My kitties !



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 My kitties !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firecloud
Member
My kitties ! DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Firecloud
BerichtOnderwerp: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 14:57

Op een mooie dag liep Snowstream door het bos .Ze voelde haar opgezwollen buik hard .Het zou niet meer lang duren of ze komen .Bij dat gevoel wier ze helemaal warm van binnen .Zo kan ik jou ten minste nog herrineren Firetail . Firetail was haar geliefde maar is gestorven in een gevecht men een clankat.Ze ging zachtjes op de grond liggen genietend van het zonnetje .Maar toen ze probeerde recht te staan begon haar buik te steken .Ze dacht oh nee niet nu ik ben zo ver weg ! Ze probeerde uit alle macht recht te staan maar haar lichaam liet haar in de steek .Als mijn kittens nu geboren worden kan ik onmogelijk terug naar het BloodClancamp ! Haar ogen flitsten van angst .Nu werd de pijn nog erger er kwam een helse pijn door haar lichaam.En haar poten gaven een schok .Toen ze bijn auit bewust zijn was voelde ze iets tegen haar buik liggen . Haar eerst geborenen ! Het was een witte poes met rosse vlekjes .Ze begon haar schoonte likken en dacht ...nog een paar te gaan.Een half uur later had ze 3 kittens ter leven gebracht .Ze spinde bij het zien van de pas gebore kittens .Wat zullen ze sterke krijgers worden ...dacht ze.Maar toen schoot een helse pijn door haar lichaam ! Ze gilde luid ! En probeerde recht te staan maar ze viel als een baksteen weer op de grond . Ze sloot haar ogen en dacht na .Wat nu !


My kitties ! Dscn0963j

i look devil and i am devil !
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My kitties ! DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 15:12

Met snelle passen liep Wolfie, een langharige, cremekleurige poes, door het bos. Ze stopte toen ze een luide schreeuw hoorde. Meteen sptiste ze haar oren en rende zo snel mogelijk naar de plek waar het geluid vandaan kwam, daar zag ze een poes met drie kleine kittens op de grond liggen. De poes had haar ogen gesloten, was ze dood? Nee, dat kon niet, want ze ademde nog. Wolfie kwam een beetje bang dichterbij en bekeek het tafereel eens goed. "Net geboren..." mompelde ze even terwijl ze de kittens bekeek. Ze was geen "Medicine Cat" zoals de Clankatten het noemden, maar ze had wel een beetje verstand van kruiden. "Rustig maar" momplede ze tegen de piepende kittens en begon ze rustig te likken. "Tot zover ik weet zijn ze gezond." Zei ze rustig tegen de moederpoes die nog steeds met haar ogen dicht op de grond lag. "Het spijt me dat ik zo kom binnenvallen..." Mompelde ze er snel achteraan.


My kitties ! Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Firecloud
Member
My kitties ! DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Firecloud
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 18:29

Ze opende weer haar ogen angstig en haar ademhaling was snel .Ze keek de kat angstig aan en ze had niet gehoord wat de kat zei .Vermoeid als ze was blaasde ze naar de cremekleurige poes blijf van mijn kittens af of ik ruk je kop eraf .Ze probeerde recht te staan maar viel terug op de grond en keek naar haar kittens.Het zijn prachtige kittens dacht ze .Het was een spierwitte katertje met mooie gele ogen ,een wit poesje met een paar rossige vlekjes , en een vlamend rode kater ,net als zijn vader dacht ze toen ze naar het rode katertje keek .Toen zag ze wat de vreemde poes deed ze likte mijn kittens ! Toch sprong ze recht maar van haar vermoeidheid wankelde ze eventjes en keek de vreemde poes aan met een blik van pure haat.Ze zou haar leven geven voor deze kittens !


My kitties ! Dscn0963j

i look devil and i am devil !
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My kitties ! DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 18:43

"Blijf van mijn kittens af of ik ruk je kop eraf!" De witte poes was wakker geworden en leek niet erg blij met dat Wolfie haar kittens verzorgde. "Het spijt me, het spijt me!" Geschrokken stapte de cremekleurige poes achteruit, ze was niet voorbereid op de wilde reactie van de sneeuwwitte poes. "Sorry, het spijt me enorm." Ze kon niet stoppen met haar excuses aan te bieden aan de moederpoes. De witte poes was erg verzwakt door de geboorte van haar kittens, maar leek toch te willen vechten. "Je moet jonge kittens likken om hun bloedsomloop op gang te brengen en..." Wolfie kon haar zin niet afmaken, want de ogen van de poes stonden vol haat. "Het spijt me... Het spijt me enorm, nog steeds." Ze slaakte een diepe zucht en keek naar de kittens. "Ik wilde alleen maar helpen... De kittens zijn prachtig en naar mijn weten helemaal gezond." Zijzelf zou nooit kittens krijgen, katers keken nooit om naar haar, ze deden altijd alsof zij niet bestond. "Ik ben hier niet om u en uw kittens kwaad te doen, ik wilde alleen maar helpen..." Hoewel de poes wat jonger was dan zijzelf, probeerde ze toch beleefd te doen in de hoop de boze moederpoes te kalmeren.


My kitties ! Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Firecloud
Member
My kitties ! DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Firecloud
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimewo 28 maa 2012 - 18:50

¨hmm ¨het was alsof de snowstream goed nadacht en ten slotte toch zei¨wat doe je hier en wie ben jij ¨maar ze bleef de poes aankijken alsof ze niet terug zou deinsen voor een gevecht.En dan draaide ze zich om en viel neer op de grond en begon haar kittens te wassen met nog steeds een oog gevestigd op de vreemde poes die blijkbaar geschokt was om wat ze zei.Maar ze bleef haar prachtige drie kittens likken zoals de vreemde poes haar zei.Maar toch twijfelde ze als ze gingen vechten wist ze dat ze daar niet levend van af zou komen .Zeker niet zoals ze nu is maar ze zou nooit stoppen met haar kittens te beschermen .En dat kon de vreemde kat maar goed bessefen want als het toch op een gevecht zou uitdraaien zou ze de vreemde poes een flink paar wonden geven waar ze nog de rest van haar leven last zou van hebben.


My kitties ! Dscn0963j

i look devil and i am devil !
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My kitties ! DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 16:45

(even een ding, je onderschrift is te groot happy wink )

Terwijl de poes nadacht zette Wolfie zich schrap voor een aanval. "Wat doe je hier en wie ben je?" Vroeg de witte poes uiteindelijk. "Mijn naam is Wolfie en ik kwam hier naartoe omdat ik je hoorde schreeuwen... Ik wilde alleen maar helpen." Zei ze tegen de onbekende poes, ze voelde zich schuldig. "Ik ben hier niet om te vechten." Voegde ze er aan toe, om de poes gerust te stellen. Een kleine bries liet Wolfies dikke vacht golven, eigenlijk was ze jaloers op de poes. Het liefst zou ze zelf ooit kittens krijgen, maar katers keken nooit naar haar om. "Wees blij dat jij kittens hebt en een partner, katers haten me, lijkt het..." Zei ze tegen de poes, misschien kon dat haar wat minder boos maken. Wolfie staarde naar de grond. Waarom, dacht ze, Waarom ben ik nou net degene die nooit liefde zal vinden? Ze slaakte een diepe zucht, terwijl de witte poes haar nog steeds vijandig aan leek te kijken.

[flutpost -.-]


My kitties ! Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Firecloud
Member
My kitties ! DPKsfdL
8

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Firecloud
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 17:13

Er kwamen tranen in snowstreams ogen .¨jij denkt dat ik een partner heb ¨zei ze schor .¨jij weet echt niks van mij af he ¨vroeg ze aan de kat .¨weet je firetail mijn geliefde is gestorven in een gevecht¨zei ze met een hese stem .Ze bleef haar kittens door wassen .Al haar vijanschap was verdwenen zo ook al haar haat in haar ogen .Nu kon je alleen maar verdriet en trots lezen .Ze zuchtte luid en hees zichzelf recht .¨mag ik wat vragen ......wil jij mee voor mijn kittens zorgen ¨vroeg ze zacht .Hoop rees in haar borst ze wist dat ze nu te zwak was om voor haar kittens te zorgen .¨dit is een eenmaals aanbod¨zei ze weer .En ze keek in haar ogen en hoopte dat ze ja ging zeggen anders was het verloren voor haar kittens .Want als ze nu een andere wilde kat tegenkwam was ze veel te zwak om te vechten .


My kitties ! Dscn0963j

i look devil and i am devil !
Terug naar boven Ga naar beneden
Wolfie
Member
My kitties ! DPKsfdL
Mighty Miss M >:]
331

CAT'S PROFILE
Age: 30 manen
Gender:
Rank:
Wolfie
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 18:00

In de ogen van de poes verschenen tranen. Wolfie deinsde achteruit, had ze iets verkeerds gezegd? "Jij denkt dat ik een partner heb?" De stem van de witte poes was schor "Jij weet helemaal niks van mij af, he? Weet je, Firetail, mijn geliefde, is gestorven in een gevecht." DE stem van de poes was hees. "Sorry, dat kon ik niet weten... Ik ben ook maar een normale kat..." Zei Wolfie zacht en ze dook ineen met haar staart tussen haar achterpoten. De moederpoes was jonger dan haar, maar Wolfies instinct vertelde haar dat er niets gevaarlijker was dan een moederdier dat haar jongen beschermde. De hatende blik van de witte poes was verdwenen, trots en verdriet hadden de plaats ingenomen. "Mag ik wat vragen?" Vroeg de poes zachtjes en Wolfie knikte "Wil jij mee voor mijn kittens zorgen?" Even was de cremekleurige, langharige poes stil en dacht na. Misschien is dit wel het aanbod waar ik op heb gewacht, dacht ze, Nu heb ik tóch kittens, hoewel ze niet van mij zijn. Ik help gewoon met het grootbrengen van de drie kleintjes. "Dit is een eenmaals aanbod." Voegde de moederpoes er aan toe. "Ik doe het." Zei Wolfie vastberaden.


My kitties ! Qya9og
Terug naar boven Ga naar beneden
Malona
Member
My kitties ! DPKsfdL
тαzz ♥
332
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: Sιχτεεη мσσηs
Gender:
Rank:
Malona
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 18:31

Malona, de zwarte bloodclan poes, Trippelde door het bos, het was mooi weertje vandaag. "Wat zou ik nu eens doen, ik denk dat ik maar ga jagen." Dacht de zwarte poes. Snel rook Malona een prooi, ze keek om zich heen, en zag een eekhoorn. Stilletjes sloop Malona op de eekhoorn af. toen de poes 6 staartlengte's van de eekhoorn af was, dook ze in de jachthouding, en sloop poot voor poot dichterbij. Toen Malona een paar muislengte's afstand van de eekhoorn stond, zette de bloodclan poes zich af, en kwam bij de eekhoorn. Malona zette haar klauwen in het keeltje van de bruine eekhoorn, die nu dood was. Malona at de eekhoorn op, toen de poes de eekhoorn opgegeten had, hoorde Malona een gil. De zwarte poes trippelde achter het geluid aan. Toen zag Malona een witte poes met kittens, en een cremekleurige poes, snel dook de bloodclan poes in een struik. "Ik doe het." Zei de cremekleurige poes. Malona grijnsde, en sprong de struiken uit, zodat de witte en de cremekleurige poes haar konden zien. "Hallo, wat is hier aan de hand als ik vragen mag?" Vroeg de zwarte poes vriendelijk. Malona keek even naar de kittens van de witte poes. "Schattige kittens, zeg." Miauwde Malona.


My kitties ! Onders10

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
My kitties ! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: My kitties !   My kitties ! Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 19:00

Silverleaf was haar zus Snowstream aan het zoeken in het bos .Ze zou ondertussen al haar kittens moeten hebben gekregen dacht ze blij.Ze hoorde ergens in de verte een ijzige gil en snel liep ze naar het geluid toe.Toen zag ze een sneeuwitte poes op de grond en een cremekleurige poes en daar bij de struiken zag ze tot haar schrik malona .Maar ze kreeg pas een rilling toen ze zag wie dat daar op de grond lag .het was snowstream !¨nee !¨gilde silverleaf .¨nee ¨jammerde ze nog een keer .Want de witte kat die daar op de grond lag was haar zusje en tot haar schrik veroerde de witte kat zich niet!Ze sprong snel naar snowstream toe en begroef haar snuit in snowstreams witte flan.Woede schoot in haar ogen toen ze terug keek naar de zwarte bloodclan poes.¨jij jij hebt dit gedaan ¨siste ze scherp.¨ik ken jou jij bent iemand die dood zonder medelijden¨blaasde ze luid.Haar vlijmscherpe nagels waren nu zichtbaar en ze ontbloote ook haar lange witte tanden.¨hier zal je voor boete en poes doden die net haar kittens heeft gekregen ¨siste ze luid.


My kitties ! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
 
My kitties !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: