believe me when i tell you



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 believe me when i tell you

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Fawnleap
Dark forest
believe me when i tell you JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 21:43

Sparkpaw, haar jonge die zo vol met passie voor het leven zat. Iets wat Fawnleap snel niet zou zijn. Ze lachte terwijl ze haar staart over haar kleine man heen sloeg. Ze genoot hiervan, haar kinderen zo dicht bij haar hebben. Het deed al haar zorgen doen vervallen, het was dan net alsof alles wel goed zij komen. Al wist de poes diep in haar hart dat dat niet zou gebeuren. Maar ze zal voorzorg maatregelen treffen. Ze zal de hoofdjes van haar kinderen helemaal vol planten met de zaad van haat en ontrouw. Maar eerst- "Wordt wakker mijn honingbloem," snorde ze zachtjes terwijl ze haar ZOON een lik over haar hoofd heen gunde. "Wat wil je doen vandaag hm? Ik neem je overal mee, je hoeft alleen het woord te zeggen."
Unhinged



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkpaw
Member
believe me when i tell you Sirius
Renske
104
Actief
BOOM

CAT'S PROFILE
Age: ✴ Nine moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✴ Tunnels zijn stom
Sparkpaw
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 22:06


believe me when i tell you D51re35-40a7e9ea-6cc1-4945-9640-21a8093f3f7c.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzM5NDI5MzIwLTBmNjEtNDI0ZC1hOGVmLTE2YWVmM2NkNmQ1OFwvZDUxcmUzNS00MGE3ZTllYS02Y2MxLTQ5NDUtOTY0MC0yMWE4MDkzZjNmN2MuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Sparkpaw lag heerlijk in de apprentice den te dutten. Zijn dromen waren gevuld met weiden en lentebloemen. Totdat opeens er een rilling over zijn rug ging in zijn dromen. Hm, dat was vreemd. Hij werd slaperig wakker, smakte de slaap in zijn kaken weg en keek zijn moeder aan die zachtjes tegen hem sprak. Zijn gezichtje klaarde op, waarna een grote gaap volgde. ‘Hoi, mam,’ sprak hij tegelijkertijd. Hij snorde en kwam overeind toen ze voorstelde te doen wat hij maar wilde. Waarvan dit opeens? Niet dat hij klaagde. Hij vermeed zijn vader en zijn moeder eigenlijk ook wel een beetje want... nou ja, papa was dood gegaan door Ploverpeep.. en hem, maar vooral Plover. ‘Oké!’ Hij deed net alsof er niets aan de hand was. ‘Zullen we naar de Outlook Rock? Ik wed dat ik sneller dan jij ben!’



     
I've never have been one to
half-ass shenanigans

believe me when i tell you Sparkos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnleap
Dark forest
believe me when i tell you JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimewo 25 mei 2022 - 22:34

De kater was moe, dat was duidelijk te zijn aan zijn maniertjes. Maar gelukkig weerhield dat hem er niet van om wat tijd met zijn oude moeder door te brengen. Hij stelde de Outlook rock voor. En voordat ze ook maar de kans kreeg om terug te reageren stelde hij een klein wedstrijdje voor. Wie het eerste de bestemming wist te breiken was de winner. Fawn greens en schudde met haar kop. "Dat is toch niet eerlijk?" Vroeg ze, haar stem net zo zoet als honing. "Jij wint het zeker van mij, daar is geen twijfel over mogelijk." Ze bekeek de kater nog een goed. Hij was groot en sterk, hij zou het van de beste nog winnen. "Volgens mij ben jij een van de beste apprentices die Windclan nu heeft."
Unhinged



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkpaw
Member
believe me when i tell you Sirius
Renske
104
Actief
BOOM

CAT'S PROFILE
Age: ✴ Nine moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✴ Tunnels zijn stom
Sparkpaw
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimezo 12 jun 2022 - 16:53


believe me when i tell you D51re35-40a7e9ea-6cc1-4945-9640-21a8093f3f7c.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzM5NDI5MzIwLTBmNjEtNDI0ZC1hOGVmLTE2YWVmM2NkNmQ1OFwvZDUxcmUzNS00MGE3ZTllYS02Y2MxLTQ5NDUtOTY0MC0yMWE4MDkzZjNmN2MuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Sparkpaw werd overweldigd met complimentjes. Hij lachte toch een beetje verlegen naar de grond toen zijn moeder hem zo in de watten legde. Hij grinnikte stilletjes toen ze hem de beste apprentice van de clan noemde. ‘Nou.. dat weet ik niet hoor. In de tunnels is het echt suf,’ begon hij te brommen. Hij had echt een tik in een plaat als het daarom ging, hij haatte zijn trainingen onder de grond. Daarom had hij de outlook rook ook voorgesteld. ‘En niet iedereen is fan van me na.. nou ja na wat Plover en ik hebben gedaan,’ voegde hij er mompelend aan toe. Het was allemaal Plover zijn schuld, door hem werd hij nu ook vies aangekeken, alsof hij zijn eigen vader had vermoord! Direct werd de blik in zijn ogen wat donkerder, en hij probeerde het los te laten. Maar een wedstrijdje zat er dus niet in. Hij keek zijn moeder even op en neer aan. Ja, hij zou van haar winnen. ‘Dan leid ik je er wel wandelend heen, mam.’ Hij schudde het mos van zich af en begon voor zijn moeder uit te lopen.
[/size]



     
I've never have been one to
half-ass shenanigans

believe me when i tell you Sparkos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnleap
Dark forest
believe me when i tell you JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimema 13 jun 2022 - 16:31

believe me when i tell you Z3VNxGK

Haar zoon sprak over de tunnels, en hoe vervelend hij het daar vond. Hoewel zij zelf ook een tunneler was, begreep ze helemaal dat die pad niet voor iedere kat was weggelegd. Ze snapte dan ook niet waarom Blazestar hem die kant op had gestuurd. Het was overduidelijk dat Sparkpaw beter af was als een moorunner. Hij schitterde zo verschrikkelijk mooi, hoe kon hij in de donkere en krappe tunnels gestopt worden? Het maakte haar woedend. De jonge kater ging door, en sprak over het gebeuren met Ploverpaw. Fawnleap wist het verhaal. Maar weigerde te geloven dat haar zonneschijn er ook maar enige schuld aan had. Het was een simpele ongeluk, of het kwam allemaal door dat rot kind van die Daintywhiff. "Als er ook maar iemand is die beweert dat jij betrokken was bij dat hele gebeuren. Breng ze naar mij toe. Ik wil niet dat je valse beschuldigen over je heen krijgt." Sprak ze sussend toen ze een donkere gloed in de ogen van de kater opmerkte. Al was de donkere wolk al snel weer verdwenen toen hij met zijn kop schudde. ‘Dan leid ik je er wel wandelend heen, mam.' En met dat liep hij alvast, verwachtend dat zij hem zou volgen. En natuurlijk deed ze dat. "Waar ga je je oude moeder naar toe brengen hmm?" Miauwde ze licht geamuseerd toen ze hem in had gehaald en naast hem stapte.



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkpaw
Member
believe me when i tell you Sirius
Renske
104
Actief
BOOM

CAT'S PROFILE
Age: ✴ Nine moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✴ Tunnels zijn stom
Sparkpaw
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimewo 15 jun 2022 - 13:26


believe me when i tell you D51re35-40a7e9ea-6cc1-4945-9640-21a8093f3f7c.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzM5NDI5MzIwLTBmNjEtNDI0ZC1hOGVmLTE2YWVmM2NkNmQ1OFwvZDUxcmUzNS00MGE3ZTllYS02Y2MxLTQ5NDUtOTY0MC0yMWE4MDkzZjNmN2MuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Sparkpaw keek met lichtelijke verbazing naar zijn moeder toen ze sprak dat hij iedereen naar haar moest sturen. Hij fronste en had een moment nodig om dat te verwerken. Zijn moeder geloofde hem. Hij klemde zijn kaken wat strakker op elkaar en herleefde voor de zoveelste keer hoe hij aangestoten werd door Ploverpeep en hoe ze samen tegen de richting het kamp uit waren geglipt. En hoeveel plezier ze hadden gehad, totdat opeens hun namen in de wind werden geroepen, hoe niet veel later zijn vader begraven werd door de sneeuw, en hoe kwaad Hawkchase was geweest. Als Ploverpeep hem nooit had aangestoten, was alles nooit gebeurd. Hij knikte bruusk en keek zijn moeder aan. Ploverpeep had nooit warrior mogen worden. Zijn vader had niets verteld, alles verdraaid en opeens waren ze helden. Maar hij wist de waarheid.. ‘Oké, mam. Ik.. maar ik ben geen held,’ miauwde hij zachtjes. En met die woorden liepen ze over de velden, en hij snoof de lucht zachtjes op. ‘Naar de Outlook Rock toch! Dan kunnen we heel WindClan zien,’ snorde hij vrolijk. Of nou ja, hij probeerde vrolijk te klonken voor zijn moeder, die niets anders dan lief voor hem was en hem op probeerde te vrolijken. Er was tenminste één iemand...



     
I've never have been one to
half-ass shenanigans

believe me when i tell you Sparkos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnleap
Dark forest
believe me when i tell you JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimedo 16 jun 2022 - 20:33

believe me when i tell you Z3VNxGK

Hij beweerde geen held te zijn. Het was een uitspraak die haar wel hard raakte. Want in haar ogen was hij dat zeker wel. Hij werd gewoon naar beneden gehaald door slecht gezelschap. Dat gedoe met Ploverpeep had hem duidelijk diep geraakt. Fawnleap besloot dan ook om dat snotjoch eens zelf aan te pakken. Als zijn slet van een moeder hem niet wilde disciplineren; dan zal zij het wel doen. ‘Naar de Outlook Rock toch! Dan kunnen we heel WindClan zien,’ De poes werd uit haar steeds donkere gedachtes gehaald toen ze de verheuegde stem van de rode kater naast haar hoorde. Al had het niet echt oprecht geklonken; het was meer geforceerd geweest. "Dat is een goed idee," sprak ze lachend terwijl ze naar de jongere kat toe knikte. Ze versnelde haar stap iets, maar haar verdere houding bleef kalm. Het was niet gehaast of opjagend. "Windclan gebied moet wel het mooiste zijn van al de clans, ik hou ervan hoe het lange gras van de heiden langs mijn poten waait. Of de frisse wind die altijd de heerlijke geur van lavendel met zich meebrengt."



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkpaw
Member
believe me when i tell you Sirius
Renske
104
Actief
BOOM

CAT'S PROFILE
Age: ✴ Nine moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✴ Tunnels zijn stom
Sparkpaw
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimedi 28 jun 2022 - 22:04


believe me when i tell you D51re35-40a7e9ea-6cc1-4945-9640-21a8093f3f7c.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzM5NDI5MzIwLTBmNjEtNDI0ZC1hOGVmLTE2YWVmM2NkNmQ1OFwvZDUxcmUzNS00MGE3ZTllYS02Y2MxLTQ5NDUtOTY0MC0yMWE4MDkzZjNmN2MuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Sparkpaw grijnsde toen ze het een goed idee noemde. En voor hij het wist was hij al in een drafje, zijn neusje naar de zon en zijn staart als een antenne omhoog. Op de velden kon hij zich helemaal strekken, terwijl zijn ontwikkelende spieren onder zijn dunne pels rolden. Zijn moeder begon over de schoonheid van het gebied te spreken en hij knikte. ‘Helemaal nu die rotsneeuw weg is,’ miauwde hij opgewekt. Hij sprong over een grote graspol heen en landde netjes weer op zijn poten. Hij grijnsde en zag het als een uitdaging. ‘Kijk mama! Wedden dat ik over die rots kan springen?’ Langzaam werd hij weer iets opgewekter, terwijl hij op een rots groter dan hij zelf was afrende. Hij verlengde zijn passen op zijn korte pootjes, en zijn tong kwam van concentratie uit zijn bekkie. En toen met eenvoud hopte hij over de rots heen, waarna hij trots achterom keek naar zijn moeder. Het boeide hem even niet dat hij zich voordeed als een kind.



     
I've never have been one to
half-ass shenanigans

believe me when i tell you Sparkos
Terug naar boven Ga naar beneden
Fawnleap
Dark forest
believe me when i tell you JvHzGni
sans
91
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 32 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Fawnleap
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimedo 30 jun 2022 - 19:15

believe me when i tell you Z3VNxGK

Haar kleine man leek helemaal in zijn element te zijn- de hele houding die de kater met zich mee droeg schreeuwde zekerheid. Zijn zorgen van net leken als sneeuw voor de zon weggesmolten te zijn. De kattin sprak haar mening over hun territoria uit en de jonge was er duidelijk mee eens. Ze keek toe hoe apprentice als een showpaard over een van de vele planten die de heidens te bieden hadden sprong. Het leek een beetje op een struik; als was het een stuk kotter en waren de stengels een andere textuur.  ‘Kijk mama! Wedden dat ik over die rots kan springen?’ Vroeg hij toen, maar voordat de kattin kon reageren begon de vuur rode kater al me rennen. Voor een korte seconde hield Fawnleap haar hart vast, ook al wist ze dat de kans dat haar zoon zich zou bezeren heel klein was. Kon de moeder instinct het toch niet laten om even zijn hoofd te laten zien. Sparkpaw sprong; zoals ze wel had verwacht zonder enige moeite over de kei heen. En als een trotste moeder applaudisseerde ze hem toe. "Zo getalenteerd! Als het aan mij lag had ik je al lang warrior gemaakt." Lachte ze terwijl ze naar de kater toe trippelde. Ze nam de steen even in haar op voordat ze haar aandacht weer op Sparkpaw legde. "Denk je dat ik daar ook over heen kan springen?"



My hate for you is undying and it will never pause, just like how my love for you once was. I hate you.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sparkpaw
Member
believe me when i tell you Sirius
Renske
104
Actief
BOOM

CAT'S PROFILE
Age: ✴ Nine moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: ✴ Tunnels zijn stom
Sparkpaw
BerichtOnderwerp: Re: believe me when i tell you   believe me when i tell you Icon_minitimedo 30 jun 2022 - 19:43


believe me when i tell you D51re35-40a7e9ea-6cc1-4945-9640-21a8093f3f7c.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzM5NDI5MzIwLTBmNjEtNDI0ZC1hOGVmLTE2YWVmM2NkNmQ1OFwvZDUxcmUzNS00MGE3ZTllYS02Y2MxLTQ5NDUtOTY0MC0yMWE4MDkzZjNmN2MuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Sparkpaw straalde bij het gejuich van zijn moeder, en keek een beetje beschaamd weg toen ze zei dat ze hem allang warrior zou hebben gemaakt. ‘Mama..’ begon hij op een beetje een stemmetje van "oh hou op". Toch voelde hij zich wel een beetje trots. ‘Ik ben nog te klein daarvoor.’ Hij ging op een verend drafje weer verder, maar toen zijn moeder opeens vroeg of ze ook wel over de rots kon springen, moest hij lachen. ‘Natuurlijk, mama!’ sprak hij aanmoedigend. Hij ging op een gepast afstandje kijken en ging op zijn teentjes staan om zijn moeder over de rots heen te zien. ‘Ik wed.. dat je een kattenlengte ruimte over laat!’ Hij keek haar met een speelse blik aan, en knikte toen aanmoedigend.



     
I've never have been one to
half-ass shenanigans

believe me when i tell you Sparkos
Terug naar boven Ga naar beneden
 
believe me when i tell you
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: