Please help me doctor



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Please help me doctor

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Carrioncough
Deputy
Please help me doctor 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Please help me doctor   Please help me doctor Icon_minitimeza 16 jul 2022 - 21:11

Carrioncough barste in een hoestbui uit. Sinds hij een paar manen had hij last van een kriebelhoestje, maar nu was er neusloop bijgekomen. Hij lag de hele tijd te snotteren tot clangenoten het te vervelend vonden en hij wegsloop. Nu zat hij ergens aan de zijkant van het kamp. Hij had een piepklein visje voor zijn neus waar hij zonder honger naar staarde. Zijn vacht stond een beetje overeind gepiekt van de rillingen die over zijn lichaam kropen. Hij legde zijn kop krampachtig op zijn poten. Oh was dit maar snel over.

+ Shatteredice
carrioncough


Please help me doctor B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Please help me doctor Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Please help me doctor   Please help me doctor Icon_minitimevr 22 jul 2022 - 13:13


Please help me doctor Dbep0o11

Het was haar niet ontgaan dat een ene tom-cat weer enorm last had van zijn hoestbuien. Eerst was het enkel zijn welbekende schorre stem geweest met het kriebeltje in de achterkeel maar nu hoorde ze hem de longen uit het lijf blaffen. Misschien had hij beter de naam Barkcough kunnen krijgen, want oh Starclan, wat klonk hij als een zieke hond. Shatteredice keek bezorgd zijn kant uit toen hij stilletjes naar de rand van het kamp sloop. Voor haar bezorgde oog was het niet te missen dat hij een gekartelde vacht had en een vochtige neus. Dit was niet gewoon zijn standaard hoestaanvallen, Carrion was oprecht ziek. De Deputy was niet alleen een clangenoot waar ze omgaf, hij was ook een soort vriend voor haar geworden de laatste moons. De gesproette ex-Windclanner liep dan ook vrijwel meteen op de zieke tom af. Zonder iets te zeggen kroop ze bij hem en gaf ze hem een bemoedigende glimlach. ¨Hee daar snotneus,¨ Mauwde ze zachtjes. ¨Je klinkt aardig ziek. Is alles oké?¨


Please help me doctor Dbep0o11


Please help me doctor Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Please help me doctor 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Please help me doctor   Please help me doctor Icon_minitimedi 26 jul 2022 - 9:48

Met zijn poot veegde hij het natte snot van zijn neus. Hij grimaste een beetje van de viesheid. Zijn ogen waren waterig dus hij had pas door dat iemand bij hem was komen zitten toen de poes zich tegen hem aandrukte. Haar wollige vacht kietelde achter zijn oren. Hij snuffelde zachtjes. "Hmmm ja ja, het lijkt enkel een beetje erger dan de andere keren," rochelde de kater. Hij voelde zich erg miserabel dat wel, want wat hij ook deed met zijn kop hij bleef in een staat van misselijkheid verkeren.
carrioncough


Please help me doctor B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
Shatteredice
Member
Please help me doctor Untitl10
Mark
559
Actief
''I had wings once. They we're strong. But they were stolen from me."

CAT'S PROFILE
Age: » 60 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Queen - Senior Warrior
Shatteredice
BerichtOnderwerp: Re: Please help me doctor   Please help me doctor Icon_minitimedi 26 jul 2022 - 13:57


Please help me doctor Dbep0o11

Zijn stem was rochelend. Waarschijnlijk overvol met slijm en irritatie van het hoesten. Shattered´s gezichtje vertrok wat. Niet omdat ze het goor vond, maar omdat ze medelijden voelde voor hem. Ziek zijn was altijd rot, laat staan als je eigenlijk altijd er last van had. Carrioncough vertelde dat het iets erger was dan normaliteit. Bezorgd keek ze hem onderzoekend aan. Nurse Shatteredice alarm belletjes rinkelde alweer. ¨Ben je al langs de Medicine Cats geweest?¨ Vroeg ze hem rustig. Hij leek niet alleen flink verkouden maar ook wat duizelig of misselijk. Dat zag ze aan hoe hij zijn kop omhoog hield. Ze had wat lavas en vlambloemen gezien en bij de Small forest had ze drukke bijtjes gehoord, er moest daar vast en zeker verse honing te vinden zijn. Shrimpnose had vast een voorraadje maar bij z´n flinke verkoudheid als deze was het beter voor de ander om het vers van de pers in te nemen. Shattered keek naar het visje die bij hem lag. Het was onaangeraakt. ¨Kan ik misschien iets anders voor je halen om te eten?¨ Mauwde ze zachtjes toen ze zijn kant weer opkeek. Eten was moeilijk wanneer je misselijk was, maar hij moest iets naar binnen krijgen om aan te sterken.


Please help me doctor Dbep0o11


Please help me doctor Dckm6p10

Rotten and broken. to the core.
Terug naar boven Ga naar beneden
Carrioncough
Deputy
Please help me doctor 4n8Baju
Beertje
595
Actief
for in dreams
we enter a world
that is entirely
our own

CAT'S PROFILE
Age: 68 ☽'s
Gender: Tomcat ♂
Rank: Deputy
Carrioncough
BerichtOnderwerp: Re: Please help me doctor   Please help me doctor Icon_minitimezo 31 jul 2022 - 16:03

Zijn maag keerde om als hij dacht aan eten. Hij schoof de vis naar haar toe. "Neem jij het maar, dan gaat het niet verloren," miauwde hij zachtjes. De zwart-witte kater liet een glimlachje op zijn gezicht doorbreken. Hopelijk vond ze het niet erg. Met stramme spieren legde hij zich op zijn zij, met zijn kop naar haar toe gedraaid. "Denk je dat een tripje naar de Medicine cats nuttig kan zijn?"
carrioncough


Please help me doctor B1Zz9k3
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Please help me doctor
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: