Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Pidgeonkit
Member
Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Fantastic-mr-fox-ash
Kippie!!
3
Actief
"I guess I'm just.... Different"

CAT'S PROFILE
Age:
Gender: Tomcat ♂
Rank: Kitten
Pidgeonkit
BerichtOnderwerp: Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1   Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Icon_minitimedo 5 okt 2023 - 21:17

Hallo!!!

Ik wil weer eens wat leuks doen, en wat beter dan met een nieuw account heee hee hee.
Dus hierbij introduceer ik Pidgeonkit aka Pidge aka Pidgey. Hij is een beetje een sulletje, vrij klein voor zijn leeftijd en gewoon een beetje... Anders. Hij is serieus, een beetje chagrijnig vaak, een ontzettende strever maar eigenlijk nergens echt goed in. Een vreemde eend in de bijt, maar geen slechte! En hij zit in Shadowclan : )))

Zoals de titel al verklaart, is Pidge opzoek naar alles, maar dan ook echt alles. Denk aan ouders, maar bijvoorbeeld ook nog meer siblings. Eén sibling is al bekend, dat is een zusje die gespeeld zal worden door Cynthia. Verder heeft hij ook al een buddy, Spitkit van Cam, dus bijvoorbeeld meer vrienden of juist pestkoppen/rivalen kan ook, maar distant family of een kalverenliefde mag ook allemaal! Ik ben down voor plotten, noem maar op joh.

Het enige idee dat ik een beetje voor hem had is dat hij een zeer gerespecteerd/getalenteerde ouder heeft, in wiens voetsporen hij heel erg probeert te treden (zonder succes). Dit was vooral een ideetje, en hoeft dus niet perse zo te zijn. En verder, hij is (lichtelijk) gebaseerd op Ash van The Fantastic Mr Fox, dus hey, je kan altijd voor een Kristofferson of Agnes gaan :>

Dit is vooral lekker voor light hearted fun en om een beetje terug in de rpg te komen, dus join me/ons vooral <3

kusjes,
kip


Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Naamloos
Terug naar boven Ga naar beneden
Remnantwolf
Medicine cat
Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Kfjj0PI
Butter
829
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 12 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Medicine Cat
Remnantwolf
BerichtOnderwerp: Re: Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1   Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Icon_minitimevr 6 okt 2023 - 20:35

Hallo Kip,

Ik heb misschien nog een plot mogelijkheid. Laat mij weten als je even in dm verder wilt kijken Very Happy


Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Tzfuz9H
Terug naar boven Ga naar beneden
Nyra
Member
Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Z2WcJSq
Yanthe
333
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 34 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Nyra
BerichtOnderwerp: Re: Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1   Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Icon_minitimeza 7 okt 2023 - 22:28

Hey Kip, ik ben van plan om een nieuw karakter aan te maken. Misschien leuk dat hij/zij een kitten is in een ander nest, maar dat ze de den wel delen. Momenteel is er nog geen idee, maar we kunnen samen misschien wat brainstormen en/of plotten? c:


єxpєct thє unєxpєctєd
Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 EQim5Bh

Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 2gxnp75Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 MtxszsAlles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 10pvxmwAlles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 10pvxmwAlles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 2iha58wAlles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 Tallpi11
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: