Down under



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Down under

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowpaw,
Member
Down under ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Down under   Down under Icon_minitimeza 21 mei 2022 - 17:45

Crowpaw
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
En daar lag ze dan. Een hap zand in haar mond en haar kont de lucht in. Hoe ze hier terecht was gekomen? Dat was vrij simpel. Een konijn had zo mooi nog net hier gezeten, recht voor haar neus. Het was niet de eerste keer geweest dat ze zo dicht bij een prooi had gezeten dat ze bijna zijn smaak op haar lippen kon proeven. Maar zoals de vorige keren ook hadden bewezen was ze lomp geweest. Eerst een verkeerde pas naar voren, waardoor het dorre gras haar positie weg had gegeven. Vervolgens had ze haar fout nog willen corrigeren door achter het veel te snelle beest aan te schieten. Maar het mocht niet zijn. Haar veel te korte poten hadden de afstand en haar gewicht weer niet in de calculatie genomen en... Hier lag ze nu. De stofwolk die het knaagdier achterliet kon ze nog net op haar netvlies zien toen ze met een vies gezicht de grond uit haar mond tufte. Een nors gezicht trekkende, schudde ze zichzelf uit. Naar beest dat het ook was.

- Thaw


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Down under DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimema 23 mei 2022 - 20:07

Het gebeurde niet vaak dat een apprentice hem wist te amuseren. Sterker nog: dat gebeurde nooit. Thawrage dacht niet dat hij ooit ook maar één keer had moeten lachen om iets wat een apprentice zei of deed, maar deze stommiteit die hij voor zich zag, zorgde ervoor dat er zelfs rond zíjn kille smoel een smalend lachje verscheen. Daar lag ze dan, met haar bek in het zand en haar kont in de lucht. Nog nooit had hij iemand zo onsmakelijk op zijn bek zien gaan en nog nooit had het hem doen lachen. Zijn kille blik verscheen echter zo snel mogelijk weer terug in zijn ogen toen dat ze opstond en hij wandelde haar tegemoet. ”Als dit is hoe dat de rest van de generatie van onze apprentices er tegenwoordig uitziet, dan houd ik mijn hart al vast voor de volgende generatie,” zei hij op een koude toon tegen haar. Geen bemoedigende woorden, geen vraag of dat het ging, niks. Hij was de verkeerde kat om tegen te komen als ze dat verwachtte, dat was één ding dat zeker was. ”Ga je me voor schut zetten als ik een poging doe om je te leren om fatsoenlijk te jagen of kun je je dit keer wél gedragen?” En dat was zijn subtiele manier om zijn hulp aan te bieden zonder de ander te laten merken dat hij zijn hulp aanbood. Kort, maar krachtig.

Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
Down under ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimema 23 mei 2022 - 23:41

Crowpaw
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Natuurlijk moesten op momenten zoals deze altijd iemand kijken. Iets dat haar wel geschonken was, waren haar uitmuntend goede zintuigen. Alles kwam net iets te hard binnen bij de grijze poes. En zo ook hoorde hij hem voordat ze hem zag. Ze keek om, vernauwde haar ogen en keek fel op naar de kater. Haar oren klapten meteen in haar nek toen deze sprak over haar talenten, haar generatie. Ze snoof even luid, haar nekharen die al in punten overeind stond door het weinige wassen, rees wat meer op. Hatelijk dit soort gedrag. "Oh ja? Ik doe tenminste een poging om iets te doen. Je had het konijn vast wel kunnen onderscheppen als je dit allemaal heb kunnen aanzien!" kaatste ze meteen terug naar de ander, haar stem fel en pittig van de emotie die erachter lag. Zijn volgende woorden zorgden ervoor dat haar oren wat meer naar achter klapten, een klein spottend glimlachje verscheen op haar lippen. "Hawkchase zijn technieken zijn goed genoeg- Ik heb geen tweede mentor nodig," zei ze fel terug naar de gestreepte kater, haar ogen koppig gericht op de zijne. Ze zou zichzelf niet de grond in laten werken door een of andere oude knar.


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Down under DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimezo 29 mei 2022 - 12:20

Thawrage keek haar onbewogen aan toen ze haar woorden sprak. Hij hoorde de emotie duidelijk in haar stem, iets wat hij bij zichzelf nooit zou toelaten. Als hij al ergens emotioneel om zou zijn, dan zouden katten dat nooit aan hem zien, nooit aan hem horen. Dat dat bij haar wel zo was, was in zijn ogen een zwakte die verkeerde katten tegen haar konden gebruiken. Maar hij had geen slechte intenties met haar, ook al kwam dat niet meteen zo over. ”Wat zou je eruit leren als ik je geholpen zou hebben?” vroeg hij op een koude toon. ”Het is gemakkelijk als anderen het werk van je overnemen, maar het is juist de bedoeling dat je leert om het zelf te doen. Hoe moeilijk dat soms ook is.” Hij ging naast haar staan en wierp een snelle blik op haar. Het leek erop dat ze zich niet al te ernstig bezeerd had. Mooi. Hoe waardeloos ze op dit moment ook was, WindClan had al zijn apprentices nog steeds nodig. En dat waardeloze kregen ze er met goede begeleiding wel af. ”En zo te zien heb je zijn aangeleerde technieken al goed in werking gebracht,” sprak hij op een sarcastische toon tegen haar. ”Wat voor technieken leert hij je precies aan?” Hij bekeek haar eens goed van top tot teen. Ze was klein. Voor nu veel te klein om een succesvolle jacht achter een konijn in te zetten. Dan moest ze óf met twee werken óf het konijn vast weten te zetten in een tunnel. En bij dat laatste kon Thawrage haar wel helpen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
Down under ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimezo 5 jun 2022 - 20:29

Crowpaw
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Hij sprak weer en wel meteen opende Crowpaw haar mond. "Evenveel als dat je nu probeert te bereiken," siste ze dan ook meteen naar de ander terug, een scherpe blik in haar ogen. "Het enige verschil is dat de clan een prooi minder heeft omdat je mij een lesje wil leren," Wat voor mentaliteit dat was wist ze ook niet. Ze kon zichzelf er niet in brengen. Immers was het zijn taak de clan te voorzien van prooi, zo ook die van haar. En als de ander zijn doel niet eens voor ogen had, dan wat voor warrior maakte hem dat? "Juist ja, leren. Dus daarvoor laat je een prooi schieten. Om mij iets te leren? Wat? Dat een kat vanavond misschien niet kan eten? Ga toch een eindje lopen," ze rolde haar ogen wat en zuchtte gefrustreerd. De ander bvekeek haar, inspicteerde haar en wel meteen sprong ze twee lengtes van hem af, haar staart defensief de lucht in en dik van de woede die in haar ogen ook terug te vinden was. "Laat me toch met rust!" siste ze boos naar de ander. "Gaat je helemaal niks aan!" Het feit dat hij haar zo bekeek maakte haar enorm ongemakkelijk. Ze wilde het liefst van al het op een lopen zetten. Maar haar trots liet dat niet toe, helaas.


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Down under DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimeza 25 jun 2022 - 12:42

Thawrage’s mondhoek ging smalend omhoog toen dat ze haar woorden sprak. Het leek erop dat hij een kattin had aangetroffen met een kort lontje. Dat waren de leukste om mee om te gaan. ”Over één ontsnapte prooi middenin Newleaf ga ik me niet druk maken en ik hoop dat jij dat ook niet doet,” bromde hij op een koude toon tegen haar. Als ze in Leafbare hadden gezeten, was het een ander verhaal geweest, maar nu was het letterlijk drama om niks. Hij besloot om haar volgende woorden te negeren, maar het ontging hem niet dat ze hem wegsprong en hij keek haar aan met een sarcastische blik in zijn ogen. ”Relax, uk. Ik heb geen ongezonde interesse in jonge poezen en houd je avances maar voor je, want daar zou ik toch niet op ingaan.” Hij keek haar aan met een smalende grijns, maar daarna werd zijn blik weer serieus. ”Je bent klein en dat werkt hier op the Moorlands niet in je voordeel. Heb je er al eens aan gedacht om te jagen in de tunnels?” Met haar kleine gestalte zou ze veel sneller bochten kunnen nemen en zich daardoor ook sneller voort kunnen bewegen als haar prooi ingetoomd werd door de vele bochten in de tunnels. Ze zou zich sneller aan kunnen passen met haar kleine lichaam zonder overal tegenop te knallen. Maar dan was het natuurlijk wel nog de vraag of ze dat zag zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowpaw,
Member
Down under ZNhren9
Jazzy
392
Actief
"Here comes a hurricane, trouble is her middle name!"

CAT'S PROFILE
Age: 15 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Boos
Crowpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimezo 26 jun 2022 - 19:28

Crowpaw
She would rather walk alone in darkness
than follow anyone else’s shadow
Thawrage had meteen iets om tegen haar terug te zeggen. Iets waardoor haar nekharen omhoog rezen. Dat was niet de mentaliteit die zij zou willen zien in haar warrior. Dit was zeker iets dat ze aan haar vader zou aankaarten als ze er de tijd voor vond. "Dat is een verkeerde denkwijze!" zei ze dan ook meteen. "Zelf als er genoeg prooi is moet elke opportuniteit genomen worden," Ze wisten immers niet wat morgen kon brengen. En de onzekerheid van die dingen konden meer problemen met zich brengen. Het was iets waar ze zich constant op voorbereid had. De getsreepte kater vond het nodig haar uk te noemen, iets waardoor haar haren nog meer omhoog rezen. Hij had geen interesse in jonge poezen en zijn volgende woorden lieten haar walgen, ze trok dan ook een vies gezicht dat hij had gedacht dat ze zo aan het denken waren. Was dat wat katers dachten? Jakkes. Maar alsof dat nog niet genoeg was, ging de warrior verder. Hij begon over jagen in de tunnels en dat was de druppel die de emmer liet overlopen. "Houd je bakkes muizenstront!" siste ze boos naar de ander. "Ik ren nog liever 100 maal om de highstones heen dan dat ik nog maar denk om een tunneler te worden!" ze snoof diep, haar nagels diep wegzakkende in de aarde onder haar. "Ik ben een moor runner! En ik zal jagen op het hoogland! En er is niks dat je daar aan kan veranderen!" Het was haar droom, haar alles, haar doel. Geen enkele man zou dat ooit van haar afnemen.


Crowpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Thawrage
Member
Down under DPKsfdL
Freedje
455
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 30 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Tunneler
Thawrage
BerichtOnderwerp: Re: Down under   Down under Icon_minitimedo 30 jun 2022 - 13:32

Oh jeetje. Er stond weer een wereldverbeteraar voor zijn neus. Begreep hem niet verkeerd: hij had wel respect voor apprentices die ambitieus waren en die het leven serieus namen, maar wat minder houterig mocht ook wel. En hij was ook meer gezegd geweest om haar op een indirecte manier wat minder schuldig te laten voelen, al zou hij nooit hardop toegeven dat dat zijn motief was geweest. ”En je hebt ze ook genomen en je hebt ze gefaald. Je hebt het geprobeerd en het ging mis. Ga je daar echt de hele tijd wakker van liggen?” beet hij haar ongeduldig toe. Dat hij niet had geholpen, was een ander verhaal. Daar gingen ze het niet over hebben. Maar het leek erop dat ze nog meer te zeggen had. Zijn ogen werden kort groot toen dat ze hem uitschold, waarna zijn mondhoek licht geamuseerd naar boven ging. Ze had lef, dat was één ding dat zeker was en ook wel iets wat hij aan haar kon appreciëren. ”Goed,” bromde hij. ”Maar ga niet zielig lopen doen als je uiteindelijk tegen de lamp loopt en je kunt je droom toch niet verwezenlijken.” En met die koude woorden keerde hij zich van haar af. No way dat hij ging toegeven dat hij respect had voor haar ambitie. Dat was niet zijn stijl. Hij had haar immers gewaarschuwd en hij voelde zich vermoeid omdat ze overal wel iets had om op te zeiken. Dit was precies waarom hij niet te veel tijd wilde spenderen bij al die dwazen.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Down under
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Moorland-
Ga naar: