[KS] BLOUT



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [KS] BLOUT

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bluejay
Member
[KS] BLOUT Yo10
Sannemander
582
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimezo 1 jan 2023 - 1:37


- "Wat er ook maar  gebeurd. Ik ben er altijd voor je. Hoe de wind ook staat, je hoeft maar te roepen en ik ben er."
- " En ik voor jou"
[KS] BLOUT Blout_12
Stiekem hebben ze al heel lang een oogje op elkaar, Routnose en Bluejay maar zo ver shadowclan weet vielen ze als een blok voor elkaar toen Routnose zich bij hun clan voegde. Love at first sight n all that. En tja, je weet wat men zegt, wanneer twee heel veel van elkaar- en dan zijn er kinderen! Jaja Rout is in verwachting van haar eerste nestje! Daar hoort uiteraard een search bij niet waar?

Over het nestje
➤ Clan: Shadowclan.
➤ Bloodline: 25% Windclan, 25% Riverclan, 12.5% Rogue en 37.5% Shadowclan.
➤ Mogelijke pels kleuren: Alles [?]
➤ Familie trekken: Er zit veel tabby in de familie. Ook komt blauw en groen veel voor in oogkleuren. We zijn niet super streng qua genetica, maar liever geen paarse katten (:
➤ Naam suggesties:
Hi, kip hier, ik had een beetje brainfarts dus als je naam inspi nodig hebt:
klik hier
➤ Grote nest: Het nest zat waarschijnlijk uit vier kittens bestaan, waarvan Kip broertje Parsnip en Sanne broertje Eagle gaan bespelen!  


De ouders


➤Routnose is de ex medicine cat van Windclan, en dat is op alle fronten te merken. Rout is zachtaardig en zorgzaam, maar een beetje een pushover. Ze heeft niet een heel makkelijke tijd achter de drug, maar doet haar best om het positieve uit situaties te halen (met Blue’s hulp). Ze is een beetje een onzeker en onhandig poesje, maar heeft een bijzonder gevoel voor humor en een aanstekelijke lach. Rout is een optimist en een pacifist, maar dat maakt haar soms wat naief en goedgelovig. En natuurlijk is haar liefde voor alles groen (plantjes, bosjes, bomen, bloemen, kruiden…) niet te vergeten.
Rout is helemaal verzot op de Blout babies, en als moeder zal ze ook niet van hun zijde wijken. Ze zal zeker aan ‘gentle parenting’ doen, aka, ze is niet in staat om je een standje te geven, maar zal áltijd naar je verhalen en problemen luisteren. Maar mama advies is altijd ‘praat erover met me, krop geen dingen op’. Ze doet er alles aan om de kindjes gelukkig te maken en kan slecht nee zeggen. Anders dan papa, is ze alleen wel een klein beetje overbezorgd. Ze vindt het erg moeilijk de kits de wereld in te laten. Zelfs al wilt ze niets liever dan dat ze alle ups en downs van het leven meemaken, wilt ze stiekem ook dat ze gewoon lekker bij haar in het nest blijven voor altijd.
.
[KS] BLOUT Blout_10

[KS] BLOUT Blout_11
➤Bluejay is de trotse papa van het nestje en voor zijn kindjes geboren werden was hij al de papa van Bluestorm. En aan haar zijde heeft hij zichzelf van kwajoch tot goede vader ontwikkeld. Hij is een kater met een vrije en nieuwsgierige geest die zich niet zo maar laat rond bevelen. Hij doet wat hij zelf als juist acht en ziet zichzelf gelijk aan ieder authoritair figuur in zijn leven. En is daarbij noch een sociale gozer met een goude tong. Hij is praatgraag en heeft het talent om regels naar zijn wil te kunnen buigen.
Als vader zal Bluejay ontzettend betrokken zijn bij het opvoeden van zijn kinderen. Hij is alles behalve een helicopter vader tho, sterker nog hij geloofd er heilig in dat kinderen vrij moeten zijn om van hun eigen fouten te leren. Hij gelooft dat kinderen voor zichzelf moeten kunnen denken, plezier moeten hebben  en geeft behalve liefde graag zijn vrijgeestige filosofie over aan zijn kleine monstertjes.
De nestgenoten:
PARSNIPKIT is je typische class clown. Hij is klein zoals zijn moeder, maar heeft de grote mond van zijn vader. Stiekem best een beetje onzeker en een laag zelfbeeld, probeert hij iedereen voor zich te winnen met zijn humor en charme. Als de rest van de wereld hem maar wél leuk vindt! Parsnip is daardoor ook een beetje een people pleaser, en doet vanalles om goedkeuring te krijgen en aardig gevonden te worden door zijn peers - ook als dat kattenkwaad betekend. Met zijn vlotte babbel, intelligentie, en grijns van oor tot oor weet hij zich er gelukkig meestal wel onderuit te praten
EAGLEKKIT - SCOUT is een grote man zoals zijn vader is, maar in zijn bouw en kleuren palet  zitten hints naar zijn moeder en het daarbij behorende windclan bloed duidelijk zichtbaar voor het goede oog.  Hij heeft lange poten en heeft een uitstekend uithoudingsvermogen. Perfect dus, voor een joch dat geen pad onbewandeld laat. Hij is een nieuwsgierige ziel, en een doorzettende ziel. Één die altijd opzoek is naar verandering, onafhankelijkheid en één die er van droomt de grenzen over te gaan. Ook is hij ontzettend idealistisch. Hij is luid, extreem koppig. En is als het ware de “great explorer” en “ self rightious hero” die er sterk van uit gaat dat zijn manier van doen het beste is, dat hij doet wat goed is voor iedereen, en hoewel dit vanuit een goed hart komt, is dit niet altijd het juiste voor anderen.

De regels en deadlines
Er zijn een paar kleine dingetjes waarvan we je willen vragen om er rekening mee te houden!
we zouden dit nest heel graag actief zien, dus mocht het gebeuren dat je je aanmeld en uiteindelijk echt voor heel lang inactief blijft/het niet lukt actief te worden, kunnen we je vragen om het account door te geven. Dit is natuurlijk niet iets wat we vragen als je 1 maandje op vakantie bent, maar meer als je zelf ook niet meer denkt actief te worden
Er is nog geen specifieke deadline! We geven mensen even de tijd om aan te melden en zullen aanvankelijk daarvan een dealine stellen!

En dat was het dan voor nu vanuit ons! We hopen dat we mensen hun interesse genoeg geprikkeld hebben zo en kijken ontzettend uit naar mogelijke aanmeldingen :3

Liefs, Kip & Sanne

[KS] BLOUT Blout_13


››MONTY‹‹


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Jasminepaw
Med. cat apprentice
[KS] BLOUT BBTakD
Bunny
110
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat Apprentice
Jasminepaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimezo 1 jan 2023 - 14:28

Document
I used to be Overwhelmed by every little thing Torn apart, unraveled at the seams I think it rooted in the way I breathe
basics.
Prefix Violet / Lavender / Blue / ? Suffix Haze / Dream / Cloud / ? Gender Female Clan Shadowclan Parents Bluejay x Routnose
characteristics.
Fearless Floaty Intense Serious Humourless Feminine Kind Sensitive
motivation.
Ik heb heel lang getwijfeld of ik een motivatie stukje zou toevoegen want ik weet niet direct of het veel toevoegd, maar hey, het kan geen kwaad ook niet zeker? Het schrijven ervan is gewoon zo awkward : P. In tegenstelling tot het schrijven van deze dame, op wie ik nu al verliefd ben <3 Ik denk dat jullie me allebei wel al kennen. Ik kan honestly niet wachten op dit nestje, met of zonder mij (maar hopelijk met natuurlijk ; ) ). Ik heb er echt al heel lang naar uitgekeken en ik ben zo blij dat jullie ons eindelijk deze kans geven!
description.
Violetkit is.. A peculiar she-cat. She often gets described as "floaty"; other people prefer the word "intense". She looks you right in the eyes, without fear, as if she's looking right through you. She takes everything very seriously, as if everything she does is a matter of life and death. She is very sensitive and easily hurt. It might be hard for her to get friends, because she doesn't understand them and she feels as if they don't understand her. Violetkit is often in her own world. She daydreams a lot and can come across as aloof or absent. She has a kind soul, and together with her tendency to not understand sarcasm or other forms of humor, this could make her an easy target. But she doesn't just let others walk all over her. If her trust gets broken often enough, it will be hard for her to trust others. She is fearless, at least on the surface - she will never shy away from a challenge. But she mostly just longs to belong, to be the same as her peers, to understand and be understood. Violetkit also has a very feminine side, which will express itself more as she gets older. She will grow up to be a beautiful she-cat and she will notice the attention tomcats give her; she will bask in it. It makes her feel powerful and wanted, two things she often doubts she is. But she never feels the same for them; she's not even sure what "love" is supposed to feel like...
looks.
furcolor.dark lilac tabby with white furlength.short built.feminine size.medium eyecolor.heterochromia blue & green other.small black beautyspot on muzzle


[KS] BLOUT 4uP0wOt


Laatst aangepast door Jasminepaw op di 10 jan 2023 - 20:15; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
[KS] BLOUT DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimezo 1 jan 2023 - 15:21

[KS] BLOUT Soulkit


Name: Soulkit - Soulchaser?
Gender: Tom-cat
Parents: Routnose x Bluejay
Clan: Shadowclan
Reden naam: Hij is vernoemd naar een oude vriend van Routnose die overleden is, Panthersoul.

Appearance
Pelt color: Brown bengal
Eye color: Green
Fur length: Short
Build: Small and slender. Hij is meer gebouwd als een Windclanner dan een shadowclanner en zal dan ook meer snelheid hebben dan kracht wanneer het op vechten en jagen aankomt.

Personality
Good: Alert, Clever, Empathetic, Faithful, Forgiving, Intelligent, Observant, Skillful
Neutral: Familial, Pure, Quiet
Bad: Insecure, Shy, Timid

Soulkit zal vanaf het begin af aan een echt mama's kindje zijn. Doordat hij zo verlegen is kan hij moeilijk vrienden maken, maar dat vind hij eigenlijk niet erg zolang hij bij zijn moeder kan zijn. Hij kan ook zeker wel sociaal zijn en als hij eenmaal iemand leert kennen, dan zal hij ook een stuk opener zijn met diegene. Naast dat hij verlegen is, is hij ook slim, maar het is iets dat zich niet makkelijk laat zien juist omdat hij zo verlegen is. Met de tijd hoop ik dan ook dat hij wat meer uit zijn schulp zal kruipen, zeker na zijn puberteit, waarin ik van plan ben om hem meer afstand van zijn moeder te laten nemen. Maar verder kijk ik wat de rpg brengt, je weet tenslotte maar nooitxD

Eventuele ideeën:
- Allereerst hebben Butter en ik het hier samen over gehad dat we het ergens wel leuk zouden vinden om een tweeling te hebben in deze familie. Vooral ook door de relatie die Rout had met Ocean en Panther. Natuurlijk mag je een van ons ook individueel kiezen, maar het leek ons leuk om dit in ieder geval ook als optie erbij te geven.
- Ik zie hem eigenlijk als een vrij verlegen kitten in het begin die zich niet uit durft te spreken naar anderen, maar een die met de tijd mogelijk uitgroeit tot iemand die wel dingen durft te zeggen.
- Hij zal iemand zijn die echt een mama's kindje is tot wanneer hij in de puberteit geraakt, dan wilt hij ineens meer afstand van haar nemen en vindt hij het ook ineens niet meer zo goed als

Motivatie: Ik ga niet ontkennen dat ik al jarenlang een kitten van Rout heb gewild. Zeker sinds de dood van Panthersoul is dit idee steeds meer gaan vormen en had ik hoop dat dit ooit ging gebeuren. En hier zijn we dan, dus kon ik deze aanmelding niet laten schieten. Ik had verwacht dat dit in Windclan zou zijn natuurlijk in eerste instantie, maar Shadowclan heeft toch wel mijn hart en ziel, waardoor je nooit genoeg shadowclanners kan hebbenxD. En het is ook wel een keer fijn om weer een shadowclanner te hebben die niet via bloed gerelateerd is aan Acorn, want dat zijn letterlijk al mijn andere actieve shadowclanners. In ieder geval wens ik jullie veel succes met kiezen^^, ik denk niet dat het makkelijk gaat worden.


[KS] BLOUT 3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Frostbreath
Member
[KS] BLOUT DPKsfdL
90
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 26 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Frostbreath
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimezo 1 jan 2023 - 17:31

Name: Jaykit
Gender: Tom cat
Clan: ShadowClan
Parents: Routnose x Bluejay

Fur color: Gray
Pattern: Tabby
Eyes: Blue
Details appereance: Jay zal een grijze tabby kat zijn met blauwe ogen met later een groot, krachtig postuur. Hierdoor zal hij veel weghebben van Bluejay, maar Routnose misschien ook wel herinneren aan één andere specifieke kat... x)

Details personality: Jay zal een meer teruggetrokken kat zijn die zich wat meer op de achtergrond houdt. Hij zal genieten van een rustige omgeving en meer naar zijn moeder dan naar zijn vader trekken. Hij zal als hij ouder wordt ook zijn rustige zelf behouden, waardoor hij misschien per ongeluk ongeïnteresseerd overkomt op zijn omgeving. Hij zal een lichte vorm van faalangst hebben en bang zijn om fouten te maken en hij zal zijn best willen doen om anderen in zijn omgeving van hem onder de indruk te laten zijn (en redelijk snel van slag zijn als hem dit niet lukt voor de één of andere reden). Hij zal zijn negatieve emoties dan ook niet goed kunnen verbergen, wat hij zelf behoorlijk vervelend zal vinden.

Motivatie: Ik ben gewoon random aan een aanmelding begonnen en ik dacht dat het misschien wel eens heel leuk kon zijn als Routnose haar zoon zou vernoemen naar niet haar huidige mate, maar haar eerste jeugdliefde Jayflame (als je dit niet ziet zitten Kip dan kun je Jay natuurlijk wel naar Bluejay vernoemen, maar ik dacht misschien is dit wel een leuk ideetje omdat we vroeger altijd zo veel plezier hadden met het RPG'en tussen die twee!). Voor de rest wil ik nog aangeven dat ik niet de actiefste ben geweest de afgelopen tijd, maar mezelf gerust wel weer wil bewijzen als actieve poster (ik ben van plan om het komende week weer fatsoenlijk op te pakken!). Voor de rest wens ik jullie veel succes met het kiezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
[KS] BLOUT Kfjj0PI
Butter
833
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimezo 1 jan 2023 - 21:11

WISTERIAKIT
Blossoms might fall every day.
GENERAL

Name Wisteriakit
Reason Wisteriakit has Bengal like markings when she is born. As such she looks slightly like Wisteriawisp and is named in honor of the cat that Routnose viewed as her daughter.
Future Names Wisteriapaw - Wisteriavine [?] - Wisteriatree [?] - Wisteriaflower [?] - Wisteriablossom [?]
Reason Routnose and Bluejay have both very gentle names and as such the name of Wisteriakit will turn out to be a friendly sounding one as well. Besides that the fact that Wisteriakit will be totally different in personality from Wisteriawisp ensured that the name will have a total different kind of vibe when she is named a Warrior.
Gender Female - She-cat
Age Not born yet
Extra Wisteriakit and Soulkit can be sort of seen as twins if both are chosen. Wisteriakit shall be slightly lighter in color and tone, which makes her look a little bit more like Wisteriawisp than like Panthersoul. Both cats that were very important to Routnose when she lived in Windclan. It is only some time after birth, perhaps a few Moons after, that it is clear that Wisteriakit is the lighter version of Soulkit. That the both of them don't look like mirror images anymore. Like Cynthia mentioned. Soulkit and Wisteriakit do not have to be chosen together. You can also pick one or the other.

FAMILY
Mother Routnose Bond Wisteriakit adores her mom, a lot. She however does like a bit of independence and has her own ideas about life. Which sometimes might not be similar to her mom's. Where she might be ashamed for showing love to her mom, secretly she is almost as much a mommy's girl as a daddy's girl. However she just simply has no clue how to show her love and adoration to her mom. Which might ensure some strange reactions at times.
Father Bluejay Bond Wisteriakit will be a bit more of a daddy's girl. Where her mom might normally be the one that is always wishing to be very close, perhaps too close in her life. Wisteriakit tries to be too close to her father at times. This can ensure quite a bit of tantrums if she feels like Bluejay is not around enough.
Brother Parsnipkit Bond Parsnipkit is a very funny kitten and Wisteriakit has trouble with following humor. As such she is quite jealous of her brother. As he manages to have a lot of fun and shared laughter with other cats.
Brother Eaglekit Bond Eaglekit is totally different from Wisteriakit. As she has less of a adventurous strike in her. She does love the stories of his adventures but even the thought that she has to worry her parents makes her slightly insecure in following his footsteps. She is not afraid, but she has trouble following social cues and as such is a lot more careful with her actions.
Half-sister Bluestorm Bond For this bond there is no idea yet. Since I am unsure how Bluestorm would react on half-siblings.

This are ideas of how the bonds could slightly be formed with the personality that Wisteriakit will have. However it shall be all open to RPG. This is more or less a starting point.

APPEARANCE

Fur length Long
Fur color Snow Mink or Snow Sepia with hidden white spots.
Fur pattern Bengal
Eye color Green with slight blueish almost invisble speckles.
Paw pads Mountbatten pink & grey
Nose Mountbatten pink
Whiskers Normal and straight
Tail Medium length and thick, rounded at the end.
Claws Large, round with prominent shaped knuckles.
Build Small.
Elaborated Wisteriakit is a small version of a Long haired (Cashmere) Bengal cat. With small ears and a rounded and slender head. She looks well-build and has long legs. Especially her back-legs that are seemingly a little longer than her front. Giving her a powerful build. She is quite muscular but on the tiny side. Her colorations are more towards the brown although she has some slight grey tones in her pelt as well. Making her quite the beautiful mixture between both her parents. Her eyes are the same green color as her mother's although she has slight blue almost invisible flecks (almost sparkles) in them that are from her father.

Extra Wisteriakit has trouble with understanding certain emotions of herself and others. Not in a dangerous way, but enough to ensure that sometimes her reactions and demeanor are not entirely how they should be. Her tantrums and bigger emotions might be more fierce because she has no clue how to work them out. As such the fact that she remains close to both parents might help her understand them one day.
Voice Uplifted, Stuttering, Firm, Husky, Airy
Scent Wet grass, roots, mud and roses
Scars Never born with them.
Demeanor Too kind. Wisteriakit looks confident and kind, perhaps even slightly like a blank canvas at times. She might look too sweet, a bit like an angelic being even though those that know her, understand that she uses this to cover up her troubles with understanding other's emotions.

PERSONALITY

Positive Traits Chatty, Shy, Cuddly, Intelligent
Neutral Traits Socially Awkard, Confident, Whimsical, Fearless
Negative Traits No sense of Humor, Independant, Easily Distracted , Scaredy Cat

Hopes To befriend a bee
Loves Insects, Stones, Flowers, Cuddling
Fears Talking about emotions
Hates Being afraid

Wisteriakit is a kitten with a lot of contradictions. On one side she might be the bravest kitten. Not afraid for angry cats or stories about war. On the other hand the kitten can be afraid for the wind blowing the wrong way or rain falling on her pelt. She is known to be very chatty and enjoys talking with others, especially her family and friends a lot. It is hard to make her shut up. She asks a lot of questions about flowers, loves the game "I see, is it what you see?" And enjoys philosophy. Is her red, also your red. She tries to understand the world through her eyes. Even though those eyes might fail her. As she has trouble understanding emotions and putting those to words.

Wisteriakit loves cuddling and instead of talking about the things she finds difficult she either is going to ask a lot of questions, go for a run in the camp, or cuddle up to one of her parents and enjoy their comforting presence. Wisteriakit is very intelligent, as she learns to talk, walk, play quite easily. However it has a downside and she is quite easily distracted as well.

Wisteriakit also has trouble understanding humor and will only be able to share one or two jokes, always the same ones. Especially if she feels she needs to say something and make someone smile, it makes her very socially awkward. She has trouble understanding social cues as well, ensuring that sometimes she walks towards someone who cries without any doubt and starts pestering them about stuff they might not need. Other times she might try to help cats but fall short and hide aways shortly after. She tends to be ashamed of herself and only her parents might be able to help her overcome these struggles.

Wisteriakit might be very whimsical. One day she might like something and the other day she might not like the same thing. It all has to do with her emotions being able to switch and her struggling to understand how her emotions work. As such she tries to withhold herself from others a lot. As well as hide with her mom or dad. It makes her less independant than she thinks she is. Even though she prides herself in being independent early on. As she can show of her intelligence early on and understands that other cats might also be interesting and have interesting stories. She wants to be too independent early on and after that might try to smother her parents with turning up too often. She needs Routnose and Bluejay to help her, even though she never understands how to ask for help and comfort.

TRIVIA

• Emotions are a fickle thing. Wisteriakit has Alyxithymia. As such she has trouble with understanding emotions and might even feel detached of them at times. This can ensure that sometimes she just explodes in emotions and other times is as easy as can be.
• Wisteriakit like her mom enjoys looking at different kinds of plants. If she was allowed to go outside, she would probably want to look at the plants first before the rest of the territory.
• Wisteriakit is an avid runner, she enjoys racing around her father with thousands of questions. Also hoping that in the process he might stay at home a little longer.
• Her favorite games involve running
• She has trouble remembering things, and might step over bounderies because of that. Her mind sometimes wanders a little too fast.
• If someone asks her how she is doing, he standard answer is "It is alright"
• Always uses the same jokes and same hiding spot.

Motivation


Bluejay was een van de Shadowclanners waar Flutterpaw een van mijn favoriete (ex)Shadowclanners heel goed mee kon. Vanaf dag één vond ik Bluejay ook echt geweldig. Ik heb gigantisch veel leuke topics met Sanne gehad onder andere met Flutterpaw en zijn dramatische ervaringen in Shadowclan alsmede met Bluejay en wat andere karakters van mij.

Routnose is een van de eerste katten die een diepe vriendschap met Oceanstar aan ging. Daarnaast heeft ze ook de kittens van Faithleap geadopteerd. Milky en Wisteria. Faithleap was de dochter van Oceanstar en ook mijn karakter. Ik vond het fantastisch om zoveel met Routnose te mogen meemaken, voornamelijk met Oceanstar. De beste vrienden die ze waren en het feit dat ze elkaar zo erg missen. Ik zou het dan ook geweldig vinden om met een kitten van Routnose de wereld in Shadowclan te mogen verrijken. En dit is ook de reden waarom ik de naam Wisteria heb gepakt. Omdat de eer dat Mim zo'n fantastisch kleinkind van Oceanstar heeft gespeeld, wel weer aangehaald mocht worden en ook omdat ik dit vond passen bij het extra idee dat Cynthia en ik mogelijk hadden.

Ik wilde namelijk indirect ook een beetje de banden die Routnose al heeft gehad weer aanspreken. Zeker indirect met een van mijn eerste katten op Warrior Cats die dit alles vanuit Starclan nog in de gaten houd.

Heel veel succes met kiezen want het gaat geweldig lastig worden. Dat weet ik nu al!

Liefs,
Butter

Never Feel Ashamed OfYourself


[KS] BLOUT Tzfuz9H


Laatst aangepast door Remnantwolf op do 12 jan 2023 - 10:10; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
[KS] BLOUT Ngzy20
Floriske
2345
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 52 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior (Tunneler)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimedi 3 jan 2023 - 12:33

Algemeen
Naam: Omdat ik nooit kan kiezen geef ik twee opties (a)
Sparrowkit (Sparrowhawk)
Siskinkit (Siskinstreak)
Reden voor prefix:
Beide prefixes zijn kleine vogeltjes (respectievelijk een mus en een sijsje). Het kan een eerbetoon aan Tomtit zijn zonder directe vernoeming.
Reden voor suffixes:
-hawk: Door zijn temperament en moed gaat de vergelijking met een klein vogeltje niet echt meer op. Met deze suffix veranderd hij van een mus in een sperwer.
-streak: Siskin is een energieke en niet zo erg geduldige kat, en je zult hem dan ook vaker in een flits voorbij zien streaken dan hem ergens rustig zien zitten.
Geslacht: kater

Uiterlijk
Bouw: Gemiddeld van grootte, kleiner dan hij zou willen. Hij heeft iets elegants, maar het is niet heel uitgesproken en wordt ook een beetje tenietgedaan door zijn houding.
Vacht: Kort, bruine tabby met wit. Er zit meestal wel ergens een wild plukje, omdat hij nooit het geduld heeft het allemaal netjes te houden.
Ogen: Lichtblauw zoals die van zijn vader. Tranen komen makkelijk (en hij vindt dat heel vervelend)

Persoonlijkheid
Positief: Dapper, beschermend, loyaal, eerlijk
Neutraal: Emotioneel, zelfverzekerd, impulsief
Negatief: Ongeduldig, prikkelbaar, star, overmoedig, beïnvloedbaar
S wil de perfecte warrior zijn, iemand die iedereen van wie hij houdt kan beschermen. Hij voelt een enorme liefde voor zijn familie en heeft al van jongs af aan een zeker verantwoordelijkheidsgevoel voor ze, al zorgen zijn ongeduld en impulsiviteit ervoor dat je dat niet altijd even goed in zijn acties terugziet. Hij wil zich heel graag bewijzen, maar probeert soms misschien een beetje té hard. Soms zal hij misschien een beetje afgunst naar zijn broers voelen, omdat hij niet zo slim en grappig is als Parsnip en niet zo groot en cool als Eagle, maar hij houdt te veel van ze om daar wrok om te koesteren. Hij is prikkelbaar, en op een gegeven moment zal hij waarschijnlijk genoeg zelfvertrouwen ontwikkelen om plagerijen aan zijn adres te incasseren, maar oh wee als je iets verkeerd zegt over zijn familie of vrienden. Hij is meer een volger dan een leider, maar kan ook compleet dwars gaan liggen als iets of iemand hem niet zint. Hij kan daar een beetje te absoluut in zijn. Katten die hij mag, vertrouwt hij blind, maar als je een slechte eerste indruk op hem maakt is het bijzonder moeilijk dat nog te veranderen.
Trivia:
- Hij is heel makkelijk te lezen en kan dan ook heel slecht liegen.
- Hij is een tikkeltje bijgelovig.
- Hij kan diepe vriendschappen aangaan, maar romantiek is geen deel van zijn leefwereld. Hij zou ook compleet oblivious zijn als iemand hem leuk vond.

Motivatie
Ik had me al lang geleden voorgenomen dat als Rout ooit kittens zou krijgen, ik me daar voor aan wilde melden. En nu is het dan zo ver! En ook nog eens in de clan waar ik nog nooit een account heb gehad, dus dat werd ook wel eens tijd. Ik vind Blue x Rout ook zo leuk samen. Hoe interessant problematische relaties ook zijn, ik houd gewoon heel erg van wholesome, liefdevolle koppels en ik vind het een leuke basis om een kitten in te laten beginnen. Drama komt er snel genoeg wel, dus een beetje stabiele basis is ook wel eens fijn (dus waag het niet om Rout te laten sterven bij de bevalling of Blue opeens stiekem evil te laten zijn). Sowieso geeft een actieve familie altijd zo veel inspiratie, dus dat kan heel leuk worden!
Ik heb ook zin om, nu Crows en Days levens zo'n mess zijn, weer even een ongecompliceerde kitten te schrijven. En S contrasteert ook wel lekker met de meeste katten die ik heb gespeeld door nu eens geen pacifist te zijn die eigenlijk compleet ongeschikt is voor Murder Cats. Ik werd toen ik de kittensearch nog eens beter door ging lezen wel een beetje bang dat hij qua karakter te veel zou lijken op de kittens die jullie al spelen, maar hij zat nu zo in mijn hoofd en weigerde anders te worden, dus ik doe het er maar mee. Ik denk uiteindelijk ook dat er wel genoeg verschillen tussen ze zijn en dat ze bij elkaar een lekker lastig, maar leuk ongeregeld nestje kunnen vormen.
Succes met kiezen! Of maak het gewoon een nestje van twaalf.


I step on broken glass, and dream of soft clouds
When feelings are heavy they become all we are

[KS] BLOUT WC_-_Crowcall_os_veren
Spoiler:


Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedrain
Deputy
[KS] BLOUT Greg
Eline
509
Actief
In the best case scenario we'd die at the same time

CAT'S PROFILE
Age: ☂ 49 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: ☂ Deputy
Spottedrain
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimewo 4 jan 2023 - 13:37


Sproutnose


Alternative names
Lavendercloud | Thymeflower | Daisy..
Meaning names
Sproutnose: [Sprout] Sinds haar geboorte is ze al een klein, rond, bolletje, wat haar ouders deed denken aan een spruitje. OF (later toegevoegd) één van de ouders dacht over Sprouts geboorte als een ontkieming van nieuw leven. In dit geval kies ik wss wel voor een andere suffix. [Nose] Net zoals haar moeder uit ze affectie met haar neus, die daar bovenop ook opvallend rond en bruinroze is.
Lavendercloud: [Lavender] Vanwege haar vacht waarvan in een bepaald licht een haast paarse gloed lijkt te stralen. [Cloud] Ze is een pluizig bolletje en zoned vaak een beetje uit.
Thymeflower: [Thyme] Haar blauwige vacht deed haar ouders denken aan blauwe tijmbloemetjes. [Flower] De leader begreep deze referentie.
Daisy..: [Daisy] Blauw madeliefje :]

Appearance
Kitten: Als kitten is ze een klein, pluizig bolletje met een halflange, blauwgrijze lynxpoint vacht. Deze heeft op plekken een bruine gloed of bruine aftekeningen. Haar ogen zijn lichtgeel en ze heeft een groot, rond, bruinroze neusje.
Apprentice/warrior: in haar tienerjaren wordt ze slanker en gaat ze in bouw meer op haar moeder lijken, al blijft ze natuurlijk een bolletje.
[KS] BLOUT SproutCYOC-removebg-preview
En voor de setjes:

Personality
Zoals van een spruitje te verwachten valt, is ze stil en een beetje onzeker. Deze dame denkt zorgvuldig na over hoe ze zichzelf presenteert. Dat is namelijk héél belangrijk. Haar vacht ziet er altijd voorbeeldig uit, ze vermijdt conflict en houdt zich aan haar manieren, maar dit betekent niet dat ze niet enorm onhandig is. Ze struikelt over de woorden waar ze zó lang over heeft nagedacht en heeft geen al te beste poot-oog coördinatie. Dit komt natuurlijk deels omdat zichzelf in de weg zit met haar eindeloze gepieker, maar haar motoriek is van begin af aan al slecht. Deze beperkingen frustreren haar enorm, omdat ze haar een heel stuk simpeler doen lijken dan ze daadwerkelijk is. Dat gepieker komt namelijk niet nergens vandaan. Nee, ze is een gecalculeerde denker en ontdekt patronen ver voordat haar leeftijdsgenootjes deze zien. Dit – en dat verdomde gestotter - maken dat ze zich nogal afstandelijk richting hen gedraagt. Ze richt zich voornamelijk op haar warme, liefdevolle familie en het pootjevol vriendschappen dat ze wél kan onderhouden. Om het gat in haar sociale leven te vullen gaat ze plichtsgetrouw door het bestaan en voelt ze zich verantwoordelijk over alles wat er om haar heen verkeerd gaat. Het zijn van een sukkeltje is niet leuk, dus doet ze er alles aan om de wereld te laten zien wat voor een goede, loyale clangenoot zij is. Als ze nou toch eens niet zo onhandig was.. Haar grootste voordeel – en nadeel – is het vermogen om zich af te sluiten van haar emoties, waardoor ze zich niet vaak laat leiden door ‘principes’ en ‘idealen’. Als één clangenoot verklikken betekent dat twee anderen erop vooruit gaan, dan is dat de enige juiste keuze. Deze vaardigheid is ook erg handig wanneer ze sterke negatieve gevoelens heeft. Het nadeel is dan wel dat alles om haar heen heel dromerig en wazig voelt. Maar ach..
---
Positive: intelligent, verantwoordelijk, plichtsgetrouw, gemanierd, harde werker
Neutral: gecalculeerd, conflict-vermijdend, familie-gericht, consequentionalist
Negative: afstandelijk, koeltjes, sociaal ongemakkelijk, overthinker

Motivatie
Ik heb de hele ochtend gehyperfocust op deze aanmelding waardoor ik vergat te eten en ik lees graag de topics van Blue en Rout hehe. Het geslacht staat trouwens niet vast en één van de andere namen vind ik ook helemaal leuk. Dat ligt bij jullie :)




[KS] BLOUT 2ze9t7r
[KS] BLOUT OSbyBo1


Laatst aangepast door Spottedrain op zo 8 jan 2023 - 19:59; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[KS] BLOUT BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimedo 5 jan 2023 - 13:38

Sanne en ik zitten echt iedere dag elkaar helemaal op te hypen omdat we zo enthousiast zijn over de aanmeldingen ;u; ze zijn zo leuk!!!!!

We hebben besloten dat de deadline 20 januari zal zijn! Je hebt dus tot dan om je aan te melden/dingen aan te passen <33


It is both a blessing and a curse
[KS] BLOUT B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Losthowl
Member
[KS] BLOUT DPKsfdL
Quinty
9
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior (Moor Runner)
Losthowl
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimedi 10 jan 2023 - 15:37

Tenderness and kindness are not signs of weakness and despair
GENERAL

Name: Tomtitkit
Warrior Name: Tomtitflight / Tomtitwing (-flight heeft mijn persoonlijke voorkeur)
Age: Unborn
Sex: Female

Family:
  • Mum; Routnose
  • Dad; Bluejay
  • Siblings: Parsnipkit & Eaglekit
  • Older Sib: Bluestorm

Crush: None
Partner: None
Sexuality: Unknown as of now

Appearance:
Almost an identical copy of Routnose's brother Tomtitgaze. One of the small things, besides the obvious fact that this is a she-cat, is that her fur has a slightly different pattern. This is also the reason why Routnose will name her after her twin brother, the one she left in Windclan.
Tomtitkit has a half long coat, that will be longer in the winter months. She has the same fur texture as Bluejay, which makes her fluffy and soft, with the green eyes that are well known in Routnose' family. Her built is a bit confusing, as she has the long and strong legs of a Windclan cat, with a slightly oily coat of Riverclan cats and the strong body of the Shadowclan cats. Some might say a perfect mix, others might say an abomination.

Personality:
Tomtitkit will be a curious kitten from the get go, she likes to sneak around the camp and watch other cats do their stuff. She's very interested in the Medicine Den, as she thinks it smells both funny and nice. She's also a very good listener and loves to sit with her parents, the elders, the high ranks or anyone who's talking, just to listen and soak up information. Stories from her mother as her time as Medicine Cat are her favorites. The fact that she's of mixed blood also makes her curious about the other clans and the other part of the family that she has, and she hopes to be able to meet them when she's older.
Her mixed blood also makes her a prime candidate to be bullied, something that she just accepts. From a young age she thinks that cats who bully are very sad and have their own troubles, so she will try to help them and endure the bullying.
As an apprentice, she will be quick learning and curious, asking questions wherever she can. Her mentor will have his/her paws full on her, as she likes to run up front, find something she finds interesting and come run back to ask questions about it. She has a very sunny and carrying personality, that some might recognize from Routnose herself.
Whenever she becomes a warrior, she will still have her sunny and carrying personality. She wants to help other cats by talking to them and figuring out what's troubling them. She will also be actively looking for a mate, as one of her goals is to be a mother and have kittens of her own.

Trivia:
- Tomtitflight hopes to be able to meet her uncle(s) one day.
- She has a very motherly personality, and would love to have kittens of her own one day.
- She has a very strong believe in Starclan and prays every night.
- Has the tendency to fall asleep at random places because she likes to overwork herself.
- Loves her parents, but has a stronger connection with Routnose than Bluejay.
- Hopes to get a good bond with her older half sib: Bluestorm.
- Has an image of her future mate in her head, won't tell it to anyone.
- Favorite meal is shrew, but likes almost everything eatable.

Motivation:
Normally I won't write this, because I absolutely hate writing a motivation for kittens. However, because I wanted to start with a clean slate and I hate that I never good make good use of Tomtitgaze (he's such an amazing character and I hate that I just left him there). I decided to "reincarenate" him as Routnoses kitten <3
notes and stuff goes here, word count etc

@name
harja


[KS] BLOUT 405HGTX
Terug naar boven Ga naar beneden
Poppyfield
Member
[KS] BLOUT DPKsfdL
Esmee <3
67
Actief
NOOTNOOT

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Young Warrior
Poppyfield
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimewo 11 jan 2023 - 10:18

if snowglakes were kisses, id sent you a blizzard
Name: Blizzardkit (of flakekit of iets in de richting van sneeuw)
Gender: Tom-cat
Parents: Routnose x Bluejay
Clan: Van alles en nog wat, maar mainly ShadowClan
Reden naam: Zijn naam komt van het feit dat hij gespikkeld is met kleine witte stipjes waardoor het lijkt dat hij een vreemde witte waas over zich heen heeft.

Appearance
Pelt color: Weird mixture of a tortie and som spotting. Dark grey base
Eye color: Fiercly blue
Fur length: Medium
Build: Tough and small

Personality
Good: Calm, Studious (Usually) listens well, caring
Neutral: Brisk, Absent
Bad: Fickle, Too carefull

Blizzard wont be anything like name suggests. Altough, in the battle he will rage like a storm to protect his Clan. So, beware for this blizzard coming trough!

Motivatie: Ik ben al zooo lang inactief geweest en wil heel graag weer terugkomen in de rpg. En ik zag deze KS en ik dacht, wauw wat een kansje! Dus here i am, een nieuwe kit aanmaken met alle motivatie die ik in alle hoekjes zou kunnen vinden en hopelijk voor mezelf een nieuw leventje te beginnen en een bijzondere kat spelen in de RPG.


[KS] BLOUT Poppyf10
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[KS] BLOUT BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimedo 19 jan 2023 - 11:51

Reminder!! Jullie hebben tot morgen, 20 jan 16:00 om nog je aan te melden/je aanmelding aan te passen! Daarna gaan we kiezen <3


It is both a blessing and a curse
[KS] BLOUT B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
Eaglepaw
Member
[KS] BLOUT 8f673f66346c7317f490a5c8d7b85827
EI
11
Actief
Schreeuwerd

CAT'S PROFILE
Age: ➤ Unborn
Gender: Tomcat ♂
Rank: ➤ Runaway
Eaglepaw
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimevr 20 jan 2023 - 11:23

Op request hebben Kip en ik besloten de deadline 2 uurtjes op te schuiven. Deze zal dus vallen op 18:00 vandaag!


EAGLEPAW
ONLY THOSE WHO RISK GOING TOO FAR, KNOW HOW FAR THEY CAN GO
Terug naar boven Ga naar beneden
Orchis
General
[KS] BLOUT Orchis20
m
921
Actief
You'll be dead!

CAT'S PROFILE
Age: 60 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: General of the Armies
Orchis
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimevr 20 jan 2023 - 13:49

Oh, floor. You’re always there for me.
So supportive.

Name: Beankit
Future name(s): Beansprout(s)
Meaning:
noun
1. an edible seed, typically kidney-shaped, growing in long pods on certain leguminous plants.

When born Beankit is very tiny. Sharing the room with her three bro’s she didn’t quite had the space to grow as big as them. She reminds her parents of a tiny bean.

Other names / Nicknames: She prefers others calling her Bean. Her parents are more likely to give her the nickname “Beanie” or when in trouble/serious situations: ”Tiabeanie”.

Sex: She-cat
Gender: Genderfluid
Sexual orientation: Bisexual

Voice: Abbi Jacobson



Beans zodiac sign: Gemini

A Gemini zodiac sign, which belongs to the Air element of astrology, along with Aquarius and Libra. The symbol of Gemini is the twins, which represents a dual-natured personality.

Beanie’s personality type: Beankit, aka “just Bean or Beanie” is an ESFP personality type. She is full of energy and is comfortable in the spotlight. She brings fun and spontaneity to all kinds of situations. As a natural performer, she enjoys putting on a show. Preferring to play things by ear rather than planning in advance, she can’t stand feeling controlled or restricted.

As an ESFP, “Bean” has the ability to remember her surroundings in great detail and she is able to pick up on subtle changes in body language. As a result, ESFPs have strong social skills and they know how to charm. “Bean” mostly makes decisions based on her morals and she takes a ‘live and let live’ attitude to life. When chatting, she is practical and tends to avoid theoretical conversations.

Match made in Heaven: As an ESFP personality type, Bean’s best matches are ISTJ and ISFJ. These personality matches are considered ‘golden pairs’ because they have just the right amount of similarities to understand each other and just the right amount of differences to create that spark.

More of Beanies personality:

As a girl she will actively rebel against her father. (and most likely everyone else.) She feels like she’s limited in her doing making her frustrated. She’s very free-spirit and really like to look up the boundaries when she grows older. Trouble is her second name and with a big brother who’s also adventures she wants to step up the game. As a kid she makes a friend only she can see. This black coloured friend is named Luckear. He is Bean’s personal Demon. He’s a lucky cat who’s named after well.. his luck ofcourse. His suffix ‘Ear’ comes from always telling what to do in your ears. He’s 100% real- for Bean. So no worries parents, Luckear is just an innocent imaginary friend.. (or secretly a spirit from the dark forest trying to lure her to cat hell.) Luckear often talks Bean into doing bad things like escaping camp, putting bugs in her siblings nest, sniffing some catnip- Luckily Luckear isn’t always ‘bad’. When Beanie is sad Luckear is the one who comforts her and helps guide her back to do playful things!

When growing older, she notice.. she’s isn’t really good at anything; she’s not even particularly fun to be around. All her old friends are so set in being these next generation brainless ‘warriors’ who only kiss ass. Lacking both friends and romantic relationships, she spends most of her time hanging out with her personal demon Luckear. She really hates to idea of love or anything what is the definition of family. You won’t find her near young cats or mothers. The only things she’s interested in: swinging around. Some good old partying with some boys and girls. Tangled up with herself and what to do in life, she's bound to get into some trouble but never with the intention to hurt others. She’s just.. living her life, and well you can’t really tell her what to do. Here’s to a life colouring outside the lines! 🍻

Original girl boss.

Traits: Swimming against the current, irresponsible, rebellious, independent, funny, adventurous, living good life, party hardy, challenger, loyal, knows her herbs, big imagination, whoops disaster awaits

Oh these aren't really beans, they were made in a factory. A bomb factory. They're bombs.

Coat colour: White
Coat pattern: None
Coat length: A soft pelt, just a tiny bit thicker than average short.

Bean will born without a pattern. She does have soft coloured grey-ish freckles on her cheeks and nose(bridge)

Eye colour: Blue
Nose colour: Pink
Pawpads colour: Pink
Inside the ears colour: Pink

Height:
kitten: Very tiny
adult: Windclan standard

Weight:
kitten: Scraggy
adult: Normal

Build: Bean will grow out of her tinyness. She ain’t big like Papa Bluejay but will certainly have some of his strong muscles in her hind legs. Bean has the curvy slim body like most Windclanners albeit with a wider waist than her mother's. You can clearly see the mix between Shadowclan and Windclan in her body type.

Extra’s!

Physical trivia

🫘 Buck toothed and a small overbite

"Mention My Buck-Teeth Again and I'll Use Them to Bite Out Your Spinal Cord!"

🫘 Sniffs, even when not sick
🫘 Smells like wet grass
🫘 Besides that Bean doesn’t want to bear children at all, she is infertile
🫘 Bean very dislikes (kuch hates) everything that has to do something with her fur. Washing, braiding, or when Routnose tries putting some pretty flowers or other ‘decorations’ into her pelt. Bean claims this ‘hurts her brain’.

🫘 Love the taste of roots. Is always chewing on those things.

Character trivia

🫘 Snorts when laughing
🫘 Ugly crier
🫘 Always bites Bluejay’s nose (kitten time)
🫘 She like to use curse words (: you son of a b*
🫘 Severe ADHD 🕺🕺🕺🕺

🫘 Education dumb, street smart
🫘 Bean fears she might succumb to the curse of madness and paranoia




Motivation:

You own me a baby


tag @ name mcname


[KS] BLOUT Halsba12
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Windblade
Member
[KS] BLOUT KvGvDIl
San
141
Actief

CAT'S PROFILE
Age: ▽18 Moons▽
Gender: She-cat ♀
Rank:
Windblade
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimevr 20 jan 2023 - 14:55

[KS] BLOUT VMK8WN8

GENERAL
Gender: Male
Age: Unborn
Clan: Thunderclan
Name: Palmkit
Bloodline: 25% Windclan, 25% Riverclan, 12.5% Rogue en 37.5% Shadowclan.
Reason:

"Across eons and cultures, palm leaves symbolize victory"
Het was mijn uiteindelijke idee, dat Palmkit de suffix -Leaf krijgt. Dus het dan Palmleaf wordt. Het is een diverse plant. Die in vele variaties komt. Dus ook zeker wel in de bossen van Warrior cats. Al zijn ze misschien wel wat aan de zeldzame kant. Daarom dacht ik ook dat het wel leuk was als Rout en Blue hun zoontje er naar vernoemen. Als een subtiele hint naar Routnose's oude professie.


Suffix: Leaf

Reason:
Zijn karakter zou erg meegaan zijn. Flexibel net als een blad die danst op de ritme van de wind. Dit wordt natuurlijk later duidelijk in zijn leven.


PERSONALITY
Wat kan ik zeggen? Palm is echt een goed zak, hij is een vriendelijke jonge man die meestal met een positieve blik op het leven kijkt. Hij houdt van avontuur en is daarom graag "on the road" Dit is, natuurlijk allemaal leuk en aardig. Met het heeft ook zeker zijn mindere kanten. Dankzij zijn goede hart is hij makkelijk te manipuleren. Hij zal niet snel iemand waar hij een goed beeld van heb gekregen verdacht vinden, of verdenken. Als je een positieve impressie bij hem hebt weten te wekken, laat hij dat moeilijk los. Ongeacht wat andere tegen hem zeggen. Zelfs als de bewijs stukken voor zijn neus worden getoond. Zal hij moeite hebben met zijn denkwijze veranderen. Dankzij dit; zie ik hem niet als bijzonder intelligent. Begrijp me niet verkeerd, Palm is niet dom. Hij kan vrij goed zijn weg vinden. Maar "outside of the box" denken wordt al wat moeilijker. Dankzij zijn levenslust, is hij vaak opzoek naar de nieuwe "kick" waardoor hij nogal gevaarlijke stunts kan uitvoeren. En hij zijn taken en verantwoordelijkheden, nogal links kan laten liggen. Je kan wel zeggen, dat hij geen angst heeft. Iets wat ook zou terug komen in momenten wanneer dat echt nodig, zoals gevechten. Hij zal zijn leven geven voor het gene waarin hij gelooft. Wat; natuurlijk zijn clan is. Hij is erg loyaal naar Shadowclan toe, en zou het dan nooit bewust kunnen verraden.

APPEARENCE
Palm zal in het begin van zijn leven nogal een slungel zijn, erg lang en vrij dun voor zijn leeftijd. Maar naarmate hij ouder word zal hij een bouw bezitten die perfect verdeeld is. Met een goede basis aan spieren onder zijn vacht. Die ik lang en glanzend voor me ziet. Hij zal altijd wel een glimlach op zijn snoet. Met oogleden die soms bijna dicht vallen. Ik zie veder voor me dat Palm, heel erg op zijn vader lijkt kwa vacht. Zowel de kleur als de lengte. Al zou die wel de oog kleur hebben van zijn moeder. Al dan wel een lichtere kleur. Beetje mint groen.

MOTIVATIE
Wowowow supprise, sans hier. Ik zat er echt zo lang over na te denken, om me aantemelden voor dit nestje. Want truth be told; ik ben niet super actief op WC op het moment. Maar niet omdat ik geen tijd heb voor de RPG, maar omdat ik een beetje uit de katten sfeer bent. Iets wat ik eigenlijk wel jammer vindt want WC zal altijd een speciaal plekje hebben in mijn hart. Ik ben dus opzoek naar iets nieuws, en een good 'ol family lijkt me erg leuk. Ik zie dan ook wel voor me dat ik Palm ook wel actief kan houden aangezien ik dan al een goede basis heb. Veder vindt ik Bluejay zowel als Routnose erg leuk. Ik hou van de relatie tussen die twee. En vindt Bluejay ook altijd zo leuk met zijn dochtertje Bluestorm. Wc heeft meer van zulke vaders nodig. En Routnose, is natuurlijk ook echt een Icon.


[KS] BLOUT JesSq79
Terug naar boven Ga naar beneden
Littlefin
Member
[KS] BLOUT 6aa27e7800fba9da182701e49e9e7d93
dodo
15
Actief
time moves so damn slow I swear I feel my organs failing

CAT'S PROFILE
Age: 28 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Littlefin
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimevr 20 jan 2023 - 17:01

 
 
Stellarjay/Stellar?  Northernbear/Northern?
 
   
 
age
 
male
 
white & brown with tabby stripes
 
a bebe
 
dik rond propje
 
ooit een stoere hunk?
 
 
Stiekem heet hij Platypuskit.

(Platypus)Northern/Stellar(mag stellar als naam?) zal een kitten worden die zeker niks te kort komt. Het eerste druppeltje melk slurpt hij gretig naar binnen en vanaf dat moment totdat hij oud genoeg is om echt vlees te eten drinkt hij veel. Zo veel dat hij de eerste week, wanneer zijn oogjes nog dicht zitten en zijn gehoor het nog niet al te best doet, hij zo’n bol buikje drinkt dat het kruipen over de grond moeilijk wordt. Wanneer hij leert te lopen waggelt hij zijn eerste weken door zijn ietwat te goedgevulde buikje door het leven. Maar dit maakt hem niet uit hoor! Hij geniet van alle aandacht die hij krijgt omdat hij wat dikker is (en het kneusje van het stel). Ja een echte babe magnet is hij nog niet. (Hij is trouwens wit met bruine vlekken met tabby streepjes en hele verleidelijke oogjes winkwonk)

Achja, hij geniet van het leven zullen we maar zeggen c:

Verder heeft deze knul vrij weinig zorgen, ook wanneer hij ouder wordt. Hij geniet van de dagen in de zon en ook van de regenachtige dagen weet hij weer wat moois te maken. Een echte golden retriever boyfriend. Of eerder een mopshondje gemixt met een golden. Al met al is hij misschien een beetje dom, maar houdt hij wel van zijn familie en van het leven en dat vindt hij veel belangrijker dan slim zijn.


> motivatie
Een beetje een korte aanmelding, maar ik hoop dat mijn beeld van dit ventje een beetje duidelijk is <3
Ik had m graag langer willen maken maar ik zit in de auto en ik wil eigenlijk een tukje doen HAHA dus welterusten poepies x
 
you are my true North




whisper in my right ear say I have nothing left
Whisper in my left ear say I’m doing nothing right
Terug naar boven Ga naar beneden
Online
Bluejay
Member
[KS] BLOUT Yo10
Sannemander
582
Actief
Always flying high and falling down

CAT'S PROFILE
Age: 46 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Best senior Warrior
Bluejay
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimevr 20 jan 2023 - 18:09


[KS] BLOUT Blout_12
De kittens zijn gekozen.
Ga maar zoeken.

Liefs, Kip & Sanne
[KS] BLOUT Blout_13


››MONTY‹‹


Bluejay
Terug naar boven Ga naar beneden
Routnose
Catministrator
[KS] BLOUT BXcdW76
Kip
3528
Actief
★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars

CAT'S PROFILE
Age: ❀45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior Warrior
Routnose
BerichtOnderwerp: Re: [KS] BLOUT   [KS] BLOUT Icon_minitimevr 20 jan 2023 - 18:32


[KS] BLOUT Blout_12
Oké, oké, we zijn gemeen genoeg geweest <3
de babies zijn geworden....:

We willen iedereen echt mega bedanken, Sanne en ik zijn al weken naar elkaar aan het schreeuwen over hoe leuk alle aanmeldingen waren. We hebben er al voor 1 kit extra erbij gekozen, en t liefst zou rout lekker van 10 kits uit elkaar spatten. Super bedankt aan iedereen maar ook echt screw jullie want het was belachelijk moeilijk onmogelijk om te kiezen!!!
[KS] BLOUT Blout_13


››MONTY‹‹


It is both a blessing and a curse
[KS] BLOUT B0ec7c10
to feel everything so very deeply
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[KS] BLOUT
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: