[RPG] Blood Shifter



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [RPG] Blood Shifter

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Disturbingvoice
Dark forest
[RPG] Blood Shifter 7cGr7eu
Tha evil Mimstah~
235

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender:
Rank:
Disturbingvoice
BerichtOnderwerp: [RPG] Blood Shifter   [RPG] Blood Shifter Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 14:57

[RPG] Blood Shifter Banner10
Naam: Blood Shifter
Soort: [ RPG ] [ Site ] [ Forum ] [ Blog ] [ Game ]
Onderwerp: Shapeshifters and bloodhunters (= shapeshifter jagers)
Omschrijving: Lang geleden was alles anders mensen en shape shifters leefden in vrede samen maar alles veranderde toen de koning vermoord werd door zijn duistere broer Ronald. Ronald wilde de troon en hij ging daarvoor over lijken. Ronald gaf een shape shifter de schuld. En zette alle mensen tegen hen op. Mensen wilden hun koning wreken en zij werden blood hunters (= shapeshifter jagers). Zij verdreven of doodden deshape shifters. Een hoop shape shifters zijn toen gevlucht en wilde dat het onrecht rechtgezet zou worden. Maar helaas gebeurde dat niet en als mensen je behandelen als een wild beest word je er na een tijd ook één.

Vele jaren verstreken en shape shifters kwamen terug in de dorpen maar ze hielden hun ware identiteit geheim. Blood hunters jagen nog steeds op shape shifters maar doden ze zelden nu gebruiken ze hen als vermaak door hen in arena gevechten te plaatsen. Sommige shapeshifters zijn nu zo verbitterd dat ze niets liever doen dan blood hunters doden….

Dit forum speelt zich af in 3452. Maar mensen leven weer als in de middeleeuwen enkel de wapens zijn modern.

Link: http://bloodshifters.forumotion.com/forum
Eventuele banner/afbeelding: Zie boven


[RPG] Blood Shifter 7cGr7eu
I am the man who arranges the blocks. That continue to fall from up above. The food on your plate now belongs to the state.
A collective regime of peace and love. I have no choice in arranging the blocks. Under traitors rule, what they say goes.
The rule of the game is we all are the same. And my blocks must create unbroken rows. Long live Rushspirit! He loves you!
Sing these words, or you know what he’ll do...
Terug naar boven Ga naar beneden
Mousefur
Member
[RPG] Blood Shifter DPKsfdL
Maartje (マーチ)
3589
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 80 Manen.
Gender:
Rank:
Mousefur
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blood Shifter   [RPG] Blood Shifter Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 15:04

Oeh, mooi forum!
De plaatjes van de gebieden zijn serieus om af te likken gewoon. ;A;

Alleen jammer dat de index zo breed is; daar had best een mooie achtergrond kunnen staan ^^


[RPG] Blood Shifter J9n2nr
Thanks Thessa! <3

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
[RPG] Blood Shifter DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: [RPG] Blood Shifter   [RPG] Blood Shifter Icon_minitimedi 13 maa 2012 - 17:12

Ik vind de layout van de site niet echt mooi, helaas.
De index is onnodig breed en de banner is ook zonder randjes (lijkt toch iig) wat lelijk staat op die zwarte achtergrond xD Verder is het oke, al vloekt dat blauw misschien wel een beetje lijkt mij. De gebiedenplaatjes vind ik, net als Mouseh, heel leuk!

Wat voor mij persoonlijk een grote afknapper was, was dat er op de banner zelf een plaatje van Assassins Creed gebruikt is. Zelf zou ik dat niet gedaan hebben, als het om de cape of het verborgene ging dan kon je tal van andere dingen kiezen. Ook dat een gebruiker de naam 'Ezio' heeft versterkt het Assassins Creed gedoe alleen maar meer.

Verder vond ik de uitleg bij dit topic een beetje onduidelijk, maar dat komt vast door mij.
En ik zie net ook dat de plaatjes van Belangrijk, Sticky, etc. totaal niet passen bij de rest van de layout. Ik vind de layout in zijn geheel eigenlijk maar een beetje simpelistisch, alsof het allemaal snel gedaan is.

Nou goed, dat was mijn mening. Ik hoop dat je er wat aan hebt xD Het is opbouwend bedoeld, ik bedoel het echt niet om je af te kraken. ~ ^^



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
[RPG] Blood Shifter 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[RPG] Blood Shifter
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: