Tell Me a Secret



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell Me a Secret

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Glint
Member
Tell Me a Secret DPKsfdL
Steen
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Lord of blood
Glint
BerichtOnderwerp: Tell Me a Secret   Tell Me a Secret Icon_minitimedi 24 mei 2022 - 18:44

"The beauty of light owes it existence to the dark."
Hij was hier al moons niet meer geweest. Hoelang was het wel niet geleden dat hij hier voor het laatst had gezeten? Het enige dat hij nog wist, was dat het tijdens een gathering was geweest. Nadat hij was verbannen was de kater hier nooit meer geweest. Voor Glint was het dus ook de eerste keer dat hij zag dat er nog maar drie bomen overeind kwamen. De rogue greens. Is een boompje weg? Hebben hun geestenvriendjes de Clans verlaten? Ach boeien, die bomen waren toch nooit bijzonder geweest naast hun grote. Het waren gewoon bomen en als je het aan hem vroeg, mochten ze allemaal verdwijnen.
~ Runningwind ~
Elyon©


Tell Me a Secret PVHyk57
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
Tell Me a Secret DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: Tell Me a Secret   Tell Me a Secret Icon_minitimezo 29 mei 2022 - 11:49

Runningwind


Ontspannen liep de kater door de bomen heen, hij was op jacht patrouille maar besloot om dicht bij de fourtree's te gaan gaan. Kijken of daar meer prooi te vangen is voor de clan. Tussen de struiken zat er een muis te knabbelen op de verse nootjes, voorzichtig kroop Running erheen waarna met een mooie sprong zijn prooi doodbeet. Tijdens het begraven van de prooi, kroop er een onbekende geur zijn neus in. De geur die hij niet snel kan plaatsen, het was geen bloodclan of geur van een andere clan. Runningwind liep richting de plek waar de geur naar toe leidde, aangekomen bij de fourtree's zag hij een kater staan. Ergens kwam het hem bekend voor maar kon het niet plaatsen, maar het was geen clankat dat wist die zeker. Met opgeheven kop liep die richting de kater "Goededag, mooi weertje he? Wie ben jij?" Ondertussen scande hij de omgeving af op eventueel meerdere katten.



Tell Me a Secret Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
Glint
Member
Tell Me a Secret DPKsfdL
Steen
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Lord of blood
Glint
BerichtOnderwerp: Re: Tell Me a Secret   Tell Me a Secret Icon_minitimedi 7 jun 2022 - 19:32

"The beauty of light owes it existence to the dark."
Een kleine grijns verscheen op zijn gezicht toen een bekende, verse geur zijn neus binnendrong. Een geur van ThunderClan. Zou het een zwakke apprentice zijn of misschien een oude bekende? Zou allebei wel leuk zijn eigenlijk. De point stopte met grijnzen waarna hij zich omdraaide in de richting van de steeds sterker wordende geur. Een bruine tabby kwam te voorschijn. Een oude bekende kwam te voorschijn. Runningwind. Zou de ander hem herkennen? Daar leek het niet op toen Runningwind zijn woorden sprak. Ergens wist Glint dat de kater hem best zou gaan herkennen, maar aangezien ThunderClanners mousebrains zijn, zou hij wel even een zetje geven. "Het is zeker een mooi weertje," miauwde de point met zijn koude stem. "En wie ik ben? Graaf eens diep in je geheugens... Runningwind." Glint was niet bang om herkend te worden. Hij was niet bang om een oud-Clangenoot tegen te komen. Ze waren zwak. Geen enkel partij voor hem, omdat hun heilige warrior code dat verbood.
~ Runningwind ~
Elyon©


Tell Me a Secret PVHyk57
Terug naar boven Ga naar beneden
Runningwind
Member
Tell Me a Secret DPKsfdL
Danny
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 35 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Warrior
Runningwind
BerichtOnderwerp: Re: Tell Me a Secret   Tell Me a Secret Icon_minitimevr 24 jun 2022 - 22:48

Runningwind


Hij graafde dieper in zijn hoofd, ergens kwam hem de kat bekend voor. De kat voor hem wist zijn naam, dus het was een bekende kat. Plotseling kwam zijn beeld naar voren, de kat die van vechten hield en een clangenoot had vermoord na de dood van zijn mentor.... "Glintclaw....." Sinds zijn geboorte al een kat die smulde van het vechten en respectloos was tegen de krijgerscode en starclan. Maar hij moest op zijn hoede blijven, zelf wist Running niet hoe sterk hij nu is. "Ben je nog steeds niet gestopt met vechten om bloed? " gromde hij. Runningwind nam hem goed op en stond klaar om te vechten, klaar om al zijn ervaring te gebruiken.



Tell Me a Secret Runnin11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell Me a Secret
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Fourtrees-
Ga naar: