who are you show yourself



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 who are you show yourself

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ziva
Member
who are you show yourself DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 14:33

Op een mooie dag was Ziva de zwarte bloodclanpoes buiten aan het wandelen. Ze stopte even om een geurspoor op te pikken. Een muis dacht ze en ze liet zich zacht in sluiphouding zakken. En inderdaad daar zat een grote dikke muis bezig met een zaadje op te eten. Ze stond nu drie staartlengetes van de muis af . Nu dacht ze en ze sprong vliegensvlug op de muis en zwiepte hem in de lucht. Daarna dode ze hem snel door in de rug te bijten. ¨weer een perfecte jacht¨zei ze toen ze naar haar 3 duiven en 2 muizen keek. Ze schudde haar vacht en sprong naar een open plek . Ze stond nu dichtbij het tweebeen hek . Ze ging even zitten om haar vacht te wassen . Zo bleef ze nog een tijdje zitten genieten van de zon die op haar gitzwarte vacht scheen. Ze ging liggen en viel in slaap. Een tijdje later wier ze terug wakker en schudde haar zachte zwarte kopje. ¨waar ben ik ¨ zei ze nog steeds half wakker. Nu herinerde ze het pas weer. ¨ik moet vast in slaap zijn gevallen ¨ zei ze zacht .Ze stond op en strekte een voor een haar poten . En begon daarna een van haar zwarte voorpoten te wassen. Echt een prachtige dag dacht Ziva. Plotseling was haar voorpoot verstijfd . Een andere kat rook ze. Dan hoorde ze een van de bosjes ritselen . En dan een takje knappen .Ze drong een beetje dichter bij de struik en rook nu de geur van een vreemde kat.Ze wist niet of het een kittypet was of een andere kat . ¨laat jezelf zien ¨siste ze. ¨ik kom je halen he¨zei ze weer vals . En ze bewoog haar oren met trekjes van nieuwsgierigheid.


who are you show yourself 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
who are you show yourself DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 17:26

Fame sloop rustig door de bossen. Er rees een vreemd gevoel op in zijn buik toen hij een vreemde poes hoorde. "Laat jezelf zien!" Siste de poes. "Ik kom je halen, hè!" Siste de poes weer. "Dat hoeft niet." Zei Fame kalm, tegelijk kwam hij rustig de struiken uit. Een mooie zwarte poes zat in het gras, haar vacht leek op die van Malona. Fame drukte zijn neus tegen haar neus om te zorgen dat ze wat aardiger deed, de meeste poezen vielen op zijn charmes, maar had deze poes ook charmes? "Ik ben Fame." Zei hij met een zacht, maar kalme stem. "Mag ik jou naam ook weten?" Fame was vandaag niks meer dan kalmte. Vandaag waren zijn charmes op het best, en hij zou absoluut zacht tegen deze poes doen. Zij hoefde niet bang te zijn met hem.



who are you show yourself 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
who are you show yourself DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 17:32

Ziva was vebaasd van de zachtheid van deze kater. Er had nog nooit iemand zo tegen haar gepraat. ¨ik ben Ziva ¨zei ze zacht terug . Ze wist niet goed wat ze moest zeggen dus zei ze maar niets. Ze keek even naar de donkere kater maar keek dan weer verlegen weg. Ze vroeg toch maar¨ik denk dat jij ook van de bloodclan lomt is het niet ¨zei ze zacht. Ze was bang dat als deze kat haar beter leerde kennen dat hij haar zou negeren. Ze stond recht en stapte naar haar prooi en pakte er twee duiven van af . ¨wil jij ook wat ¨vroeg ze verlegen. Ze had bijna de hele morgend hier geslapen wie weet had deze kat haar gezien . Dan zou hij zeker haar uitlachen ofzo . Ze keek de kater in zijn ogen maar keek dan verlegen weer weg.


who are you show yourself 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
who are you show yourself DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 16:30

"Ik ben Ziva." Zei Ziva zacht. Een lange stilte volgde waarna Ziva weer begon te praten. "Ik denk dat jij ook van de bloodclan komt, is het niet?" Ziva was blijkbaar heel verlegen, en dat vond hij vervelend. Ze stond op en pakte twee duiven. "Wil jij ook wat?" Fame schudde zijn kop. "Ik kan zelf jagen." Zei hij vastberaden. "Maar waarom ben je zo verlegen?" Zijn stem klonk nieuwsgierig, al was hij niet onder de indruk van de verlegenheid. De meeste poezen stapte op hem af en drukte gewoon hun snuit in zijn vacht, maar dat was ook irrietant. Hij kon daarop ook heel fel reageren, het maakte hem niks uit of het nou een poes was of niet. "Mag ik iets over je weten?" Zei Fame nadat Ziva niet had geantwoord. Ze was een beetje te verlegen...



who are you show yourself 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
who are you show yourself DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 16:36

¨er praat bijna nooit iemand met mij en als ze wel met mij praten is dat voor ruzie of om mij te commanderen ¨antwoorde ziva ten slotte . ¨eh wat wil je over mij weten ¨ vroeg ze . Ze keek hem verlegen aan maar ontweek zijn blik . Ze begon de duif op te eten en likte wat bloed op van de duif . Het was al lang geleden dat ze bloed had geproefd en het smaakte nog altijd even goed . Toen ze klaar was met eten begon ze haar gitzwarte voorpoot te wassen . Ze deed hem een paar keer over haar zwarte kopje en keek weer naar fame . Waarom was deze kat zo aardig voor haar nog niemand had zo tegen haar gepraat . Ze schudde haar zachte kop en haar staart zwiepte verlegen heen en weer .


who are you show yourself 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fame
Member
who are you show yourself DPKsfdL
Herp
140

CAT'S PROFILE
Age: x 20 Moons x
Gender:
Rank:
Fame
BerichtOnderwerp: Re: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:21

Show me who you are
I make you crazy
You think; he loves me
But i have my reputation
You are a good girl
But show you more,
than i love you


¨eh wat wil je over mij weten ¨ Vroeg Ziva. Fame keek haar aan. Hij tilde zijn poot op en bekeek hem zorgvuldig. "Nou, ben je bang om een geliefde kat te..." Hij keek niet op naar haar. "Vermoorden!" Snauwde hij en zette met een klap zijn poot op de grond voor haar neer. Langzaam ging hij weer op zijn plaats zitten. Waarschijnlijk kon ze makkelijk op zijn vraag antwoord geven, maar hij had wel eens katten gesproken die heel erg stamelde bij die vraag. Vooral bij katten die een geheim hadden... Fame begon zijn poot te wassen en keek naar Ziva. Haar donkere vacht glansde in de zon. Hij stopte met wassen en zette zijn poten weer gelijk. Hij zat in de schaduw, dus kon je onmogelijk zien of zijn vacht glansde. Zijn snorharen trilde toen er een bij voorbij zijn neus vloog. Hij sloeg het dikke insect tegen de grond en drukte zijn nagel erin. Het lichte bloed stroomde eruit en er zat een heel klein beetje op zijn nagel. Hij gaf het een lik en spuugde het smerige spul weer uit achter hem. "Bijen bloed is nooit zo lekker." Dacht hij.



who are you show yourself 2pzjtlj

Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
who are you show yourself DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: who are you show yourself   who are you show yourself Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:31

Ziva keek rustig naar hem toe . ¨ als ze in mijn weg lopen , dan natuurlijk wel ¨ zei ze meteen . Ze keek wild weg en voelde haar kwaad worden . Fame liet haar aan haar vader denken . Haar vader had haar moeder voor haar ogen vermoord , en ook nog haar jongere zus . Hij had ook een poging gedaan om ziva te vermoorden , maar toen kwam zaria haar zus tevoorschijn . Samen hadden ze hem weten weg te jagen , maar ze wist niet wat er gebeurd zou zijn als haar zus er niet was geweest . Nu je het zegt , zaria en scars had ze al een paar dagen niet meer gezien . Misschien waren ze boos op haar ? Per slot had ziva fireheart en stormstar al kwaad gekregen en had zaria en scars haar keer op keer weten te redden . Ze ontbloote haar nagels bij de gedachte dat ze tegen fireheart aan het praten was . Pijnlijk kneep ze haar rode ogen dicht . Ze herinerde haar wonden toen een monster haar had aangereden waar fireheart en scars bij was . Nu de schaduw over haar verdwenen was zag je haar liteken op haar rug en borst . Ze had eigenlijk geluk gehad dat ze nog leefde . Geschokt deed ze haar ogen ogen weer open en keek fame aan . ¨ eh , ik moet weg ¨ stamelde ze een beetje schor . Snel stond ze op en liep weg de bosjes in . [ misschien is het leuk als fame volgt ? ^^ ]


who are you show yourself 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
who are you show yourself
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: