Restore the Republic [Search!]



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Restore the Republic [Search!]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Skypaw:
Member
Restore the Republic [Search!] Young-10
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Skypaw:
BerichtOnderwerp: Restore the Republic [Search!]   Restore the Republic [Search!] Icon_minitimewo 8 jun 2022 - 21:02


Voor mijn nieuwe aanwinst Skykit zoek ik iemand die het leuk zou vinden om mee te doen aan zijn verhaallijn. Het is een grote plot dat zich afspeelt met Skykit als 4/5 moons oude kitten en een prachtige she-cat van een andere clan genaamd Lotuspaw. Ik zoek dus iemand die Lotuspaw zou willen bespelen maar het niet erg vind dat er al een deel van haar karakter is uitgewerkt en natuurlijk haar story in het verhaal wilt volgen. Natuurlijk is er alle vrijheid om naast de topics tussen Sky en Lotus ook met andere characters om te gaan en met de flow van de rpg wereld mee te gaan. Je hoeft niet alleen met Lotus in de rpg te bestaan voor enkel topics met (de super leuke) Sky (;

Wat de verhaallijn precies is bespreken we gezellig in discord, want ik ben een beetje lui om hem hier nu helemaal uit te typen. Wat ik al wel kan vertellen is wie Lotuspaw, later Lotusflower, nou precies is!

Lotuspaw is een Apprentice van 9 moons die in een andere clan woont. Welke clan het precies is, is vrij aan de speler. Lotuspaw is een kei in politieke onderwerpen en al erg volwassen voor haar leeftijd. Ze draagt al veel verantwoordelijkheid op haar leeftijd omdat ze haar trainingen met een rap tempo oppakt. Het zou geen wonder zijn als ze wel eerder Warrior wordt dan de rest van haar ´klasgenootjes´! Toch houdt de jonge she-cat ook van een beetje van dromen; ze hoeft niet altijd zo serieus te zijn over alles en heeft zeker nog momenten in haar leven waar ze een typische Apprentice is. Gezellig hebben met haar vrienden o.a is ze ook gek op. Lotuspaw is erg beschermend voor de levens om haar heen maar niet in een agressieve houding en enkel denkend aan haar eigen clan. Ze hoopt op eeuwige vrede tussen alle clans en dat ze ooit alle één worden. Haar doel is om ooit Leader te worden zodat ze haar politieke inkijk kan in brengen in de wereld en deze te verbeteren. Lotus respecteert de rest wereld zo als hij is, van elke kleine insect tot de grootste roofdier. De natuur moet met rust gelaten worden en andere pijn doen is echt een zware no-go voor de she-cat. Het zou ook niet al te verrassend zijn dat ze een vogeltje met een gebroken vleugel stiekem helpt beter te worden dan hem te gebruiken als makkelijk prooi. Ondanks ze erg lief en zachtaardig is bezit Lotuspaw een enorm grote dosis aan heldhaftigheid. Ze is niet bang om de mindere te beschermen en zal alles doen om andere te helpen, al is het nog zo gevaarlijk! Ze zal nog in haar eentje aan de frontlinie staan om tegen de grootste leger van de wereld aan te gaan. Ze durft dan ook wel eens tegen de orders in te gaan die haar gegeven zijn als ze weet wat een betere oplossing is en zal deze met succes uitvoeren.

Kwa uiterlijk zag ik Lotuspaw voor me als een wit gekleurde met een paar kleine lichte bruine vlekjes, een zachte gelige (of blauwe) blik en een vol rooskleurige neusje. Haar vacht is halflang en zijdezacht met een krullige sluier staart.

Nu klinkt dit misschien als veel eisen maar natuurlijk is er veel ruimte om eigen dingetjes in te voegen of te veranderen. Ik zoek gewoon een enthousiast en actief persoon die super veel zin heeft in een goed verhaallijn dat niet met twee topics afgerond is. Sta je al te springen? Spring dan maar gauw me dm´s in!

- Mark
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Restore the Republic [Search!] 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Restore the Republic [Search!]   Restore the Republic [Search!] Icon_minitimewo 8 jun 2022 - 21:07

https://www.warriorcatsnl.com/u7425 oh ja deze bedoel je? (A)
nee joke joke dit is geen aanmelding sorry 😭


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
Skypaw:
Member
Restore the Republic [Search!] Young-10
20
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 6 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Skypaw:
BerichtOnderwerp: Re: Restore the Republic [Search!]   Restore the Republic [Search!] Icon_minitimewo 8 jun 2022 - 21:07

woops Restore the Republic [Search!] 1f605
Terug naar boven Ga naar beneden
Hawkchase
Deputy
Restore the Republic [Search!] 0e1ebbdcf4889cdf8083982737836a45
mmmmrei
296
Actief
Your honor, I'm slaying

CAT'S PROFILE
Age: 26
Gender: Tomcat ♂
Rank: deputy
Hawkchase
BerichtOnderwerp: Re: Restore the Republic [Search!]   Restore the Republic [Search!] Icon_minitimewo 8 jun 2022 - 21:24

Skykit: schreef:
woops  Restore the Republic [Search!] 1f605

hehehe all good all good !!! was een grapje hehe


Too fast for his own good
Hawkchase
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Restore the Republic [Search!]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: