[EVENT] It's time to bury the past



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [EVENT] It's time to bury the past

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Blossomhail
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimedi 10 mei 2022 - 17:22

Rosepaw had uiteindelijk stilletjes ingestemd, al zou Blossomhail haar sowieso geen keuze gelaten hebben. Dit was iets wat uitgepraat moest worden. Rosepaw zou misschien de Clan niet meer in mogen, maar dan kon ze toch met een beter gevoel ronddwalen door het woud dan dat dit onopgelost bleef. Blossomhail liep langs de kattin, maar hield wel een klein beetje afstand zodat ze het pad van de kattin kon blokkeren als dat zou moeten. ”Denk eraan dat je gewoon eerlijk je verhaal doet tegen de leader. Ze is geen bruut, Rosepaw. Ze zal wel naar je luisteren. En zoals ik al zei: de Clan heeft recht op antwoorden.” Ze gaf de kattin nog een knikje voordat ze de tunnel van het kamp doorliepen en richtte haar blik naar de warriors die hun aankeken. ”Roep Crystalstar voor me, wil je?” vroeg ze op een zachte toon aan de dichtstbijzijnde kat, welke naar haar knikte en zich omdraaide. Blossomhail stelde zich inmiddels beschermend op naast Rosepaw. Ze had immers beloofd om de kattin te beschermen als er iets zou gebeuren en ze zou zich aan haar woord houden. Ze hoopte alleen dat het allemaal vlekkeloos zou verlopen want het laatste wat ze natuurlijk wilde, was vechten tegen haar Clanmates. Maar goed, dat was dan. Niet te ver vooruit denken nu.



Vervolg op dit topic: https://www.warriorcatsnl.com/t48907-deja-vu-ii. Gelieve eerst Rosepaw en Crystalstar te laten posten, daarna iedereen welkom!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
[EVENT] It's time to bury the past Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimedi 10 mei 2022 - 18:17

Rosepaw
He who dares not grasp the thorn, should never crave the rose
Een kriebelend gevoel rees op in Rosepaw haar buik toen ze het kamp naderde. Alle bekende geuren drongen haar neus binnen. Het voelde zo vertrouwd. Alle herinneringen kwamen weer terug. Ook de slechte. Het voelde zo verschrikkelijk dubbel. Ze had niet nooit weg gewild, het deed zoveel pijn om te denken dat ze hier al die manen had kunnen zijn met de warmte van haar clan om haar heen inplaats van crowfood eten en slapen in de vrieskou. Maar dat was de keuze die ze had gemaakt. Dat was de straf die lag bij de fouten die ze had gemaakt. En nu was ze terug. Ze wist niet goed wat ze er van moest denken, het waren teveel gevoelens tegelijkertijd. Ze wou hier eigenlijk niet zijn. De angst die ze had om haar clangenoten onder ogen te moeten komen was met de dag groter geworden en ze had geen idee hoe dit verhaal zou aflopen. Maar ze kon het niet helpen zich vol te voelen met hoop en opluchting. Na al die tijd was ze terug. En eindelijk had ze de mogelijkheid om haar fouten te herstellen. Of nou ja. Herstellen was onmogelijk nu. Maar ze kon het opbiechten en misschien uiteindelijk zelfs afsluiten zodat ze verder kon met haar leven, al zal dat waarschijnlijk niet veel voorstellen. Maar wellicht dat het beter zou zijn dan constant in zelf haat zitten.

Rosepaw gaf een kort aarzelend knikje naar Blossomhail. De leader was niet eens de kat waar Rosepaw het meest bang voor was. Het waren de katten die familie van Ravenkit en Crabkit waren. Een rilling liep over haar rug als ze alleen al dacht aan alle katten die haar bloed wel konden drinken. Met knikkende knieën liep de rogue achter de Riverclan krijger aan. Het moment dat ze het kamp binnen kwam voelde ze alle ogen door haar vacht heen branden. Oh Starclan, wat als dit een fout was? Voor een seconde schoot de gedachte om weg te rennen weer door haar kop. Nee. Wegrennen was geen optie meer. Rosepaw legde angstig haar oren in haar nek. Ze probeerde zich zoveel ze kon achter Blossomhail te verstoppen die vroeg of de leader gehaald kon worden.



[EVENT] It's time to bury the past Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[EVENT] It's time to bury the past 4n8Baju
Beertje
606
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 12:43

Agatepaw was naar hem toe gekomen met interessante informatie. Hij had haar bedankt, maar hoewel het kriebelde om er zelf op uit te gaan, liet hij ze beter naar hem toekomen. Daarom zat hij nu in de leaders den. Hij had een muisje aangeboden aan Crystalstar om te bespreken wat Agatepaw tegen hem had verteld. "Crystalstar alles...", hij werd onderbroken door luider wordend geroezemoes in het kamp. De kater moest niet lang wachten want een apprentice stak zijn hoofd al in de den om de clanleader te gaan halen. Hij knikte en hees zijn lange lichaam overeind. Daarbij streek hij met zijn staart even over haar grijze schouder. Carrioncough wandelde in het licht van het kamp. Zijn haren rezen een beetje overeind toen hij de geur van Rogue rook. Hij baande zich een weg door de verzamelende menigte om uiteindelijk voor de neus van Blossomhail te staan en een verwilderde kat. Ze kwam hem lichtelijk bekend voor. De deputy drukte zijn oren in zijn nek en staarde woedend naar de defensieve Blossomhail. Wat is Starclans naam was hier de bedoeling van?
carrioncough


[EVENT] It's time to bury the past B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[EVENT] It's time to bury the past E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 13:36

Het was niet één van haar beste dagen. Crystalstar had zich, zoals wel vaker, behoorlijk eenzaam gevoeld in het den dat ze al tijden met niemand meer deelde. Gelukkig was haar deputy gekomen om iets te bespreken. Ondanks hun onenigheden, en zelfs ruzies, had ze nog steeds een zwak voor de vreemde kater. Hij bracht haar stemming altijd omhoog, en ze was wat rechterop gaan zitten om naar hem te luisteren, terwijl een licht glimlachje over haar gezicht had gespeeld. Helaas mocht het geen rustige werkdag voor de twee worden. Ze werden onderbroken door een paniekerige apprentice, die zei dat ze móést komen. Fronsend stond de grijze leader op, en volgde ze Carrioncough het den uit. Buiten hoorde Crystalstar al ontstemming geroezemoes van katten. Haar harde, zeegroene blik zocht het kamp af, totdat ze kwamen te rustten op twee kattinnen, die samen bij de ingang stonden. Blossomhail en een rogue, die ze vrijwel direct herkende. Het was een kattin naar wie zij en een aantal anderen zo lang gezocht hadden. Rosepaw, die samen met Crabkit en Ravenkit verdwenen was uit het kamp. Nu wist iedereen in de clan wat er met de twee kittens gebeurd was: Skadi en Aegir waren geen onbekende namen, maar niemand had ooit nog iets van Rosepaw vernomen. Ze was niet meer gezien, niet in Bloodclan, noch in het woud. Maar nu stond ze hier, verwilderd en volwassen.

"Jij." Gromde Crystalstar zachtjes, door naar achteren getrokken lippen. Wat kwam ze hier doen? Waarom had Blossomhail haar hierheen gebracht. Eigenlijk deed dat er allemaal niet toe. Dit was een voorbeeldmoment, een moment om te laten zien dat zíj haar leiderschap ernstig opvatte. "Je kunt maar beter een goede reden hebben om terug te zijn gekomen, Rose.." Ze liet het einde van de naam weg. Iemand die zijn clan verraden had, verdiende geen clannaam. "Het ontvoeren en uitleveren aan Bloodclan van twee kittens is genoeg om je dood mee te kopen." Ze was het kamp doorgelopen terwijl ze sprak, en stond nu vlak voor de doodsbange kattin. Haar stem was tot iets meer dan een fluistering gevallen, die desondanks uitstekend te verstaan was door het stille kamp. Als Rosepaw als apprentice was veroordeeld, was ze waarschijnlijk milder behandeld. Maar voor volwassen verraders was weinig zachtheid op te brengen. "Dit is de kattin die is verdwenen met Crabkit en Ravenkit!" Verkondigde ze toen, wat luider, voor degenen die te jong waren om het zich te herinneren. Toen bracht ze haar ijzige blik weer naar beneden, naar Rosepaw, afwachtend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
[EVENT] It's time to bury the past Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 14:18

Rosepaw
He who dares not grasp the thorn, should never crave the rose
Het moment dat de Clanleider te voorschijn kwam verdwenen de kleine beetjes hoop die Rosepaw had gehad als sneeuw voor de zon. Ze keek de lieder met grote ogen vol angst aan. Toen zij het kamp had verlaten was er een andere kat aan de leiding, maar Rosepaw herkende Crystalshell, nu dus Crystalstar maar al te goed. Ze keek angstig toe hoe de leider haar toe sprak. Ze voelde alle ogen uit de clan op haar gericht. Ze branden door haar dikke vacht heen. Wat was ze in Starclan naam aan het doen? Dit was een fout. "Het ontvoeren en uitleveren aan Bloodclan van twee kittens is genoeg om je dood mee te kopen." de woorden van Crystalstar galmde na in haar kop. Dood. Misschien was dat wel wat ze verdiende na al die tijd. Ze had zoveel fouten gemaakt, de een na de ander. Ze had haar clan nooit de waarheid verteld en nu stond ze bekend als een vuile kitnapper. Al die manen was ze enkel gevlucht. En nu pas realiseerde ze zich hoeveel erger dat alles had gemaakt. Rosepaw dook nog verder in elkaar toen het luid door het hele kamp werd aangekondigd. Schichtig keek ze om zich heen. Overal waren boze gezichten. Vluchten was geen optie. Ze gaf Blossomhail een angstige blik. Ze dacht terug aan wat de Riverclan krijger haar had verteld. De clan verdiende antwoorden.
Met trillende poten stapte Rosepaw achter Blossomhail vandaan. Haar oren lagen nog steeds in haar nek en haar staart hing op de grond. "I-ik..." begon ze te stamelen terwijl ze naar de grond staarde. Kort sloot ze haar ogen en haalde diep adem. Kom op Rosepaw. Ze keek op van de grond naar Crystalstar. "I-ik ben hier om uit te leggen wat er is g-gebeurd." mauwde ze met haar stem nog steeds vol angst en twijfel, maar hopelijk luid genoeg voor de rest van de clan om het te horen. "Ik heb de kittens niet ontvoerd," vertelde ze. "Het was nooit mijn intentie hun pijn te doen, of wie dan ook," kort liet ze haar blik langs alle katten glijden zoekend naar Icecream en de littermates en vriendjes van Crabkit en Ravenkit. "Ravenkit was mijn beste vriend toen ik nog maar een kit was. Ik was dom. Ik beloofde hem mee te nemen naar de rivier als ik leerling was geworden." Rosepaw voelde de tranen weer opwellen in haar ogen als ze terug dacht aan het lieve kleine katertje. "Ik hield me aan mijn woord. Niet beseffend dat ik de krijgerscode overschreed. Ik nam hem mee buiten het kamp. Crabkit was ons achtervolgt. Voor ik het wist stond er een Bloodclanner voor onze neus. Ik was nog maar net leerling, ik had geen enkele kans. Ze sloeg me buitenbewustzijn en toen ik wakker was waren de kittens weg." De tranen liepen nu over haar wangen heen. Pijnlijk keek ze Crystalstar weer aan. "H-het spijt me zo snikte ze. "Ik was nog maar een domme kit," mauwde ze zachtjes. "Ik heb ze nog geprobeerd terug te halen, ze schudde haar koppie. Ze was direct achter het spoor aangegaan. Maar het was haar niet eens gelukt verder dan de Riverclan grens te komen. Laat staan dat ze het op had kunnen nemen tegen die moordzuchtige katten. "ik besloot dat het beter was weg te blijven," zei ze tenslotte. Ze staarde naar haar voorpootjes die ze angstig over de grond heen schuifelde. Wachtend op de reactie van haar voormalige clan.


[EVENT] It's time to bury the past Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 14:30

Blossomhail keek kort over haar schouder toen Rosepaw besloot om zich achter haar te verbergen. Misschien was het vrij grootmoedig van haar geweest om te zeggen dat ze de kattin zou beschermen als er commentaar zou komen en als het op vechten zou uitdraaien, maar nu begon ze zich toch echt af te vragen of ze haar woord kon houden. Ze geloofde niet dat Crystalstar op zou dragen om Rosepaw aan te vallen uit het niets, maar RiverClan had de laatste tijd zo veel onder de leden gehad dat ze dat niet met zekerheid kon bevestigen. Ze liet haar blik naar Carrioncough gaan, die zich door de menigte drong. Een kalme blik verscheen in haar blauwe ogen, al was dat maar schijn. Haar hart hamerde in haar binnenste en Blossomhail deed haar best om haar standvastige houding te behouden. Crystalstar voegde zich bij hun en Blossomhail deed haar best om niet in een te krimpen door de woorden van de poes. Maar ze zweeg. Rosepaw kwam achter haar vandaan en deed trillend haar verhaal. Dat het nooit haar intentie was geweest om ze te laten ontvoeren door BloodClan. Dat het een stomme samenloop van omstandigheden was geweest. Dat ze uit angst voor de reacties van haar Clan was weggerend. Blossomhail liet haar blik ondertussen speurend naar de menigte glijden, hopend Icecream of Hyenafang te zien. ”Als dit verhaal waar is, dan is Rosepaw niet de enige schuldige,” merkte ze kalmpjes op. ”Het is waar dat Rosepaw nooit had mogen doen wat ze gedaan heeft, maar Crabkit heeft haar kunnen achtervolgen zonder dat een kat dat heeft opgemerkt. Op dat vlak zijn we allemaal schuldig.” Het was gewoon een domme samenloop van omstandigheden, maar Blossomhail was er nog steeds niet over uit of ze goed had gedaan door de kat naar het kamp te brengen. Dat zou de tijd dan wel uitwijzen, al hoopte ze dat het er niet op aan moest komen dat ze Rosepaw écht moest gaan verdedigen. Dat was een keuze tussen haar loyaliteit aan haar Clan en haar rechtvaardigheidsgevoel en ze wist niet of ze die keuze zo soepel kon maken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Buzzardbelly
StarClan
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Steen
137
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: young warrior
Buzzardbelly
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 18:29

Ze was misschien iets te vriendelijk tegen Rosepaw geweest, maar had ze de kattin echt moeten laten rondzwerven? En pfft, hoe kon zij nou weten dat Rosepaw de schuldige was? De rogue was van voor haar tijd en Buzzardbelly had haar dus nog nooit gezien, geroken of gehoord. De naam had haar wel bekend in de oren geklonken, maar ze had er niet meteen bij stilgestaan wat die naam nou had gedaan zodat ze die herkende. Toen ze eenmaal terug was in het kamp, wist ze niet hoe ze zich moest gedragen. Vooral niet toen niet veel later Blossomhail samen met Rosepaw te voorschijn kwamen. De gevlekte poes slikte en probeerde zich aan de zijkant van de menigte te verstoppen. Ze wilde nu niet hierbij betrokken worden. Ze was niet zo ver gegaan als Blossomhail, dus waarom zou zij hierbij betrokken moeten raken. Nah-ah. Dat zou ze vermijden, maar ze ging niet weglopen. Ze ging gewoon netjes afwachten op wat er gebeuren ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
[EVENT] It's time to bury the past Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
213
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 11 mei 2022 - 20:11


Eigenlijk interesseerde het Agatepaw echt niet dat iemand de code brak. Het was nou niet alsof zij zou heilig op de regeltjes was. Het verschil echter tussen haar en de ander was dat zij nog wel zo slim was om niet gesnapt te worden. Daarbij hielp het ook niet dat het Buzzardbelly was geweest die zat aan te pappen met een Rogue. Ze vond het een walgelijk irritant kind dus toen ze de macht in haar poten kreeg om Buzzard's imago te breken én zelf de held van de week te zijn door een verrader mee naar het kamp te brengen was ze als de vliegensvlug. Helaas had Echoflame er tussen gezeten. Hij wou haar stoppen. In haar hoofd had ze hem nu op het zelfde lijstje neergezet waar alle katten opstonden waar ze nog een appeltje mee zou schillen. Rosepaw was door hen ontsnapt maar Agatepaw stak er een stokje voor. Zo vlug als ze kon had was ze naar het kamp toegegaan en had ze haar verhaal gedaan tegen Carrioncough. Ze zou haar moment echt niet zo laten zinken. Vandaag zou ze eindelijk gehoord en gezien worden door de clan en zou ze de gene pakken die haar meer kwelde dan honderd vlooien. Carrioncough vertrok net naar de Leader's den om nu ook Crystalstar op de hoogte te brengen. Agatepaw stond vlakbij de uitgang en had haar oortje naar de gat van de holte gedraaid maar voor de twee aan de praat kwamen kwam ineens de geur van Rogue haar neus binnen. Dit meende je niet? Had iemand anders Rosepaw te pakken gekregen voor zij? Pislink trok haar neus gekruld op. Niemand zou haar credit van haar stelen vandaag. De zwarte she-cat stond op toen een andere apprentice Carrion en Crystal waarschuwde en achtervolgde de twee leiders op hun hielen. Tactisch bleef ze eerst achter de Deputy en sidderde langzaam als de slang op hemelse boom van achter hem vandaan toen Rosepaw en Blossomhail werden aangesproken. Naast de grotere tom was ze net een schaduw. Haar groene ogen stonden giftig terwijl ze luisterde naar het hele toneelstukje. Even kort schoot haar blik naar Buzzardbelly, die nu ook in het kamp was en zich als de lafaard die ze was verschool in de menigte. Op haar gelaat verscheen een smerige grijns maar die was maar voor korte duur. Agatepaw hield haar gezicht weer strak en kneep haar ogen samen nadat Blossom en Rose eindelijk klaar waren met spreken. ''Op dat verhaal heb je zeker lang kunnen kauwen in de tijd dat je als voorvluchtige door het leven ging na het uitgeven van twee kittens.'' Stookte ze op. Ze kon echt niet de clan laten denken dat Rosepaw al die tijd onschuldig was. Ze moest hangen. Samen met de rest die haar beschermde. Al was het de waarheid Agatepaw gaf daar geen reet om. Ze gaf om haar eigen haagje en als ze met leugens en tricks haar weg moest maken so be it. ''Een kitten die zomaar in haar eentje tot aan de rivier komt waar net toevallig een Bloodclanner was. Zonder dat Riverclan ook maar iets door had? Onmogelijk.'' Snauwde ze naar de Warrior die de verrader onder haar vleugel nam en de schuld aan hen probeerde toe te schuiven. Misschien kon ze nog wel Blossomhail als medeplichtige laten ophangen. Want waarom zou ze ineens haar zo beschermen? hmm.. Dan had ze niet één, niet twee maar zelfs vier katten in één klap te pakken. Echoflame en Buzzard was ze namelijk nog niet vergeten hoor. Ook hen zouden gestraft worden vandaag en wie wist.. zou zij wel vandaag beloond worden, wellicht zelfs met een nieuwe naam.


[EVENT] It's time to bury the past Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
[EVENT] It's time to bury the past Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
[EVENT] It's time to bury the past Untitl10
Mark
561
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimedo 12 mei 2022 - 20:21

But I need you by my side

Het was schijn geweest toen Shatteredice dacht dat het een rustig en mooie dag zou zijn. Ondanks dat het weer heerlijk opklaarde na een lange winter en de jachtpatrols met veel buit terug waren gekeerd was er ook ruimte gemaakt voor iets minders leuks. Shatteredice was aan het zonnebaden in het kamp toen de vredige sfeer werd verbroken door een vreemdeling die het kamp in werd begeleid. De sproetige flame-point kwam overeind en keek eerste instantie een beetje nieuwsgierig naar het plaatje. Echter, toen Crystalstar op de hoogte was gebracht en bijna stormend haar den verliet wist ze dat dit zaakje geen plezierige einde kreeg. Haar gezicht vertrok meteen gespannen. Crystalstar zou niet zomaar zo boos reageren zonder een reden.. De vreemdeling had vast iets ergs gedaan. Ze vertrok haar plek waar ze net nog had gelegen in de zon. Het was te.. dichtbij het tafereel. De kleine queen trok zich tussen de menigte dat zich had verzameld en keek onrustig naar Crystal en Carrion. Er was nog een apprentice die naast de Deputy stond en reageerde op het verhaal van de zogeheten 'Rose'. Shatteredice hield haar eigen mond dicht. Ze wou graag de goedheid in het verhaal zien, geloven dat het de waarheid was.. maar Agatepaw maakte een punt. Een kitten die zomaar onder de wakende oog van Riverclan was wegekomen? Dat klonk inderdaad bijna onmogelijk. De kleine she-cat trok haar staart om haar lichaam heen en wachtte af. Ze vertrouwde erop dat Crystalstar samen met Carrion wisten wat hiermee aan te doen. Wat hun oordeel zou zijn, zou ook de hare zijn. Ze had al haar vertrouwen en loyaliteit gegeven aan de Leader. Een belofte was een belofte. In goeie en slechte tijden, in foute en goede besluiten.

MONTY


[EVENT] It's time to bury the past Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
[EVENT] It's time to bury the past E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1547
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 90 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimeza 14 mei 2022 - 16:53


Proberend haar persoonlijke inmenging met dit verhaal te negeren, luisterde Crystalstar aandachtig. Ze moest de pijn van Icecream vergeten, de pijn van Hermitshell en Shrimpnose. Zij waren haar familie, ze mocht dat niet laten meewegen. Toch, de withete woede die al haar gedachten opslokte was niet gemakkelijk te negeren. Ze keek neer op Rosepaw, haar gezicht nog steeds vertrokken in dezelfde grimas. Ze haatte het dat het verhaal ietwat geloofwaardig klonk. Toen ze even een stilte liet vallen, schenen haar clangenoten besloten te hebben dat dit hún moment was om te spreken. Blossomhail leek te staan springen om tot Rosepaw's verdediging te komen, en durfde zelfs te beweren dat iedereen in de clan schuld had, aangezien Crabkit volgens had verhaal helemaal in haar eentje had kamp had weten te verlaten. Agatapaw greep de kans om lekker wreed uit de hoek te komen. Crystalstar betwijfelde niet dat die kattin bloed wilde zien, en voor de zoveelste keer vroeg ze zich af hoe háár apprentice zo weinig discipline in zijn eigen leerlingen aanbracht. "Stilte!" Ze schreeuwde niet, maar haar stem was scherp als een zweepslag. "Ík zal uitmaken wat er met haar moet gebeuren." Met al die stemmen door elkaar kon ze niet nadenken. Crystalstar liet haar ogen even over de verzamelde menigte gaan, en ving per ongeluk de blik van Shatteredice voor een halve tel. Wat wilde ze haar vriendin laten zien? Haar hardheid, haar bereidheid om álles te doen voor haar clan, zelfs als ze een hulpeloze rogue moest doden? Of wilde ze laten zien dat ze kon vergeven? "Rose, je bent te lang weggebleven. Je bent minstens drie keer zo oud als je was toen je Riverclan verliet. Ik hoop dat je begrijpt dat dat je onschuld niet aannemelijk maakt." Mauwde ze koeltjes, de beschuldigde weer aanstarend. "Vertel me, waarom laat ik je in leven? Terwijl je mijn clan zoveel gekost hebt." Het was haar enige vraag. Het had geen zin om haar verhaal in twijfel te trekken, er was niemand die het kon bevestigen of ontkennen. Ze besloot dat ze, mocht ze bepalen Rosepaw's leven te nemen, het zelf zou doen. Wie het vonnis sprak, moest het zwaard heffen.  
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[EVENT] It's time to bury the past BVaqYmVp_o
Julia
1012
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimema 16 mei 2022 - 15:29

De vis die hij in zijn bek had gehad viel eruit. Toen hij nietsvermoedend het kamp binnen was gedraafd. Met zijn bek nog een stukje open staarde hij naar de verzameling katten voor zijn neus. Op zich was dat niet zo vreemd, een verzameling katten in het kamp. Daar was het immers een kamp voor, maar wat wel vreemd was, was diegene die er middenin stond. In één klap werd hij terug het verleden in geslingerd. De paniekerige Rosepaw die hem vertelde dat BloodClan ze meegenomen had, dat een Elite kat zijn kleine meisje had ontvoerd. De woorden die er allemaal gefluisterd en geroepenen werden ontgingen hem. Hij kon enkel naar haar staren. Het leek alweer zo lang geleden, maar voor nu was het ook ineens weer heel dichtbij. Te dichtbij. Hij voelde een messteek in zijn hart en langzaam werd zijn blik troebel. Alle pijn die hij gevoeld had toen hij erachter was gekomen dat Crabkit was meegenomen, kwam terug. Niet enkel die pijn, maar ook de pijn erna. Toen hij besefte dat Skadi nooit meer terug zou komen. Dat zijn kleine meisje haar eigen keuze had gemaakt. Hij knipperde met zijn ogen om zijn blik weer helder te krijgen en keek naar zijn moeder. Die vroeg waarom ze haar in leven zou laten. Wacht wat? Hij stond te paf om te bewegen. Hij realiseerde zich amper wat deze dag ineens zo in een rollercoaster had veranderd. Moest hij ingrijpen, wat moest hij eigenlijk. Lag dat überhaupt in zijn poten. Het was te veel voor die arme grote goedzak.


[EVENT] It's time to bury the past N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Sentis
Member
[EVENT] It's time to bury the past Giphy.gif?cid=790b7611ee935f09d2ae534cf32e28fc1b17e93a198b33f1&rid=giphy
Eden
173
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Serial killer in training ♥︎
Sentis
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimema 16 mei 2022 - 17:35

Rosepaw
He who dares not grasp the thorn, should never crave the rose
Alles werd de jonge Rosepaw een beetje te veel. Ze maakte zichzelf nog kleiner dan dat ze was. Ze voelde hoe de ogen van de katten om haar heen haar fel en vol haat aankeken. De katten die ooit haar familie waren stonden nu klaar om haar aan flarden te scheuren. Het was een fout geweest terug te komen, maar Rosepaw sit dat dit de enige optie was die ze over had. Ze kon amper met zichzelf leven wetend dat ze niet alleen twee kittens de clan had uitgerukt, ze had ook nog haar clan zonder antwoorden had achtergelaten. Nu had ze dat in ieder geval opgelost. En als het haar haar kop zou kosten... so be it. Dat zou dan haar verdiende loon zijn. De lapjes kattin schonk Blossomhail een korte dankbare blik toen ze als enige het voor haar opnam. Ze wist hoe een groot risico de Riverclan krijger nam. Helaas leek het alsof zij de enige was die zo over Rosepaw dacht. Er ging een fel geroezemoes door de menigte heen. Rosepaw kon die van een zwarte leerling er luid boven uit horen. Een schok ging door de rogue heen. Het was de leerling geweest die haar eerder had gevonden. "Het was nog vroeg dus het was rustig in het kamp" mauwde Rosepaw verdedigend. Ze had geen flauw idee hoe de kleine kit het kamp was uit gekomen. Dat zal voor haar nog altijd een raadsel wezen. Crystalstar bracht de clan weer tot stilte. Rosepaw slikte en drukte haar oren plat in haar nek. Ze schuifelde nerveus met haar pootjes over de grond. Ze gebruikte enkele seconden om na te denken over haar volgende woorden. "Toen het gebeurde was ik nog geen maan leerling, ik was nog maar een domme kit." Kort schudde ze haar kop. "Ik dacht niet na, ik was bang dat de clan mij niet meer zal accepteren dus koos ik het hazenpad. Dat was een fout. Ik ben te lang voor mijn problemen aan het rennen geweest."
Rosepaw liet haar groene ogen langs de katten van haar clan glijden. Haar ogen bleven hangen op Icecream. Ze schaamde zich diep tegenover hem. Zijn blik toen ze hem het verhaal vertelde kort nadat het gebeurt was stond in haar brein gegraveerd. Wacht. Icecream was als eerst ter plekken geweest. Zij had hem precies het zelfde verhaal verteld al die manen terug. Hij moest weten dat ze onschuldig was! Rosepaw haar hart begon sneller te kloppen. Misschien was er toch nog hoop. "Icecream." mauwde ze. "Jij bent de gene die me bewusteloos aantrof bij de rivier. Ik heb het verhaal direct aan jou en Chivysniff verteld. Je weet dat ik onschuldig ben." zei ze bijna smekend terwijl ze hem aan keek met de tranen nog in haar ogen. Hij was een van de weinige katten die ze het hele verhaal had verteld voor ze weg was gerend. Ze was terug het kamp in gebracht door hem. Daarna was ze weggerend opzoek naar de kits om al snel tot de conclusie te komen dat ze nooit in haar eentje een reddingsoperatie kon uitvoeren dus was ze nooit terug gekomen. Te beschaamd voor haar daden. Ze keek weg van de creme kater die in alle schok had toegekeken. Haar blik ontmoette die van de leader weer. Het was een kwestie van leven of dood. Crystalstar kon haar zonder enige problemen het zwijgen opleggen. Rosepaw had amper een training gehad en had amper gevochten met andere Rogue's. Haar oplossing was altijd vluchten in plaats van tegemoet komen. Rosepaw wende haar blik terug naar de vader van Crabkit. Een pijnlijke realisatie kwam tot haar binnen. Waarom zou hij haar ook helpen? Zij was immers de gene verantwoordelijk voor de dood van zijn dochter. Ze keek angstig heen en weer. Haar maag keerde zich om van de spanning.


[EVENT] It's time to bury the past Sensissig
Terug naar boven Ga naar beneden
Rimepaw
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Rimepaw
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimema 16 mei 2022 - 17:49

RIMEKIT

Rimekit had door dat er onrust was in het kamp. Zo onrustig om in de Nursery te blijven. De harde stemmen, het ontevreden geluid van haar Clangenoten. Het deed iets met de kitten. Ze zocht dan ook aarzelend naar haar papa. Haar papa, de kater die centraal stond in haar nog onschuldige leventje. De kater die altijd alles op kon lossen en de kater wiens naam werd uitgesproken door een onbekende kattin.

Rimekit draafde dan ook snel naar haar papa toe waarna ze haar kop tegen zijn poten aan drukte, langs de poten liet glijden alsof ze hem een keer wilde troosten in plaats van andersom. Alsof ze hem wilde beschermen. Niet dat ze veel kon, ze keek met onschuldige en grote ogen naar haar vader terwijl ze hem probeerde wakker te schudden. 'Papa heb jij een nachtmerrie?' Vroeg ze zachtjes alsof alles op scherp werd gesteld. Hij was haar leven, ze draaide zich om naar de onbekende kattin en voor het eerst was ze dapper genoeg om papa te beschermen. 'Houd mijn papa hier buiten. Jij bent blijkbaar gemeen. ' Mauwde ze zacht, haar stem trillend terwijl ze zich nog dichter tegen haar papa aan drukte. Alleen haar papa kon haar zo ver laten gaan dat ze haar mond durfde te openen. Wellicht dat dit ook zou bewijzen dat ze niet dom was. Papa was onrustig en dat was de fout van de ander. Dat wist ze zeker. Papa reageerde enkel zo verstijfd naar gemene katten toch?

@Icecream en @Rosepaw
��


[EVENT] It's time to bury the past 6ArKIoJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Lionpaw'
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Steentje
67
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ~ 12 beautiful moons ~
Gender: Tomcat ♂
Rank: ~ Kitten ~
Lionpaw'
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimema 16 mei 2022 - 18:14

Oh oh! Er was echt enorme chaos buiten. Hij had het allemaal vanaf het begin af aan gezien, maar niet besloten in te grijpen. Hij was immers niet zo sterk als de anderen. Dat zou hij echt wensen, maar het was gewoon de harde realiteit.

Toen werd zijn vader betrokken bij de partij. Lionkit schrok even. Waarom moesten ze papa Icecream er nou weer in het probleem trekken? Ja, hij had heus wel dingen gehoord, maar nu ging het toch echt iets te ver. De kitten zag hoe Rimekit hetzelfde leek te denken. Hij was oprecht verbaasd toen zijn zusje wat tegen de vreemdeling zei. Ze was altijd zo bang en nu probeerde ze zelfs tegen een vreemdeling te praten op papa te beschermen? Nu moest hij ook! Lionkit stormde tussen de poten en katten door waarna hij beschermend voor Icecream en Rimekit ging staan. Nu was het zijn tijd om zijn familie te beschermen. Zijn haartjes gingen rechtovereind staan, hij krulde zijn rug en zijn kleine nageltjes kwamen uit zijn hulzen. "Rimekit heeft gelijk." De kitten liet dreigend zijn tandjes zien. Hij kon misschien nog helemaal niks, maar dat boeide hem niet. Het ging om familie. "Je maakt het papa moeilijk. Hoe durf je?!" Deze vreemdeling hoorde hier niet te zijn. Niet bij zijn familie en Clan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
[EVENT] It's time to bury the past 4n8Baju
Beertje
606
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 73 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 14:39

De woorden van Rosepaw deerden hem amper. Hij snoof even vies, maar ergens geloofde hij haar wel. Het klonk als het verhaal van een domme kitten, maar het was in haar nadeel dat ze vluchtmisdrijf gepleegd had. Dat toonde aan dat ze het hart niet had van een Riverclanner. Na haar woorden brak er een kort moment van fel geroezemoes uit. "Stilte!" Het was een woord dat sneed door de menigte heen. Alsof er kort een bliksemslag verscheen. De clan werd weer stil. De volgende woorden van Crystalstar deden hem licht schrikken, hoewel dat niet van zijn lichaam af te lezen was. Hij keek haar kort aan. Ging ze echt een rogue, een ex-clangenoot vermoorden? In dat opzicht waren Eveningstar en Crystalstar niet zoveel verschillend en toch waren ze elkaars aartsvijanden. Hij richtte zich weer op Rosepaw, die aan haar verhaal bezig was. Wederom klonk het als een ietwat geloofwaardig verhaal. Toen ze Icecream aansprak richtte hij zijn gladde blik naar de kater die met verstomdheid geslagen stond. Zijn nestje kittens gingen meteen de aanval in. Carrioncough schraapte zijn stem zachtjes en legde de kits stilte op door een zacht sissend geluid te maken: "Sssst..." Daarna draaide hij zijn gitzwarte kop naar deze Rosepaw. "Het was dom om te vluchten en nog dommer om Ravenkit mee het kamp uit te nemen. De krijgscode word je al aangeleerd vanaf je kan horen, dus dat vind ik geen goed excuus." Zijn lichte ogen gleden naar Blossomhail. Over de krijgscode gesproken...
carrioncough


[EVENT] It's time to bury the past B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Serpentguise
Member
[EVENT] It's time to bury the past Tumblr_ndca8cJtFl1tsd4f8o1_100
Mark toch
213
Actief
She acts as if it was easy to let her go, but she never saw the claw marks I had left all over her skin.

CAT'S PROFILE
Age: 21 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young-Warrior
Serpentguise
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 15:46


Als reactie op Crystalstar scherpe stem gaf Agatepaw een zwiep met haar staart. Hij was snel en kort dat haar nijd goed aangaf. Hoewel de clan direct hun snuiten stilhielden door de angst van de Leader keek de zwarte she-cat er niet van op. Ze bracht haar neus in de lucht en snoof na. Ze bleken dus sinds kort in een dictatuur te leven waar je je eigen stem niet meer mocht uitbrengen. Haar blik gleed opzij waar de Deputy stond. Hij verliet haar zijde en liep de kant uit waar Icecream stond waar twee kittens naar toe waren gehuppeld. Ze begonnen zich er mee te mengen en hypothetisch wurgde ze de twee haarballen. Met hun aanwezigheid werd de kans nog kleiner dat Crystalstar hier midden in het kamp een executie zou uitvoeren. Agatepaw zag vandaag niks lievers dan dat deze strontkind gelijk met de grond gemaakt werd. Ze hoopte zelfs dat Blossomhail, Buzzardbelly en Echoflame haar zouden volgen. Het liefst Buzzardbelly en Echoflame. Die twee hadden haar kans op roem vergooid als een rotte muis. Ze zou wel een weg vinden hoe ze haar vijanden uit weg kon ruimen. Al was het niet vandaag, ze zouden er niet mee weg komen. Desnoods hield ze de macht in eigen poten.


[EVENT] It's time to bury the past Smoke10
Groot pakje Marlboro rood
[EVENT] It's time to bury the past Agateo13
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecream
Member
[EVENT] It's time to bury the past BVaqYmVp_o
Julia
1012
Actief
All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Icecream
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 20:31

Hij probeerde zijn stem terug te vinden. Helemaal toen Rosepaw het woord tegen hem richtte. Ze had gelijk. Ze was onschuldig, al had ze de kittens in eerste instantie wel meegenomen. Nou ja Ravenkit dan, Crabkit was niet de bedoeling geweest. Een nare samenloop van omstandigheden. Alleen het was niet alleen dat wat hem zo van zijn stuk had gebracht. Ook wat zijn moeder daar voor de Clan even mededeelde. Ze was toch niet serieus van plan om deze kattin om te leggen? Dat ging ze toch niet echt doen. “Het is waar dat het nooit haar bedoeling is geweest dat de kittens door BloodClan werden ontvoerd.” Beaamde hij toen hij eindelijk zijn stem terug had gevonden. Terwijl hij even geruststellend zijn staart op Rimekit en Lionkit legde, die in protest gingen. Hij probeerde zijn stem vast te laten klinken, maar de droefheid klonk er duidelijk in door. Toen keek hij naar Rimekit. “Ik heb geen nachtmerrie Rimekit. Dit is iets van vroeger. Iets wat papa toen verdriet heeft gedaan. Rosepaw is niet gemeen, maar wel wat er is gebeurd.” Deed hij een poging het uit te leggen. Voordat Carrioncough tegen de kittens begon te sussen dat ze stil moesten zijn. “Kom maar Lionkit, ik heb het liefste dat jullie als muisjes bij mij komen zitten. Laat iedereen maar eens zien hoe goed stil jullie wel niet kunnen zijn. We maken er een spelletje van oké?” Hij trok Rimekit en Lionkit tegen zich aan, voordat zijn blik weer naar Crystalstar gleed. Wat ging er toch in zijn moeder haar kop om…


[EVENT] It's time to bury the past N220RCC7_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Drizzlefall
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Cynthia
117
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 24 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Drizzlefall
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 21:28

Ze was te jong om echt te weten wat hier gaande was, ze was toen tenslotte nog niet geboren geweest. Maar toch kon ze de spanning merken binnen de clan en kon ze duidelijk zien wat het deed met Icecream. Was dit waar hij over had gesproken toen hij haar had geholpen? Dat dit soort dingen voor altijd bij je bleven, ongeacht hoe lang het geleden was? Maar hij had aangegeven dat er een weg te vinden was. Rosepaw had blijkbaar iets te doen met de kittens die toendertijd gestolen waren of althans de poes probeerde nu uit te leggen dat ze niks had gedaan, maar het verhaal was niet wat haar aandacht trok, nee, dat waren de reacties die Icecream gaf. Ze had hem gezegd dat ze naar hem zou luisteren als hij dat nodig had en ze zou hem ook zeker willen helpen. Ze wist niet goed wat ze van alles moest denken, zeker niet sinds het erop leek dat Crystalstar de poes misschien zelfs wilde doden. In plaats van zich te mengen tussen de andere katten liep ze rustig naar Icecream toe. Ze had geen idee of hij haar zou wegsturen of niet, het was op dit moment lastig om te bepalen met wat er allemaal gaande was. ”Hey,” Sprak ze dan ook rustig. ”Gaat het?” Het was een simpele vraag, maar een die ze voelde dat het gesteld moest worden. Ze liet haar blik kort naar de twee kittens gaan, misschien wilde hij het er niet over hebben waar ze bij waren, maar ze zou niet teruggaan op wat ze hem verteld had een tijdje terug. Ze ging hem niet voorstellen dat ze op de kittens zou kunnen letten, terwijl hij zich erin zou gaan mengen, het was duidelijk dat dat niet iets was dat hij wilde op dit moment en zeker niet als ze goed had begrepen hoe alles hier in elkaar stak.


[EVENT] It's time to bury the past Drizzlepaw_sign
Terug naar boven Ga naar beneden
Blossomhail
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Freedje
161
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Blossomhail
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 13:50

Blossomhail verrekte geen spier toen dat Crystalstar’s harde woorden door de stilte sneden. Ze had een keuze gemaakt en daar zou ze zich ook aan houden. Als haar Clanmates haar daardoor als een verrader zagen, dan was dat maar zo. Zij deed wat zij juist vond, net zoals elke kat in haar Clan. Ze besteedde geen aandacht aan de woorden van Agatepaw. Ze kende de apprentice goed genoeg om te weten dat als ze olie op het vuur kon gooien, dat ze dat dan ook deed. Crystalstar’s volgende woorden deden haar echter wél iets en haar ogen verwijdden zich licht terwijl ze de poes ongelovig aankeek. Het was een óngeluk. Ging ze daar echt een leven voor nemen? Onbewust had de flame point enkele stappen in de richting van Rosepaw gezet, zodat de kattin half beschermd werd door haar grote lichaam. Haar blik zocht naar Icecream toen dat Rosepaw hem aansprak en ze was ergens opgelucht om te weten dat ze er niet helemaal alleen voor stond. Door de woorden van Carrioncough richtte ze haar blik naar de kater en haar blauwe blik ontmoette die van hem zonder weg te kijken. ”Als jij vindt dat ik de warrior code verraad door te willen luisteren naar het verhaal van een kat die duidelijk onschuldig is en een paar foute keuzes heeft gemaakt, dan is dat jouw probleem, Carrioncough,” sprak ze koeltjes tegen de deputy. Ze ging zich niet door hem laten doen. Daarna richtte ze haar blik naar Crystalstar. ”Crystalstar, ik snap je frustratie en je boosheid, maar denk je dat StarClan het echt goedkeurt als je deze kat doodt? Ze is onschuldig. Ja, ze heeft een fout gemaakt, maar het was nooit haar bedoeling om Crabkit en Ravenkit te laten ontvoeren door BloodClanners. Je zou het leven van een verkeerde nemen als je hiermee door zou gaan.” Ze wist dat ze een grens overschreed. Maar dit kon ze niet toezien. Ze kon niet toezien dat een onschuldige kat voor haar ogen onrechtvaardig vermoord zou worden. Ze had haar keuze al gemaakt toen ze Rosepaw meenam naar het kamp en maakte haar keuze weer duidelijk door een stap naar voren te zetten zodat Rosepaw tegen haar aanleunde, haar ogen naar haar leader gericht. Dit kon ze niet doen. Dat zou ze niet toelaten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hyenafang
Member
[EVENT] It's time to bury the past DPKsfdL
Steen
129
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 19 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Young warrior
Hyenafang
BerichtOnderwerp: Re: [EVENT] It's time to bury the past   [EVENT] It's time to bury the past Icon_minitimedo 19 mei 2022 - 15:58


Hij had met grote ogen toegekeken naar alles er gebeurde. Hij had zich er niet in durven te mengen. Vooral niet vanwege het feit dat Blossomhail en Carrioncough een deel uit maakten van deze chaos. Overal kwamen de woorden vandaan. En de katten die niets zeiden, leken net zoals hem op een afstandje te blijven. Veilig verstopt in de menigte. Toen de kittens van Icecream erbij kwamen, begon hij gelijk al twijfelend met zijn poten te schuifelen. Onzeker luisterde hij naar het verhaal van Rosepaw, nog steeds niet wetende wat te doen. Aan de blik van de deputy zag hij dat er een kans was dat zijn vriendin in de problemen zou komen. Dat kon niet. Dat mocht niet.

Na de woorden van zijn vriendin stapte hij op haar af waarna hij naast haar ging staan. Hij trilde een beetje onder zijn pels, maar dat boeide niet. "Rosepaw heeft een gigantische fout begaan. Daar moet ze een straf voor krijgen en eigenlijk heeft ze dat nog niet gehad." miauwde Hyenafang. "Door Blossomhail kunnen we nu Rosepaw haar straf geven. Zoals het hoort. Maar vermoorden? Naast dat dat tegen de warrior code is, zijn hier kittens aanwezig." De snow bengal knikte kort naar de twee kittens die bij Icecream zaten. Hoe zou je ooit iemand in kunnen vermoorden in het zicht van de Clan? Terwijl kittens meekeken. Crystalstar was misschien geen familie van de kittens in bloed, maar toch was ze een soort van oma voor de kittens. Zij zou een goed voorbeeld voor hen moeten zijn. "Rosepaw heeft iets verschrikkelijks gedaan, maar ze was nog jong. Ze had wel zelf besloten om te vertrekken, dus minder zwaar vind ik te licht. Maar ze verdient wel verbanning. Geen dood." miauwde de kater luid. Het was niet aan hem wat de straf zou worden. Maar moorden ging tegen de warrior code in. Kittens zouden bloed zien vergieten. Iemand die geen moord begaan had, zou te zwaar gestraft worden. Heel misschien was Rosepaw er nog vanaf gekomen door na het gedoe terug te gaan, maar ze had zelf besloten dat ze niet terug ging. Ze had daarbij haarzelf verbannen en dan hoeft ze ook niet meer terug als je het aan hem vroeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[EVENT] It's time to bury the past
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: