[gz] Wanted single m



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [gz] Wanted single m

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Sacredwish
Member
[gz] Wanted single m YSprui8
120
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ☆ 62 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☆ Senior Warrior - Moorrunner
Sacredwish
BerichtOnderwerp: [gz] Wanted single m   [gz] Wanted single m Icon_minitimewo 1 jun 2022 - 21:54

Sacredwish, 62m
Moorrunner senior warrior
23 miles away


"Opzoek naar een fling: voorkeur naar Shadowclan of Bloodclan maar sta ook zeker open voor andere mogelijkheden. Enige eis is dat je de verwekker moet zijn van mijn ongeboren nestje. Je hoeft ze natuurlijk niet te willen, harde afwijzing is zeker toegestaan. Ontkenning is natuurlijk ook altijd mogelijk. Ook een sterk verlangen naar veel drama, je hoeft ook niet perse single te zijn voor deze dame ; ) Je bent een dochter van je vader of je bent het niet, en jíj kan deze lijn helpen doorzetten!"

Sacredwish is zwanger, na manen een kinderwens te hebben gehad die niet tot vervulling is gekomen had ze zichzelf als onvruchtbaar ingeschat. Dit lijkt echter toch mee te vallen, want ze vind zichzelf in verwachting! Nu is dat in je eentje toch een beetje moeilijk, waardoor ik opzoek ben naar de medeplichtige. Hiervoor heb ik een voorkeur naar Shadowclan of Bloodclan, maar ik sta een beetje open voor alles. Wel zou ik het leuk vinden als het een account is waar ook lekker mee geplot kan worden of waar wat drama mee kan ontstaan. Niet alleen voor de toekomstige moeder, maar juist voor de kleine koters die eruit komen. Er staan namelijk al het een en ander gepland, maar dat is nog lang niet genoeg om mij voldaan te laten zijn. Je mag me dan ook zeker via discord (aldarrok) benaderen om mee te plotten, ik sta voor alles open! Maar een afwezige vader die meer een one night stand was dan wat anders is natuurlijk ook welkom, dus ik hoor het graag.

Veels liefs van James <3




My Anthem

Personal
Stars



Instagram Photos




recommend Sacredwish
to a friend


XOXO


there's no justice here. Only Starclan.
[gz] Wanted single m Jua1rYR
Terug naar boven Ga naar beneden
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Wanted single m   [gz] Wanted single m Icon_minitimevr 3 jun 2022 - 11:58

Ik heb dr wel eentje <--
Ik stuur je ff dm via discord
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
[gz] Wanted single m 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: [gz] Wanted single m   [gz] Wanted single m Icon_minitimema 13 jun 2022 - 13:16

omfg please wat een superleuke template is dat HAHAHAH


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[gz] Wanted single m
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: