A new home for them?



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 A new home for them?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hawkscream
Member
A new home for them? DPKsfdL
Soofje
1004
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 54 Moons
Gender:
Rank:
Hawkscream
BerichtOnderwerp: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 20:30

Ok, ik heb hier lang over nagedacht [eigenlijk tijdens school, maar ja..] en ik ga een paar van mijn accounts hierop zetten die ik bijna nooit meer online/actief kan krijgen. Ik wil dat ze één voor één goed behandeld worden en niet van; 'Ik kan ze niet goed actief krijgen' want als ik het heb goed gekeurd en je eenmaal het WW heb gestuurd, is hij eenmaal van jou. Maar ten eerst moet je door een aantal regels. *kuch-kuch*

-Zelf heb je al niet té veel accounts [max 5-7]
-Je maakt goede posts [elk account heeft een bepaald woordenlimiet]
-Actief blijven is een must! [Bij deelaccounts is het wel nodig, maar ben ik er om ze wat extra actiever te krijgen.]
Accounts;;
Volledig verkrijgbaar

Name;; Crowfeather **
Clan;; WindClan
Gender;; Male
Rank;; Warrior
Apprentice/Mentor;; Rainbowpaw [inactief]
Parents;; Both dead
Siblings;;
Looks;; Crowfeather heeft een korte donker grijze vacht, zijn ogen hebben een amber/groene tint. Een paar donkere strepen zijn opmerkbaar aan zijn vacht.
Inside;; Vroeger, het begin van zijn 'Warrior-schap' was Crowfeather een beetje een zeur, hij werd snel sacharijnig en kon niet goed tegen gezelschap. Elke dag probeerde hij zich af te zonderen door te gaan jagen. Dan voelde hij zich een met de natuur en kon hij zijn Clan meteen ook helpen. Maar sinds hij Rainbowpaw als Apprentice kreeg, is hij lichtelijk veranderd. Zijn hart is wat ontdooid en hij probeert zich weer 'bij het clubje te voegen'.
History;; Als kitten wilde hij natuurlijk uitsteken van de rest, maar zijn vader stierf toen al. Zijn moeder ging zich een beetje 'vreemd' gedragen, ze wilde niet meer kijken naar haar kitten. [Crowfeather leek namelijk veel op zijn vader] Hij moest zichzelf leren redden, dit is dus ook een oorzaak van zijn harde innerlijk.

Toen hij Apprentice werd, werd alles nog erger, zijn mentor was niet bepaald aardig en liet hem harder werken dan wie dan ook. Hij is er wel een goede Warrior van geworden, maar dit deed zijn innerlijk nog meer slechts.

Als Warrior heeft hij geprobeerd zich af te zonderen, maar natuurlijk kan geen Clankat zonder gezelschap. Hij ontmoette Songbird, een poes, en heeft die, doormiddel van zijn schuld, gered van een vuur. Hun vriendschap is nooit echt tot stand gekomen, maar het was het begin van zijn 'verzachting'.
Crush;; Rainbowpaw
Partner;; x
Character Sheet;; Nog geen [mag aangemaakt worden]
Extra;; -
Aantal woorden per post;; Min. 800

Name;; Crowpaw *
Clan;; SkyClan
Gender;; Female
Rank;; Apprenitce
Apprentice/Mentor;; Nightrise
Parents;; Non-RPG [mag gezocht worden]
Siblings;; - ["]
Looks;; Korte zwarte vacht en prachtig blauwe ogen.
Inside;; Als kitten is zij ooit een keer buiten het kamp gekomen en heeft toen de wonderen gezien van de nacht. Al die prachtige sterren hebben haar geïnspireerd en sindsdien jaagt ze het liefst 's nachts. Ze is een beetje een streber en kan niet erg goed door haar verlies.
History;; Verder was haar kittentijd hetzelfde als bij iedere andere kitten.

Als Apprentice was ze al meteen de fout ingegaan. Op een dag was ze met haar vriend, Weaselpaw, het kamp uitgeglipt en belandde de kater in een doornstruik. Duststar heeft hen vriendelijk uitgefoeterd, maar verder kregen ze geen problemen. Maar toen kreeg ze haar mentor, Burningfire, hij was vreselijk tegen haar en liet haar erg hard werken. Een kleine deuk heeft dat veroorzaakt voor haar emoties. Ze durft zich niet gauw uit te storten en laat geen gevoelens zien.
Crush;; Nope
Partner;; x
Extra;; -
Aantal woorden per post;; Min. 300-400


Delen

Name;; Owlfrost ***
Clan;; WindClan
Gender;; Male
Rank;; Warrior
Apprentice/Mentor;; -
Parents;; Dead
Siblings;; Suntail, his sweet sister
Looks;; Kortharige tabby met ambere ogen.
Inside;; Een vriendelijke kater met een zwakpunt voor zijn partner, Silverpool. Hij kan soms wat, tja, onzelfverzekerd overkomen
History;;
Zijn kittentijd was ook niet echt speciaal, en als Apprentice heeft hij een normale opleiding gehad. Het enige wat echt uitsteekt is het incident waardoor hij als zijn moed verloor.

Op een regenachtige dag ontmoette hij een Rogue, als Apprenitce daagde hij haar meteen uit, maar een Apprentice tegen een volwassene was niet eerlijk. Hij verloor de strijd, maar had een verwonde poot veroorzaakt bij de poes. Uit medelijden leidde hij haar naar een dassenhol en probeerde haar te verzorgen. Een heel gedoe ontstond er en uiteindelijk kwam zelfs Tallstar erbij. Zo schuldig als wat heeft hij zich koest gehouden en veranderde in een onzelfverzekerde kater. Dit is nog niet veranderd. Zelfs als Warrior niet..
Crush;; Silverpool, my love
Partner;; Silverpool
Extra;; Joos zal mee beslissen over wie hem krijgt.
Aantal woorden per post;; Min. 500-600

Name;; Shadowglare **
Clan;; RiverClan
Gender;; Male
Rank;; Warrior [New]
Apprentice/Mentor;; x
Parents;; Foxfur x Falconheart
Siblings;; Mirrorkit x Buzzardpaw
Looks;; Langharige kater met groene ogen
Inside;; Door de ruzie van zijn ouders is hij een beetje bang geworden voor conflicten, dus zal hij sneller uit de buurt blijven van keuzes. [Zijn karakter mag helemaal uitgewerkt worden]
History;; [wordt nog toegevoegd]
Crush;; Nightfire
Partner;; x
Extra;; -
Aantal woorden per post;; Min. 350


Legenda;
* ~ Niet veel mee geRPG'd
** ~ Dierbaar
*** ~ Erg dierbaar

Ik hoop dat in ieder geval een paar een nieuw huis krijgen, want anders zullen ze niet meer actief worden..

Greets ~ Soofje


Laatst aangepast door Hawkpaw op za 31 maa 2012 - 15:52; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripedpaw
Member
A new home for them? DPKsfdL
Viktor
126

CAT'S PROFILE
Age: Eight moons old already
Gender:
Rank:
Stripedpaw
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 20:38

Suntail is toch Owlfrosts zus?


A new home for them? Stripe12
Terug naar boven Ga naar beneden
Blizzardstorm
Member
A new home for them? DPKsfdL
Soof
202

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender:
Rank:
Blizzardstorm
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 20:39

Oeps, glad vergeten, zal het er snel bijzetten. Dat komt ervan als je dit 's avonds doet, DD


A new home for them? DvXE6Oj
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
A new home for them? DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 21:18

ik wil crowpaw wel


A new home for them? Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blizzardstorm
Member
A new home for them? DPKsfdL
Soof
202

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender:
Rank:
Blizzardstorm
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 21:19

Welke accounts heb je nog meer, dan kan ik je posts bekijken, ^^


A new home for them? DvXE6Oj
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
A new home for them? DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 21:20

de bekenste die ik heb is denk ik Firelion


A new home for them? Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Blizzardstorm
Member
A new home for them? DPKsfdL
Soof
202

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender:
Rank:
Blizzardstorm
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 21:22

Ik vind het goed, stuur je WW op Firelion, ^^

EDIT;; Crowpaw is weg


A new home for them? DvXE6Oj
Terug naar boven Ga naar beneden
devil
Member
A new home for them? DPKsfdL
141

CAT'S PROFILE
Age: 1 maan
Gender:
Rank:
devil
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimevr 30 maa 2012 - 21:41

okee


A new home for them? Ojjhzashp1

Van alles en nog wat:
Terug naar boven Ga naar beneden
Morningflower
Member
A new home for them? DPKsfdL
Viktor
119

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Morningflower
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 14:34

Ik wil Shadowglare wel


Spoiler:


A new home for them? Mornin11
Terug naar boven Ga naar beneden
Blizzardstorm
Member
A new home for them? DPKsfdL
Soof
202

CAT'S PROFILE
Age: 52 moons
Gender:
Rank:
Blizzardstorm
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 15:35

Aangezien hij wordt gedeeld is het goed, ik stuur je wel het wachtwoord.


A new home for them? DvXE6Oj
Terug naar boven Ga naar beneden
Morningflower
Member
A new home for them? DPKsfdL
Viktor
119

CAT'S PROFILE
Age: 10 manen
Gender:
Rank:
Morningflower
BerichtOnderwerp: Re: A new home for them?   A new home for them? Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 15:39

Oke Smile


Spoiler:


A new home for them? Mornin11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
A new home for them?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: