Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hollyfur
Member
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Tineke(Tiny)
682

CAT'S PROFILE
Age: ♠24 moons. 9 lifes♠
Gender:
Rank:
Hollyfur
BerichtOnderwerp: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 21:35

Wind waaide door haar dikke vacht toen ze haar poten neerlegde op de Highrock. Dikke wolken verpletterde de zon en liet niks achter dan kou en de vriezende kou. Deze dag was niet echt zoals gepland, maar het stond vast, het kon niet meer veranderd worden. Haar gedachte tolde om haar heen als ze de katten nieuwsgierig opkeken van haar plaats uitstekend boven alle andere. Felgroene ogen, beeldschone vossenpels, en de wil van rechtvaardigheid stond op The Highrock waar eerst, nog maar een paar manen geleden de machtige en rechtvaardige Tallstar stond. ´Laat idereen die oud genoeg is om zijn eigen prooi te vangen zoch verzamelen bij Highroch voor een Clan/Ceremonie.´ Zoals het altijd al is gegaan kwamen Warriors, Apprentice´s, Medicine cat en de Apprentice deze kant oplopen. Sommige nieuwschierige gezichten keken van een afstand toe wat er gebeuren zou. ´Ik heb een belangrijke mededeling voor jullie allen. Pantherface, de vormalige Deputy heeft zich aangesloten bij Starclan. Hij was een nobele en wijze kater die wij altijd zullen onthouden als een betrouwbare en vooral sterke ziel. ´Geruis en berouw kwam naar boven. ´Stilte.´Eens meer kwam haar stem er boven uit, ook al was het niet hard bedoeld. ´Ik Hollystar. Leader of Windclan praat voor Pantherface. De nieuwe Depudy of Windclan is besloten. Inkmask, jou moed en kracht straalt in jouw ogen. Starclan heeft gesproken en gekozen. Inkmask, jij bent de Nieuwe Deputy of Windclan!´ Holly bleef op The Highrock staan om aan te horen wat Inkmask te zeggen had.

Sorry, een beetje kort shy


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ 143mjyv
Made by Mimi <33
Spoiler:

klik if you like stamps ;3:
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimevr 6 apr 2012 - 22:12

Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Inkmaskheader

Ver in de warrior den weg verstopt, in het mos van een lekker warm nest. Daar lag Inkmask, een nog redelijk jonge, slanke windclan kater. Zijn pluizige, siamese gemarkeerde vacht was als een wollige deken voor zijn lichaam terwijl hij in een lichte slaap was weggezonken. In zijn dromen joeg hij op konijnen en muizen door het hoge gras van de windclan. Zijn snorharen en oren trilden soms terwijl hij in zijn droomwereld de geweldigste avonturen beleefde. Wist hij veel wat eraan zat te komen. Een plotselinge oproep verstoorde zijn slaap ruw en ietwat slaapdronken hief hij zijn kop op. Zijn vacht zat door de war en hij knipperde wat met z'n ogen. Een clanmeeting? Nu? Een zachte gaap ontsnapte uit zijn mond en zijn rozige tong krulde ietwat in z'n mond. Hij hees zich omhoog uit z'n nest en haalde terwijl hij liep nog eventjes snel zijn tong over z'n schouder om de vacht daar wat platter te leggen.

Het zonlicht buiten de den scheen fel in z'n pupillen en liet hem zijn ogen ietwat vernauwen. Waar ging dit allemaal over? Hij keek wat andere katten aan die zich verzamelden en wou zojuist vragen wat er aan de hand was, tot Hollystar begon te spreken. Zijn oren gingen plat in z'n nek toen hij van Pantherface hoorde. "Hoe..." Sprak hij zachtjes, hij wou een verklaring hebben, betrokken als hij altijd was. Maar terwijl het geruis wat af begon te zwakken, besefte hij zich dat er dan ook een nieuwe deputy gekozen zou worden, en langzaam maakte zijn berouw ietwat plaats voor lichte nieuwsgierigheid. Het zou vast Lionsoul zijn, of Bloodsmasher. Een wijze kat. Inkmask's hart sloeg echter een slag over toen zijn naam genoemd werd en een snelle hap lucht werd zijn longen in gezogen van schrik. Grapje? Zeker? Toch? Nee, toch niet. Alle ogen waren nu op hem gericht en hij voelde zichzelf eventjes krimpen in z'n vacht. Maar daarna sloot hij zijn ogen eventjes om zichzelf te kalmeren en daarna hief hij zijn kop omhoog. "Hollystar, ik dank u voor uw keuze. Ik zal mijn best doen u zo goed mogelijk te assisteren. Windclan, ik zal proberen een zo'n goed mogelijke deputy te zijn." Over leider worden durfde hij nog niet te reppen, dat zou immers betekenen dat Hollystar dood zou moeten en dat zou hij ook niet willen.



Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Angelvoice
StarClan
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Your crazy Mimi girl~
790

CAT'S PROFILE
Age: Death is Ageless right?
Gender:
Rank:
Angelvoice
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 18:58

'Laat idereen die oud genoeg is om zijn eigen prooi te vangen zoch verzamelen bij Highroch voor een Clan/Ceremonie.´ Angel hief met licht verdriet haar kop. Ja ze wist wat ging komen. Natuurlijk wist ze dat als Medicine Cat.. En op dit soort momenten genoot ze er niet echt van om Medicine Cat te zijn.. Hun trouwe Deputy was.. Zacht slikte ze en schudde even haar hoofd. Met een langzame beweging kwam ze overeind en stapte haar hol uit waar ze voor bleef zitten. Vanaf hier had ze een mooi zicht op Holly en kon ze elk woord horen van haar leader.´Ik heb een belangrijke mededeling voor jullie allen. Pantherface, de vormalige Deputy heeft zich aangesloten bij Starclan. Hij was een nobele en wijze kater die wij altijd zullen onthouden als een betrouwbare en vooral sterke ziel. ´Geruis en berouw kwam naar boven. Wat het even moeilijk maakte voor haar. Zacht sloot ze haar ogen waarna ze haar blauwe kijkers weer opende. Wachtend op de volgende woorden. ´Stilte.´Eens meer kwam Holly' stem er boven uit, ook al was het niet hard bedoeld. ´Ik Hollystar. Leader of Windclan praat voor Pantherface. De nieuwe Depudy of Windclan is besloten. Inkmask, jou moed en kracht straalt in jouw ogen. Starclan heeft gesproken en gekozen. Inkmask, jij bent de Nieuwe Deputy of Windclan!´ Holly bleef op The Highrock staan om aan te horen wat Inkmask te zeggen had. Angelvoice begon zacht te glimlachen terwijl ze omhoog kwam en respectvol Inkmask toekninkte. Vervolgens glimlachte ze even naar Hollystar, ja dit was absoluut een goede keuze, een goede keuze van een goede Leader zo simpel was het. "Hollystar, ik dank u voor uw keuze. Ik zal mijn best doen u zo goed mogelijk te assisteren. Windclan, ik zal proberen een zo'n goed mogelijke deputy te zijn." De woorden waren wijs en deden Angel glimlachen. Ze sprong weg naar hem toe en duwde even haar neus tegen zijn schoft ter felicitatie. "Gefeliciteerd Inkmask, ik weet zeker dat je een geweldige deputy zal zijn." Haar woorden waren oprecht, neit dat Angel echt kon liegen. Haar ogen verraadde altijd elk gevoel van haar. En nu straalde ze trots uit. En blijdschap, voor de kater voor haar. Haar glimlachje was wat minder breed geworden puur om er niet als een of andere gek uit te zien. Vervolgens ging ze rustig zitten en liet de andere hem feliciteren.


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ 2rdkruv
"I walked across an empty land I knew the pathway like the back of my hand
I felt the earth beneath my feet. Sat by the river, and it made me complete"
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 0:59

Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Inkmaskheader
Nog een beetje verdwaasd staarde Inkmask naar Hollystar. Het was doodstil op de open plek leek het wel. Niemand kwam hem feliciteren of wat dan ook. Misschien had Hollystar een fout gemaakt ofzo...? Een beetje nerveus slikte hij wat weg en het puntje van zijn staart trilde in nervositeit. Zijn verbazing was omgeslagen naar nervositeit en die nervositeit begon nu langzaam om te slaan naar wanhoop. Als de clan hem al niet accepteerde als deputy, wat dan?!... Hij zocht met zijn heldere maar lichte blauwe blik de groene blik van Hollystar op, in de hoop daar wat zekerheid in te vinden, een aanmoediging. Iets om zichzelf houding te geven op dit moment. Plotselinge pootstappen ergens naast hem lieten hem ietwat uit zijn bijna paniekerige gedachten op schrikken en zijn blik verzachte van opgejaagd naar opgelucht. Een klein duwtje tegen zijn schoft liet hem omkijken en glimlachen. "Bedankt.. Angelvoice.." Miauwde hij zachtjes, zelfs al voordat ze iets gezegd had.

"Gefeliciteerd Inkmask, ik weet zeker dat je een geweldige deputy zal zijn." Miauwde Angelvoice tegen hem en hij boog zijn kop. De woorden van de eerwaarde medicine cat betekenden veel voor hem. "Bedankt," Miauwde hij nogmaals, terwijl hij zijn kop uit respect iets boog. Een schaapachtige glimlach verscheen op zijn gelaat toen hij zijn hoofd na een paar hartslagen weer hief. "Nu moet ik dat zelf nog zeker weten en dan komen we ergens," Miauwde hij grinnikend, half grappend, half serieus in zijn woorden. Ietwat bezorgd keek hij om zich heen, waren er nog andere katten die vonden dat hij dit kon, het verdiende of iets wat daar op leek? Zijn blik was nog steeds ietwat bezorgd, maar hij zag er minder opgejaagd uit als dat hij eerst deed. Gelukkig maar, want het stond niet echt als een deputy er meteen bang uit zag. Hij haalde eventjes diep adem en vermaande zichzelf tot kalmeren. Hij moest gewoon rustig blijven en zelfs al geloofde de clan er niet in, dan zou hij het zelf wel bewijzen.

Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Iaza15637340312900


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Russetkit
Member
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
KARP KARP MOTHERFUCKER ಠ_ಠ
83

CAT'S PROFILE
Age: 3 Manen
Gender:
Rank:
Russetkit
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 10:25

Twee zachtgroene ogen opende zich toen er een oproep klonk van Hollystar. Ze had liggen dutten in de Nursery omdat er toch niets te doen was, ze was nu al twee volle manen het kamp niet uit geweest en had zichzelf weerhouden van elk klein foutje die ze maar kon begaan. Over ruim een maand zou ze leerling worden .. dan zou ze niet meer Russetkit zijn maar Russetpaw. Bij dat idee tinkelde haar poten van opwinding en krabbelde ze gretig overeind. Ze perste zich langs Ravenkit en Grainkit heen die ook lagen te slapen en sprong naar buiten. Haar licht groene ogen keken het kamp rond en ze trippelde uitgelaten naar het midden zodat ze tussen de katten door kon kijken. Het was toch te vroeg voor een leerling ceremonie? Wat wilde Hollystar dan zeggen? Het was nog niet lang geleden dat de BloodClan poes het kamp in gebracht was, misschien wilde haar leider daar wat over zeggen. Zwijgend keek ze omhoog naar haar leider doe nog even naar de lucht staarde voor ze het woord nam. Een steek van pijn schoot door haar lichaampje heen bij het nieuws, het was jammer dat Pantherface zich bij StarCan had gevoegd .. dat moest dus betekenen dat .. Met gespitste oren en haar ogen zo rond als schoteltjes luisterde ze naar Hollystar’s besluit. ´Ik Hollystar. Leader of Windclan praat voor Pantherface. De nieuwe Depudy of Windclan is besloten. Inkmask, jou moed en kracht straalt in jouw ogen. Starclan heeft gesproken en gekozen. Inkmask, jij bent de Nieuwe Deputy of Windclan!´ Russetkit keek tussen de toeschouwers heen of ze Inkmask zag zitten, en ja hoor .. daar was hij! Toen ze zijn woorden hoorde glimlachte ze, hij zou vast een goede Deputy worden. Angelvoice zag ze ook naar buiten komen, toen Hollystar klaar was trippelde Russetkit naar Inkmask toe en keek onzeker omhoog naar de grote kater. Verlegen miauwde ze zachtjes: ”Gefeliciteerd .. Inkmask” Vriendelijk keek ze omhoog en grijnsde toen uitbundig.


Dreams of the morrow hath the shattered soul. Pride is lost. Wings stripped away, the end is night.
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ 13z21yp


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Russetkit

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Linesong
Member
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Cesanne
675

CAT'S PROFILE
Age: ≈ 14 мσσηѕ
Gender:
Rank:
Linesong
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimema 9 apr 2012 - 11:49

De poes lag lekker te slapen tot ze ineens in de verte iets hoorde. Ze merkte dat ze wakker werd en deed langzaam haar ogen open. Wie en waarom had haar wakker gemaakt? Ze zuchtte even toen ze Hollystar iets hoorde zeggen over Phanterface, dat vond ze wel interessant. Daarom sloop ze stil de apprentice Den uit. Zonder iemand wakker te maken (moest er nog iemand slapen) liep ze naar de plek waar iedereen was samengekomen. Rustig luistert ze mee, Pantherface, de vormalige Deputy heeft zich aangesloten bij Starclan. Hij was een nobele en wijze kater die wij altijd zullen onthouden als een betrouwbare en vooral sterke ziel sprak Hollystar en ze hoorde hoe er geruis en berouw naar boven kwam. De katten begonnen tegen elkaar te praten tot Hollystar's stem de menigte tot zwijgen beval. Geïnteresseerd en met grote oogjes bleef ze luisteren. Ik Hollystar. Leader of Windclan praat voor Pantherface. De nieuwe Depudy of Windclan is besloten. Inkmask, jou moed en kracht straalt in jouw ogen. Starclan heeft gesproken en gekozen. Inkmask, jij bent de Nieuwe Deputy of Windclan!´ sprak Hollystar verder. Ze gl en wachtte even af wat Inkmask zou zeggen, Inkmask was zeker een goede keuze van hollystar. Ze keek even naar de kater, ze zag dat hij was geschrokken en het helemaal niet had verwacht. Hij leek zelfs een beetje van slag. "Hollystar, ik dank u voor uw keuze. Ik zal mijn best doen u zo goed mogelijk te assisteren. Windclan, ik zal proberen een zo'n goed mogelijke deputy te zijn." sprak hij. Wijze woorden, dacht Linepaw alleen. Ze zag hoe de medicine cat naar hem toekwam en besloot hem ook maar te feliciteren, hij had het immers echt verdiend. Vrolijk liep ze tot Inkmask en keek eerst vrolijk naar de kitten naast haar, 'Gefeliciteerd Inkmask', zei ze gl, 'Je hebt het echt verdiend'



Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ I6wins
Don't cry because it's over, but smile because it happened.
Xx:
Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 11:33

Applepaw hoorde voelde naast haar dat linepaw naar buiten stapte . Wat is er nu weer aan de hand dacht applepaw nijdig . Ze hoorde buiten de stem van hollystar en inkmask . Toen applepaw hoorde dat het de ceremonie was van de nieuwe deputy sprong ze uit haar nest en crosste over de open plek tot naast linepaw . Ik Hollystar. Leader of Windclan praat voor Pantherface. De nieuwe Depudy of Windclan is besloten. Inkmask, jou moed en kracht straalt in jouw ogen. Starclan heeft gesproken en gekozen. Inkmask, jij bent de Nieuwe Deputy of Windclan! sprak Hollystar verder. Applepaw wist dat inkmask dat meer verdiende dan wie dan ook . Ze keek naar inkmask op en in haar oogjes straalde opwinding . ¨ gefiliciteerd ! ¨ gilde applepaw perongeluk iets luider dan bedoeld . Applepaw sprong naar inkmask en keek naar de grote kater . Haar oogjes werden groot van opwinding toen ze zo dicht bij de nieuwe deputy stond . ¨ jij verdiende het meer dan wie dan ook ¨ zei applepaw met zijn haar stemmetje .


Life passes us without us knowing it,
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ EUCl0Oq
without us living it
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimezo 22 apr 2012 - 13:55

Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Inkmaskheader
Meer katten begonnen in de clearing te verschijnen en te kijken en te luisteren. Inkmask voelde zich een klein beetje ongemakkelijk worden en verlegenheid en nervositeit begon in zijn jonge maag te branden. De wat jongere katten begonnen hem nu te begroeten en te feliciteren. Als hij de jonge generatie van de clan voor zich kon winnen, dan kwam alles wel goed. Hoopte hij dan. Met een glimlach keek hij naar de jonge Russetkit en hij boog zijn hoofd eventjes voor haar. "Dank je Russetkit, dank je voor je vertrouwen," Miauwde hij warm terwijl hij uitbundig naar haar terug grijnsde. Hij voelde zijn vrolijkheid alweer wat omhoog rijzen. "Pas maar op hoor met je ondeugendheid, straks kom je in de problemen met je deputy," Miauwde hij vervolgens plagerig terwijl hij zijn tong naar haar uitstak. Hierna richtte hij zijn aandacht op Applepaw en Linepaw, die hem ook beiden kwamen feliciteren. 'Gefeliciteerd Inkmask', Miauwde Linepaw, 'Je hebt het echt verdiend.' Een warme glimlach verspreidde zich weer op Inkmask's donkere gelaat. "Dank je Linepaw," Miauwde hij glimlachend. "Ik hoop dat ik het verdiend heb," Een bijna onhoorbare weifeling klonk eventjes door in zijn stem, maar hij kon het met succes verdringen. Daarna kwam Applepaw, en die gilde een beetje. Inkmask's gezicht vertrok er eventjes door, hij was altijd gevoelig geweest voor hard geluid. "Dank je Applepaw," Miauwde Inkmask vervolgens, "Maar ik verdiende het niet meer of minder dan welke andere kat dan ook."

Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Iaza15637340312900


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
Spottedleaf
StarClan
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Chi c:
2800
Actief

CAT'S PROFILE
Age: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.
Gender:
Rank:
Spottedleaf
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimedi 24 apr 2012 - 16:52

Ze voelde hoe de koude wind door haar vacht blies . Ze had geen zin om recht te staan , maar toen ze de stem van hollystar hoorde stond ze toch maar recht . Met grote sierlijke passen stapte ze naar de open plek . Waar inkmask en nog andere katten stonden . Ze herkende linepaw en russetkit . De andere poes herkende ze niet direct . Toen ze de rosse poes in inkmasks oor hoorde gillen , had ze door dat inkmask waarschijnlijk de nieuwe deputy was geworden . Met een beetje tegenzin draagde haar vermoeide poten haar richting inkmask . Ze ging een beetje op afstand zitten en zei rustig ¨ gefliciteerd inkmask , ik vertrouw op hollystar's oordeel dus zal je wel een goede deputy worden ¨. Haar stem klonk zacht , maar een beetje nijdig . Haar grasgroene ogen stonden rustig maar fonkelde met respect voor de nieuwe deputy . Ze keek de kater rustig aan . Hij was wel nogal jong voor deputy te worden , maar ze vertrouwde hollystar's oordeel . Als zij zegt dat hij een goede deputy zal zijn , dan was dat waarschijnlijk ook . Rustig stond ze terug recht en liep weer weg . Ze wachtte niet op inkmask's antwoord , als ze dat wel kreeg .


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ 8drbHgc
Terug naar boven Ga naar beneden
Fluttershy
Member
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
60

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Fluttershy
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 7:52

Fluttershy bracht net haar prooi naar de fresh kill pile toen net Hollystar de Highrock beklom. ´Laat idereen die oud genoeg is om zijn eigen prooi te vangen zoch verzamelen bij Highroch voor een Clan/Ceremonie.´ Zoals het altijd al is gegaan kwamen Warriors, Apprentice´s, Medicine cat en de Apprentice deze kant oplopen. Fluttershy liep naar de Highrock en keek om zich heen. ´Ik heb een belangrijke mededeling voor jullie allen. Pantherface, de vormalige Deputy heeft zich aangesloten bij Starclan. Hij was een nobele en wijze kater die wij altijd zullen onthouden als een betrouwbare en vooral sterke ziel. ´Geruis en berouw kwam naar boven. ´Stilte raakte het kamp uit tot Holly star hem weer verbrak.´Ik Hollystar. Leader of Windclan praat voor Pantherface. De nieuwe Depudy of Windclan is besloten. Inkmask, jou moed en kracht straalt in jouw ogen. Starclan heeft gesproken en gekozen. Inkmask, jij bent de Nieuwe Deputy of Windclan!´ Fluttershy glimlachde en keek naar de jonge kat en liep naar hem toe. ''Gefeliciteerd Inkmask, je zal het goed doen als deputy'' Fluttershy's stem was zacht maar verstaanbaar.

faalheid eersteklas
Terug naar boven Ga naar beneden
Inkmask
StarClan
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ DPKsfdL
Babs
962

CAT'S PROFILE
Age: x Passed away (36 moons)
Gender:
Rank:
Inkmask
BerichtOnderwerp: Re: Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦   Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Icon_minitimewo 25 apr 2012 - 11:49

Inkmask schreef:
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Inkmaskheader
Langzaam begon Inkmask te kalmeren, van zijn eerdere shock beginnende te bekomen. Hij ademde eventjes diep in en uit om zijn hart tot bedaren te brengen, het bonsde namelijk als de klok van een kerktoren. Hij was even bang dat als hij zijn mond open zou doen, zijn hart zijn keel uit zou springen en als een vogeltje naar buiten zou vliegen. Maar nee, dat gebeurde niet. Hij voelde zichzelf kalmeren en kennis maken met een nieuw gevoel, een gevoel dat hij vandaag nog niet eerder gevoeld had. Acceptatie. Het bracht zo'n golf van rust over hem heen, dat hij bijna wankelde op zijn pootkussentjes. "gefeliciteerd Inkmask , ik vertrouw op Hollystar's oordeel dus zal je wel een goede deputy worden." Klonk een stem, een beetje nijdig. Hij draaide zijn kop om, en zijn wenkbrauw trok iets omhoog in een beetje een wantrouwende uitdrukking. Wie was er nijdig? Het was Spottedleaf, een windclan warrior. Toch forceerde Inkmask een glimlach op zijn donkere gelaat. "Dank je Spottedleaf" Miauwde hij kalmpjes als antwoord. Hij liet zich niet van z'n stuk brengen door een nijdige toon. Ook Fluttershy kwam naar hem toe gelopen. Haar zachte stem was nauwelijks hoorbaar, maar hij kon het verstaan. ''Gefeliciteerd Inkmask, je zal het goed doen als deputy." Inkmask boog zijn kop met een glimlach. "Bedankt, Fluttershy," Miauwde hij.

Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ Iaza15637340312900


Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦ WRkI2oO
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ceremonie ♦The new Depudy of Windclan♦
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: