Statue



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Statue

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Statue   Statue Icon_minitimedo 15 sep 2022 - 19:58

Ze zat in de boom. Een ernstige blik in haar felgele ogen. Ze leek net een standbeeld zoals ze daar zat. Een serene zilvergrijze verschijning, maar haar schouders vertekende het beeld. Die stonden strak, net als haar snorharen. Van binnen schreeuwde ze om hulp, om de onmacht die ze voelde te laten verdwijnen. Van buiten was ze stil, onbeweeglijk. Onbuigzaam, of dat was wat andere katten dachten. Ze hadden niet door dat ze luisterde, dat ze elk woord zorgvuldig in haar opnam. Er ontging haar niks, hoe druk ze ook leek in haar kop. Juist dan, dan was ze opmerkzaam. Alert. Tot het uiterste sensitief.

[@Dustspirit]


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimeza 15 okt 2022 - 16:43

Was het raar om bezorgd te zijn om je leider? Eveningstar probeerde misschien niet aan anderen te laten zien wat er gaande was, maar haar acties lieten het deels ook zien. Maar hij wist dat het beter was als zij degene was die erover zou beginnen. Toch kon hij het niet helpen om te willen laten weten dat hij er voor haar was. Dat had hij haar tenslotte beloofd. Dat hij alles voor zijn clan zou doen, maar dat betekende ook voor haar. Hij liet zijn blik dan ook naar boven gaan, naar de boom waar Eveningstar in zat. Hij zou niet ongenodigd naast haar gaan zitten, maar hij kon haar ook niet alleen laten. ”Mag ik bij je komen zitten?” Ieder ander zou haar misschien gewoon hebben laten zitten, maar iets in hem zei dat ze het misschien wel nodig had.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedi 13 dec 2022 - 14:06

Direct schoot haar blik naar beneden. Toen de aanwezigheid van haar voormalig apprentice kenbaar werd. De blik in haar felgele ogen focuste zich op hem en leek zowaar wat te verzachten. Dustspirit vroeg of hij bij haar mocht komen zitten. Ze knikte en klopte met haar staart op het plekje naast haar. “Jij altijd.” Miauwde ze kalm. Er waren maar een aantal katten waar ze de aanwezigheid op elk moment van kon verdragen. Daar was hij er eentje van.


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedi 13 dec 2022 - 21:15

Hij knikte kort toen ze hem uitnodigde om naast haar te komen zitten en klom de boom in om vervolgens naast haar plaats te nemen. Hij wist niet of ze het op prijs zou stellen als hij tegen haar aan zou zitten, dus liet hij net een kleine afstand ertussen. Hij liet zijn blik over het kamp gaan en moest toegeven dat dit een goede plek was om het kamp in de gaten te houden en tegelijkertijd wat meer verborgen te zitten dan dat je op de rots zou zijn. "Dit is een goede plek om overzicht te houden." En ook een waar je katten goed in de gaten kon houden, maar dat voegde hij er maar niet aan toe. Wat zouden ze denken als ze hun hier met zijn tweeën zouden zien zitten? Het zou hem eigenlijk ook niet uitmaken wat ze dachten.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 10:16

Dustspirit zei haar dat dit een goede plek was om overzicht te houden. Ze gaf een knikje en keek hem aan. “Het was niet voor niks dat Silverstar deze plek had uitgekozen om te slapen.” Het grootst respect die ze nog steeds voor de oud leader voelde, was zichtbaar in haar felgele ogen. “Soms denk ik er ook wel eens aan om hier een nacht te blijven, maar stiekem vind ik een warm zacht nest ook wel behaaglijk.” Grinnikte ze zachtjes. Het kleine momentje van onbezonnenheid verdween al snel weer, terwijl er een neutrale zweem over haar gezicht gleed. Ze was een ThunderClanner, maar ze was niet de beste klimmer. Bij lange na niet. Ze redde zich prima in de bomen, maar onder haar warriors waren veel betere klimmers dan dat zij was. Niet dat dat haar dwars zat, zij was beter in andere dingen. Het was prima om verschillende kwaliteiten in een Clan te hebben, die diversiteit kon enkel maar in je voordeel werken. Mocht het uitdraaien op oorlog.


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 17:01

Eveningstar begon over dat dit de plek was waar Silverstar had geslapen en hij knikte. Natuurlijk had hij de leider nog meegemaakt, de kater was een van de katten die van Skyclan was gekomen, net als zijn vader. Wat hem eigenlijk half Skyclan maakte, maar dat was niet echt wat waar hij bij stil stond. "Soms vraag ik me wel af of het normaal was voor Skyclan om in bomen te slapen." Begon hij. "Niet dat ik het zelf uit zou willen testen, ondanks dat ik Skyclan bloed heb." Nee, de kans dat hij uit de boom zou vallen was zeker aanwezig en hij was nu niet altijd degene die het meest stil sliep. Wat ook wel eens gebleken was in de warriors den. "Ik slaap denk ik liever op een plek met stabiele ondergrond," Maar als hij ooit geen andere keus zou hebben, dan zou hij ook best in een boom willen proberen te slapen. "In ieder geval zou je hier mogelijk wel een rustige nacht hebben zonder dat iemand je lastig valt." Tenminste daar ging hij vanuit. Of er zou paniek uitbreken wanneer ze erachter kwamen dat Eveningstar niet in haar den was.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedo 15 dec 2022 - 20:35

Dustspirit vroeg of het normaal voor SkyClan was geweest om in bomen te slapen. Ze keek hem aan en haalde kort haar schouders op. “Eerlijk gezegd heb ik dat ook nooit gevraagd.” Ze hadden genoeg katten in hun Clan, waarvan de ouders of wat verder terug uit SkyClan kwamen. Misschien was het slecht dat ze het nooit had gevraagd, maar het was nog nooit zo bij haar opgekomen. Er was inderdaad een grote kans dat dat de reden was waarom Silverstar het liefste hier had geslapen. Ze humde instemmend toen Dustspirit verder sprak over dat hij liever een stabiele ondergrond had om op te slapen. Dat was eens gelijk. Toen miauwde de warrior over een rustige nacht en eventjes verduisterde haar blik ietsje. “Ik denk dat Spottedrain en Remantwolf er wel blij mee zouden zijn. Als ik mijzelf niet liet lastigvallen.” Er klonk wat bitters in haar stem terwijl ze dat zei.


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimevr 16 dec 2022 - 12:48

Ze had het nooit gevraagd, iets wat hij ook niet per se verwacht had. Hijzelf had het natuurlijk ooit aan zijn vader kunnen vragen, maar hij had er als jonge kat niet bij stilgestaan dat dit ook een mogelijkheid was. Hij had zijn volgende opmerking luchtig bedoelt, dat ze een nacht rust van alles kon nemen, maar hij merkte vrijwel meteen dat het een reactie in de poes opwekte die niet positief was. De bittere toon in haar stem zei genoeg. Wat hadden Spottedrain en Remnantwolf tegen haar gezegd? En had hij het recht om dat te vragen? "Waarom zouden ze daar blij mee zijn?" Misschien wilde ze het niet aan hem kwijt, dan was dat ook goed, maar hij wist dat hij dit niet volledig kon negeren. "Als je het er niet over wilt hebben, kunnen we het hebben over wat anders." Voegde hij er dan ook nog aan toe. Hij gaf haar een weg uit, ook al was ze er zelf over begonnen.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimema 19 dec 2022 - 14:42

Dustspirit vroeg waarom ze er niet blij mee zouden zijn. Even flonkerde er iets in haar felgele ogen, maar dat was net zo snel weg als het gekomen was. Het grote vuur wat in haar binnenste brandde was altijd aanwezig, altijd op de achtergrond. “Omdat ze vinden dat ik het allemaal niet aankan, door wat er is gebeurd.” Het had haar diep geraakt. Haar onzekere ik, liet haar malen. Haar vurige ik, moest ze temperen. Ze was zo boos. Al wist ze dat ze dat niet mocht uiten. Dat het niet eerlijk zou zijn. Aangezien ze het goed hadden bedoeld, maar het had totaal verkeerd uitgepakt. Het beetje vertrouwen wat er nog was geweest, was weg.


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedi 20 dec 2022 - 15:09

Het leek erop dat Eveningstar niet de makkelijke weg koos, iets wat betekende dat ze hem toch moest vertrouwen. Het zat haar in ieder geval goed dwars wat er ook gebeurd was en hij kon het niet helpen om verbaasd te zijn over haar woorden. De andere high ranks dachten dat ze het niet aankon? Door wat er was gebeurd? Hij wist maar al te goed hoe het was als anderen je niet geloofden, wat dat deed met vertrouwen. Maar Eveningstar was de leider, ze was in een andere positie dan dat hij dat geweest was. "Natuurlijk kan je het wel aan." Begon hij dan ook. Hij wist niet of ze het nodig had, maar het was het minste dat hij kon doen. "En jij bent de leider, uiteindelijk is leiders woord wet." Iedereen die daar tegenin probeerde te gaan zou de warrior code breken. "En weet dat ik altijd aan jouw kant zal staan." Al konden ze beide heel Thunderclan niet meer vertrouwen, als ze elkaar maar konden vertrouwen, dan hadden ze nog iets om aan vast te houden. Hij wist dat hij serieus was toen hij dat zei, maar de vraag was of ze het ook serieus op zou vatten.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedi 20 dec 2022 - 15:41

Er ontstond een klein glimlachje rond haar lippen. “Dankjewel Dustspirit.” Het was altijd fijn om te weten dat er nog katten waren die wel in haar geloofden. “Ik wil graag dat alles zonder dwang gebeurt, dat het uit vrije wil is. Dat mijn woord dan wet is, maak ik het liefste zo min mogelijk gebruik van.” Miauwde ze toen. Ze gaf hem even een vriendschappelijk stootje tegen zijn schouder. “Het is fijn dat jij je oude mentortje nog vertrouwt.” Er lag zowaar wat plagerigs in haar blik.


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedi 20 dec 2022 - 17:10

Hij kon een glimlach niet helpen toen ze die van haar zag. Als hij dit voor haar kon doen, dan was dat het minste dat hij zou doen. Hij snapte wel waarom ze ervoor koos om niet de warrior code te gebruiken wanneer het op haar eigen woord aankwam. Toch had hij vaak genoeg gemerkt dat hierdoor katten niet altijd luisterden, maar dat ging hij maar niet zeggen. "Ik kan het wel begrijpen, het zou ook niet helpen met het feit of ze je geloven of niet." Dan zouden ze het misschien alleen doen omdat het moet van de warrior code, maar niet omdat ze hem geloofden. Haar volgende woorden deden hem echter weer glimlachen. "Noem je jezelf nu oud?" Er zat wel wat leeftijdsverschil tussen de twee, maar hij was ouder dan zes manen geweest toen hij begon en hij was haar eerste apprentice, hierdoor was het leeftijdsverschil kleiner dan het zou zijn bij de meeste mentoren en hun apprentices. "Zo oud zie je er in ieder geval niet uit." Dat nam niet weg dat ze beide niet al meer dan genoeg mee hadden gemaakt.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedo 5 jan 2023 - 13:19

Ze schudde haar kop. Toen hij aangaf dat het ook niet zou helpen met of ze haar zouden geloven of niet. Nee, precies. Dat. Ze wilde het allemaal niet forceren, omdat zij nu toevallig die macht had. Macht was niet iets wat ze wilde misbruiken, gewoon omdat ze dat kon. Dan moest er wel een hele goede reden voor zijn en die had ze tot noch toe niet gevonden. Ja, haar Clan beschermen was het allerbelangrijkste. Alleen dan moest dat wel in harmonie gebeuren. Dus daar streed ze ook voor. Harmonie. Iets wat zij altijd zo graag wilde. Zodat katten elkaar konden respecteren en lief hebben, iets wat zij zo gemist had in haar jeugd. Ze grinnikte zachtjes toen Dustspirit vroeg of ze zichzelf oud vond. “Nou die woorden heb ik niet zo gezegd hoor. Of vind jij mij oud?” Er stonden zowaar pretlichtjes in haar ogen.


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimevr 6 jan 2023 - 15:34

Het was zo makkelijk als iedereen je geloofde op je woord, dan was het allemaal zoveel makkelijker gegaan. Dan was alles met Stagtine misschien niet gebeurd, maar helaas geloofden ze hem niet op zijn woord en was het daarna allemaal mis gegaan. Gelukkig antwoordde Eveningstar terug voor hij te ver die spiraal weer in kon gaan en kon hij een kleine lach niet helpen. "Zo oud ben je nog niet," Sprak hij dan ook. Er waren genoeg katten die ouder waren. Toch voelde het goed om zo nog met iemand te kunnen praten. "Samen komen we er wel doorheen." Dat moest wel. "Mocht je ergens mijn hulp bij nodig hebben, dan moet je het zeggen." Hij zou zo'n beetje alles voor haar doen, ook al was er vast wel een grens ergens, alleen het was een die hij nog niet eerder bereikt had.


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
Statue N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimewo 11 jan 2023 - 13:59

Ze grinnikte zachtjes. Toen hij aangaf dat ze nog niet zo oud was. “Nee, zo voel ik me ook niet. Ik maakte maar een grapje.” Grapjes waren iets zeldzaams bij Eveningstar. Dan moest ze zich wel echt helemaal op haar gemak voelen, wilde ze dat doen. Ze gaf hem een dankbaar knikje toen hij zijn hulp aanbood. “Dankjewel Dustspirit. Ik zal het onthouden. Ik zal nu maar eens deze boom uit en weer leaderszaken op gaan pakken. Dat is mijn taak tenslotte.” Direct veranderde haar houding weer. Naar serieus en misschien zelfs wel bijna iets stars. Ze gaf Dustspirit nog een knikje. Sprong toen uit de boom en trippelde het kamp weer in.

[Topic uit?]


Statue BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
Dustspirit
Member
Statue DPKsfdL
Cynthia
428
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 38 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Senior warrior
Dustspirit
BerichtOnderwerp: Re: Statue   Statue Icon_minitimedo 12 jan 2023 - 20:52

Hij wist dat ze een grap had gemaakt en vond het ergens dan ook fijn dat ze zo met elkaar om konden gaan. Ondanks dat er van alles gebeurd was, waren zij nog steeds hier. Hij wist dat hun gesprek voor nu voorbij was toen ze terug schakelde naar een serieuze houding. Ze zou weer aan het werk gaan, iets dat hij misschien ook moest doen. "Laat ik ook eens gaan kijken of ik ergens kan helpen dan," Sprak hij en strekte kort zijn rug, terwijl hij Eveningstar naar beneden zag springen. Hij wachtte voor een moment en sprong toen ook uit de boom om te gaan kijken waar hij nodig kon zijn.

[Topic uit]


Statue MNCpq4a
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Statue
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan camp :: Silverstar's Tree-
Ga naar: