R.I.P BLUEBERRY FUZETEA



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 R.I.P BLUEBERRY FUZETEA

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Blazestar
Moderator
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: R.I.P BLUEBERRY FUZETEA    R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Icon_minitimevr 29 sep 2023 - 18:56

// R.I.P BLUEBERRY FUZETEA
Wie oh wie=

Heyhoiii hier ben ik weer. Even was ik vrij, maar nu heeft WCnl en haar lieve leden me toch weer terug getrokken. Sorry voor mijn absentie :(, Maar ik ga het proberen goed maken met nieuwe topics! Nieuwe plotjes en characters....

Wel moet ik helaas, om deze grote stap te zetten mijn oude topics laten vallen op een aantal na (dit zal ik per karakter aangeven) Deze topics zijn of plot gerelateerd, events of familie topics. Ook zal ik niet meteen met al mijn karakters de zaakjes weer oppakken. Hieronder staat precies hoe en wat! Mocht ik nouw een topic met je hebben waarvan je denkt, goh sanne ik zou graag hebben dat je hier nog wel op post, lemme know <3 Hopelijk vergeven jullie mijn absentie en hopelijk heb ik jullie interesse genoeg opgewekt om wat topicjes met mij te willen hebben <3  
||WC|| Blazestar

Grumpy Windclan leader wie het vertrouwen van zijn clan een beetje verloren heeft na de mysterieuze dood van zijn ex die hem nu het leven zuur maakt vanuit de dark forest!

||SC||Bluejay

Praatgrage senior warrior met een behoorlijke reputatie. Niet alleen is ie super stoer, hij heeft ook nog is een relatie met de ex windcland medicine cat Routnose die hij shadowclan heeft binnen gevist. Ze is de liefde van zijn leven en heeft inmiddels een nestje met de she-cat waaraan hij momenteel zijn poten vol heeft.

Voor Bluejay ben ik ook opzoek naar 3 topics.


||TC|| Foxpaw - coming soon

Foxpaw is een lollige Thunderclan apprentice en een goede vriend van Beetlepaw. Hij heeft een neus voor crimineel gedrag en een oog voor chaos.

by rose


R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Beechresin
Member
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  DPKsfdL
Cynthia
795
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 64 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Beechresin
BerichtOnderwerp: Re: R.I.P BLUEBERRY FUZETEA    R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Icon_minitimevr 29 sep 2023 - 19:00

Blaze x Sorrel?
Beech x Blue?
Ivory x Fox?


R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  3tDKfQ
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: R.I.P BLUEBERRY FUZETEA    R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Icon_minitimeza 30 sep 2023 - 6:10

Foxpaw & Remnantwolf
Bluejay & Elderkit
Remnantwolf & Blazestar?


R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Blazestar
Moderator
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  1706e310
Sannemander
912
Actief
All my troubles on a burning pile

CAT'S PROFILE
Age: 37 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Oppas
Blazestar
BerichtOnderwerp: Re: R.I.P BLUEBERRY FUZETEA    R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Icon_minitimezo 1 okt 2023 - 21:00

Oee beide zijn allemaal goed! topics komen er aan ^^


R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  YwEzlWS

I'm like a kid who just won't let it go, twisting and turning the colours in rows
Terug naar boven Ga naar beneden
Eveningstar
Clanleader
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  N8yMMF1g_o
Julia
1278
Actief
A tart temper never mellows with age, and a sharp tongue is the only edged tool that grows keener with constant use.

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Leader
Eveningstar
BerichtOnderwerp: Re: R.I.P BLUEBERRY FUZETEA    R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  Icon_minitimevr 6 okt 2023 - 19:55

Blaze x Palm
Fox x Evening
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  3439736193 ?


R.I.P BLUEBERRY FUZETEA  BvnEpltz_o
Terug naar boven Ga naar beneden
 
R.I.P BLUEBERRY FUZETEA
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Topic search-
Ga naar: