Pretend It Doesn't Bother Me



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Pretend It Doesn't Bother Me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dimveil
Member
Pretend It Doesn't Bother Me B0YpPi3
Rei ♡
370
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Twenty-one moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Pretend It Doesn't Bother Me   Pretend It Doesn't Bother Me Icon_minitimema 9 mei 2022 - 19:52

De afgelopen paar maanden als pasbenoemde warrior was ze eigenlijk maar weinig op deze plek geweest. Toch zou ze er nu weer vaak te vinden zijn, met het trainen van haar eigen apprentice, Clementinepaw. Het voelde nog steeds raar om een apprentice onder haar te hebben. Het was een hele verantwoordelijkheid, maar ze plande erop om die zo goed mogelijk uit te voeren. Vandaar dat ze hier een beetje rondsnuffelde, om te kijken hoe ze haar trainingen het beste kon beginnen. Ze maakte zelf graag gebruik van haar omgeving, vandaar dat ze daar ook vooral op zou focussen met Clementinepaw. Terwijl ze zo een beetje aan het invertariseren was, merkte ze dat ze niet alleen was. Een beetje van haar stuk gebracht schoot haar kop omhoog toen ze plots een apprentice tegen het lijf liep. "O--" uitte ze, waarbij ze net op tijd halt hield zodat ze niet tegen de ander aankwam. Het was Skunkpaw, die evenoud was als haar eigen apprentice maar wel bekend stond om haar redelijk scherpe karakter. Dim hoopte heel erg dat dat scherpe karakter voor nu even uit bleef.


Pretend It Doesn't Bother Me Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
Skunkpaw'
Member
Pretend It Doesn't Bother Me A-u6ESmCMAAMCSn
Stink
18
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Skunkpaw'
BerichtOnderwerp: Re: Pretend It Doesn't Bother Me   Pretend It Doesn't Bother Me Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 12:19



She's a mess of gorgeous chaos.
And you can see it in her eyes
Met goede moed was de jonge leerling opgestaan, weer een dag waarin ze zichzelf de fijne kneepjes van het warrior zijn aan zou leren totdat Settledstar haar een nieuwe mentor toe zou wijzen. Vandaag brachten haar pootjes haar naar de oude eik. De elders hadden wel eens verhalen verteld over hoe deze eik door de bliksem was getroffen, tientallen, misschien wel een honderdtal manen geleden. Skunkpaw vroeg zich af of dat nog eens zou gebeuren. Beter van niet, want het was een populaire plek voor warriors om hun leerlingen te trainen.

Over warriors gesproken, een eindje verderop stond Dimveil, een kersverse warrior. Ze leek een beetje in gedachten verzonken, gezien ze de zwart-wit gestreepte leerling niet aan zag komen. Nog net optijd konden de twee een botsing voorkomen. "Heeft je mentor je leren botsen in plaats van jagen en vechten?" Miauwde ze direct, maar in haar stem was een sarcastische ondertoon te onderscheiden. Dimveil was een prima kat, ze was gewoon een beetje jaloers dat zij al warrior was."Gefeliciteerd nog," gooide ze er snel achteraan. Haar toon alweer wat vriendelijker. "Je hebt een apprentice gekregen hoorde ik?" Haar gifgroene ogen sprongen wat wijder open bij die woorden. Het leek haar zo gaaf om ooit eens zelf een leerling te trainen. "Jammer dat ik het niet ben, dan hadden we hier nu wel coolere dingen kunnen doen dan staan kletsen." Vervolgde ze met een grijns, al vroeg ze zich af of een kersverse warrior haar felle karaktertje aan zou kunnen.



Skunkstripe
SHE'S A MESS OF GORGEOUS CHAOS

Terug naar boven Ga naar beneden
Dimveil
Member
Pretend It Doesn't Bother Me B0YpPi3
Rei ♡
370
Actief
-- voice --

CAT'S PROFILE
Age: Twenty-one moons ⚡
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior ⚡
Dimveil
BerichtOnderwerp: Re: Pretend It Doesn't Bother Me   Pretend It Doesn't Bother Me Icon_minitimevr 13 mei 2022 - 21:04

Haar oren duwden in haar nek toen ze de woorden van Skunkpaw hoorde. Tot zover de hoop dat de apprentice diens scherpe opmerkingen achterwege zou laten. Haar woorden staken bovendien extra diep, omdat Dimveil altijd onzeker was over hoe anderen in de clan haar zagen. Toch probeerde ze zich er niet teveel van aan te trekken. Wat ze wel vreemd vond, was dat Skunkpaw plots veel vriendelijker tegen haar praatte. Hier begreep ze vrij weinig van; socializen was al niet haar sterke kant, en al helemaal niet wanneer er verschillende gedragingen laten zien werden in één gesprek. Ze knikte kort als dank op de felicitatie, ook al wist ze niet precies waarvoor die was. Skunkpaw begon over haar apprentice, dus waarschijnlijk daarvoor? Haar oortjes wiebelden in ongemak terwijl ze naar het geratel luisterde van de ander, die nu begon over hoe jammer die het wel niet vond dat ze haar mentor niet geworden was. "Zoals je leren botsen in plaats van jagen en vechten?" vroeg ze met opgetrokken wenkbrauw aan de ander, nadat die zei dat ze coolere dingen hadden kunnen doen als Dim haar mentor wel niet was. Bahh, ze hield echt niet van dit soort conversaties. Dim vond het onzin dat de ander een attitude naar haar had zonder goede reden, maar had ook moeite met scherpe woorden en gevatte opmerkingen. En dus eindigde ze met een opmerking zoals die ze net gemaakt had, eentje waar ze waarschijnlijk geen vrienden mee ging maken.


Pretend It Doesn't Bother Me Dimpaw17
BELIEVE THAT YOU WON'T REGRET THE CHOICES YOU MAKE
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Pretend It Doesn't Bother Me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: