Muddy Water



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Muddy Water

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shrimpnose
Medicine cat
Muddy Water NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimeza 21 mei 2022 - 16:02


Shrimpnose had Carrioncough gewekt en meegenomen naar de Leaders Den, waar ze Crystalstar vonden. Shrimpnose vond het helemaal niet leuk om ze midden in de nacht wakker te maken, maar dit was dringend. Dat het dringend was, kon je ook goed zien. Haar spieren stonden strak gespannen, haar oortjes vlogen alle kanten op, en haar ogen vonden geen seconde rust. Ze was bezorgd om Mousepaw. Wat was er met haar aan de hand? Shrimpnose had zo'n reactie nog in geen honderd jaar verwacht, en nu was het gebeurd, en was ze nog weggelopen ook. Daarbij was ze nog steeds van slag van de droom die ze had gehad in StarClan, en de woorden die Smokebreath haar toegesproken had. Ze slikte en keek de twee oudere katten aan. Ze vond het spannend om zo voor ze te staan, ze had zich immers nooit helemaal op haar gemak gevoelt bij de twee. 'I-Ik heb nieuws,' begon ze. Haar stem trilde van de spanning en ze haalde even diep adem voor ze verder ging. 'Ik heb een prophecy gekregen van StarClan.' Haar blauwe ogen gingen van Crystalstar naar Carrioncough. 'En het is niet goed.'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Muddy Water 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Muddy Water 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimeza 21 mei 2022 - 22:14

Carrioncough lag rustig in zijn nest. Niet in het midden van de den, zoals wel meestal de deputy's deden, maar eerder aan de zijkant. Hij hielt niet van de bijeen gepakte pelzen. De kou vond hij vaak niet zo erg en als hij er écht last van had ging hij een eindje joggen om dan lekker opgewarmd te kunnen slapen. Aan de zijkant van de den, lekker tegen het riet, kon je hem ook makkelijker bereiken. Je hoefde niet op te passen voor staarten en slapende katten. Toch was hij niet al te goed gezind toen een por hem wakker maakte. Hij gromde een beetje, maar toen hij het meeste van de slaap uit zijn ogen had geknipperd zag hij een perzikkleurig gezichtje. Hmmm. Hij hees zichzelf uit bed en sjokkelde slaapdronken achter de Medicine cat aan. Wat had dit te beteken?

Ze stonden in de leaders den en Carrioncough keek haar nog altijd met een vage waas aan. Zelfs na haar woorden gleed er een gaap over zijn lippen en wreef hij in zijn ogen. Hij gaapte nog eens stevig en schudde met zijn hoofd. "Sorry Shrimpnose..." Hij wilde bijna -paw zijn wauw. Hij knipperde verwoed met zijn ogen. De wereld werd al een heel stuk helderder. "Heb je die prophecy net gekregen?", vroeg hij schel.
carrioncough


Muddy Water B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Muddy Water E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 21:46

De slaap had haar nog niet gevonden. Crystalstar had rechtop in haar nest gezeten, nadenkend en proberend zichzelf rust toe te spreken voordat ze haar kop neer zou leggen. Plotseling hoorde ze pootstappen bij de ingang van haar den, er kwamen twee gedaantes onaangekondigd naar binnen. De leader ontspande zich toen ze de zwart-witte en crèmekleurige pelzen herkende. Ze knikte haar medicine cat en deputy toe, een teken dat betekende dat ze mochten gaan zitten. Ze rook al onheil. De high ranks kwamen nooit zomaar samen, zeker niet midden in de nacht. Een hoorbare zucht verliet haar mond toen Shrimpnose uitgesproken was. Starclan was nooit klaar met testen, dat wist ze. Het betekende echter niet dat ze er gelukkig om was, of dat ze haar voorouders zou bedanken voor het zoveelste onheil. "Waar is mijn dochter?" Vroeg ze uiteindelijk zachtjes. Mousepaw zou niet zomaar afwezig zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Muddy Water NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 21:58


De twee zaten voor haar, Carrioncough nog niet helemaal wakker, en Crystalstar leek nooit de slaap te pakken gekregen deze nacht. Ze knikte toen de Deputy vroeg of ze de Prophecy net gekregen had. 'Ja, nog geen uur geleden,' antwoordde ze. Ze wilde het graag vertellen, de angst in haar lichaam delen met de anderen. 'Waar is mijn dochter?' vroeg de Leader toen. Shrimp keek haar aan en zuchtte. Ze vond het super rot dat Mousepaw er niet bij was. 'Ik... Sorry, uh.. Mousepaw... Nam de prophecy niet zo goed op,' antwoordde ze. Ze vond het moeilijk om te delen dat haar Apprentice het helemaal niet geloofd had, haar ook beschuldigd had van liegen. Ze hoopte dat deze uitleg voldoende was voor nu, want in alle eerlijkheid was het ook wel de waarheid. 'Z-zal ik het vertellen?' Ze wilde graag alle aandacht van de twee erbij hebben.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Muddy Water 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Muddy Water 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 22:25

Hij werd al wat wakkerder. Bij de woorden van Shrimpnose over Mousepaw fronste hij eventjes. Was dat een reden om haar dan niet mee te vragen? Hij wilde de mening van de apprentice ook wel horen, Starclan had vast ook met haar gesproken. Toch bleef hij stil en knikte hij bij haar volgende vraag even kort.
carrioncough


Muddy Water B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Muddy Water E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 22:34

Misschien had ze het moeten verwachten. Mousepaw was nooit makkelijk geweest, en het was met rangwisselingen en leeftijd niet beter geworden. Crystalstar knikte resoluut toen Shrimpnose vroeg of ze de prophecy moest voordragen. "Natuurlijk, ga je gang." Wat zouden ze nu weer voor hen bedacht hebben? Crystalstar wist al dat het niets goeds zou zijn. Ze zette zich dus schrap voor meer woorden over bloedvergiet en ziekte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Muddy Water NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 22:41


Gelukkig werd er niet verder gevraagd over Mousepaw. Het was ook wel logisch dat ze de Prophecy graag wilde horen. Shrimpnose knikte en slikte de nerveuze brok in haar keel weg. Ze danste op haar pootjes, terwijl ze de prophecy herhaalde.

"When darkness spreads through the river
The young and old will shiver
The hands of death will reach and take
for a price must be paid"

Na ze uitgesproken was keek ze de Leader en Deputy één voor één aan. De grond onder haar werd nerveus kapot geklauwd. 'H-het is een waarschuwing,' miauwde ze toen. 'En elke seconde is cruciaal,' herhaalde ze de woorden weer die ze in StarClan van Smokebreath gehoord had. 'I-Ik weet niet precies wat er gaat gebeuren, maar het is zeker niet goed, en... En we moeten voorbereiden. We weten niet wanneer het start... Misschien is het al begonnen,' ratelde ze nerveus, haar zorgen over de anderen spuwend. Ze haalde scherp adem en keek ze onzeker aan. Het feit dat Mousepaw het niet geloofde en wég gelopen was, maakte het allemaal nog veel enger dan het al was.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Muddy Water 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Muddy Water 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 22 mei 2022 - 22:56

"When darkness spreads through the river
The young and old will shiver
The hands of death will reach and take
for a price must be paid"

Zijn zwart-witte vacht ging overeind staan. Hij keek haar verbijsterd aan en richtte daarna zijn blik even op de denkbeeldige hemel. Voor nu zag hij enkel de den, maar daarbuiten waren de sterren bezaaid als een mosnest over de hemel. Een kroop een rilling over zijn rug. Even blikte hij op Crystalstar, maar een idee zat al in zijn hoofd en daarom sprak hij eerst. Hij reikte met zijn staart naar de poten van Shrimpnose en tikte er zachtjes tegen. "Ik vermoed dat ze het op een ziekte hebben, of ze bedoelen met de duisternis een andere clan of Twolegs." Of honden of vossen of de sterfte van prooidieren. Misschien een virus dat de vissen doden. Hij wist het niet zeker. "Ik zal Blossom patrols erop uit sturen als jij zegt wat ze moeten halen." Natuurlijk waren ze daar niet veel mee, ze wisten niet wát er op hun afkwam. Misschien was het whitecough of erger... greencough. Hij schudde even met zijn schouders. "We - kunnen niets anders doen dan wachten denk ik."
carrioncough


Muddy Water B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Muddy Water E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 20:39

Aandachtig luisterde ze naar de woorden van Shrimpnose, en toen naar Carrioncough's reactie. Al die tijd bleef ze stil. Crystalstar had geleerd dat het beter was om eerst te luisteren, voordat ze zelf sprak. Zo had ze tijd om alle informatie te verwerken, en ook direct de standpunten van de anderen te beoordelen. Carrioncough's strategie was om er direct patrouilles op uit te sturen. Niet een slecht idee, tenzij de dreiging dichter bij het kamp was dan ze dachten. "when darkness spreads through the river is de rivier echt onze rivier.. Of slaat het op Riverclan?" Vroeg ze zich hardop af, terwijl ze naar de twee anderen keek. "Er is geen manier om het zeker te weten. Carrion, stuur er één patrouille op uit naar de grenzen. En wijs ze er op dat ze hun adem inhouden als ze door de rivier zwemmen. Als het iets met het water is moeten we hier zo snel mogelijk vandaan." En er moest een prijs betaald worden. Haar prijs? Moest zij nog meer boeten volgens Starclan? "Meer kunnen we niet doen. We zullen moeten wachten totdat Starclan ons meer duidelijkheid geeft." Haar vermoeide blik zei dat ze dat plan zelf niet goedkeurde, maar ze hadden geen andere keuze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Muddy Water NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimema 6 jun 2022 - 18:03


De zachte tik op haar pootjes van Carrioncough bracht haar terug op de aarde. Ze herpakte haar adem en knikte even als dank. Ze moest niet vergeten haar hoofd te verliezen in haar doomscenario's. Ze liet de Deputy en Leader hun speculaties uitspreken en knikte mee. 'Ik denk dat een ziekte niet onwaarschijnlijk is...' mompelde ze instemmend. Toch was het natuurlijk altijd een goed idee om de grenzen te blijven controleren. Toch... Ze had geen idee wat voor kruiden ze nodig had, wat het voor ziekte ging zijn. Áls het ook echt een ziekte was. 'Ik zal in ieder geval alle kruiden aanvullen die we kunnen vinden. Ik zal later deze ochtend laten weten welke dat zijn, Carrioncough,' miauwde ze, terugdenkend aan de ravage die Mousepaw achtergelaten had. Dat ging nog wel eens kostbare tijd kosten om allemaal weer te ordenen. Haar oortjes wiebelde ongemakkelijk, het voelde niet goed dat Mousepaw haar niet geloofd had. Ze wilde de jonge poes niet in de problemen brengen, maar ze moesten het ook weten. Ze slikte en keek de twee nog eens aan. 'En uh.. Over Mousepaw... Ik zei dat ze de prophecy niet goed opnam omdat ze.. Nou ja, ze geloofde het eigenlijk niet. En ze was boos weg gelopen...' Ze liet haar oortjes samen met haar kopje wat hangen, bang om veroordeeld te worden om haar slechte mentorschap.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Muddy Water 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Muddy Water 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimeza 18 jun 2022 - 21:31

Carrioncough fronste zijn wenkbrauwen. Hij had eerst instemmend geknikt naar Crystalstar, maar keek nu een tikje bezorgd naar Shrimpnose. "Is er een reden waarom ze het niet geloofde?" Heel even flitste er een greintje twijfel door zijn kop, maar negeerde het.
carrioncough


Muddy Water B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Muddy Water E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 0:25


Het nieuws over de reactie van haar dochter was geen verassing voor Crystalstar, die geërgerd haar zeegroene ogen ten hemel sloeg. Kon Mousepaw dan ook nóóit een instructie opvolgen of het woord van haar meerderen voor lief nemen? Begreep ze niet dat zij hier, als Riverclan, en als familie, samen moesten werken? "Soms vraag ik me af wat Starclan ziet in mijn dochter." Mauwde ze duister, Shrimpnose aanstarend. "Ik heb medelijden met je, ik zou nooit jouw geduld kunnen opbrengen voor dit soort gedrag." Misschien was het maar goed dat alleen zíj er was, met Mousepaw zou ook dit gesprek een hel zijn geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Muddy Water NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 19 jun 2022 - 16:07


Shrimpnose wiebelde ongemakkelijk met haar oortjes bij de woorden van Crystalstar. Het was waar dat Mousepaw zich ongewenst gedroeg, maar ze vond het moeilijk om het woord van StarClan in twijfel te brengen. Ze moesten toch wel iets in haar zien? Net zoals ze iets in haar zagen. 'Ik weet het niet zo goed.. Ik denk dat ze verdrietig of.. of boos was, omdat zij geen prophecy gekregen heeft,' miauwde ze met een zuchtje. Ze vond het ook vervelend voor haar, het was ook niet leuk om buitengesloten te voelen. Er zou vast toch wel een reden zijn waarom alleen zij de prophecy kreeg? 'Daarom denk ik ook dat deze prophecy alleen voor RiverClan bedoeld is.'


if you see someone without a smile, give them one of yours
Muddy Water 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Muddy Water 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 31 jul 2022 - 16:29

Hij zuchtte zachtjes bij de woorden van Shrimpnose. Zo te zien had iedereen zijn handen vol aan hun apprentices. Wat was het met de jeugd die zo opstandig was, maar hij kon natuurlijk ook wel in de gekwetste gevoelens van Mouse komen. Hij keek even opzij naar Crystalstar. "Dankjewel om het te vertellen Shrimpnose. Ik zou misschien de clan al een kleine waarschuwing geven en verder zou ik het even afwachten misschien." Hij haatte dit voorstel. Wachten hij vond het vreselijk, maar de prophecy was zo vaag dat het niet anders kon.
carrioncough


Muddy Water B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Muddy Water E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimedi 9 aug 2022 - 22:26


Haar deputy stelde voor dat ze geduld hadden met het vertellen aan de rest van de clan. Crystalstar zag de wijsheid daarvan wel in, het had weinig zin om paniek te zaaien, terwijl ze nog niet eens zeker wisten wat er aan de hand was. "We moeten ze vertellen dat Starclan ons verteld heeft dat we een lastige periode tegemoet gaan," mauwde de leader knikkend, terwijl ze Carrioncough's blik opving, blijf hier, zei haar blik. "Moeten we verder nog iets bespreken?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Shrimpnose
Medicine cat
Muddy Water NuAcDzE
Camilla
946
Actief
Shrimp is the fruit of the sea

CAT'S PROFILE
Age: 21 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Shrimpnose
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 4 sep 2022 - 21:12


Shrimpnose knikte instemmend bij de woorden van de Deputy en Leader, al twijfelde ze ergens wel een beetje. Zelf vond ze het altijd wel fijn om te weten waar ze aan toe was, maar het was ook wel waar dat ze geen paniek wilde zaaien. Misschien ging het allemaal nog wel meevallen en maakte ze zich zorgen om niets. Toch vertelde haar onderbuik gevoel wat anders. De paniek die ze in de droom in StarClan had gevoeld borrelde weer enigszins naar boven. Het was echt, en Shrimp vreesde al voor het ergste. Maar ze konden geen paniek zaaien om iets wat voor hunzelf ook nog helemaal niet duidelijk was. Ze schudde haar kopje bij de vraag van Crystalstar. 'Nee, ik denk dat dit het is.. Als ik meer weet zal ik het natuurlijk gelijk laten weten,' miauwde ze met een licht knikje van haar kop.


if you see someone without a smile, give them one of yours
Muddy Water 9G03Rqv
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Muddy Water 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 11 sep 2022 - 9:16

De lange zwart-witte kater boog zijn hoofd naar de zachte kattin met de zoete bloemengeur. Haar wollige gezichtje stond angstig, daarom ging hij met zijn staart over haar schouder. "Het komt goed, zoals het gezegde wel eens gaat: het is nog nooit blijven regenen," fluisterde hij schel met een sprankje van warmte. Het gesprek voelde afgerond, maar hij had de blik gezien dus bleef hij zitten.
carrioncough


Muddy Water B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Crystalstar
Moderator
Muddy Water E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1545
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Age: 74 moons || 5 lives
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Muddy Water   Muddy Water Icon_minitimezo 18 sep 2022 - 18:39

Gelukkig, de andere twee waren het met haar eens, of ze deden in ieder geval alsof. Dan was het tijd voor haar kleindochter om te vertrekken, zodat ze verder kon spreken met Carrioncough. "Het is goed dat je het hebt laten weten, Shrimpnose, en we zullen ons morgen buigen over de kwestie Mousepaw.. Tot die tijd kunnen we maar beter nog even uitrusten." En ze knikte de jonge kattin bemoedigend toe, ookal betekende haar blik misschien ga weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Muddy Water
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp :: Leaders den-
Ga naar: