looking for family



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 looking for family

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Graystorm
Member
looking for family DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: looking for family   looking for family Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 20:51

Hallo, ik heet Graystorm en ben op zoek naar een familie.

enkele voorwaarden: Je bent niet al te slecht en je zit in de Thunderclan

Zeg welk familielid je wilt worden en natuurlijk: zeg ook iets over jezelf!

Ik ben een grijze kat (helemaal blauwgrijs) en ben een heel goede kat (ik ben niet slecht zoals Darkfire en anderen)
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverstone
Member
looking for family DPKsfdL
chi
24
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: young
Gender:
Rank:
Silverstone
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 21:02

( even voor silverleaf mijn ander account )

ik zou graag zus willen worden dan ben jij ook broer van Snowstream en dus familie van haar kittens ( van snowstream die dood is )

Silverleaf is ook blauwgrijs helemaal
en ja silverleaf zit in de thunderclan fireheart heeft het te druk om mij te accepteren maar eigenlijk zit ik in de thunderclan ( en oh jha voor duidelijkheid je bent dan familie van Snowfire en Silverstone Very Happy en Lighttail goed ? )


looking for family Dscn0963d
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
looking for family DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 21:24

ben ff op mijn ander account ik zou inderdaad graag zus worden en zo als je ziet ben ik ook blauwgrijs en de zus van snowstream he dan ben je familie van het ene katertje snowfire van de rpg he dat is dus de zoon van mijn zus snowstream is dat goed zo ?


looking for family RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
looking for family DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 21:25

goed, dit geeft meteen een andere wending aan het toic 'who killed my mother'...

ik heb een zus!


looking for family 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
looking for family DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimeza 31 maa 2012 - 21:26

en ik heb een broer eindelijk want alleen een dode zus is niet fijn mijn vriendin speelde met snowstream maar ze is gestopt omdat ze geen tijd meer had xD


looking for family RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
looking for family DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:29

Firelion zit in de thunderclan en voor uiterlijk zie ava


looking for family 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
looking for family DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:38

hoe bedoel je firelion ^^


looking for family RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Firelion
Member
looking for family DPKsfdL
Katero
561
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 Moons
Gender:
Rank:
Firelion
BerichtOnderwerp: Re: looking for family   looking for family Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 18:49

ik wil wel broer zijn snappie maar aangezien ze een gevecht gaan houden lijkt me dat niet zo handig dus trek ik me terug


looking for family 2y1ndcckqo

"The fire of the lions is shining bright upon me"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
looking for family
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: