almost



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 almost

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ziva
Member
almost DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: almost   almost Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 19:30

Ziva stapte rustig op haar gemak zo als altijd naar het tweebeenhek . Eigenlijk was ze heel dichtbij het thunderclan territory maar dat maakte haar niets uit . Ze stapte met grote passen over de open plek en sprong op het tweebeenhek . Ze zag een paar kittypets die aan het spelen waren . Het zijn mormels net zo als die boskatten dacht ze nijdig . Ze staarde met haar bloedrode ogen naar een kittypet die een vogel probeerde te vangen . Misbaksel dacht ze weer pissig . Ze draaide haar gitzwarte kop toen ze in de varens dichtbij een geritsel hoorde . Het was al zeker geen prooi . Nu je het zegt misschien voor ziva wel . Ze gluurde naar de struiken die beweegde en rook een thunderclan geur . Bah die mormels moeten dood . Dacht ze vals . Ziva haatte boskatten en vooral riverclankatten en thunderclankatten . Sinds die ontmoeting met de riverclanleader en een paar thunderclankatten haat ze voor eeuwig die katten . Ze bedacht maar niets te zeggen zodat dat mormel niets doorhad . Ze was even vergeten dat die kat haar waarschijnlijk geroken had of gehoord .


almost 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
almost DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 19:43

Graystorm was weer eens op stap. Dat deed hij wel vaker. Het is leuker dan hele dagen in het kamp te zitten of te jagen. Veel leuker. En je maakte eens echte avonturen mee. Gevaarlijke avonturen hoorden er ook bij. Zoals nu. Hij rook een Bloodclanner. Niet meteen een van de vriendelijkste katten. Misschien was het geen vijandige kat, al was de kans dan ook klein. Hij kwam uit de struiken en zag meteen dat ze vijandig was. Haar ogen en houding spraken boekdelen. "Je moet niet doen alsof je me nog niet opgemerkt had, hoor.". Zei hij spottend. Bij een vijandige Bloodclanner kom je toch niet weg zonder een gevecht.


almost 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
almost DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 19:49

Ziva blaasde woest . Ze sprong heftig het het af in een grote sprong en lande net voor graystorm . Normaal zou ze hem direct een klap gegeven hebben maar iets in haar zei dat ze dat niet moest doen . ¨ik had je al lang opgemerkt clanmormel ¨ siste ze spottend . Ze keek hem aan met haar bloedrode ogen vol haat en bloedorst . Haar lange zwarte staart zwiepte kwaad heen en weer . Haar zwarte pels glanzde in het zonlicht en haar spieren waren goed zichtbaar . Wacht maar tot jij mijn nagels ziet dacht ze . Ziva had ongewoon lange nagels die de meest katten liet twijfelen .


almost 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
almost DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimeza 7 apr 2012 - 20:50

¨ik had je al lang opgemerkt clanmormel ¨ zei ze. "Alsof ik dat niet wist. Ik heb kattenkennis, hoor. En een clanmormel ben ik ook al niet. Ik ben een clanCAT. De bloodclan is toch ook afhankelijk van een leider? Dus zwijg over clanmormels. Nu, ik ben hier niet om te vechten, dus ga zitten en word rustig.". Hij had vandaag geen zin in een gevecht, maar dat wou niet zeggen dat hij minder sterk was. Maar een gevecht ging komen, ongetwijfeld.



-kort, maar ik heb geen inspi-


almost 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
almost DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimema 9 apr 2012 - 19:09

¨ probeer mij maar eens te leiden ¨ blaasde ze vals . Ze ontbloote haar ongewoon lange nagels en boorde ze in de grond om haar tegen te houden deze grijze kat niet aan te vallen . Haar ogen spuwde pure haat naar graystorm . ¨ waarom ben je hier dan wel ? .. om rustig te praten als een oudje ? ¨ zei ze spottend . Haar staart zwiepte ongeduldig heen en weer . Ze kon niet wachtten tot ze zijn bloed proefde maar iets in haar zei dat ze moest wachtten . Ze draaide haar hoofd om zijn blik te ontwijken en staarde naar een rat die een zaadje op at . ¨ krijgen we nog een antwoord ? ¨ zei ze hard .


almost 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.
Terug naar boven Ga naar beneden
Graystorm
Member
almost DPKsfdL
115

CAT'S PROFILE
Age:
Gender:
Rank:
Graystorm
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimema 9 apr 2012 - 20:22

¨ waarom ben je hier dan wel ? .. om rustig te praten als een oudje ? ¨ zei ze. "Ik ben niet echt oud. Jij wel misschien? Waarschijnlijk niet zo te zien. Waarom ik hier ben? In het kamp wordt het ook saai, hoor. Dus loop ik hier rond, waar er wat meer te zien en te doen is.". Hij zag haar nagels, die echt wel lang waren. Het intimideerde hem wel een beetje, maar het maakte hem niet echt bang. Zij zou beter wat vriendelijker worden tegen hem. En anders ontblootte hij zijn nagels. Ze waren korter, maar lang genoeg, vond hij. Maar hij had niet eens zin in een gevecht, dus hopelijk zou zij ook niet vechten.


almost 1z35mpk


  /l、
゙(゚、 。 7
 l、゙ ~ヽ
 じしf_, )ノ
Terug naar boven Ga naar beneden
Ziva
Member
almost DPKsfdL
x
850

CAT'S PROFILE
Age: 130 moons
Gender:
Rank:
Ziva
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 11:52

"Ik ben niet echt oud. Jij wel misschien? Waarschijnlijk niet zo te zien. Waarom ik hier ben? In het kamp wordt het ook saai, hoor. Dus loop ik hier rond, waar er wat meer te zien en te doen is¨. zei graystorm . ¨ jij denkt echt dat je heel wat bent he ¨ siste ze vals . ¨ jij hoort hier niet thuis ge ergens anders maar de boel verzieken ¨ blaasde ze . Ze keek hem uitdagend aan en hoopte dat hij zou blijven zo dat ze kon vechten . ¨ komt er nog wat van mormel ¨ siste ze . Ze maakte zich nog groter en blaasde vals naar graystorm . Ze plantte haar oren diep in haar nek . Ze wou super graag hem aanvallen maar ze wist niet of deze kater wel sterk was of niet . Eigenlijk maakt dat niets uit ik win toch dacht ze .


almost 359a4aa
»People keep fighting about the same thing until it breaks them apart.


Laatst aangepast door Ziva op di 10 apr 2012 - 20:12; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Firedance
Warrior Goddess Lightning
almost Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Age: 108 Moons Old
Gender: She-cat ♀
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: almost   almost Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 12:53

Minimaal 5 volle regels mensen!
Anders valt het onder Spam.

Mvg. Fireheart


almost RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
almost
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: