The world ender



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 The world ender

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Wolfblood
Deputy
The world ender Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: The world ender   The world ender Icon_minitimeza 21 mei 2022 - 11:31


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

Het begon inmiddels een gewoonte te worden. Eens in de zoveel dagenraden, wanneer er geeen honderd clangenoten aan haar oren zaten te zeiken, vertrok ze naar dit afgelegen gebied. Haar was verteld dat het ooit tot een of andere oude clan toebehoorde. De geschiedenis deerde haar bagger weinig, maar het feit dat het gewoon open en bloot lag voor ieder ziek figuur om zich in te verstoppen, deerde haar duidelijk wel. Zeker na het bezoekje dat Bloodclan hen laatst had gebracht was Wolfblood on high alert. Haar nachtmerrie was dat ze zich uiteindelijk hier zouden vestigen, en wellicht een plaats op zouden eisen tussen de clans. Bloodclan bij de Gathering. Het idee alleen al lieten haar haren overeind komen. Zo lang ze leefde zou dat niet gebeuren, en ze zou hen niet de kans geven om zich hier te verscharen. Dus opende ze haar bek op de geuren te proeven, en patrouilleerde met een knorrig gezicht de omgeving.

&Crystalstar



'A bird sat down and spoke to me:'
The world ender Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
The world ender E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 0:27

Ze was nog niet eens geboren toen Skyclan vernietigd was, maar verhalen had Crystalstar genoeg gehoord. Ooit, in de tijd van haar grootouders, was het de vijfde clan geweest, een zo sterk en machtig als de andere vier. Dat was geweest tot de dag waarop Starclan besloten had dat víér clans meer dan genoeg was. Het bracht koude rillingen over haar rug. Als vijf vier kon worden, waarom vier dan geen drie? Acornstar had al gedacht dat Riverclan moest verdwijnen, en hoewel ze zeker wist dat zijn vermeende profetie vals was geweest, had het haar gedachte nooit verlaten. Zo nu en dan moest Crystalstar hier even naartoe, om zich te herinneren aan wat was geweest, en wat er van haar clan kon komen, als ze niet altijd op haar hoede was. Nooit kwam ze iemand anders tegen, niet veel katten schenen graag herinnerd te worden aan die duistere episode uit hun verleden.

Vandaag was echter anders, vandaag werd ze verrast door de aanwezigheid van een grote, langharige Shadowclan kattin. Wolfblood was niet mooi in de traditionele manier, of zelfs op de strenge en krachtige manier waarop Crystalstar mooi was. Maar ze had toch iets van een aantrekkingskracht, hoewel daarvoor meer dan gecompenseerd was door haar uitstraling. De leader van Riverclan had haar nooit echt kunnen bestuderen, maar ze had wel eens gehoord dat zelfs haar eigen clan niet de grootste fan was van Wolfblood, die het bloed van Bloodclan droeg, en hard en liefdeloos leek. Toch, een kans om de nieuwe deputy van Shadowclan te ontmoeten zou ze niet aan zich voorbij laten gaan, zeker niet als die deputy zo intrigerend was.

"De laatste keer dat ik je van dichtbij zag, was je bezig mijn Warriors aan stukken te rijten." Mauwde ze koeltjes. Ongetwijfeld had Wolfblood haar al opgemerkt, of ze moest een wel erg ongeschikte deputy zijn. Het opbrengen van de beruchte oorlog tussen hun clans was misschien niet het meest tactvolle begin voor een gesprek, maar het was hun enige gedeelde ervaring. "Ik weet in ieder geval dat Settledstar niet heeft gekozen voor iemand die hém de gevechten laat leiden." Een teken, misschien? Was Wolfblood er soms omdat Settled dacht dat hij nog niet uitgevochten was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
The world ender Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimedi 24 mei 2022 - 20:58


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

De wind draaide en bracht een vaag bekende geur met zich mee. Direct alert veerde de poes overeind, haar staart dominant in de lucht en haar blik vijandig. Maar het was haar vrij duidelijk dat dit geen Bloodclan was al was ze wellicht nog wel meer verrast om hier de leader van Riverclan tegen te komen. Argwanend hield ze haar grond en keek toe hoe de poes op haar af kwam stappen, haar grijze pels glanzend in het zonlicht. Wat deed zij nou weer hier? Er was hier geen water of vis in zicht, dus wat ze hier anders nog zou kunnen halen was voor Wolfblood een raadsel. Ze trok met haar oren bij de begroeting die ze kreeg, kalmpjes gesproken alsof er nooit een oorlog tussen hen was geweest, alsof ze alweer was vergeten dat ze een van haar warriors toen was verloren. "Klopt. Nadat jij onze warrior had gejat." sprak ze resoluut en verbrak hun oogcontact niet. Wat wilde ze dat ze zei, sorry? Een oorlog was een oorlog, ze had alleen gedaan wat haar gevraagd werd, waar ze goed in was. Ze zou het zo nog eens doen, en dat wist de grijze leader vast ook wel. Nog maar te zwijgen over het feit dat Riverclan deze was begonnen door Twistedheart te jatten. Bovendien was Wolfdblood niet vergeten hoe denigrerend ze naar haar had gedaan in het Riverclan kamp, dat was iets dat bleef steken. Haar volgende woorden kwamen meer als een verassing. Zo lang was Wolf nog geen deputy, maar het bleek maar weer dat nieuws zich altijd als een lopend vuurtje verspreidde door de clans. Een tijd keek ze de leader aan in haar ogen. Dit was weer wat leaders deden, niet? Ze herkende die gladde babbel van Settledstar, dit waren de praatjes waar een tweede betekenis aan kon zitten. Iets waar Wolfblood altijd een schijthekel aan had, omdat ze die tweede betekenis zelden kon bevatten. "Wat moet je, Crystalstar?" vroeg ze recht voor haar raap, duidelijke argwaan in haar stem.



'A bird sat down and spoke to me:'
The world ender Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
The world ender E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 20:45

Geen greintje humor of luchtigheid hier te vinden, merkte Crystalstar al snel. Wolfblood was bijna net zo ernstig als Acornstar was geweest, maar misschien niet zo sluw. De letterlijkheid waarmee ze antwoordde kon alles betekenen, maar Crystalstar dacht dat het er op wees dat Shadowclan's nieuwe deputy misschien niet de meest uitgebreide fantasie had. En dan die laatste vraag, met zo veel wantrouwen in de stem. Ze keek de deputy geringschattend aan, besloot dat ze beter niet té minachtend kon doen, en antwoordde: "Ik heb er een gewoonte van gemaakt om nieuwe hoge rangen altijd uit te zoeken. Op Gatherings zetten we allemaal ons leuke masker op, daar heb ik niets aan. Ik vraag me af hoe jij, en al die anderen, zijn als ze alleen zijn, zonder de ogen van alle clans en jullie leaders op je." Ze zei het nonchalant, maar het was duidelijk door de toon van haar stem dat ze serieus was. En het was waar. Ze had bijna elke nieuwe rang wel eenmaal ontmoet voor hun officiële ontmoeting op een Gathering. "Het woud is een plek zo ingewikkeld als je hem zelf maakt." Voegde ze er raadselachtig aan toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
The world ender Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 0:22


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD

De massieve poes knarste met haar tanden. Er was iets aan de poes dat haar de verkeerde kant op duwde, al kon ze het niet precies onder woorden brengen. Ze deed haar denken aan de rivier waar haar clan naar vernoemd was, koel en onbetrouwbaar voor degenen die er niet bekend mee waren. En ook mooi, op zo'n afstandelijke, ongrijpbare manier. Glanzend ergens in de verte. Vreemd genoeg voelde het alsof ze haar teleurgesteld had met haar antwoord, en dat bracht een naar gevoel in haar maag die Wolf met man en macht probeerde te negeren. Met een zwiep van haar staart liet ze haar ongenoegen met de ander weten. Wolfblood vernauwde haar ogen. "Niet anders dan hoe ik normaal ben," bromde ze. Haar ogen flikkerden. Ze wist dat ze een spelletje speelde, het was maar al te bekend. Moeilijke woorden en raadsels om zichzelf boven haar te stellen, vast. Zodat ze uit de hoogte kon doen met haar eer en intellect. Allemaal onzin, als je het haar vroeg. Wolfblood rechtte haar rug en hief zich op in haar volledige grootte. "Ga je nog zeggen wat je van me wilt, of blijf je door gaan met je 'inspecteren'?" haar ogen ontmoetten de hare. "We weten beide dat we geen vrienden zijn,"



'A bird sat down and spoke to me:'
The world ender Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
The world ender E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 16:06

Het was intrigerend hoe ondoordringbaar Wolfblood was. Spottedrain had zich gemakkelijk opengesteld, en Settleddust had haar spelletje meegespeeld. Maar deze kattin scheen er niets van te willen hebben, of niets van te begrijpen. Ze was direct, fel en chronisch geërgerd, leek het. Crystalstar hief haar zeegroene ogen wat op toen Wolfblood zich compleet oprichtte. Wat een immensiteit. "Nee, we zijn zeker geen vrienden, dat heb je goed gezien." Mauwde ze mild. Dat betekende niet dat ze geen vrienden konden worden, of dat Crystalstar geen gebruik kon maken van de Deputy van Shadowclan. "Ik wil weten waarom je clan je zo ontzettend minacht. Meningen zijn meestal verdeeld wanneer een nieuwe Deputy wordt gekozen. Maar de meningen lijken bijna unaniem tegen je te zijn.." Dat zou de zwakke plek zijn, dat voelde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfblood
Deputy
The world ender Tumblr_p6sdi7UolB1umgtvqo1_640
Kip
1106
Actief
➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips

CAT'S PROFILE
Age: ✘ 35 moons strong
Gender: She-cat ♀
Rank: ✘ Deputy
Wolfblood
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimedi 14 jun 2022 - 23:29


when i need to
I'll bare my bloody fangs
WOLF-BLOOD
Alles en haar was zo afschuwelijk bekend. De manier waarop ze keek alsof Wolf slechts een kleine pion in een spel was, niets meer dan een kind met een grote mond. Alleen die blik al was genoeg, die zeegroene ogen die haar achteloos in zich opnamen, categoriseerden en geen Mousedung om haar gaven. De poes knarste met haar tanden, maar hield haar blik streng en haar kop geheven. Dat was, totdat ze het gore lef van een bloodclanner bij elkaar sprokkelde en haar woorden zij op zo'n kalme manier, dat Wolfblood het bijna niet geloofde. Furie liet haar bloed sneller stromen en haar nagels uit hun hulzen klappen. Ze zou eens moeten weten. Haar nek zou ze kunnen breken op de stenen, haar lichaam genoeg keren in de Gorge gooien totdat ze zou smeken voor haar leven. Stikken op al haar gore woorden, nooit meer kunnen spreken. Oh, hoe ze het wilde. Maar ze kende dit spel. Ze was te vaak erin verslagen, en het had haar inmiddels de verschrikkelijk ingewikkelde regels geleerd. Wolf hief zich op in haar volledige grote en keek neer op de poes in stilte, totdat ze lang genoeg had geteld om haar niet meer te willen vermoorden. Althans, minder in iedergeval. "En ikwil weten, Crystalstar, wie jou in Starclansnaam tot shadowclanner heeft gemaakt," siste ze giftig. Wie had haar dit verteld? Hadden ze een spion in hun midden? Wist ze van haar moeder? Hoe anders zou ze dit in starclansnaam ooit moeten weten? De poes vernauwde haar ogen. Nee. Nee. Ze wist niet. Unaniem tegen haar, ha. Het hadden de woorden van haar moeder kunnen zijn. "Ik hoef geen woord aan te horen van iemand die kruipend haar verontschuldigingen aan moet bieden op een gathering," ze zou haar wat."Je bent een imbeciel die je clan in gevaar brengt, en je weet niets van mij of Shadowclan. Duidelijk?"



'A bird sat down and spoke to me:'
The world ender Aa1
'"you are a murderer, no matter how beloved "'

Slap Count: 08
Kill Count: 02
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
The world ender E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1546
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: The world ender   The world ender Icon_minitimedo 16 jun 2022 - 22:23


Méér dan een gevoelige plek, merkte Crystalstar op, toen ze Wolfblood's furieuze reactie aanzag. Ze moest toegeven, de Shadowclandeputy was een imposant en zelfs angstaanjagend figuur, zo helemaal opgericht, en de furie in die ogen was onmiskenbaar: de furie van iemand die kon moorden. Toch zette Crystalstar geen stap naar achteren, en wende ze haar brutale blik geen moment af. Zíj was de leider hier, en de speler. Deze deputy was slechts één van Settledstar's stukken. Haar mondhoeken trilden wat toen Wolfblood haar wees op haar beschaming op de laatste gathering. Het amuseerde haar ergens wel, de kinderachtige poging om haar te provoceren. "Zou ik je erg choqueren als ik onthul dat ik er niets van meende, Wolfblood? Dat die woorden wind waren, zoals alles wat een leider op een gathering zegt?" Ze maakte geen aanstalten om op te staan, en bleef in plaats daarvan opkijken. "Ik weet genoeg van jou, én van Shadowclan. Of ik een imbeciel ben is niet aan mij om te zeggen, maar ik neig naar dat ik minstens gemiddeld intelligent ben." Mauwde ze zoetjes, nog steeds oogcontact houdend. "En stop met bedenken hoe je me een paar nieuwe littekens kan geven, je bent geen match voor mij." Drukte ze de ander op het hart.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
The world ender
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory-
Ga naar: