Venom



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Venom

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 19:36

De dagen waren lang. Ze werden met de dag langer. De zon die langer aan de lucht bleef hangen en eerder op kwam. Hij wist niet zo goed hoe hij zich erover moest voelen. Aan de ene kant was het fijner, de prooien waren weer volop aanwezig en er was meer tijd om alle taken uit te voeren, maar aan de andere kant had hij ook best wel veel vrede met de langere nachten. Niet dat hij veel wist te slapen, maar de stilte was iets waar hij vrede mee had gesloten. Zijn gedachten waren meer dan genoeg. Hij voelde zich steeds vaker alleen. Hij had Storkpaw, maar die had hem steeds minder nodig. Ze was al goed genoeg om hem over te nemen, dat wist hij ook wel. Ze kon het makkelijk zonder hem af. Ook al had hij soms nog zijn twijfels of ze ooit StarClan in haar hart zou kunnen sluiten. Hij hief zichzelf overeind, vandaag zou Stork haar eigen taken doen. Een soort test-run. Dat ze in haar eentje een dag de medicine cat den zou runnen. Hij had het overlegd, natuurlijk. Hij moest wat meer doen aan zijn eenzaamheid, hij zou anders zo snel wegkwijnen. En dat was iets wat hij wilde voorkomen. Hij was al zoveel katten kwijt… Dus hij zou met Winterpaw op pad gaan. Een dagje weg. Winter had het zelf misschien ook wel nodig. Hij probeerde de familie nog zoveel mogelijk bij elkaar te houden, wat er dan nog over van was tenminste. Zijn poten tintelden, hij had er zin in. Hij had er zin in. Het gebeurde niet vaak meer dat hij op pad kon. Hij trippelde net buiten het kamp, waar hij rustig ging zitten en zijn staart om zijn lichaam heen sloeg. Wachtende op zijn halfbroertje.
[CLOSED]


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:01


Dit was misschien net wat hij nodig had gehad. Winterpaw was de laatste tijd in een ontzettende rotbui. Hij was oud genoeg om een Warrior te zijn, maar hij mocht niet mee met zijn nestgenoten. Hij was nog steeds een Apprentice. Waarschijnlijk ook zijn eigen schuld, want tegenwoordig was het gewoon heel veel moeite om iets te doen. Zijn nest uit komen was altijd de grootste overwinning van de dag, ook al voelde het vreselijk. Maar Falconstrike kon hij niet laten zitten. Zijn grote broer was druk met Medicine Cat taken, en het feit dat hij zijn vrije tijd met hem wilde spenderen betekende toch wel wat voor Winter. Hij had er dus echt een beetje zin in, om er uit te zijn. De jonge kater liep het kamp uit, waar hij zijn broer al zag zitten. Met een klein glimlachje liep hij op hem af. 'Hey..'


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:08

Hij had de geur van zijn broertje al snel herkend. Één van de voordelen van zoveel op geur trainen als medicine cat. Hij keek om naar zijn broertje met een glimlachje op zijn gezicht. Hij hoopte alleen maar dat het eindelijk even vredig zou zijn. Vooral na het verlaten van hun moeder probeerde hij met al zijn kracht om het gat op te vullen, maar hij zou nooit een moeder zijn voor hun. Hij was altijd grote broer Falcon die ook nog medicine cat was. ’Hey..’ klonk er van de jonge kater af, waarop Falcon zichzelf overeind hees en glimlachend naar de kater keek. ”Goedemorgen Winter,” sprak hij met een warme stem tegen de kater, waarna hij zichzelf even goed uitrekte. Het was niet vaak dat hij op tijd wakker was. Iets met medicine cat zijn en niet meteen op hoeven te zijn in de vroege morgen. ”Ik had dit echt nodig, niet normaal.” sprak hij met een grinnik tegen de kater. ”Als ik nog één dag in die den had moeten zitten was ik denk ik gek geworden.” sprak hij zacht lachend. Veel vrijheid had hij niet, dus de dagen die hij een beetje vrij was, was wel echt genieten. ”Voorkeur waar je heen wilt vandaag?” vroeg hij met een gekanteld kopje.


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:16


Zijn broer begroette hem terug en stond op. 'Ik had dit echt nodig, niet normaal,' sprak hij grinnikend. Winter glimlachte terug, maar kon zich niet echt vinden in de uitspraak. Voor hem was lang slapen juist wat hij nodig had, of nodig dácht te hebben. 'Als ik nog één dag in die den had moeten zitten was ik denk ik gek geworden,' sprak hij toen lachend. Winter knikte. 'Dat begrijp ik, ja.' Een Den van een Medicine Cat was natuurlijk wat anders dan die van de Apprentices. Toch, ook al sliep hij er graag, begreep hij goed dat er even tussenuit zijn fijn was. Daarbij had hij al de leeftijd van een Warrior, dus dat was ook gewoon stom, om tussen de Apprentices te liggen. Er werd hem gevraagd of hij voorkeur had voor waar ze heen gingen, waarop de jonge kater zijn kop schudde. 'Uh, nee, niet echt. Misschien... Iets anders dan het territorium?' Hij wilde stiekem al een tijdje wat anders zien dan de eindeloze grasheuvels van WindClan, maar had het nooit zelf gedurfd.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:21

De jongere kater glimlachte op zijn woorden toen hij zei dat hij het echt nodig had gehad. ’Dat begrijp ik, ja.’ klonk er van de kater af toen hij had gesproken dat hij niet nog een dag langer in de medicine cat den kon verdragen. Begrijp hem niet verkeerd, hij was super blij dat hij de rang had en hij vond het een geweldige taak, maar soms wilde je ook even iets anders zien. Toen hij vroeg of de kater een voorkeur had voor plaats om naar toe te gaan, schudde de kater zijn kop. ’Uh, nee, niet echt. Misschien… Iets anders dan het territorium?’ klonk er van de kater af, waarop Falcon even een zachte ‘hmmm’ liet horen. ”Klinkt goed, ik ben ook al een tijdje niet op pad geweest.” sprak hij grinnikend tegen de kater, waarna hij zijn vacht even schudde. ”Ik wed dat ik eerder bij de grens ben dan dat jij bent.” sprak hij met een speelse glimlach op zijn gezicht.


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:31


De 'hmmm' die Falcon liet horen liet hem even denken dat hij ertegenin zou stemmen. Dat het geen goed idee was, dat ze beter in het territorium konden blijven. Gelukkig trok Winterpaw iets te snel conclusies. 'Klinkt goed, ik ben ook al een tijdje niet op pad geweest,' sprak hij grinnikend, waarop Winter begon te glimlachen. Breder dan zijn vorige. 'Ik wed dat ik eerder bij de grens ben dan dat jij bent,' zei Falcon toen speels. Winter keek hem even aan en liet toen een grinnik ontsnappen. 'Ja, dat denk ik ook Falcon,' miauwde hij hoofdschuddend. Als ze zouden racen zou zijn grote broer met gemak winnen. Winter was niet gemaakt om hard te rennen. Iets wat hij vervloekte op het moment, want hij weigerde de tunnels in te gaan.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:35

Het was het al waard toen de glimlach van de kater breder werd. Dat alleen al maakte het zijn beslissing waard. Het was een goed idee geweest om met Winter op pad te gaan. Winter keek hem aan, waarna er een grinnik ontsnapte uit de bek van de jonge kater toen hij speels zei dat hij eerder het grensgebied zou halen dan zijn jongere broer. 'Ja, dat denk ik ook Falcon,' klonk er van de kater af, alsof de kater dacht dat hij niet eens een kans had! Nou, ja, hij was wel snel, zijn bouw schreeuwde er ook naar. Maar dat was niet alles!! "Nou, nou, je hebt zeker wel een kans hoor." sprak hij met een grinnik. "Ik word oud. Oud en mijn conditie is ook niet opperbest." sprak hij zacht lachend, waarna hij iets door zijn poten zakte. "Dus, wat denk je? Race naar de grens?" sprak hij met sprankelende ogen.


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:40


Voor Winter was het al vrij duidelijk dat hij de wedstrijd niet ging winnen. Ten eerste was zijn bouw er absoluut niet voor gemaakt. En er waren nog zat andere redenen. Toch gaf Falconpaw niet op, zeggend dat hij al oud was en dat zijn conditie ook niet opperbest was. Winter schudde met zijn kop, zacht lachend. 'Zo oud ben je ook weer niet, Falcon. En mijn conditie is echt niet beter hoor!' Hoeveel hij ook zijn best deed, Falcon zakte toch door zijn poten. Winter zuchtte even, zijn keuzes overdenkend. Toch knikte hij. 'Ja, oké,' mauwde hij en zakte ook door zijn poten. Hij wilde Falcons pret ook niet verpesten.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:44

De kater moest zacht lachen toen hij sprak dat hij al wat ouder was en zijn conditie niet zo best was. 'Zo oud ben je ook weer niet, Falcon. En mijn conditie is echt niet beter hoor!' klonk er van de jongere kater af. Nouuu... De jonge kater trainde tenminste nog veel. Misschien kraakten zijn gewrichten wel. Toch stemde de jongere kater in met het wedstrijdje. Hij twijfelde een moment eventjes of hij zijn broertje het misschien zou laten winnen zodra ze gingen rennen. Aan de andere kant was het een tijdje geleden sinds hij echt even goed kon rennen. En al helemaal zo'n wedstrijdje. Hij mocht ook wel een keer iets winnen, toch? Een brede glimlach verscheen op zijn gezicht toen de jonge kater ook iets door zijn poten zakte. "Drie..." telde hij langzaam af, zijn blauwe ogen sprankelend terwijl hij naar zijn jongere broertje keek. "Twee..." Heel spannend. "Éééééén..." Hij trok de één expres extra lang uit, beetje spanning opbouwen terwijl ze klaar stonden. "GO!" hij sprong zelf ook uit de startblokken. Zijn lange poten uitgestrekt terwijl hij over het gras begon te rennen. Nog niet op zijn hardst, dat was voor de eindsprint.


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 20:55


Falconstrike begon langzaam af te tellen. Tergend langzaam. Zelfs de één nog uitstrekken. Winter keek hem aan met samengeknepen ogen, maar kon de kleine glimlach niet van zijn gezicht houden toen hij de sprankelde ogen van de ander zag. 'GO!' De go kwam iets te onverwachts, en voor hij het wist was Falcon er al vandoor. Mopperend liet ook Winter zich gaan, zijn korte pootjes proberend die van Falcon bij te benen. Het ging oké, langzaam maar zeker kwam hij dichterbij. Toch wist Winter dat hij het never nooit zou gaan winnen. Maar dat was ook oké, het was niet dat hij het verwacht had.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:01

Hij genoot van de gezichtsuitdrukkingen van de jonge kater, hoe hij met samengeknepen ogen naar hem zat te kijken terwijl hij oh zo langzaam aan het aftellen was. En toen mochten ze gaan, hij was sneller weg. Verrassend als je je eigen go mocht roepen. En toen was het sprinten maar. Hij keek na een klein stukje even achterom, waar hij zag dat de kater wat dichterbij kwam. Oké, misschien moest het toch nog een beetje spannend gaan worden, dus Falcon nam zijn tempo wat terug, zodat ook Winter nog een kans zou hebben. Naja, tot het einde. Dan zou hij weer tempo bij gaan zetten. De wind raasde door zijn vacht. Vrijheid. Dat is waar het naar voelde. Zijn poten die over het gras heen raasde alsof er niks mis was in de wereld, alsof de wereld even goed was. Er was gewoon even niets anders dan rennen, zijn broertje en het zonnetje dat op hun scheen. "Nog een klein stukkie!" riep hij naar de jongere kater. "Klaar om alles te geven?!" Hij was er zeker wel klaar voor namelijk


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:06


Winter was nooit zo van het rennen geweest. Maar hij moest eerlijk toegeven dat dit eigenlijk toch wel lekker was. De wind in zijn vacht, zijn poten die over de bodem racete. Winter was normaal liever een beetje lui dan moe, en dat merkte je goed met zijn conditie. Dus toen Falcon naar hem om riep om alles te geven moest hij automatisch lachen. Alsof hij al niet alles gaf! Toch knikte hij, zich voorbereidend op nog meer moeten geven. Sowieso dat Falcon hem ver achter liet, maar dat maakte niet uit. Winterpaw bedacht maar zo, hij was in ieder geval een Medicine Cat. Als hij dood neer zou vallen omdat het allemaal teveel was voor zijn ongetrainde hartje, dan kon Falcon hem wel weer beter maken. Dus gaf hij zijn alles.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:12

De jonge kater lachte even toen hij riep of hij klaar was om alles te geven, maar knikte daarna alsnog. Klaar om alles te geven. Falcon zette aan, sprinten zoals hij in tijden niet had gesprint. Zijn lichaam ademde windclan, hoog op zijn poten, lange poten, die afstanden zo konden overbruggen. Hij was niet de grootste kater, bij lange na niet, maar rennen kon hij wel. En hij kon echt rennen alsof zijn leven ervan af hing. Hij sprintte over het territorium heen, zo hard als hij kon. Zijn hart klopte hard in zijn lichaam, zijn spieren brandden van de inspanning, zijn longen deden pijn van het diepe ademen. En toch voelde hij zich het meest content dan hoe hij zich in tijden had gevoeld. Bij het zien van de grens schudde hij zichzelf uit de trance dat hij in leek te zitten tijdens het rennen,, waarna hij glijdend tot een stilstand krabbelde. Luid hijgend en zwetend stond hij bij de grens, zijn hart bonsde in zijn borstkas, zo luid dat hij het hoorde in zijn oren. Hijgend draaide hij zijn kop om, hij had zijn broertje toch niet in de middle of nowhere achtergelaten toch?


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:18


En of Falcon het zijn alles gaf. Jeetje mina, dacht Winterpaw. Zijn broer zette het op een lopen, nee, echt rennen. Keihard rennen. Winterpaw achtervolgde hem, gaf ook alles wat hij had. Zijn korte pootjes hadden nog nooit zo snel bewogen. Toch verbaasde hij zichzelf met hoe hard hij eigenlijk ging. Hij had nog nooit op z'n hardst gerend, had er nooit de behoefte voor gehad. Waarom zou hij zichzelf expres uitputten als het niet nodig was? Het jagen in de tunnels was ook niet op topsnelheid, zoals de moor runners deden. Hij genoot er stiekem toch een beetje van. Maar, zoals hij al gedacht had, ging Falconstrike hem ver vooruit. In de verte zag hij hem nog stoppen, waarschijnlijk was daar de grens. Hijgend minderde hij vaart, waarna hij de laatste paar meter op een drafje verder ging en uiteindelijk naast zijn broer tot stilstand kwam. Zijn flanken zwoegend. StarClan allemachtig, het voelde alsof hij dadelijk écht zo neer kon vallen.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:22

Zijn broertje was een eindje weg, maar dat gaf Falcon de tijd om zichzelf eventjes weer een beetje presentable te maken en weer een beetje op adem te komen. Zijn longen waren kneiterhard aan het werk om alles weer op een rijtje te krijgen. Toen zijn broertje eindelijk bij hem kwam, was hij ook aardig aan het hijgen. Falcon grinnikte zachtjes terwijl hij naar de jongere kater keek. "Ik... win." sprak hij licht hijgend tegen de kater met sprankelende ogen. Zijn hele lichaam was bezweet, maar dat was oke. Hij had er geen problemen mee. Later gewoon even goed wassen en dan was er geen enkel probleem. "Je had me bijna." probeerde hij het nog een beetje goed te maken. Hij was niet eens in de buurt geweest, maar goed. Dat maakte niet uit. Het ging om het idee. Hij ging niet zijn broertje uitlachen omdat hij niet zo hard kon rennen als dat hij kon. Dat was gemeen.


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:32


Falconstrike was ook aardig aan het hijgen. Daar zaten ze dan, twee totaal verschillende katten, hijgend over de grens. Het moet wel een gek gezicht zijn voor wie er dan ook toevallig hun kant op zou kijken. 'Ik... win,' sprak Falcon hijgend. Winter keek hem aan, zijn ogen zeiden 'ik ben helemaal klaar met jou' maar hij lachte alweer snel. 'Uhu,' was het enige geluid wat er op het moment uit kwam. Hij had nog steeds al zijn inspanningen en adem nodig om zijn longen weer wat bij te tanken. 'Je had me bijna,' zei zijn broer toen. Winter lachte en rolde met zijn ogen. Ja hoor, sure. Ze wisten allebei dat dat niet zo was. Maar ach, het was goed. Falcon had hem toch eens een keer echt hard laten rennen, ook al was zijn hard eigenlijk wat langzaam was voor katten als Falcon, maar ssh.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:38

Toen hij sprak dat hij had gewonnen kreeg hij een vieze blik van de kater, eentje die boekdelen sprak, waardoor Falcon begon te lachen. 'Uhu,' klonk er van de kater af, waarop Falcon grinnikte. Hij sloot zijn ogen genietend in het zonnetje. Dagen zoals deze mochten van hem voor eeuwig voortduren. Het was iets wat hij waardeerde, de goede dagen zoals deze. Dit soort dagen sloegen hem de minder goede dagen doorheen. Hij grinnikte zachtjes, waarna hij zijn ogen open deed en weer naar zijn broertje keek. "Thanks, alweer, dit had ik echt nodig, alweer." sprak hij zacht lachend. Het deed hem een beetje terugdenken aan die gekke dagen die hij met Gorse had, dat ze stoeiend in het territorium lagen te rennen en te rollen. Zijn ogen werden automatisch wat zachter terwijl hij er overna dacht. De goede tijden, waarin er al wel dingen mis gingen, maar nooit ze mis waren als dat het nu was. "Nou, welkom in 'buiten het territorium'." sprak hij met een speelse glimlach


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:46


Ze namen nog even de tijd om uit te hijgen. Falcon sloot zijn ogen, en Winter keek om zich heen. Zo anders was het nog niet, als in het territorium. Al zag hij in de verte al wel kleine huisjes, Twoleg nesten, wist hij van verhalen. De laatste keer dat hij bij de grens was had hij zijn moeder ontmoet. Iets wat hij aan niemand had verteld. Hij keek even naar Falcon met lichte twijfel, maar schudde het al snel van zich af. Hij had geen zin om de sfeer te verpesten met de keuzes van zijn moeder. Hij voelde zich eindelijk in een lange tijd weer wat vrolijk. 'Thanks, alweer, dit had ik echt nodig, alweer,' sprak Falcon toen zacht lachend. Winter glimlachte en haalde even kort zijn schouders op, als om te zeggen, het is oké. Hij deed het immers graag, op pad met Falcon. 'Nou, welkom in 'buiten het territorium',' sprak hij toen speels. Winter knikte en keer weer om zich heen. 'Het is nog niet heel anders. Ben jij vaak buiten het territorium geweest?'


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Venom SCwUkVM
Bo~
1220
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Age: Twentyfive moons ღ
Gender: Tomcat ♂
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:51

Hij kwam niet graag buiten het territorium, maar hey, hij had een competitie gehad met Winter en in ruil daarvoor mocht winter mee het territorium uit. Een eerlijke deal, toch? Hij vond van wel. 'Het is nog niet heel anders. Ben jij vaak buiten het territorium geweest?' Falcon grinnikte zachtjes, waarna hij even knikte. "Het gaat geleidelijk in elkaar over, op een gegeven moment denk je echt 'huh? ik was net nog in het territorium'." sprak hij met een zacht lachje, terwijl hij zijn blik liet glijden naar het territorium voor hen. "En ja, voor sommige kruiden moet ik territoria van andere Clans betreden... en ik ben ooit naar de bergen geweest." Waar hij zijn eerste droom met StarClan had gehad. Allemaal om Hazel terug te halen. Hij voelde een kleine pijn in zijn hart, Hazel zat nu weer in de bergen. Waar ze hem niet nodig had om haar terug te halen. Dit keer was ze er immers zelf naar toe gegaan, expres, niet per ongeluk. "Dat is alweer zo lang geleden.." sprak hij grinnikend


그대는 나의 이야기였다
Venom Unknown

ɏøᵾ wɇɍɇ mɏ sŧøɍɏ
Oud setje <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Winterpaw,
Member
Venom W13DUcR
Cammiebammie
151
Actief
sleep like a winter bear

CAT'S PROFILE
Age: V 16 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: V Apprentice
Winterpaw,
BerichtOnderwerp: Re: Venom   Venom Icon_minitimedi 21 jun 2022 - 21:59


Falcon vertelde dat het geleidelijk in elkaar over zou gaan. Winter glimlachte om zijn uitleg en knikte begrijpend. Oké, klinkt logisch. De territoria per Clan heeft dan wel een best strakke overgang, maar voor de ruimte buiten het territorium is dat net weer wat anders. Het was ergens wel spannend om in niemandsland te zijn. Oftewel, land van de Rogues. Gelukkig waren ze ver weg van de Twoleg stad, dus BloodClanners zouden ze vast niet tegenkomen. Hoopte hij. 'En ja, voor sommige kruiden moet ik territoria van andere Clans betreden... en ik ben ooit naar de bergen geweest.' Oh ja, natuurlijk. Als Medicine Cat mocht hij dat doen. De bergen was immers een ander verhaal. Winter had ze wel gehoord als kitten, de verhalen over de bergen. Hij was blij dat hij er zelf niet heen hoefde. Hij vond het prima in zijn eigen nestje, beschut in het hol van de Den. 'Ja.. Ik ben eigenlijk wel blij dat we weer terug zijn. De bergen hadden niets voor mij geweest denk ik,' miauwde hij.


over the winter lake i was thrown
Venom QZwHEhL
a thick ice has formed
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Venom
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory-
Ga naar: