I'm little but strong!



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 I'm little but strong!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Electra
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Lizzy
35

CAT'S PROFILE
Age: 0,5 years
Gender:
Rank:
Electra
BerichtOnderwerp: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 12:55

De zon kwam op en alles werd verlicht. Net zoals een klein kittentje die helemaal alleen op het verlaten grasveld zat en met half gesloten ogen om zich heen. Een klein konijntje die keek ook voorzichtig om zich heen, maar voordat hij weg kon springen had hij al kleine tanden in zijn nek en werd zijn nek omgedraaid. Electra scheurde een stuk van hem af en begon smaakvol te kauwen. De kleine kitten had al dagen niet zo'n feestmaal gehad en kreeg het konijn het konijn ook moeilijk naar haar hol toe. Ze legde haar hoofd op het konijn en sloot haar ogen, maar opeens klonk er buiten een geluid. Electra openden haar ogen en stond op."Kom tevoorschijn ik kan je makkelijk aan!" riep ze voordat ze dreigent begkn te blazen.

OMG flut en kort. Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 20:55

Graystorm was op jacht, en het liefst een konijn. Totdat zijn konijn werd afgepakt door een kleine kitten. Goed dat het een konijn kon vangen, konijnen zijn lastig om te vangen. Hij ging naar het hol van haar toe tot ze iets zei. "Ik denk niet dat je mij aankunt. Maar goed, je hebt mijn konijn gepakt. Had je niet door dat ik erop aan het jagen was?". Hij zei het heel vriendelijk. Het was niet de bedoeling dat hij een gevecht startte, en hij wou zelfs het konijn niet terug pakken. Deze kitten kon het konijn alleen pakken, dan was het ook voor haar.


-ook kort-


I'm little but strong! 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 17:12

En toen liep er een zwarte kater naar Electra toe en begon te zeggen: OOO en waarom zou ik met een kitten vechten? En Leopardclaw de zwarte kater draaide zich om en rende de andere kant uit en sloop naar een konijn toe en sprong boven het dier en ving hem tussen zijn scherpen klauwen. Hij ging terug naar Electra en zij hier wil je ook wat eten en rustig wachten hij op een antwoord. Hij wachten heel lang tot de kitten wat ging zeggen maar hij bleef heel rustig en liet niet een een nekhaar omhoog gaan van ongeduld!


Ook lekker kort he?


I'm little but strong! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Electra
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Lizzy
35

CAT'S PROFILE
Age: 0,5 years
Gender:
Rank:
Electra
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimema 9 apr 2012 - 14:59

"Ik denk niet dat je mij aankunt. Maar goed, je hebt mijn konijn gepakt. Had je niet door dat ik erop aan het jagen was?" Verontwaardigt keek Electra naar de Thunderclankater."Zo hey een thunder kater die denkt dat ik niks kan he?" zei ze dreigent."Ik ben Bloodclan kan je dat niet ruiken." Ze scheurde een stuk konijn af en begon voor de neus van de kat te kauwen."OOO en waarom zou ik met een kitten vechten?" Als of er iemand een naald in haar rug stak draaide ze zich om."Een kitten zei je?, ik ben dan wel een kitten ja maar vechten met zwakke clankaters zoals jullie dat kan ik makkelijk aan hoor!" Ze begon dreigent rondjes rond de katers te lopen, en deed soms of ze wou aanvallen en hoopte zo dat ze de katers een beetje zoubafschrikken. Deze kitten liet niet zo maar met zich sollen, nee als iemand dat deed kreeg die spijt pijnlijke spijt zelfs. Ze grijnsde kort en keek de katten aan."Jullie kunnen net zo goed ruiken als vissen als je zo maar een Bloodclankat/kitten aanvalt hoor!" Eenmaal bij het konijn nam ze weer een hap en ging voor de katten zitten. Als ze nog 1 ding verkeerd deden zouden ze allebei een klauw in hun buik krijgen.

Weer een beetje inspi gevonden
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimema 9 apr 2012 - 20:09

Nou, een kittentje met pit. "Kom terug naar aarde. Je staat tegenover 2 katten, die kun je misschien aan, als ze ook kittens zijn. Ik ben groter en sterker dan jou, dus zwijgen ja? Ik heb geen zin in vechten, ik ben niet zo slecht als bloodclanners. Maar durf jij mij aanvallen, dan leer ik je wel een lesje! Ik kan wel tegen een paar mininageltjes.". Deze kater moest beseffen dat ze niets kon beginnen. Graystorm zou zo in haar keel kunnen bijten en haar zo doden, zoals hij bij een konijntje deed. En Leopardclaw is er ook nog, dus ze stond tegenover 2 katten. Teveel moed werd hoogmoed genoemd, iets wat niet echt goed is als je in leven wilt blijven. Een andere kat had er nu al een eind aan gemaakt en zou het bloed opgelikt hebben. Ze had dus geluk dat ze tegenover twee vriendelijkere katten stond.


I'm little but strong! 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaria
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Janne
61

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Zaria
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimema 9 apr 2012 - 20:17

Zaria liep van verveling even uit het bloodclan kamp . Weer een saaie dag dacht ze droevig . Ze sprong lenig over een grote struik en belande licht terug op haar poten . Wacht eens dacht ze toen ze de geur opving van electra en nog andere geuren die ze niet direct kon vast stellen . Snel liep ze naar de geur af en dichter bij vestigde ze dat die andere geuren van de thunderclan en de riverclan waren . Nog een domme kat waarscghijnlijk dacht ze toen ze herinderde dat ziva haar zus bij de clangrens was . Lenig sprong ze krachtig uit de struiken en ja hoor daar zat een grijze kater en een zwarte kater . ¨ mag ik vragen wat hier aan de hand is ? ¨ vroeg zaria beheerst . Toen ze de kleine electra zag wist ze al genoeg . ¨ laat maar ¨ zei ze rustig . Zaria was anders dan de meeste bloodclan katten . Zij hield niet zo van al dat moorden je werd er toch niet beter van . De meeste bloodclan katten vonden haar daarom maar raar . Sommige katers staarden wel naar haar maar ze wist nooit goed waarom . Ze boog haar kopje sierlijk voor de andere katers en zei ¨ het spijt me dat deze jonge kat jullie lastig valde ¨ zei ze respectvol . Ze wist dat ze op vijandelijk gebied was dus respecteerde ze de katers .


I'm little but strong! 6e877251a74c612483b3af4
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Electra
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Lizzy
35

CAT'S PROFILE
Age: 0,5 years
Gender:
Rank:
Electra
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 10:41

"Kom terug naar aarde. Je staat tegenover 2 katten, die kun je misschien aan, als ze ook kittens zijn. Ik ben groter en sterker dan jou, dus zwijgen ja? Ik heb geen zin in vechten, ik ben niet zo slecht als bloodclanners. Maar durf jij mij aanvallen, dan leer ik je wel een lesje! Ik kan wel tegen een paar mininageltjes." Electra keek de grijze kater boos aan. Maar voor dat ze verder kon praten zag ze een andere bloodclan poes die vroeg:"Mag ik vragen wat hier aan de hand is?" De kat keek haar kant uit en praatten toen verder."Laat maar." Ze boog haar kopje sierlijk voor de andere katers en zei ¨ het spijt me dat deze jonge kat jullie lastig valde ¨ zei ze respectvol."Dank je Zaria, maar deze katers hebben teveel gedaan om ze te negeren." zei ze. Electtra haalde uit naar de grijze kater en raakte hem bij zijn oor. Ze sprong op de kater en beet hard in haar nek. Haar nagels liet ze langs zijn oor schuren."Jullie zullen boeten!" riep ze hard en sprong op de andere RC kater. Ze zetten haar nagels uit en nagelde zich in zijn rug.

Slecht einde en flut.


I'm little but strong! Mlp_icon___princess_celestia_by_umberon9-d48pdo0 I'm little but strong! 8yxr2o
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 10:51

Leopardclaw pakte de kitten bij haar nekvel en bracht hem terug naar Zaria en zij: Het geeft niet kittens zijn ook niet zo slim als grote katten. Hij had de kitten ontweken van zijn aanval maar hij wist dat de kitten wel sterk was. Hij liep terug naar de TC kat en zij: Ik ga even een konijn proberen te pakken en boog zijn kop. Hij rende door de bosjes en zag een konijn. Hij sloop verder in een jachthouding en hij was nog maar een meter van het beest verwijdert en SPRONG! Hij doorboorde zijn nagels in het beest en hij was dood. Hij liep terug met het konijn tussen zijn kaken naar de katten toe en zij: Hier kleine kitten je had toch een konijn neem dit maar mee oke? Leopardclaw zij het met een rustige stem. En wachte of de kitten het aannam!


I'm little but strong! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Zaria
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Janne
61

CAT'S PROFILE
Age: 15 moons
Gender:
Rank:
Zaria
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 19:42

Snel wende ze zich naar graystorm . Ze moest nu haar plan samen met scars aan de grijze kater vertellen . Ze rook dat hij van de thunderclan kwam , en dus goed kon helpen . Rustig stond ze recht en probeerde een rustige houding uit te stralen . Met sierlijke grote passen liep ze weg en zwiepte met haar staart naar graystorm als teken dat hij moest volgen . Ze wandelde door tot ze een grote plas bereikte . Zonder te weten of graystorm wel kwam ging ze zitten wachten op hem . Hoe zou ze het vertellen ? Zou graystorm haar als gek verklaren , of haar helpen . Of hij zou haar aanvallen , maar dan ging ze hem al zeker niet verwonden . Ze was anders dan de meeste bloodclan katten . Zij hield niet van bloed of van moorden . Ze hoopte samen met haar broer scars de bloodclan te verlaten en in een andere clan te gaan . Maar ze wist niet zeker of dat wel ging . Ze hoopte het met heel haar ziel .


I'm little but strong! 6e877251a74c612483b3af4
PitaPata Cat tickers
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:39

Zaria wenkte hem ineens. Graystorm was zijn wonden aan het wassen, en ging in het kamp wel even langs de Medicine Cat gaan. Hij zag in zijn ooghoek dat Zaria hem wenkte, en hij stond op. Rustig achtervolgde hij haar, en ondertussen vroeg hij zich af wat ze van plan was. Ze bereikten een grote plas. Graystorm ging weer rustig zitten en begon snel nog een wonde te wassen. Hij dacht niet dat hij gevaar liep, ze leek hem vriendelijk. Ze was dan wel een Bloodclankat, maar dit bewees dat er in elke clan wel een vriendelijke en goede kat zat. "Wat is er? Waarom moest ik je volgen?" vroeg hij. Hij was nu wel benieuwd.


I'm little but strong! 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimema 7 mei 2012 - 14:28

Leopardclaw zat te kijken hoe Zaria samen met Graystorm bezig was. Leopardclaw was wel benieuwd wat ze aan het doen waren dus liep hij ernaar toe. Leopardclaw keek de bloedclanpoes heel kill aan en keek toen weer naar de grond. Hij vertrouwde de bloedclanpoes niet dus begon hij een klein gegrom in zijn keel te laten horen. Leopardclaw keek naar Graystorm en zij iets zo zacht in hem oor zodat de poes het niet kon horen dus begon hij: "Wat ben je aan het doen? Heb je je verstand soms verloren?" Leopardclaw keek naar Graystorm en toen weer naar de poes. Leopardclaw siste tegen de poes: "Wat denk je wel wat je doet? En jullie waren toch zo sluw en waarom doe je dan opeens zo aardig?" Hij keek zo boosaardig dat hij niet meer op zich zelf lette. Leopardclaw wachte op een antwoord van de bloedclanpoes of van Graystorm.

{Flutje}


I'm little but strong! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Scars
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimedi 8 mei 2012 - 22:31

I'm little but strong! Moss

Scars


Scars gespierde poten trippelde over het verse gras. Het opkomende bladerdak boven hem hield het meeste licht tegen. De wind woei door zijn dunne vacht heen. Een eekhoorntjesgeur vulde zijn neusgaten. Als de bliksem dook hij in elkaar, en sloop laag bij de grond door het struikgewas. Een eekhoorntje knabbelde rustig aan een nootje, aan de voet van een grote boom. Scars likte zijn droge lippen af, bloed vulde zijn mond. Als een pijl schoot hij door de lucht. Hij boorde zijn nagels in de vacht van het roodbruine diertje, het bloed stroomde eruit. Hij haalde zijn nagels uit het beestje en zette zijn tanden in het verse vlees. zorgvuldig slurpte hij het bloed op. Zijn zicht werd al helderder, zijn vacht begon te glanzen. Zijn amberen ogen werden feller. Een rood randje vormde zich langzaam om zijn irissen, wat hij meestal kreeg bij het bloeddrinken. Zijn gehoor was scherper geworden. Hij ging liggen en at het beestje op, die net nog een piep gaf. Het verse vlees vulde zijn maag, en toen het dier tot op het bot op was, stond hij op. Hij likte zijn rechternagels schoon, waarmee hij het beest gedood had. Het bloed was nog warm, het smaakte goed. Hij likte zijn lippen af. Toen hoorde hij een paar stemmen, zeker 20 vossenlengtes verderop. "Wat ben je aan het doen? Heb je je verstand soms verloren? Wat denk je wel wat je doet? En jullie waren toch zo sluw en waarom doe je dan opeens zo aardig?" Hij herkende die stem uit duizenden: LeopardClaw! Tegen wie zou hij praten?? Hij rende naar het geluid toe, en keek naar de zwarte kater die er was. Hij wist wel zeker dat Leo hem niet had gehoord. Door het bloed werden zijn stappen lichter. Toen hij een bekend gezicht zag, stokte zijn adem. Wat deed Zaria nou hier?! Met een Thunderclan warrior?! had ze een relatie met hem, was het eerste waar Scars aan dacht. Hij schudde die gedachte van zich af. Nee. Hij herinnerde zich het gesprek met haar weer. Ze zouden weggaan uit de Bloodclan. Nog steeds aan de grond genageld stond hij achter Leopard. Hij hield zijn gezicht in de plooi, en deed alsof hij net aan kwam lopen. "Hallo, Leopard, oude vriend. Hallo, zus" zei hij vrij opgewekt. "Hallo... onbekende" zei hij tegen de grijze kater die bij Zaria zat. "Zijn we een meeting aan het houden?" zei hij. Hij had na zijn maaltijd even geen zin om duister te doen. Scars keek naar Zaria met een aparte indruk. "Gaan we het vertellen?" wilde het zeggen. Hij wist dat Zaria dat wist. Hij ging zitten en wachtte op het antwoord van de katten.

(kdacht voeg me erbij!)


I tear my heart open, I sew myself shut
My weakness is that I care too much
And my scars remind me that the past is real
I tear my heart open just to feel



I'm little but strong! Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65I'm little but strong! CupcatpixelartI'm little but strong! ScarsonderschriftI'm little but strong! CupcatsgI'm little but strong! Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Electra
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
Lizzy
35

CAT'S PROFILE
Age: 0,5 years
Gender:
Rank:
Electra
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 18:04

"Hallo, Leopard, oude vriend. Hallo, zus" zei hij vrij opgewekt. "Hallo... onbekende" zei hij tegen de grijze kater die bij Zaria zat. "Zijn we een meeting aan het houden?" zei hij. Hij had na zijn maaltijd even geen zin om duister te doen. Scars keek naar Zaria met een aparte indruk. "Gaan we het vertellen?" wilde het zeggen. Hij ging zitten en wachtte op het antwoord van de katten. Electra keek verbaasd naar de kater. Het leek alsof de woede uit haar was, maar die katers zouden spijt krijgen vast en zeker! Haar nagels zetten ze uit en ze keek boos naar die twee. Opnieuw deed ze een poging om op de zwarte kater te springen, maar deze keer zetten ze zich met haar nagels stevig vast. En haar tanden had zen al in zijn hals gezet.


I'm little but strong! Mlp_icon___princess_celestia_by_umberon9-d48pdo0 I'm little but strong! 8yxr2o
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
I'm little but strong! DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: I'm little but strong!   I'm little but strong! Icon_minitimewo 9 mei 2012 - 18:57

Leopardclaw keek naar Electra die haar tanden al in zijn hals had gezet. Hij keek heer woedend aan en pakte haar bij haar nekvel en legde haar weer op de grond. Leopardclaw siste boos: "Kleine stomme kitten hou is op! Moet ik mijn tanden in jou nekvel zetten? Nou dat zal ik maar niet gaan wensen!" Leopardclaw was nu echt woedend maar hield zijn woede in en dacht: Het is toch maar een stom kleintje! Leopardclaw draaide zich met een ruk om en likt zijn hals af. Leopardcalw wist dat de kitten heel dom en stout was om een RC kat aan te vallen maar hij ging toch nu niet het kleintje vermoorden? Nee dat deed hij nooit! Hij liep terug naar de katten en de kitten en zij toen: "Nou wat willen jullie doen? Jagen achter elkaar aan rennen bij de rivier wat doen?" Hij ging zitten en wachten af. Hij bleef wel de hele tijd naar die stomme kitten kijken.

{Electra je moet nu niet in je volgende post schrijven dat je wist dat ik je stom noemde! Ik noem je niet zo in het echt hoor} XD


I'm little but strong! 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm little but strong!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: