[Training] Divorce



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 [Training] Divorce

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Stormraiser
Member
[Training] Divorce 03b944ddda95d29f89c8fccac0f4a07ddb05edb3
Sannemander<3
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Stormraiser
BerichtOnderwerp: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimewo 8 mei 2024 - 22:38

Ruthlessness is mercy upon ourselves.
Met grote passen stapte hun mentor vooruit. Ze had geen interesse in hun eindeloze kibbelen- ze was hun mentor niet hun moeder dus het kon haar werkelijk waar geen worst schelen hoe ze elkaar de haren uittrokken achter haar. Ze kon enkel hopen iets van dat vuur terug te zien in de training van vandaag.

Met een zucht draaide ze zich richting de etters, ze had express hun training apart gehouden van haar jongere apprentice Violetpaw. Ze was streng, maar niet onredelijk, het meisje was nog te jong om tegen de heren te sparren. Daarbij kon ze het niet veroorloven haar met hen te laten vergelijken. Toen het paar eenmaal bij d'r aangekomen was sloeg ze met haar staart. "Oke bekken houden jullie twee" blafte hun mentor "Is zien of die strijdlust ook nog is echt nuttig kan zijn, probeer elkaar maar is op de grond te krijgen"

+ Foxpaw en Cinderpaw
  


[Training] Divorce So0fvNo

S T O R M   W I T C H
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw
Member
[Training] Divorce UoBwHQY
Cam
23
Actief
butterfly~

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 0:09


[Training] Divorce Gzgpbn8

Ze konden het gewoon niet laten, beiden niet. Foxpaw wist niet eens meer precies wat de aanleiding was geweest voor hun huidige discussie, maar er was zeker een discussie gaande. Hij vond het gewoon stom dat Cinderpaw dacht het allemaal beter te weten omdat hij beter was in alles. Foxpaw had hem altijd al een beetje irritant gevonden. Hij was gewoon zo... Zo hij. Hij kon het niet goed beschrijven. Een kat die alles kon, dat ook wist en er ook nog is mee ging opscheppen. Daarbij kon hij het zogenaamd met iedereen vinden, maar Fox was niet zo makkelijk voor de gek te houden. Daarbij liet hij ook niet snel over zich heen lopen en ging hij alsmaar de aanval in.

Hun geruzie werd afgebroken door Stormraiser, die eindelijk tot halt was gekomen en hun de mond snoerde. Foxpaw gaf zijn mede Apprentice nog een laatste vieze blik, zijn ogen van hem wegrollend toen hij zijn blik op hun mentor vestigde. De woorden die ze sprak gaven hem geen goed gevoel. Met een side-eye keek hij naar Cinder, die like twee keer zo groot was. En veel sterker. Hij wist nu al hoe dit ging eindigen: als alle vorige keren, wat niet in het voordeel van Fox was. De jonge kater nam diep adem en draaide zich naar de ander toe. Hij had zijn grootte en kracht niet mee, dus hij moest het anders aanpakken. Fox had al wel gemerkt dat Cinder niet zo snel was, hij kon makkelijk langs hem heen glippen. Om ook het element van de verrassing aan zijn kant te hebben, sprong Fox zonder verder na te denken op de ander af.


Inflame me, wind me up, I'll take it all
Image 1 Image 2 Image 3
One spark is all it takes
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw
Member
[Training] Divorce 6d19f1841f653ff4600eaf5bbade08d4714aa160
Rens
10
Actief
The moon doesn't tell the hours between deepest night and dawn

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Cinderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 0:57

[Training] Divorce Db6wm4i-534dfe7b-10aa-4a2a-98b5-6944bbd58a11.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZhNWMyM2QyLWI4ZGUtNDhkOC1hZGIwLTNkYWFmMjk5YTkwZFwvZGI2d200aS01MzRkZmU3Yi0xMGFhLTRhMmEtOThiNS02OTQ0YmJkNThhMTEuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
trust me i'll prove it

Dit was altijd wat hij kreeg als hij probeerde vriendelijk te zijn. Foxpaw zag alles als een persoonlijke aanval. Cinderpaw kon nauwelijks "hallo" zeggen, en dat joch deed alsof hij z'n moeder net een dassenjong had genoemd. En hij kreeg ook niet de kans om diep adem en tot tien te tellen. Natuurlijk kwam hij voor zichzelf op! Hij probeerde ook echt zijn best om zijn stemgeluid nog soort van gematigd te houden achter de rug van hun mentor, maar hoe meer Foxpaw erop gebrand was hun voor schut te zetten voor Stormraiser, hoe harder hij terug begon te snauwen.

Stormraiser wist in ieder geval zich te verlagen tot hun onbeleefde manier van tegen elkaar spreken. Cinderpaw stond zodra ze haar mond opende in de houding. En toen ze vertelde dat ze met elkaar mochten sparren, kwam er een tevreden grijnsje op zijn snoet. Als hij in woorden niet van Foxpaw kon winnen, kon hij nu zeker wel winnen. Zoals altijd. Ook al was de ander ouder, Cinderpaw kon hem eenvoudig hebben. Hij zou eens moeten proberen hem op drie poten te bevechten, dan zou het misschien een keer eerlijk worden.

Toch, Foxpaw kon vlug zijn. Maar niet vlug genoeg. Cinderpaw zag zijn aanval van mijlen aankomen. Hij was weer eens niet aan het nadenken. Dus met gemak sprong de grotere kater uit zijn weg en probeerde toen het rode jong landde zijn schouder hard tegen hem aan te beuken, terwijl hij bleef oprukken. Hij zou hem niet uit zijn poten laten glippen.


trust me i'll prove it  exactly like yesterday and today
Image 1 Image 2 Image 3
Even on nights when the stars disappear
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw
Member
[Training] Divorce UoBwHQY
Cam
23
Actief
butterfly~

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 1:09


[Training] Divorce Gzgpbn8

Helaas was de verrassing niet zo succesvol. Fox had Cinder voor willen zijn, hem willen verrassen en hem tegen de grond beuken. Of in ieder geval, zijn evenwicht laten verliezen of verstoren. Gewoon iets. Maar Cinder had hem al van ver aan zien komen, misschien omdat hij zulke goede reflexen had of omdat Fox zelf gewoon voorspellend was. Hoe dan ook, zijn aanval werd ontweken waardoor Fox voorover struikelde. Hij kon zichzelf nog net redden dat hij niet plat op zijn snoet viel, tot hij een duw in zijn schouder kreeg. Nu struikelde hij wel echt en kwam hij met zijn kin in het zand terecht. 'Hey!' schreeuwde hij verontwaardigd, boos puffend terwijl hij overeind probeerde te komen. Tevergeefs, want Cinder bleef maar doorduwen. Wanhopig draaide Fox zich op zijn rug, zijn achterpoten mikkend op het gezicht van de ander.


Inflame me, wind me up, I'll take it all
Image 1 Image 2 Image 3
One spark is all it takes
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw
Member
[Training] Divorce 6d19f1841f653ff4600eaf5bbade08d4714aa160
Rens
10
Actief
The moon doesn't tell the hours between deepest night and dawn

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Cinderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 1:21

[Training] Divorce Db6wm4i-534dfe7b-10aa-4a2a-98b5-6944bbd58a11.gif?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcLzZhNWMyM2QyLWI4ZGUtNDhkOC1hZGIwLTNkYWFmMjk5YTkwZFwvZGI2d200aS01MzRkZmU3Yi0xMGFhLTRhMmEtOThiNS02OTQ0YmJkNThhMTEuZ2lmIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0
trust me i'll prove it

Het was als een prooi van een kitten stelen. De rooie was al uit balans voordat hij al goed en wel hem had aangeraakt en toen hij hem één drukker gaf, lag hij al met zijn kin in het zand. Cinderpaw draaide zijn lichaam vlot bij en wist de protesterende Foxpaw eenvoudig tegen de grond te werken. ‘‘Ik win,’’ sprak hij triomfantelijk. Glunderend keek hij op naar hun mentor, al wachtende op de woorden hoe ze Foxpaw zou afbranden.

Maar in dat moment dat hij niet aan het opletten was, kreeg hij Foxpaw z'n achterpoot in zijn gezicht. Het deed niet echt pijn, maar het verraste hem wel. Want het was niet eerlijk. Hij had al gewonnen! Het doel was volbracht. ‘‘Hey!’’ brulde hij pissig naar de ander. ‘‘Wees niet zo'n slechte verliezer.’’ Hij voelde zijn nekharen overeind komen terwijl hij zijn poot langs zijn wang streek. Die kleine... Hij zou hem wel. Cinderpaw stapte alweer richting zijn "trainingsmaatje".


trust me i'll prove it  exactly like yesterday and today
Image 1 Image 2 Image 3
Even on nights when the stars disappear
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw
Member
[Training] Divorce UoBwHQY
Cam
23
Actief
butterfly~

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimedo 9 mei 2024 - 1:32


[Training] Divorce Gzgpbn8

Het feit dat Cinder dacht dat hij gewonnen had! Hah! Het liet hem bijna lachen als hij niet met z'n kin in het zand lag. Dit was nog lang niet over, determinatie had zich eigen gemaakt van Foxpaw. Hij kon hem echt, echt niet laten winnen. Niet zomaar. Hij zou niet opgeven zonder een gevecht, of dat nou mondelijk of fysiek was, bleek maar zo. Terwijl Cinder dacht triomfantelijk te zijn, had Fox zich omgedraaid en een welgemikte schop in zijn gezicht gegeven.

Hij zag de veraste blik in zijn ogen en Fox was nu degene die triomfantelijk greens. Tot hij hem een slechte verliezer noemde. 'Hey! Het is jouw schuld dat je je aandacht er niet bij hebt!' kaatste hij terug. 'Is dat niet één van de eerste lessen, hm? Dat je altijd op je vijand moet blijven letten? Looks like you failed,' mauwde hij spottend naar hem. Toen Cinder weer op hem af kwam had hij maar een klein beetje spijt van zijn provocerende woorden en krabbelde snel overeind, klaar om de aankomende aanval te ontwijken.


Inflame me, wind me up, I'll take it all
Image 1 Image 2 Image 3
One spark is all it takes
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormraiser
Member
[Training] Divorce 03b944ddda95d29f89c8fccac0f4a07ddb05edb3
Sannemander<3
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Stormraiser
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimezo 12 mei 2024 - 23:14

Ruthlessness is mercy upon ourselves.
Voorspelbaar, man wat waren de twee kibbelende snotneuzen voorspelbaar. Verveeld keek hun mentor toe hoe Cinderpaw in de eerste instantie de overwinning claimde- zoals altijd. Hoe vaak had ze Foxpaw nou inmiddels als verteld om niet meteen te gaan zeiken na een verlies? Hoe vaak had ze hem nou bevolen om is een keer na te denken in plaats van zielig doen? Ze schudde hqaar kop in de eerste instantie toen Foxpaw terug schopte, zoals altijd. Ze zou hem nog is een keer de definitie van insanity uit moeten leggen, Insanity: het steeds opnieuw proberen van een zelfde gefaalde actie en steeds weer een ander resultaat verwachten.

Echter- toen Foxpaw toesloeg in een moment van zwakte voor Cinder, draaide Storm geïnteresseert haar oren naarvoren, haar diepe blauwe ogen glinsterend in een emotie die nog ver weg lag van trots, maar niet meer in de buurt leek van teleurstelling. "Goed gedaan Foxpaw" feliciteerde ze de snellere van de twee "Cinderpaw, vertel me is wat er net misging?" beval ze de andere, haar blik op hem brandend.
  


[Training] Divorce So0fvNo

S T O R M   W I T C H
Terug naar boven Ga naar beneden
Cinderpaw
Member
[Training] Divorce 6d19f1841f653ff4600eaf5bbade08d4714aa160
Rens
10
Actief
The moon doesn't tell the hours between deepest night and dawn

CAT'S PROFILE
Age: 7 moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Cinderpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimedi 14 mei 2024 - 19:37

Cinder Sheet

don't be so set on your sunny days

that you can't love the roll of the thunder

Cinderimage

Cinderpaw kon zijn oren niet geloven wat hij hoorde van die etter. Hij kon alleen winnen als hij valsspeelde, dat bleek maar weer. En het was niet eens dat hij won, hij had hem eens een keer weten te raken. En nu ging hij ook nog eens bijdehand doen en probeerde hun mentor erbij te betrekken. Hij snoof verontwaardigd. ‘‘De opdracht was elkaar op de grond krijgen, dikkop.’’ Maar als hij door wilde knokken, prima. Cinderpaw kon door. Hij voelde zich dan ook maar wat content toen Foxpaw bang voor hem leek.

De donkere tabby verstijfde per direct toen hij hun mentor Foxpaw hoorde prijzen. Wacht, wat? Hij keerde zijn kop naar de zwarte poes en zijn bek viel werkelijk open toen ze hem vroeg wat er mis ging. ‘‘Pardon?’’ Normaal had hij nooit zo'n grote bek tegen hun mentor, maar hij was oprecht verward. Nee, kwaad. Dit was zo onterecht. ‘‘Ik moest hem op de grond krijgen. Ik deed dat.’’ Cinderpaw zijn ogen waren groot. ‘‘Hij vecht vals. Ik gaf hem ruimte om weer op te staan!’’ Vol ongeloof keek hij van de poes naar Foxpaw, en weer terug. ‘‘Ik deed niets fout.’’



trust me i'll prove it  exactly like yesterday and today
Image 1 Image 2 Image 3
Even on nights when the stars disappear
Terug naar boven Ga naar beneden
Foxpaw
Member
[Training] Divorce UoBwHQY
Cam
23
Actief
butterfly~

CAT'S PROFILE
Age: 8 Moons
Gender: Tomcat ♂
Rank: Apprentice
Foxpaw
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimewo 15 mei 2024 - 20:02


[Training] Divorce Gzgpbn8

Hij stond klaar om de aanval van Cinder op te vangen toen hun mentor er tussen kwam. Zijn oortje bewoog haar kant op en een grijns verscheen op zijn gezicht. Hij ontspande zijn spieren toen het erop leek dat Cinder niet meer zou aanvallen en hoorde hem met groeiend amusement aan. Hij voelde een gloed van trots in zijn borstkas opbloeien bij de woorden van zijn mentor. Hij had eindelijk iets goed gedaan, en Cinder moest nu uitleggen wat er fout ging. Bij hem. Hah, dit was te mooi om waar te zijn!

Fox kantelde zijn kopje bij de woorden van zijn mede Apprentice. Hij kon het niet helpen een lach te laten ontsnappen. 'Sorry hoor, maar als je in een echt gevecht zit ga je toch ook niet wachten tot de ander weer opstaat? Ik deed gewoon wat ik moest doen,' mauwde hij met een lachje en een schouderophaal. Zijn blik ging naar Stormraiser en keek haar glundered aan, helemaal tevreden en trots op zichzelf.


Inflame me, wind me up, I'll take it all
Image 1 Image 2 Image 3
One spark is all it takes
Terug naar boven Ga naar beneden
Stormraiser
Member
[Training] Divorce 03b944ddda95d29f89c8fccac0f4a07ddb05edb3
Sannemander<3
196
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 36 moons
Gender: She-cat ♀
Rank: Warrior
Stormraiser
BerichtOnderwerp: Re: [Training] Divorce   [Training] Divorce Icon_minitimewo 15 mei 2024 - 20:20

Ruthlessness is mercy upon ourselves.
Geen spier bewoog onder haar gelaat toen haar sterre leerling haar keuzes afblafte als een kip zonder kop. Het waren momenten zoals deze waar hun ware zelf naar boven kwam en Stormraiser vondt het maar niks zoals hij disrespect toonde tegenover haar.

"ik ben niet achterlijk Cinderpaw ik weet wat de opdracht was!" beet ze de apprentice hard toe. "je hebt em op de grond gekregen ja. Je bent geslaagd voor d i e opdracht." ging ze verder, het was een harde les misschien maar niet één die hij kon overslaan. "Ik had het over wat er na misging. Je verloor je consentratie het moment dat je gewonnen had. Een warrior is altijd alert zelfs als hij denkt dat de wedstrijd gewonnen is. Zolang wij in training zijn spelen we niet. Dit is een strijdgrond tot dat ik iets anders bepaal. Dus Cinderpaw, vertel me. Wat ging er mis." legde ze uit, de andere apprentice geen aandacht biedende. Betweters kregen geen aandacht noch goedkeuring van haar. Dat was aan henzelf om uit te vechten.
  


[Training] Divorce So0fvNo

S T O R M   W I T C H
Terug naar boven Ga naar beneden
 
[Training] Divorce
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory :: Burnt Sycamore-
Ga naar: