Kittypets & Rogue's new hope [Search]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Kittypets & Rogue's new hope [Search]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Remnantwolf
Medicine cat
Kittypets & Rogue's new hope [Search] Kfjj0PI
Butter
837
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Kittypets & Rogue's new hope [Search]   Kittypets & Rogue's new hope [Search] Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 19:01

Aangezien er best weinig leuke plots lopen voor Rogue's en Kittypets en ik graag een Rogue of Kittypet actief wil houden kwam ik met een idee. Wellicht dat anderen dit ook leuk vinden om één karakter in te spelen.

In het begin van deze Newleaf zal er een slechte kattenfokker en hoarder opgerold worden. Deze man heeft teveel katten onder slechte omstandigheden gehouden en weet soms zelfs niet eens welke katten de ouders zijn van welke nesten. Het is dus helemaal uit de hand gelopen.

De katten zijn half tam, sommige zijn wat meer aan fysiek contact met twee benen gewend dan anderen. Dit zorgt er dan ook voor dat tijdens het oprollen enkele verwilderde Kittypets ontsnappen en een leven in de buurt van de Clans proberen op te bouwen.

Een ander deel wordt gevangen door Twolegs en naar het asiel gebracht om dan weer geadopteerd te worden door mensen in de buurt of worden door pleeggezinnen opgevangen en krijgen daar een tijdelijk of langdurig onderkomen.

Ook sommige van deze Kittypets blijken te wild en worden dan uiteindelijk op boerderijen geplaatst of ontsnappen zelf als ze de deur op een kiertje zien staan. Ook deze katten veranderen in Rogue's en zullen op een net andere plek hun gebied opzetten.

Er is nog geen ras bepaald, al zal deze fokker maar in een of twee rassen gefokt hebben. Dit betekend dat er gezamenlijk met geïnteresseerden wordt bepaald welke rassen of combi rassen dit zijn. De naam van de Cattery mag ook samen bedacht worden, dit omdat ik jullie creativiteit ook tegemoet wil komen.

Aanmelden kan, zelfs met kleine details maar ik zou wel graag weten in welke groep die kat dan beland.

Groep 1
Kittypets die in asiel hebben gezeten en nu in een pleeggezin of vast gezin terecht zijn gekomen.
-

Groep 2
Kittypets die ontsnapt zijn tijdens het oprollen van deze slechte fokker. Dit is de kleinste groep.
-

Groep 3
Kittypets die niet tam konden worden en hierdoor (als ze niet naar een boerderij zijn gegaan) gecastreerd of gesteriliseerd zijn uitgezet. Of Kittypets (kan gecastreerd of gesteriliseerd zijn, is niet verplicht maar wel logisch) die uit hun tweebeen huizen zijn ontsnapt.
-

Ik ben benieuwd of hier interesse in is. Ikzelf zal hierin ook één karakter spelen. Graag hoor ik ook of jullie het leuk vinden familie banden erin terug te zien.

Liefs
Butter
Kittypets & Rogue's Gezocht WORDS, TIMESTAMP, WHATEVER YOU NEED, @[CHARACTER TAG]


Kittypets & Rogue's new hope [Search] Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Glint
Member
Kittypets & Rogue's new hope [Search] DPKsfdL
Steen
26
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 25 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Lord of blood
Glint
BerichtOnderwerp: Re: Kittypets & Rogue's new hope [Search]   Kittypets & Rogue's new hope [Search] Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 19:11

Ik trek me terug. Ik had best veel inspi, maar ik vrees dat het allemaal niet zal lukken om verschillende (persoonlijke) redenen.

Spoiler:


Kittypets & Rogue's new hope [Search] PVHyk57


Laatst aangepast door Glint op do 26 mei 2022 - 15:09; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Kittypets & Rogue's new hope [Search] Kfjj0PI
Butter
837
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Kittypets & Rogue's new hope [Search]   Kittypets & Rogue's new hope [Search] Icon_minitimedo 26 mei 2022 - 0:23

Let wel op dat de katten in groep 2 waarschijnlijk allemaal ouder dan Warrior (geen Young Warrior) leeftijd zijn omdat dit ook de kleinste groep is en ze best veel talent moeten hebben om uit de handen van de Twolegs te blijven. Enkel doorgewinterde katten en slimme katten kunnen het. De kans dat een super jonge kat ontsnapt is kleiner omdat je vaak ziet dat jonge katten die bang zijn nog teveel op andere vertrouwen en minder eigen initiatief tonen. Hier ben ik dan ook iets strenger op.


Kittypets & Rogue's new hope [Search] Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Kittypets & Rogue's new hope [Search] Kfjj0PI
Butter
837
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Kittypets & Rogue's new hope [Search]   Kittypets & Rogue's new hope [Search] Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 9:33


Kittypets & Rogue's new hope [Search] LMhb2Oj
NAME Mittens
GENDER Female
AGE 10 Moons
PARENTS
BREED British Shorthair
GROUP combinatie tussen 1 en 3. Zit momenteel in een pleeggezin, is nog niet gesteriliseerd en wordt waarschijnlijk een boerderij kat of Rogue.

APPEARANCE
Mittens is door haar ras best rond gebouwd en heeft hele zachte kleuren en blauwe ogen. Ze staat meestal onzeker op haar poten in de richting van Twolegs omdat ze daar niet de beste ervaringen mee heeft maar door haar nieuwsgierige blik is ze toch een van de katten die gekozen is om in een pleeggezin verder op te groeien. Ze heeft een witte tot zacht grijze kleur in haar vacht zitten waardoor heen hier en daar enkele iets donkerdere streepjes zitten. Enkel haar poten zijn geheel vrij van strepen waardoor haar naam Mittens verklaard kan worden.

PERSONALITY
Mittens is een verwarde kat. Een kat die niet geheel begrijpt waarom ze op deze plek is. Een kat die voornamelijk in haar verleden geplakt lijkt te zitten en zich hierdoor enkel s'nachts als de Twolegs liggen te slapen langzaam uit haar verstopplek komt om wat te eten en te drinken. Haar vacht oogt op dit moment onverzorgd door de stress en ze lijkt hier niet echt om te geven. Mittens zou erg veel hebben aan een huisgenoot die ze kent vanuit de fokker en waarschijnlijk ook samen met deze huisgenoot uiteindelijk toch bij een boerderij belanden omdat Mittens niet kan aarden bij Twolegs. Ze is te wild, wellicht net te oud om echt tam te kunnen worden en is gewend om hier en daar bij te jagen. Toch is ze te lief en te zacht en teder om daadwerkelijk helemaal alleen rond te kunnen komen. Ze herkend de gevaren van het wild nog niet, enkel de gevaren van de Twolegs waardoor Mittens dikwijls een inschattingsfout zal maken. Bovenal is ze makkelijk te beïnvloeden door hen die meer lijken te weten en moet ze echt nog in zichzelf groeien.

Sorry voor dubbelpost maar deed het om overzichtelijk te houden. Je kunt je natuurlijk ook aanmelden voor nestgenoten, ouders en voor de kat die met Mittens mee verhuisd!


Kittypets & Rogue's new hope [Search] Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Kittypets & Rogue's new hope [Search] 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Kittypets & Rogue's new hope [Search]   Kittypets & Rogue's new hope [Search] Icon_minitimedi 31 mei 2022 - 13:48

Misschien doe ik hier ook wel aan mee, leuk idee 😎😎 Idk of ik een heel char ga uitwerken of dat ik 'm gewoon een keertje aanmaak? hahah
Ik zat te denken aan een boerderijkat iig, met lekker wat vrijheid maar nog wel een kittypet. ik weet nog niet of het er echt van gaat komen though


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Kittypets & Rogue's new hope [Search]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: