Don't leave me hanging



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Don't leave me hanging

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Lilypaw
Member
Don't leave me hanging DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Lilypaw
BerichtOnderwerp: Don't leave me hanging   Don't leave me hanging Icon_minitimedi 26 apr 2022 - 13:43

@someone Oprah wasn't build in a day Clementinepaw leek geen probleem te hebben met de leeftijd van zijn mentor. Nou was dat fijn voor hem natuurlijk, al voelde ze daardoor een beetje in de steek gelaten. Was ze wellicht misschien aan het aanstellen? Nee- nee, ze kon nu niet gaan terugkrabbelen over haar eigen mindset. Als ze nu ineens wel zou werken dan zou ze haarzelf verraden met een zwakke ruggengraat. Ze wou dit niet en ze zou haar poot stijf houden ook.. Al was dat lastig. In ieder geval kon ze haar frustraties inslikken bij Clementinepaw. Ze praatte er niet over en genoten nu van het feit dat ze wat vaker konden rondhangen nu hun ouders steeds minder op hun lette. Ze hadden dan ook nu afgesproken in de apprentice den. Het was tegen schemeren aan dus dat betekende dat hij nu terug zou zijn van het trainen. Lilypaw tuurde vanuit de den naar buiten richting het kampuitgang. Geen Clementinepaw. Ze wachtte nog een tijdje. De zon kroop al bijna onder de horizon. In tegenstelling tot Clementinepaw schoof de zon wel op maar hij leek geen stap dichter te komen. Waar bleef die? Hij koos toch niet Dimveil nu al boven haar?

@Foulpaw
MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Don't leave me hanging DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Don't leave me hanging   Don't leave me hanging Icon_minitimedo 28 apr 2022 - 11:27

Zijn trainingen met Scartail verliepen vlot en de kater had aangegeven dat hij binnenkort wel warrior kon worden en dat hij het er met Settledstar over zou hebben. Daar was Foulpaw blij mee. Het was immers zijn grootste droom om warrior te worden en verantwoordelijkheid op te pakken. Hij zou wel laten zijn aan zijn Clan hoe veel dat hij waard was! Maar voor nu was het beter als hij toch even ging slapen. Zijn kopje voelde zwaar aan en Foulpaw vond zijn weg in de apprentice’s den, waar nog niet veel katten lagen. Sterker nog: Lilypaw was zowat de enige. Foulpaw liet zijn blik kort op haar rusten. Was dit niet Littlenose’s apprentice? Ze maakte er niet bepaald een geheim van dat ze het niet aangenaam vond dat ze een jonge mentor had gekregen, wat Foulpaw behoorlijk irriteerde. Door dat krengerige gedrag werd zijn vriend onzeker. En dus kon hij het niet laten om tot de verdediging van zijn vriend te schieten. ”Het is niet omdat je een jonge mentor hebt gekregen dat je daardoor in het nadeel bent, weet je,” sneerde hij naar haar. ”Ik zou het zelfs een voordeel noemen omdat zijn training nog behoorlijk vers in zijn geheugen ligt.” Hij vernauwde zijn ogen. ”Dus stop met je zo aan te stellen en luister gewoon naar je mentor, net als elke andere apprentice.” Had hij dat op een betere manier kunnen verwoorden? Misschien, maar hij ging Littlenose’s zelfzekerheid door zo’n kreng niet onderuit laten halen. No way.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypaw
Member
Don't leave me hanging DPKsfdL
15
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 8 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Lilypaw
BerichtOnderwerp: Re: Don't leave me hanging   Don't leave me hanging Icon_minitimeza 30 apr 2022 - 10:41

@someone Oprah wasn't build in a day In plaats van dat haar maatje de den binnenkwam, kwam het vriendje van haar 'mentor' binnengestapt. Ze negeerde eigenlijk zijn aanwezigheid, want ze was bezig met haar eigen ding. Helaas liet Foulpaw het niet bij de stilte die in de den lag. Néé, hij dacht dat het slim was om zijn maatje eens te verdedigen en gooide een hele bijbel open voor een preek. Lilypaw keek hem stomverbaasd aan. Was hij serieus? Dacht hij nou echt dat híj even kon vertellen hoe en wat? ''Heb ik je gevraagd om je mening?'' Zei ze terwijl ze kort hem op en neer bekeek. ''Dat je je vriendje moet bijstaan zegt al genoeg over hem, en als je zo graag pappie wilt spelen steek die ego in iemands reet en wie weet dat er kittens uitkomen die je kan vertellen wat je wilt.'' Snoof ze. Wat dacht die gozer wel niet. ''Ik bepaal even zelf wat ik doe ja? Bemoei je met je eigen zaken, net als ieder ander.'' Ze rolde met haar ogen en stak haar aandacht weer terug op het kampuitgang. Clementinepaw waar bleef je? Ze wou weg van al die beterweters hier.


MONTY
Terug naar boven Ga naar beneden
Foulplay
Member
Don't leave me hanging DPKsfdL
Freedje
347
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young Warrior
Foulplay
BerichtOnderwerp: Re: Don't leave me hanging   Don't leave me hanging Icon_minitimezo 1 mei 2022 - 15:02

Foulpaw wist nu al dat er een opstandig antwoord ging komen en het leek erop dat hij niet veel later gelijk had. De opmerking over Littlenose irriteerde hem meer dan de vulgaire opmerking die daarna volgde en hij richtte zijn blik woedend naar haar. ”Houd die attitude vooral nog even aan en je wordt nooit warrior, Lilykit,” sneerde hij naar haar. ”Littlenose is wel diegene die gaat beslissen of je klaar bent voor het warriorschap, maar als je zo achterlijk en denigrerend naar hem blijft doen, dan zal dat nog lang voor je duren.” Mooi zo. Hoe langer deze achterlijke kat in de apprentice’s den bleef zitten, hoe beter. Hij stond op nadat ze haar laatste opmerking had gemaakt en het rollen van haar ogen irriteerde hem nog meer. De drang om zijn klauw over haar gezicht te halen, kwam hevig bij hem opzetten, maar toch deed hij het niet. Niet alleen zou hij dan zijn eigen toekomst onderuit halen, maar ze was nog altijd Littlenose’s apprentice. Hij moest haar nog heel laten als zijn beste vriend zich wilde bewijzen als mentor. ”Pas als je normaal doet tegen Littlenose zal ik dat overwegen,” gromde hij naar haar. ”Hij verdient veel meer respect dan dit. Jij denkt misschien wel dat je het ongeluk hebt getroffen door zo’n jonge mentor te hebben, maar eigenlijk is het juist andersom en is híj diegene die geen geluk heeft met zo’n kreng.”

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't leave me hanging
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan camp :: Apprentices den-
Ga naar: