boys will be boys



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 boys will be boys

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Badgerpaw
Member
boys will be boys CZXUC8f
Sans
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: boys will be boys   boys will be boys Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 12:12

boys will be boys 7aVwjV5
Use whatever is at hand
be it friend or foe

De kattin was zo moe! Ze was de hele dag bezig geweest, eerst was ze met haar mentor op stap geweest. En poh, wat hadden ze veel gelopen samen. Sowieso wel een paar kilometer, en alsof dat niet genoeg was. Was de apprentice ook nog met een paar vrienden bij de rivier geweest, om aan hun zwemkunsten te werken. Het was allemaal wel heel leuk, Badgerpaw had zeker wel een gevoel van voldoening. Maar het liefst wilde ze nu gewoon lekker slapen. Ook al was het nog vrij vroeg, aangezien de zon nog hoog aan de hemel stond. De zwart-witte poes vernauwde haar ogen terwijl ze naar de bron van licht probeerde te kijken. Maar de zonnestralen waren nog zo vel, ze kon helemaal niks zien. Ondanks dat ze niet oplette op wat er voor haar gebeurde liep de poes wel gewoon door. Naar wat ze dacht dat de apprentice den was. Ze had totaal niet door dat ze tegen iemand aan kon botsen als ze zo door ging voordat het te laat was. "Oh gossie! Het spijt me zo erg ik keek niet uit ik-" Begon ze gehaast terwijl ze haar aandacht op de kat richtte waar ze tegen aan gelopen was. "Ben je okay? Ik heb je toch een pijn gedaan?"


+Rimekit


boys will be boys A6PX9lE
She’s worth whatever chaos she brings to the table, and you know it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rimepaw
Member
boys will be boys DPKsfdL
136
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Apprentice
Rimepaw
BerichtOnderwerp: Re: boys will be boys   boys will be boys Icon_minitimewo 18 mei 2022 - 14:00

RIMEKIT

Rimekit was steentjes aan de oever van het kamp aan het verzamelen. Nu papa haar probeerde te leren te zwemmen was ze veel nieuwsgieriger geweest. Daarnaast konden de andere Clans als het goed was het kamp niet bereiken, tenzij ze heel veel moeite deden en getraind waren in het overleven van het water. De kitten was zo druk bezig met een van de steentjes bewonderen die ze gevonden had terwijl ze verder opdroogde in het kamp, dat ze geschrokken een geluidje uit slaakte toen een Apprentice tegen haar op botste en haar kop deed stoten tegen de grond. 'Oh gossie! Het spijt me zo erg ik keek niet uit ik-' Begon de Apprentice terwijl Rimekit hard op haar lip beet om niet om papa te gaan kermen. Straks werd Mousepaw boos. Boze katten waren een grote ramp en dus bleef de kitten stil trillend met een pruilend lipje de Apprentice aan kijken. 'Ben je okay? Ik heb je toch geen pijn gedaan?' Vroeg de Apprentice waardoor Rimekit moeizaam slikte en met onschuldige tweekleurige ogen de gevlekte Apprentice aan staarde. 'Ik... Ik denk het niet
.. echt?'
Mauwde de kitten zachtjes terwijl ze onhandig met een poot langs de pijnlijke plek op haar kopje wreef. 'Waar is mijn steen?' Fluisterde de kitten een beetje warrig en volkomen begrijpelijk. Ze was immers net nog zo trots geweest op haar vondst.
��


boys will be boys 6ArKIoJ
Terug naar boven Ga naar beneden
Badgerpaw
Member
boys will be boys CZXUC8f
Sans
23
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ✞ 7 moons ✞
Gender: She-cat ♀
Rank: ✞ Apprentice ✞
Badgerpaw
BerichtOnderwerp: Re: boys will be boys   boys will be boys Icon_minitimevr 27 mei 2022 - 21:56

boys will be boys 7aVwjV5
Use whatever is at hand
be it friend or foe

OH gelukkig, de ander had geen pijn. Of tenminste; ze zei van niet. Maar het was in vast en zeker niet zo erg, anders zou ze er niet over liegen toch? Badgerpaw hoopte dat dat het geval was, ze zou zich echt heel schuldig voelen als ze een onschuldige kitten veel schade had aangebracht. 'Waar is mijn steen?' De wit-zwarte poes staarde even verward voor haar uit. Maar toen klikte het. Rimekit moest waarschijnlijk haar steen verloren hebben tijdens de botsing! Snel scande de apprentice de grond, maar ze had eigenlijk geen idee waar ze naar opzoek was. Want hoe zag de steen er wel niet uit? Wat was de omvang van het object? Wat voor soort? Zoveel vragen en toch zo weinig antwoorden. "Ja ik uhh, weet niet waar jouw steen is maar!" De jonge poes probeerde zo opgewekt mogelijk te klinken terwijl ze een willekeurige kiezel in haar poten nam. "Deze is wel heel cool zeg, kijk hoe die glimt" Voor wat extra effect rekte ze het woord "woah" uit voor zolang als ze kon terwijl ze de steen heen en weer bewoog. "Sowieso beter dan de oude die je had." Ja dus, neem deze maar en dan is alles goed toch?


boys will be boys A6PX9lE
She’s worth whatever chaos she brings to the table, and you know it.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
boys will be boys
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: