Je oudste zus? Ja, ik mag haar niet



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Je oudste zus? Ja, ik mag haar niet

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Specklepaw.
Member
Je oudste zus? Ja, ik mag haar niet DPKsfdL
Elfje
301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Specklepaw.
BerichtOnderwerp: Je oudste zus? Ja, ik mag haar niet   Je oudste zus? Ja, ik mag haar niet Icon_minitimezo 8 mei 2022 - 18:57

Specklepaw
How cute, you don't think I can get something I want
Specklepaw was niet in het allerbeste humeur, maar dat was ze nooit echt als het trainingen betrof. Ze was net klaar met eentje en ze liep, nee stormde, het kamp terug in. Recht tegen iemand aan. Konden ze niet even beter uit hun doppen letten? Nouja, eigenlijk had zij dat ook niet gedaan, maar in haar ogen deed ze zelf toch nooit wat fout. Specklepaw wist namelijk alles gewoon prima en de rest had het fout, tenminste, dat was wat ze zelf dacht. "Kijk uit," bromde ze dan ook, in plaats van sorry te zeggen. Niet heel erg netjes, maar dat was nou ook niet echt iets wat in haar repertoire zat.

+Drizzlefall




I should be queen of
everything
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Je oudste zus? Ja, ik mag haar niet
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: