Hit me with lightning



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Hit me with lightning

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Bloodspill
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 14:33

Twee helgele ogen waren gefocust op een licht plekje in de verte. Met een dode, slappe, levenloze eekhoorn tussen zijn kaken geperst liep hij op een kalm tempo tussen de takken van de struiken door. Het licht kwam steeds dichterbij tot hij zich door het gat kon wurmen. Met zijn oren gespitst luisterde hij naar de geluiden van de vreemde wezens die een eind verderop in een weiland zaten. Bloodspill had aan de rand van het bos een boerderij gevonden met een onbewoond hooischuurtje. Zo nu en dan als hij een twee been tegen kwam glipte hij snel naar buiten of hoger de zolder op, ze leken hem vooral te negeren. Met zijn bek vol eekhoorn beende hij naar de schuurduur, die in het midden een gat had waar hij net doorheen paste met zijn gespierde lijf. Wurmend duwde hij zich door het gat tot hij aan de andere kant kwam. Zonder te checken of er tweebenen waren sprong hij op één van de hooibalen, tot hij bij de zolder kwam. Hij sprong op een uitstekende plank en schoot snel de zolder op. Met zijn voorpootjes licht over de rand geheld en de eekhoorn tussen zijn voorpootjes, lag hij op zijn buik zijn prooi op te eten. Tussen de twee happen door luisterde hij even of de twee been hond die normaal op het erf liep al losgelaten was. Dat probleem was niet heel groot, want het beest was gewoon te stom en te log om Bloodspill’s verrassend wendbare lichaam bij te houden. Als hij buiten het erf stond stopte het beest finaal waar hij mee bezig was en bleef grommend naar hem staan kijken. Als de hond hem verstaan zou hebben zou die hem allang gevolgd zijn .. de zwarte kater spande zijn spieren even aan toen hij de laatste hap door slikte en op zijn zij rolde. Hij rekte zich even uit en bleef zo liggen voor een uurtje of wat .. voor hij zich weer op hief en weer naar beneden tuurde naar indringers. Toen er een schaduw voor de ingang van het gat naar binnen viel spitste de zwarte kater zijn oren en opende zijn kaken. Een vage .. BloodClan geur? Wat moest dat gespuis hier? Vast weer zo’n nieuweling, deze had hij nog niet eerder geroken.

&'nd Cresil


What is the music of life? Silence, my brother.
Hit me with lightning Zyd73l
When God is gone and the Devil takes hold,
who will have mercy on your soul

Terug naar boven Ga naar beneden
Cresil
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Amber + Lyan
38

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons of kill
Gender:
Rank:
Cresil
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 15:04

Zins kort had de ex-huis kat zich aan gesloten bij The Bloodclan. Hij had eerst ook anders geheten. Pluizebal of zo. Wat een naam. Welk laf figuur kon zo'n naam ubbehaupt verzinnen. De kater had zich zelf een nieuwe naam gegeven. Een naam van de duiver, Cresil. Cresil was één van de ergste duivels. Hij was de duivel van lafheid. Iemand die zijn familie zou durven laten stikken. En ja. Zo was Cresil ook. Hij kende geen liefde. Hij kende geen berouw. Hij was een goevoeloze ziel. Iemand die geen medelijden zou hebben met een arme uitgehongerde kitten. Wat. Hij zou de kitten helpen zijn of haar dood te versnellen. Cresil keek naar de lucht. Hij mocht dat in een soort Clan zitten. Rustig liep hij door terwijl zijn ogen bleven haken op een jong konijn, al lopen dook hij in een perfecte sluip houding. Met lange grote geluid loze stappen sloop hij er op af. Hij sprong en duwde het dier op zijn rug. Met grote emotieloze ogen keek hij naar het zielig geval. Hij ging een paar keer met zijn nagels in en uit en liet het dier leidend dood gaan. Zijn emotieloze gele kijkers keken recht in de kraal oogjes van het konijn. Toen het dier bijna dood was begon hij er van te eten. En toen was er niks meer oven dan een kleine karkas. Hij liet het karkas achter voor wat het was. En toen liep hij veder. En kwam hij ergens aan waar hij niet alleen was. Een andere Bloodclan kater lag op zijn zij en keek naar hem. Hij liet zijn lege blik over het dier heen glijden. Hij rook als een kater die al een poosje Bloodclan was. 'Voor je het gaat vragen. Ja, ik ben een nieuweling,' zei hij kort af waarna hij een eindje veder op ging likken en zijn poten schoon likte. Er zat nog allemaal bloed tussen van zijn gevangen konijn.



Can you look fearless in the eye of the murder?

Hit me with lightning A23ugy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodspill
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 19:40

De helgele ogen van Bloodspill volgde de gedaante die binnen kwam, toen de kater hem ook opmerkte staarde hij bewegingsloos in zijn richting. Toen de kater emotieloos antwoord gaf, trok hij even met zijn snorharen van amusatie. Ah, dit was zo één. Hij trok met zijn oren en zei op een ongeïnteresseerde toon: ”Och, het kan nooit kwaad om nieuw voer te ontmoeten” Hij duwde zijn gigantische, massieve lijf omhoog en spande zijn spieren aan. Zijn bloedrode halsband die onder de bloedvlekken zat stak fel af tegen zijn donkere vacht. Soepel voor zijn bouw liet hij zich naar beneden glijden en landde op een hooibaal. In diezelfde zittende houding als eerst ging hij voor de rand van de hooibaal zitten en keek naar beneden. De nieuwkomer vond het dus blijkbaar goed om hier naar binnen te mogen en zo maar te doen wat je wilde, maar zo stak het niet. Dit was nu zijn schuur, hij was verbaasd dat de kat zijn geur die overal aan hing niet rook. ’Vast weer zo’n jonkie met zo’n groot ego’ Dacht hij vermoeid. Met de intentie om er weinig tot geen woorden aan vuil te maken liet hij zich op zijn buik ploffen en zei met zijn zware, rommelde stem: ”Laat me raden, je bent weggelopen van je tweebenen? Ja? En nu voel je je alsof je ieders schuurtje in mag lopen en daar te gaan liggen alsof je al je hele leven bij de BloodClan zit en er ook daadwerkelijk bij hoort?” Hatelijk, snerend, zo klonk het niet. Meer als een constatering. Vriendelijkheid, ook niet tegen mede Clanleden op een leider of Deputy na zat er niet in. De vriendelijkheid naar hen toe, was meer omdat het nodig was om orders te vragen en te gehoorzamen, verder stak het niet . Bloodspill was Bloodspill. Omdat hij nu zo nodig onder het commando stond van een hogere rang veranderde vrij weinig. Zijn gele ogen gingen weer naar de BloodClan kat, terwijl hij op zijn buik zakte en zijn voorpoten begon schoon te likken. Tussen enkele likken door, miauwde hij grommend ”Bloodspill, wat is jouw naam, groentje?” Het puntje van zijn staart ging tikkend op en neer, alsof hij op de maat van een deuntje mee tikte. Zijn oren waren gespitst en luisterde naar de krabbelende geluidjes van de muizen in de schuur, en naar de vogels buiten. Hij flexeerde zijn klauwen eventjes zonder enige reden, terwijl hij wachtte op antwoord.


What is the music of life? Silence, my brother.
Hit me with lightning Zyd73l
When God is gone and the Devil takes hold,
who will have mercy on your soul

Terug naar boven Ga naar beneden
Cresil
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Amber + Lyan
38

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons of kill
Gender:
Rank:
Cresil
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimezo 8 apr 2012 - 20:48

Cresil versmalde zijn ogen en keek de kater aan. 'Nieuw voer. Hmm, wat een bij naam,' zei hij knarsetandend en sarcastisch. Hij haalde nog een keer zijn poot op en ontblote zijn spier witte vlijm scherpe nagels, met mooie scherpe punten er op. Met zijn tong gleed hij er om heen om de aval er tussen uit te halen. Hij sneed zich aan eens van zijn nagels en zette zijn poot weer neer. Toen keek hij de kater aan met een kille blik. 'Ah, je gaat het zo beginnen. Mag ik vragen waar je naam staat. Voor mijn weten is dit een verlaten schuurtje door de tweebenen,' siste hij de zwarte kater op. De kater was groot. De kater was ouder dan hem. Maar toch was Cresil een tikkeltje groter. Oké, Cresil was niet de sterkste. Maar hij had wel een gespierde bouw, voor een ex-kittypet. Cresil had een vel witte halsband om zijn nek zitten. Er zaten nog geen tanden op. Maar die kwamen wel. En dat zou niet lang duren. De kater stelde zich voor als Bloodspill. 'Ag nog zo'n beest met zo'n irritatie opwekkende clan kat naam. Yek,' zei hij walgend. Hij ging recht op zitten en zwiepte zijn staart naast zich neer. 'Cresil,' sprak hij duister terwijl hij de kater recht in de ogen keek. Hij wist dat het risico van in een groep zitten was dat je met meerdere katten was. Maar het was altijd goed om te laten zien dat je niet gediend was van een stel katten die al manen bij de clan zaten meteen dachten dat Cresil niks voor stelde. Hij zou wel zien wat de kater met hem doen zou.



Can you look fearless in the eye of the murder?

Hit me with lightning A23ugy


Laatst aangepast door Cresil op ma 9 apr 2012 - 14:26; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodspill
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimema 9 apr 2012 - 11:19

Bloodspill ging rustig door met het wassen van zijn voorpoten tot hij omhoog kwam en zijn borst een wasbeurt gaf, aangezien dit maar zelden gebeurde zat er nog aangekoekt bloed aan van prooi en van Ravenpaw. Hij trok met zijn oren toen de kater begon te praten en snorde geamuseerd bij het horen van de toon van dit jonkie. Dit was grappig, hij dacht nog steeds dat hij geweldig was. Hij keerde zijn blik terug naar de kater die hem rechtstreeks aankeek. Zonder emotie blikte hij terug. ‘Cresil’. Ah. Dat Clankat gedeelte wist hij met grootste zelfbeheersing die hij niet door liet blijken in zijn gedrag naar Cresil te weerstaan. Sinds hij Ravenpaw had vermoord en een of ander zwak ThunderClan aftreksel had aangevallen was hij vaak bij de grenzen te vinden. Gewoon, omdat het kon. Je nagels scherpen aan Clangenoten viel vaak verkeerd, maar je nagels scherpen aan Clankatten of Roque’s klonk aantrekkelijker. Hij hoorde vaak hoe zijn Clangenoten poesiepoesjes aanvielen. Tenzij ze zo gebouwd en zo agressief waren als een Roque vond hij het eerlijk, anders om vond hij met maar kinderspel. Waarom zou je eigenlijk je adem verspillen aan een katje? Een poesiepoesje? Waste Of Time. Bloodspill geeuwde breed en duwde zich omhoog. Hij gooide zichzelf naar beneden en landde voor Cresil. Met zijn gele ogen op de kater gericht miauwde hij met zijn natuurlijk rauwe stem ”Ik heb een gevoel dat ik jou nog wel vaker ga zien” Hij beende een eindje weg van Cresil en liet zijn oog vallen op het gat van de deur. In de verte klonk het gedempte geblaf van de reusachtige hond die blijkbaar nu al losgelaten was. Dat betekende één ding .. In een slakkengang beende Bloodspill met een kalme tred richting de hooibalen. Hij sprong op de laagste en sprong via die weer terug naar de hooibaal van net. Hij keerde zijn kop om en keek Cresil aan. ”Ik zou maar alvast gaan rennen als ik jou was” Zei hij koeltjes. Nog geen seconde later vloog de deur open, en kwam de vertrouwelijke zwarte gestalte van de hond de schuur binnen lopen. Voor de zekerheid sprong de zwarte kater nog wat hoger tot hij weer op zijn zoldertje zat. Met zijn ogen vernauwd zakte hij neer in een liggende houding en bekeek het schouwspel voor zich. Die domme oen zag hem niet eens, zo ging het altijd. Rook hij hem dan niet? Als dat het geval was zou hij toch nooit hier boven kunnen komen, de stakker.


What is the music of life? Silence, my brother.
Hit me with lightning Zyd73l
When God is gone and the Devil takes hold,
who will have mercy on your soul

Terug naar boven Ga naar beneden
Cresil
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Amber + Lyan
38

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons of kill
Gender:
Rank:
Cresil
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimema 9 apr 2012 - 14:48

Cresil kon geen emotie uit de kater trekken. Hij wou wel eens zien hoe vel hij kon gaan. ”Ik heb een gevoel dat ik jou nog wel vaker ga zien,” hoorde hij de kater zeggen. Cresil grijnsde. 'Daar kan je zeker van uit gaan,' sprak hij luchtig terwijl hij een poot over zijn oor haalde. Cresil hield zijn vacht graag schoon. Hij wist dat er van die walgelijke beesten waren die hun bloed op hun vacht hielden als trots. Dat vond Cresil maar goor. Cresil hield het maar bij herinneringen. Hij hoefde geen kleverig aan denken aan zijn vacht houden. Toen Cresil zag dat Bloodspill zijn ogen op de in gang/uit gang had gericht hoorde hij ook het zelfde gedempte geblaf. Een laag ge brom kwam in zijn keel terecht. Zijn staart zwiepte van de éne kant naar de andere kant. ”Ik zou maar alvast gaan rennen als ik jou was,” sprak Bloodspill. Een laag lachje kwam uit zijn keel. 'Oh, nee, ik wil mijn tanden wel eens in de nek boren van die hond, vieze stink beesten,' grauwde hij. Dit was het moment om te laten zien dat Cresil vechten kon. En makkelijk een hond aan kon. Al zou het wel een klus worden. Cresil deed het zelfde als wat Bloodspill deed. Zich verstoppen. Cresil sprong in een bult hooi. Zijn gele ogen waren gericht op de ingang van het hok. Hij ontblote zijn tanden en wachtte nog even af. De hond was ondertussen al binnen, en zijn grijns werd breder. De hond rook hun niet. Arm dier. Toen kwam het dier wat dichter bij. Cresil ontblote zijn nagels en zijn grijns werd feller en breder. Hij wist niet of Bloodspill hem helpen zou of hem aan zijn lot over zou laten. Maar dat maakte Cresil hem ook niks uit. Deze hond was groot. Cresil sprong naar voren met zijn lange scherpe nagels uit getrokken. Hij sloeg zijn poten om de hals heen en begon er aan te krabben. De hond begon vals te worden. Oh, dit zou fantastisch worden.



Can you look fearless in the eye of the murder?

Hit me with lightning A23ugy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodspill
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimema 9 apr 2012 - 17:23

Bloodspill keek bewegingsloos toe hoe Cresil zijn voorbeeld volgde. Vanaf zijn plaats keek hij de kater na die besloot om toch maar voor de hond te gaan. Voor een hele tijd keek hij toe hoe Cresil de hond bevocht, stillte gebedjes aan zichzelf te sturen dat de hond de kater dood zou bijten. Hij haatte hem niet, maar hij vond het wel grappig als een groentje bij zijn eerste hond al gelijk vermoord werd. Maar na een tijd begon het hem te vervelen, hij duwde zich overeind en begon op zijn dooie gemakje zijn spieren uit te rekken en zijn rug te rechten. Hij kraakte zijn nek en keek naar benden. Show Time. Hij lanceerde zichzelf met ontblootte nagels richting de kop van de hond. Terwijl Cresil om zijn hals hang greep Bloodspill het dier vast op zijn snuit. Hij was gevaarlijk dicht, te dicht, bij de bek van de hond maar hij was groot net als Cresil dus zou hij met geluk misschien wat wonden aan brengen. De hond vocht terug, en hoe. Hij hapte zowel naar Cresil als naar Bloodspill. Hij hapte verwoed naar Bloodspill, maar een kat was vaak veel leniger en behendiger dan een hond. Een hond was een dom, log beest dat overal doorheen banjerde en prooi van hier tot de achterste grens van ShadowClan zou wegjagen met zijn kabaal. Bloodspill dook toen de hond naar hem uithaalde. Hij ontweek voor de tweede keer een poot van de hond en dook achter de strobalen. Hij rende er omheen tot hij achter de hond kwam. Die had hem niet opgemerkt. Hij glimlachte een tikkeltje toen hij zich opnieuw omhoog lanceerde en zijn tanden in de onderrug van de hond boorde en zijn klauwen op willekeurige plaatsen. Zo ging hij een tijdje door, bijtend en krabbend zij aan zij met Cresil. Jammer genoeg werd dit groentje niet meteen vermoord, dat zou een leuk idee geweest zijn. Een leuk feit. Dat bracht één duidelijke regel, voeg je blij BloodClan en sterf of Voeg je bij BloodClan en overwin. Overwinnen leek nu sterk aan de orde! Net toen Bloodspill dacht dat ze gewonnen hadden draaide de hond plots drastisch naar rechts waardoor hij tegen de muur werd gesmeten. Met een dikke staart zag hij hoe de kaken van de hond nu zijn kant op kwamen! Verschrokken haalde hij uit bijtend en klauwend alsof dit zijn hem koning zou maken! Toen hij een hoog en schel gepiep hoorde wist hij dat hij succes had. De hond schudde wild heen en weer met zijn kop en deinsde achteruit om vervolgens rechtsomkeert te maken en de schuur uit te rennen. Met zijn vacht weer plat en zijn staart weer op normale grootte keek hij het dier na die, tot zijn genoegen, flink wat wonden had. Hij zou er alles voor doen om dat te laten zien aan een Clankat, ha, die zouden regelrecht met hun staart tussen hun beneden de aftocht hebben geblazen bij alleen maar de geur van een hond! Geamuseerd grinnikte hij en zakte hij neer op zijn kont om het hondenbloed van zich af te vegen. ”Goede moves” Miauwde hij schor, niet wetend of Cresil nog bij de hond was of hier binnen verkeerde. Dit groentje kon nog wat worden later, als je al zo snel een hond aan ging pakken dan beloofde dat wat.


What is the music of life? Silence, my brother.
Hit me with lightning Zyd73l
When God is gone and the Devil takes hold,
who will have mercy on your soul

Terug naar boven Ga naar beneden
Cresil
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Amber + Lyan
38

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons of kill
Gender:
Rank:
Cresil
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimema 9 apr 2012 - 17:35

Hij had zich om de hals gestort van de hond. De hond was geschrokken. Zijn nagels door boorde de huid van de hond terwijl zijn tanden plaats vonden op de keel. Toen merkte hij op dat de hond nog een keer werd verast. Dit keer van Bloodspill die zich ook op de hond had gestort. Hij wist dat de kater verrast zou zijn door de krachten die een kittypet kon hebben. Cresil liet los en likte zijn lippen af. Dit keer sprong hij tegen de flank aan van de hond en klauwde de flank helemaal open. Hij beet klauwde, beet klauwde, beet en klauwde. Zo ging het een tijdje door. Maar niet alleen hij klauwde en beet.
Cresil werd bij zijn rug gepakt en hard tegen een paal aan gegooid. verstijfd bleef hij even liggen. Maar dit zou niet zijn dood worden. Cresil stond op en schudde alles weer op een rijtje. De hond had het nu op Bloodspill gemunt en was even vergeten dat katten niet zomaar dood gingen. Hij zette zich af met zijn achter poten en stortte zich op de snuit van de hond. Zijn klauw maakte een rijtje van een aantal diepe wonden. Hij liet los en pakte hem bij de rug. Hij klauwde en krabde diep. Bloed vloei. Zo wel van Cresil en Bloodspill als van de hond. De hond kwam op zijn zij terecht en kresil stortte zich op de buik van de hond waar hij een stuk vlees uit trok, en een paar diepe wonden klauwde. De hond kwam overeind. Er werd nog veel, heel veel gevochten. En uiteindelijk was het over. Althans, dat dachten ze. Bloodspill en hij wisten een einde te maken aan het leven van de hond.
Cresil keek Bloodspill aan terwijl hij zijn onder het bloed zittende klauwen af likte. 'Ja, ook groentjes kunnen vechten,' zei hij terwijl hij met zijn tong langs een lange hoektand ging. Dit was zijn eerste hond. En die was gedood. Door zowel hij, als Bloodspill. Cresil likte zijn poten schoon, en verwijderde het bloed van zijn vacht. 'Dit was een lekker gevecht,' miauwde hij met een grijns.



Can you look fearless in the eye of the murder?

Hit me with lightning A23ugy
Terug naar boven Ga naar beneden
Bloodspill
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Gotham's Reckoning
100

CAT'S PROFILE
Age: 37 Moons
Gender:
Rank:
Bloodspill
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimema 9 apr 2012 - 18:43

Bloodspill keek de hond na en snoof naar Cresil als antwoord. Het groentje had zijn mentale test doorstaan. Met zijn dunne staart om zijn achterhand gekruld keek hij in zijn richting. Terwijl hij zichzelf schoonlikte hoorde hij muizen achter hem schuifelen. Die waren ongetwijfeld zich dood geschrokken door het plotselinge kabaal. Hij duwde zijn massieve lijf omhoog en draaide om. In de jachthouding sloop hij achter een hooibaal en opende zijn kaken. Een klein lijfje wurmde zich uit een gaatje in de betonnen vloer zo’n metertje of drie van hem af. Het dier had hem niet eens opgemerkt .. stom, klein muisje.. Bloodspill kon hem bijna al proeven. Hij sloop geruisloos dichterbij tot de muis hem opmerkte. Te laat! Hij boorde zijn klauwen in zijn prooi en doodde het met één simpele haal van zijn klauwen. Hij liet het liggen voor wat het was en ging nog een keer op pad naar een tweede vangst. Hetzelfde ritueel herhaalde zich enkele keren tot hij drie muizen gevangen had. Onhandig pakte hij ze alle drie in zijn bek en liep er mee terug naar zijn zolder. Hij sprong van baal naar baal tot hij weer hout onder zijn poten voelde. Het scheve dak bood ruimte van ongeveer anderhalve meter zodat hij ruim de ruimte had om volledig omhoog te staan. Hij liep naar achteren waar hij een nestje had gemaakt van los stro. Hij nestelde zich er rustig in en legde de muizen voor zich neer. Hij pakte van de drie er twee, de ander liet hij liggen. Of Cresil hem zou volgen was nog een vraag. Hij vermoedde dat het jonge groentje zich vernederd zou voelen om voedsel aan te nemen van een Clangenoot. Zelfs al hadden ze samen een bijna doodervaring gehad, zou Bloodspill het zelf ook niet doen. Dat beetje waardigheid hielt hij nog liever voor zichzelf. Hij knabbelde er lang op en deed geen moeite om op te schieten, hij had toch alle tijd van de wereld. Die hond zou niet snel terug komen.

- Zo fijn dat je zo snel bent met reageren en je ook fijne posts maakt (:
Ik heb echt plezier in dit topic, Nath c:

+ De hond hadden we weggejaagd, niet gedood. Daar was 'ie sowieso al te groot voor xD


What is the music of life? Silence, my brother.
Hit me with lightning Zyd73l
When God is gone and the Devil takes hold,
who will have mercy on your soul

Terug naar boven Ga naar beneden
Cresil
Member
Hit me with lightning DPKsfdL
Amber + Lyan
38

CAT'S PROFILE
Age: 20 Moons of kill
Gender:
Rank:
Cresil
BerichtOnderwerp: Re: Hit me with lightning   Hit me with lightning Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 9:57

De hond was weg met diepe wonden. Misschien zou de hond ergens dood gaan van de pijn, of dood ziek worden door verschillende infecties in de wonden. Cresil' gezicht werd bij de gedachte duivels en kil. Bloodspill ging jagen en ving drie muizen, en sprong daarna weer naar boven. 'Dus, dit is jou schuur?' Vroeg hij emotieloos terwijl hij ging zitten en zijn dikke staar - ook al was Cresil kort haarige, over zijn poten legde. Cresil keek naar buiten waar de lucht schemerig werd. Hij had nu al een aantal dagen achter de rug zonder een warme huis, en dat beviel hem prima. Volgens mij zelfs al een paar manen. 'Dan zou ik wel een andere schuur op zoeken,' vervolgde hij luchtig terwijl hij op stond en zijn vacht uit schudde. 'En zoals je zelf wel op merkte, See ya, Ringo,' zei hij waarna hij om keek en grijnsde. Hij sprong het schuurtje uit en snoof de buiten lucht op.
Hij ging wat sneller en sprintte zo door. Gelukkig dat hier wel meerdere schuurtjes waren dan een. Hij snoof nog een keer en vond uit eindelijk een net verlaten schuurtje. In dit schuurtje was zo een maan of twee geen mens, of hond meer geweest. Perfect.
Zijn gele ogen bekeken zijn omgeving en hij ging meteen zijn geur hier markeren. Dit was zijn schuurtje. En zo te reuken stikte het hier van de muizen en ratten. Perfect. Hij klom bij een scheve paal op waar door hij bij een soort van hooi zolder kwam. Hij pakte losse hooi bij elkaar en maakte er een nestje van.
Uiteindelijk besloot hij te gaan jagen. Hij snoof de lucht op en vond de geur van een nestje muizen. Hij versmalde zijn ogen en ging in een uitstekende houding. Langzaam sloop hij er op af. Van ongeveer een paar metertjes afstand bleef hij staan. Hij wachtte en sprong. Met zijn poot graaide hij twee muizen uit hun holletje. Die hij vermoorde door zijn nagels in hun buik te steken. Hij pakte beide muizen bij hun staart en ging naar zijn kers verse nest.
Welcome to my home.

--Topic uit--
[If you want we can start a new topic?]



Can you look fearless in the eye of the murder?

Hit me with lightning A23ugy
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Hit me with lightning
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Rogue territory-
Ga naar: