat meer te ontwikkelen. Ze is gehecht aan familie, zeker na wat er allemaal al gebeurd is. Kan topics met iedereen.
[TS] I need more of them Unknown
Sandpaw - wc - 11 moons - apprentice
Zoon van Amberstorm en Wolfstar. Zijn broertje is gedood door zijn moeder, waarna zijn moeder verbannen is. Zijn vader is doodgegaan. Het geeft hem het gevoel dat hij het goed moet doen voor de clan. Dat hij de beste warrior moet zijn en ook zal zijn. Kan soms dus best arrogant zijn. Het duurt niet lang meer voor hij warrior zal worden. Topics voor de sneeuwstorm kunnen overal, topics tijdens de sneeuwstorm alleen in het kamp.
[TS] I need more of them Sorrelnose_ava
Sorrelnose - wc - 32 moons - Moor runner
Littermate van Blazestar. Ze heeft het gevoel dat ze altijd perfect moet zijn, dat ze geen fouten mag maken. Dit alles door hoe hun vader zich naar hun toe gedroeg. Ze zal dan ook eerder haarzelf dan anderen de schuld geven wanneer er iets fout gaat. Wil nog precies gaan zien hoe dit zich uitwerkt in de rpg en ben dan ook zeker op zoek naar topics. Topics voor de sneeuwstorm kunnen overal, tijdens alleen in het kamp.
[TS] I need more of them Sootkit_ava
Sootkit - wc - 1 moon - kitten
Sootkit is de zoon van Lightstep. Is nog niet zo lang geleden geboren en voor nu zal het belangrijkste voor hem dan ook voornamelijk zijn dat hij wil spelen en plezier maken. De warrior code zal voor hem belangrijk worden zodra hij hier goed over leert en zal dan ook niet blij zijn als anderen wat doen dat eigenlijk niet mag. Voor hem kunnen alleen topics in het windclan kamp.
[TS] I need more of them 1614904819344118676518921676417
Alder - rogue - 17 moons - rogue
Broer van Sedge en halfbroer van Shinypaw. Zou trouwen met een boom, maar dat is niet echt doorgegaanxD. Maar heeft de tribe ondertussen achter zich gelaten nadat Sedge de tribe verlaten had en heeft zijn weg nu gevonden naar de clans. Was een cave guard voor hij de tribe verliet. Heeft niet veel kennis van de clans en zal proberen er meer over te weten te komen, terwijl hij zoekt voor zijn zus. Ik zoek voor hem voornamelijk topics met clankatten.
[TS] I need more of them Unknown
Acornstar - starclan - dead - Leader
Was de leider van shadowclan, maar is nu dood. Nu is het misschien raar om een starclan kat in je topic search te zetten, maar ik zou toch graag met hem starclan topics doen al is het maar van tijd tot tijd om wat commentaar te leveren op de levendenxD. Maar voor nu zou ik eigenlijk voornamelijk topics willen met katten die veel voor hem betekenden toen hij en zij natuurlijk nog leefden of die hij op zijn minst gekend heeft.


[TS] I need more of them 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
[TS] I need more of them DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I need more of them   [TS] I need more of them Icon_minitimema 4 apr 2022 - 13:39

Blossom x Dust?
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlenose
Member
[TS] I need more of them DPKsfdL
Steen
365
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 20 moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Young Warrior ~
Littlenose
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I need more of them   [TS] I need more of them Icon_minitimema 4 apr 2022 - 15:53

Maybe...

Thunder x Dust
Sky x Soot
Misschien een normale Drizzle x Hyena (srry voor de trainingstopic,.maar ik moest ff opnieuw opstart)
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] I need more of them DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I need more of them   [TS] I need more of them Icon_minitimema 4 apr 2022 - 18:23

Ik vind het goed^^, ik maak ze ook allemaal wel


[TS] I need more of them 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[TS] I need more of them Kfjj0PI
Butter
830
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I need more of them   [TS] I need more of them Icon_minitimema 4 apr 2022 - 21:28

Scarletmacaw en Sorrelnose?
Remnantwolf en een van je chars
Palepaw en Beech?


[TS] I need more of them Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[TS] I need more of them DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [TS] I need more of them   [TS] I need more of them Icon_minitimedi 5 apr 2022 - 23:28

Klinkt goed en voor Remnant zou misschien Drizzle wel leuk kunnen zijn? Zou jij die van Scarlet x Sorrel kunnen maken? Dan doe ik de andere


[TS] I need more of them 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[TS] I need more of them
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: