What!?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 What!?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Tailstorm
Member
What!? DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: What!?   What!? Icon_minitimedo 22 maa 2012 - 22:13

Tailpaw was weer terug bij het Bloodclan gebied, haar wonden waren goed genezen, behalve haar rechter voorpoot. Maar ze was hier omdat Spotpaw's verse geurspoor hiernaartoe leed, ze was nieuwsgierig geworden. Ze liep door en door tot ze stemmen hoorde. De ene was van Spotpaw en de ander van... Tailpaw wist de stem niet goed te plaatsen, al was hij wel bekend. "Hallo?" Zei ze voorzichtig. Een vreemd gevoel rees in haar op. Wat was Spotpaw aan het doen in het Bloodclangebied? Was hij sorry aan het zeggen tegen Soulheart? Een glimlach kwam op haar gezicht. Ze trippelde de struiken in en zag de grijze poes. Spotpaw en die grijze poes die Scratch heette waren gewoon gezellig aan het praten! "Wat zijn jullie aan het doen?" Vroeg ze verbaasd. Tailpaw hoopte maar dat ze gewoon gezellig aan het praten waren. Ze ging naast Spotpaw zitten en drukte haar snuit in zijn vacht. Wat was hij toch perfect. Ze haalde haar snuit uit zijn pels en keek naar Scratch. "Sorry Scratch." Miauwde ze. Haar zachte ogen keken nu weer in de ogen van Spotpaw. Hij was gewoon te perfect voor woorden.

Spotpaw en Scratch!



What!? 2hnur6f



Laatst aangepast door Tailspot op vr 23 maa 2012 - 17:55; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
What!? DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 7:51

Spotpaw zat heerlijk in de zon en ondertussen onder de beschermende bomen. Hij keek naar de poes voor zich, Scratch, ze was mooi maar hij zou Tailpaw altijd voor laten. Hij zweeg, hij wou niet praten en daarmee dit moment verstoren. Toch besloot hij iets te zeggen. " Gaat het goed? Hoe is het in the bloodclan?" vroeg hij. Hij wachtte op antwoord. Opeens schrok hij op van geritsel, hij wou zich verstoppen. Hij mocht niet gezien worden met Scratch. Dan zouden ze denken dat hij vreemdging of dat hij een overloper was. Maar dat was hij niet! "Wat zijn jullie aan het doen? hoorde hij Tailpaw zeggen. Ze stond, zomaar vanuit het niets. Hij kon niet meer weg, en werd dus gedwongen antwoord te geven " Ik was op zoek naar jouw en Souheart... En opeens, kwam Scratch tegen, en we bleven praten" Hij haatte het dat hij loog. Een deel was waar geweest, hij wou vandaag naar Tailpaw en Soulheart gaan, maar eerst naar Scratch. En het was ook waar dat hij haar opeens gevonden had, want toen hij haar zocht was ze nergens en toen hij het opgaf was hij juist tegen haar opgebotst. Maar toch... Liegen bleef akelig. Maar hij wou zijn realie met Tailpaw niet verstoren door deze grijze poes. Ze moesten echt ophouden met elkaar te zien want binnenkort konden daar nog wel eens problemen mee komen. Hij wou haar graag, erg graag maar het kon gewoon niet. Toen voelde hij de snuit van Tailpaw in zijn vacht. Hij draaide zich naar haar toe en begon haar te likken over haar kop. Na een tijdje keek ze op en zei " sorry Scratch" Daarna keek ze weer naar hem. En hij keek terug. Meteen wist hij dat zijn besluit vast moest blijven. Hij zou vandaag voorlopig afscheid moeten nemen van Scratch en haar pas weer zien als ze Warriors zouden zijn. Of een andere goede reden hadden om elkaar te ontmoeten. Hij zuchtte zacht en keek even naar Scratch en vervolgens weer naar Tailpaw en daarna weer naar Scratch. " I...Ik zal je voorlopig wel niet meer zien... " begon hij. Hij maakte zijn zin niet af.. nog niet...



What!? D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scratch
Member
What!? DPKsfdL
111

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Scratch
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 12:00

Scratch zat in het gras. Haar wonden waren bijna helemaal geheeld, alleen nog een lange kleine wond, was op haar poot te zien en haar mooie lange staart was nog op sommige plekjes een beetje kaal. "Gaat het goed? Hoe is het in the bloodclan?" vroeg Spotpaw. Ze keek naar Spotpaw en zei "Het gaat nu wel, na dat gevecht..." verder kwam ze niet toen ze net zoals Spotpaw geritsel en takjes hoorde breken. Even later kwam er een poes te voorschijn, het was Tailpaw"Wat zijn jullie aan het doen?" Vroeg Tailpaw verbaasd. Ik was op zoek naar jouw en Souheart... En opeens, kwam Scratch tegen, en we bleven praten" zei Spotpaw hij haatte het dat hij loog. Scratch zweeg voor even, straks zei ze nog eens iets verkeerds, dus hield ze haar mond maar. Ze vond dat Spotpaw wel een goed antwoord had gegeven. Tailpaw ging naast Spotpaw zitten en drukte haar snuit in zijn vacht. Ze haalde haar snuit uit zijn pels en keek naar Scratch. "Sorry Scratch." Miauwde ze. Haar zachte ogen keken nu weer in de ogen van Spotpaw. "Het geeft niet Tailpaw, ik zat ook fout, dat ik jou aanviel en Spotpaw" zei ze zacht. Bijna nooit bood ze haar excuses aan, aan andere katten die bij andere clans zaten. Spotpaw keek naar haar en ze keek ook terug naar hem. Op één of andere manier mocht ze die twee wel. Ze wist niet waarom. "I...Ik zal je voorlopig wel niet meer zien... " begon Spotpaw. Hij maakte zijn zin niet af.. nog niet.. Ze keek even verbaasd naar hem, maar zweeg voor even. Ze wist even niet wat ze daar op moest gaan antwoorden.


What!? 23ljm15

My tear is for you, because... You're not here when I need you...

Silverkit* ~ Scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
What!? DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 12:37

Spotpaw keek naar haar terug. Scratch bood zacht haar excuses aan. "Het geeft niet Scratch. Als jij in ons territorium was gekomen hadden wij hetzelfde gedaan." Zei ze terug. Ze mocht Scratch op de een of andere manier wel. "Ik heb helemaal geen zin om met jou te vechten of om je te haten." Tailpaw glimlachte. Het was gewoon raar om met een Bloodclanpoes 'bevriend' te zijn. Maar aan de andere kant was deze poes vriendelijker. "Ik vergeef het je Scratch, dat je mijn poot gebroken hebt." Waatschijnlijk wist Scratch dat nog niet. Een nieuwe steek van pijn schoot door haar poot, ze moest nog steeds op drie poten lopen. Eerlijk gezecht was haar poot nog weinig genezen, al waren de wonden van Scratch wel goed genezen.



What!? 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Scratch
Member
What!? DPKsfdL
111

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Scratch
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 12:45

"Het geeft niet Scratch. Als jij in ons territorium was gekomen hadden wij hetzelfde gedaan" zei Tailpaw. Even knikte ze. "Daar heb je wel gelijk in, ik voelde jullie aan als indringers" Even keek ze in het rond. Ze hoorde wat vogeltjes fluiten en weg fladderen. "Ik heb helemaal geen zin om met jou te vechten of om je te haten." Tailpaw glimlachte. Scratch keek weer terug naar Tailpaw "Eerlijk gezegd heb ik zelf daar eigenlijk ook geen zin in" ze begon wat vriendelijker te spreken. "Ik vergeef het je Scratch, dat je mijn poot gebroken hebt." Sprak Tailpaw. Scratch begon verbaasd te kijken. Dat wist ze niet, dat ze Tailpaw haar poot had gebroken. "Het spijt me daarvan Tailpaw" Ze meende het echt.

Ben met een nieuw Setje bezig xD.. ik verveel me echt dood.


What!? 23ljm15

My tear is for you, because... You're not here when I need you...

Silverkit* ~ Scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
What!? DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 17:40

"Het geeft niet Tailpaw, ik zat ook fout, dat ik jou aanviel en Spotpaw" zei Scratch tegen Tailpaw. Maar Spotpaw hoorde het amper. Hij was diep in gedachten over wat hij moest doen. Hij hoorde ook de rest van het gesprek niet. Het boeide hem ook niet. " I..ik ga dus... We kunnen dit niet langer doen. Het is gevaarlijk voor ons drie maar ook voor de clans. Tailpaw... We moeten terug naar ons kamp, ze hebben ons vast nodig." Hij likte haar even snel over haar oor. Hij wou zo snel mogelijk hier weg. Hij haatte afscheid nemen en hij wist dat als je eindeloos lang gaat huilen en al die dingen het alleen maar erger zou worden. Nee, hij moest er een snel einde aan maken. " Kom je tailpaw? gaat het je lukken naar het kamp?" Hij keek bezorgd naar haar poot die gebroken was. Het moest wel pijn doen. Zijn wonden waren al weer bijna allemaal genezen net als die van Scratch. Behalve de krassen op zijn rug maar er was een grote kans dat die littekens zouden worden. Ook deed zijn staart af en toe nog pijn, waarschijnlijk was die zelfs onder zijn vacht bont. Maar hij kon ermee vechten en jagen, daar ging het om. Maar Tailpaw moest op drie poten lopen, dat is veel moeilijker. " Eenmaal terug kunnen we weer om kruiden vragen, het komt vast wel goed met je poot" hij wou weg van de bloodclan en de mooie poes. Hij wou wel hier blijven maar zijn plicht en hoofd beveelde hem om bij zijn clan te blijven. Hij wou een mooie toekomst met Tailpaw, niets meer, niet ingewikkelder. Hij moest een streep zetten onder de bloodclan. Nu en voor altijd.



What!? D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
What!? DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 18:00

Tailpaw zat te luisteren naar wat Scratch te zeggen had. " I..ik ga dus... We kunnen dit niet langer doen. Het is gevaarlijk voor ons drie maar ook voor de clans. Tailpaw... We moeten terug naar ons kamp, ze hebben ons vast nodig." Onderbrak Spotpaw. Tailpaw keek even naar haar rechter voorpoot. De rest wat Spotpaw zei hoorde ze niet. "Hoezo hebben ze mij nodig? Ik kan nu niks." Zei ze nors. Het zat haar verschrikkelijk in de weg dat haar voorpoot gebroken was. Ze wierp een blik op Spotpaw. "Wat is er eigenlijk met je aan de hand? Je doet de hele tijd al raar." Haar snorharen bewogen even. Het was wel waar, Spotpaw deed de hele tijd al raar. Wat was er met hem aan de hand? Vond hij het zo erg dat haar rechter voorpoot gebroken is dat hij haar bij Scratch weghield?



What!? 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Scratch
Member
What!? DPKsfdL
111

CAT'S PROFILE
Age: 7 Moons
Gender:
Rank:
Scratch
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 18:42

" I..ik ga dus... We kunnen dit niet langer doen. Het is gevaarlijk voor ons drie maar ook voor de clans. Tailpaw... We moeten terug naar ons kamp, ze hebben ons vast nodig." zei Spotpaw. Spotpaw had gelijk, het was voor hen alle drie te gevaarlijk. Misschien was het wel beter dat hun weggingen. Voor dat zij zelf nog eens in de problemen kwam, omdat ze met katten van een andere clan omging. "Je hebt gelijk Spotpaw, het is beter dat jullie terug gaan naar de Riverclan" zei ze tegen beide. Ze keek naar Tailpaw en Spotpaw. "Hoezo hebben ze mij nodig? Ik kan nu niks." zei Tailpaw nors tegen Spotpaw. Scratch ging weer zitten en zweeg, terwijl ze keek naar de twee. Terwijl ze bleef zwijgen. Tailpaw wierp een blik op Spotpaw. "Wat is er eigenlijk met je aan de hand? Je doet de hele tijd al raar." Tailpaw haar snorharen bewogen even. Scratch wilde zich er niet mee bemoeien, dus hield ze haar mond en bleef zitten waar ze zat. Eventjes likte ze de lange snee in haar poot schoon.


What!? 23ljm15

My tear is for you, because... You're not here when I need you...

Silverkit* ~ Scratch
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
What!? DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimevr 23 maa 2012 - 19:14

"Je hebt gelijk Spotpaw, het is beter dat jullie terug gaan naar de Riverclan" zei Scratch. Spotpaw was opgelucht dat ze het met hem eens was. maar tegen zijn verwachtingen zei Tailpaw opeens nors: "Hoezo hebben ze mij nodig? Ik kan nu niks." Spotpaw werd bijna boos omdat ze zo over zichzelf dacht. " Tuurlijk kan je nog wel iets! Je kan genezen, je kan op het kamp letten, de elders helpen en misschien ook al snel jagen! Ik help je wel! en ik neem je taken graag over. " en je bent niet meer in gevaar... zei hij er in gedachten achteraan. Ze moesten terug dat was beter. En daar blijven en weer gewoon leven... Hij keek smekend naar Tailpaw. Ze keek terug maar zei bitter "Wat is er eigenlijk met je aan de hand? Je doet de hele tijd al raar." Haar sorharen trilden even. Was dat omdat ze boos was? Of wat was er. Hij deed zijn oren weer naar achter. " i...ik wil gewoon..." hij kwam niet goed uit zijn woorden "Ik wil gewoon dat je veilig bent! En ons oude leven terug!" Opeens was het eruit, het floepte er zomaar uit zonder reden. Hij deed een paar stappen, hij schaamde zich. Was hij nu laf? Hij keek schuldig naar de twee poezen, hij was poezen gewend, hij was er middenin opgegroeid. Maar nu was het anders, hij was in een grote tweestrijd tussen de twee, hij had besloten en zou het moeten doen. Waarom zeurden ze toch zo? Wou zij het zelf anders?



What!? D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Tailstorm
Member
What!? DPKsfdL
641
Actief

CAT'S PROFILE
Age: :: 20 Moons ::
Gender:
Rank:
Tailstorm
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimeza 24 maa 2012 - 9:00

" Tuurlijk kan je nog wel iets! Je kan genezen, je kan op het kamp letten, de elders helpen en misschien ook al snel jagen! Ik help je wel! en ik neem je taken graag over. " Moedigde Spotpaw Tailpaw aan. Ze knikte. "Je hebt gelijk, ik ga doen wat ik wel nog kan en ik ga proberen om dingen te dragen." Zei ze vastberaden. "En misschien ga ik ook wel proberen om te jagen." Tailpaw zag dat Spotpaw nog iets wilde zeggen, hij kwam blijkbaar niet echt uit zijn woorden. " i...ik wil gewoon..." Stotterde hij. "Ik wil gewoon dat je veilig bent! En ons oude leven terug!" Het kwam er in een klap uit. Tailpaw knikte. "Ja, dat wil ik ook." Antwoordde ze daarop. Ze stond moeizaam op en wiebelde een beetje. Ze hield haar rechter voorpoot een stukje boven de grond en begon weg te hinken. Toen ze de struiken door was keek ze even om. "Kom je nog?" Tailpaw wist niet precies wat ze nu nog kon, maar Stormstar moest het gewoon weten.



What!? 2hnur6f

Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
What!? DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: What!?   What!? Icon_minitimedo 29 maa 2012 - 13:59

tot zijn opluchting stemde Tailpaw ook toe "Je hebt gelijk, ik ga doen wat ik wel nog kan en ik ga proberen om dingen te dragen." zei ze vastberaden "En misschien ga ik ook wel proberen om te jagen." Spotpaw was blij om dat te horen. toen reageerde ze op zijn laatste woorden met: "Ja, dat wil ik ook." zei ze. Spotpaw glimlachte, hij mocht haar zo. Hij zag hoe ze wegliep en schoot naar haar toe om haar te hulp te komen. "Kom je nog?" zei ze weer. " ja..ja! Mevrouw ongeduld...." Hij lachte naar haar en ging naast haar lopen. Hoe zou stormstar reageren op de gebroken poot? wat konden ze hem vertellen? en wat niet? Hij wist het niet.. maar ze zouden het snel, of langzaam, wel zien. Hij ondersteunde haar waar hij kon. En wierp nog snel een blik op Scratch. In zijn ogen probeerde hij de boodschap te leggen dat hij terug zou komen... ooit... Hij glimlachtte even naar haar en verdween toen ook achter de struiken. Zouden ze elkaar nog weer zien? Zou dit hun einde zijn? Of zou hij haar weer zien? ooit? Ooit... het leek zo ver weg... hij wou nu. Hij wou nu bij haar zijn en naast haar zitten en haar alles vertellen. Maar zijn clan was meer, dat was zijn verleden en zijn toekomst. Hij moest haar vergeten, al zou dat jaren duren....


Kort :3



What!? D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
What!?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place :: Playground-
Ga naar: