It won't get easier - Pagina 2



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 It won't get easier

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Frostbreath
Member
It won't get easier - Pagina 2 DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: It won't get easier   It won't get easier - Pagina 2 Icon_minitimeza 18 feb 2023 - 14:08

Frostbreath knikte. ”Ik weet het. Ik denk dat het voorlopig nog niet aan de orde is, zeker nu niet. Er zijn andere zorgen waar ik me naar moet richten voor nu,” sprak ze op een grimmige toon. Daar zou een zoektocht naar een mate of zorgen voor kittens nu niet bij kunnen komen. RiverClan had op dit moment al monden genoeg om te voegen en het was… het was gewoon niet de juiste tijd. Ze wiebelde met haar oortjes toen Lilypool haar woorden sprak en keek de poes aan. ”Je bedoelt geen mate nemen en… gewoon random met een kater de bosjes induiken?” Het uitspreken klonk al even belachelijk als eraan denken, maar Frostbreath was op dat vlak wel rechtdoorzee, ook al bezorgde het haar een ongemakkelijk gevoel. Ze dacht niet dat ze het niet zou kunnen, maar toch. Daar moest ze inderdaad maar beter geen overhaaste beslissingen in nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lilypool
Member
It won't get easier - Pagina 2 DPKsfdL
Cynthia
313
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 44 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Lilypool
BerichtOnderwerp: Re: It won't get easier   It won't get easier - Pagina 2 Icon_minitimedi 28 feb 2023 - 19:05

Ze kon niet ontkennen dat nu een slecht moment zou zijn om kittens te hebben. Maar als het haar was overkomen, dan zou ze er het beste van gemaakt hebben. Het was al snel duidelijk dat de andere haar niet helemaal goed opvatte en misschien zelfs wel dacht dat zij het op die manier gedaan had, maar dat was niet volledig waar. "Als je echt kittens wilt is het een optie, maar dan zou ik het pas doen als je echt niemand kan vinden." Sprak ze, ook al was dit niet helemaal wat ze bedoelt had met haar woorden. "Toch is het denk ik wel beter om het met iemand te doen." Dan was je niet alleen in het maken van beslissingen zoals zij eigenlijk was.


It won't get easier - Pagina 2 S3HBvx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
It won't get easier
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan territory-
Ga naar: