Play With Life [RPG]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Play With Life [RPG]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystaltear
Member
Play With Life [RPG] DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Crystaltear
BerichtOnderwerp: Play With Life [RPG]   Play With Life [RPG] Icon_minitimezo 18 maa 2012 - 14:32

Naam: Play With Life
Soort: [ RPG ]
Onderwerp: Beetje vanalles, Er zijn verschillende onderwerpen, neem eens een kijkje, zou ik zeggen (:
Omschrijving: Hier kan je RPG'en over meerdere onderwerpen zoals Horror, Romantiek, Realiteit, Fantasie en nog veel meer. De site is nu nog niet zou oud en er moet ook nog veel op gebeuren, maar dat komt wel!
Link: Play With Life
Eventuele banner/afbeelding: --

Op dit moment zijn er op deze site nog niet zoveel leden omdat hij nog maar van gisteren open is. Er zijn dus ook niet zoveel leden om die reden. Ik hoop dat jullie je aanmelden op deze site ^^.


Play With Life [RPG] 14igyt1
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Play With Life [RPG] DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Play With Life [RPG]   Play With Life [RPG] Icon_minitimezo 18 maa 2012 - 16:18

Ik vind het wel een leuk gedoe maar ik vind de layout een beetje onoverzichtelijk, rommelig en snel gemaakt D;
dus als dat maybe beter zou zijn dan zou ik denk ik wel joinen Smile
misschien als er wat meer leden zijn dat ik nog eens een kijkje neem.



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Play With Life [RPG] 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystaltear
Member
Play With Life [RPG] DPKsfdL
54

CAT'S PROFILE
Age: 15 manen
Gender:
Rank:
Crystaltear
BerichtOnderwerp: Re: Play With Life [RPG]   Play With Life [RPG] Icon_minitimezo 18 maa 2012 - 16:52

Da's waar, maar ik heb de site niet gemaakt, het zijn vrienden van mij, ik zorg een beetje voor de reclame (:
Ik heb hen ook al gezegd dat het rommilig en onoverzichtelijk is, maar de admin was even weg en ze zijn ermee bezig. (:
Doe dat, Snowrose (:


Play With Life [RPG] 14igyt1
Terug naar boven Ga naar beneden
Snowrose
Member
Play With Life [RPG] DPKsfdL
Viktor
1075
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 17 Manen
Gender:
Rank:
Snowrose
BerichtOnderwerp: Re: Play With Life [RPG]   Play With Life [RPG] Icon_minitimezo 18 maa 2012 - 16:53

Oke, dan zal ik dus binnekort opnieuw een kijkje nemen. xD
Een goede layout is btw een must, dat zorgt voor de eerste indruk bij leden ;D



Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit
Play With Life [RPG] 15xa6vn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Play With Life [RPG]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Affiliations-
Ga naar: