a new day



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 a new day

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Shinyflower
Member
a new day DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Gender:
Rank:
Shinyflower
BerichtOnderwerp: a new day   a new day Icon_minitimedi 3 apr 2012 - 22:04

Soraya de bruine eenling gaapte luid .Ze had net een lekkere grote duif op en ze rolde zich op in een bolletje . Zo bleef ze nog lang genietend van de zon liggen . Ze gaapte nog eens lekker luid en begon haar te wassen . ¨wat een mooie dag ¨zei ze . Ze staarde naar een boom en zag hoe een eenkhoorn een hazelnootje aan het op eten was . ¨nah dat is niet de moeite¨ zei ze lui . Zelf had ze hier nooit clankatten tegen gekomen en wist er helemaal niet van af . Ze sprong van het hek af en drong het woud in . Ze stapte rustig onder een boom en genoot van de schaduw die over haar vacht gleed . Ze spinde luid en stapte naar een plas water . Ze dronk een paar slokken water en begon daarna haar zanderige voorpoot te wassen . ¨mijn leven is echt perfect ¨spinde ze . Ze spitste haar oren bij het geluid van ritselende blaadjes . Een koel briesje wind ging door haar vacht . Ze opende haar ogen wijd open toen ze iets zag zitten in de struiken . Wat is dat in hemelsnaam dacht ze . Het was een geur die ze nooit eerder had geroken . Ze trok zich een beetje terug naar het hek toen ze het ding op haar af zag komen . ( open voor clankatten ^^)
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a new day DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 11:18

Graystorm had net een klein konijntje opgegeten. Het had hem echt gesmaakt, want konijnen kon je niet vaak vangen.Hij liet blaadjs ritselen tot hij iets rook. Een andere kat. Hij sprong uit de struiken en zag dat deze kat een beetje geschrokken was. Of was ze bang? Ze zat in ieder geval heel dicht tegen het hek. "Hallo, wie ben je?". Andere katten ontmoeten begon leuk te worden, als ze tenminste vriendelijk waren. Veel katten kende hij niet, de meest wuden alleen vechten. Nu hij wachtte op een antwoord, begon hij zichzelf te wassen. Zo zag ze dat Graystor niet vijandig was.


a new day 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinyflower
Member
a new day DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Gender:
Rank:
Shinyflower
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimewo 4 apr 2012 - 14:05

( de naam is Shinyflower moet alleen nog verandert worden ^^ )
¨hoi ik ben Shinyflower en wie ben jij ¨vroeg ze zacht . Ze ging een beetje verder van het hek vandaan om te laten zien dat ze niet zo bang meer was . Ze begon haar witte voorpoot te wassen en keek met haar ambere ogen zacht naar graystorm . ¨ik zie hier niet zo veel katten en ik kom hier meestal rustig even jagen en slapen ¨zei ze met haar zoete stem . Ze bewoog haar oortjes toen ze een mus zag zitten tussen de bomen . Ze liet haar zakken in sluiphouding en sloop op het diertje af . Maar ze stapte perongeluk op een takje en de mus vloog weg . Shinyflower stapte zacht terug naar graystorm en giegelde ¨het lukt me niet altijd zo als je ziet . En ze ging verder haar voorpoot wassen .


a new day Avagk
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a new day DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 13:33

"Shinyflower, ik ben Graystorm.". Ze probeerde een mus te vangen, maar het lukte haar niet. "Niet elke jacht lukt, spijtig genoeg.". Moest elke jacht lukken, het zou wel heel makkelijk zijn. Er moet een beetje moeilijkheid in zitten. Veel wist Graystorm niet te zeggen. Dus wastte hij zich verder. Eerst zijn poten, dan zijn lichaam. De andere kat begon zich ook te wassen. Maar het mocht natuurlijk niet te lang stil blijven. Stiltes vond hij niet leuk. "Zit jij in een clan?". Graystorm dacht niet dat ze in een clan zat, maar hij kon het nog altijd mis hebben. En zo werd de stilte tenminste verbroken.


a new day 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinyflower
Member
a new day DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Gender:
Rank:
Shinyflower
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 14:46

¨oh hey dan graystorm ¨zei ze lief . ¨en nee ik zit niet in een klan wat is dat eigenlijk ?¨vroeg ze zacht . Ze wist niet waarover deze graydinges het had . Alleen haar nieuwsgierigheid groeide enorm . ¨ben jij een clankat dinges ¨vroeg ze grappig . Ze ging door met haar voorpoot te wassen en keek met haar ambere ogen naar graystorm . ¨ik zie hier soms wel een paar grote katten maar nog nooit katten zoals jij ¨zei ze nieuwsgierig . Ze bleef hem aankijken met haar mooie ambere ogen . Haar staart zwiepte nieuwsgierig heen en weer . Shinyflower was meestal een aardige poes maar als je over iets begint dat ze niet kent word ze heel nieuwsgierig .


a new day Avagk
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a new day DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 15:11

oh hey dan graystorm ¨zei ze lief . ¨en nee ik zit niet in een klan wat is dat eigenlijk ?¨zei ze. "Een clan is een groep katten die samen werken. Ze vangen prooien waar iedereen mag van eten, ze genezen elkaar. Ze helpen elkaar gewoon. Maar er zijn wel rangen en regels. En ondertussen zijn clanleden ook al in staat een ander clanlid aan te vallen. En ik ben inderdaad een clankat.". Ze leek wel heel nieuwsgierig. Niet dat het erg was. Nieuwsgierig zijn is eigenlijk goed. Zo kom je wat meerte weten over de wereld.


a new day 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinyflower
Member
a new day DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Gender:
Rank:
Shinyflower
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 15:17

Shinyflower is nu heel nieuwsgierig . ¨zijn er nog veel clans vechten ze vaak ? ¨vroeg ze nieuwsgierig . Shinyflower had er echt nog nooit van gehoord en is nu heel nieuwgierig geworden . Ze sprong in een boom en keek naar de wolken . ¨soms wens ik dat ik kon vliegen dan zou ik zo naar de hemel vliegen ¨zei ze ondeugend . Ze zag beneden een muis en dacht deze keer heb ik hem . Ze sprong snel uit de boom en belande op de muis . ¨voila een geslaagde jacht ¨zei ze grappig . Ze keek hem met haar ondeugende ambere ogen aan . ¨wil jij ook wat ¨vroeg ze zacht . En ze liet de muis vallen voor graystorms poten En begon haar borst te wassen .


a new day Avagk
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a new day DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 15:31

¨zijn er nog veel clans vechten ze vaak ? ¨zei ze. "Er zijn heel veel clans. Ik zit in de Thunderclan, maar er is ook de Riverclan, Windclan, Bloodclan, Shadowclan en nog andere clans. En ze vechten heel vaak. Ze doen bijna niets anders dan vechten.". Graystormsprong bij haar in de boom, maar toen zij er uit sprong, sprong Graystorm er ook uit. Toen wierp ze een muis voor zijn poten. "Ja, bedankt. Eet je mee?". Hij begon aan het hoofd van de muis te eten. Daar hing het minste vlees aan, zo had Shinyflower ook wat. Zij heeft de muis nu eenmaal gevangen.


a new day 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Shinyflower
Member
a new day DPKsfdL
83

CAT'S PROFILE
Age: || Unknown :D Lol, who knows, maybe I'm standing in front of them and I even don't realize that ||
Gender:
Rank:
Shinyflower
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 15:37

Shinyflower knikte nee ¨ik heb al gegeten een vis die had ik in een riviertje verder op gevangen ¨. Ze keek weer naar de wolken en er kwam een glans in haar ambere ogen . ¨weet je ik wist al wat af van de bloodclan mijn vader was er een ¨zei ze zacht . ¨hij vroeg vroeger aan mij of ik er ook in kwam maar ik wou geen moordenaar zijn ¨zei ze verlegen . ¨ik wist niet dat er zo veel clans waren ¨zei ze weer nieuwsgierig . Ze draaide zich om toen ze iets wit zag . ¨daar is een konijn¨siste ze . Ze sloop op het dier af maar de konijn hoorde haar en schoot weg . ¨muizendrek ¨siste ze . ¨ik kan dus niet zo goed jagen zo als je ziet ¨zei ze speels . En ze keek naar graystorm met een speelse blik .


a new day Avagk
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
a new day DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: a new day   a new day Icon_minitimedo 5 apr 2012 - 15:50

"Sommige Bloodclanners zijn best vriendelijk heb ik gehoord, maar ik heb er nog nooit een ontmoet. Misschien moet je je aansluiten bij een clan. Dan hoef je niet meer zoveel te jagen als het niet zo goed lukt. Maar dat hoeft natuurlijk niet.". Hij zou haar de Thunderclan aanraden, maar waarschijnlijk wou ze graag vrij zijn. Iets wat Graystorm ook wel eens zou willen zijn. Vrij. Een prachtig woord. "En konijnen zijn gewoon moeilijk te vangen. Ik heb er zelf maar een kunnen vangen. Misschien wat meer oefenen op je sluipen?". Dat was ook een voordeel van een clan. Je leert jagen en andere dingen waardoor het beter gaat.


a new day 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
 
a new day
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: