Bird meets bird (Ravenkit)



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Bird meets bird (Ravenkit)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crowcall
Member
Bird meets bird (Ravenkit) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Bird meets bird (Ravenkit)   Bird meets bird (Ravenkit) Icon_minitimema 9 apr 2012 - 18:26

Crowkit verliet de nursery met onhandige stapjes. Kittens van haar leeftijd waren al niet de beste lopers, bij haar ging het nog lastiger vanwege haar zwakkere achterpootje. Oh, wat haatte ze die ledemaat. Ze was nog jong en dacht er niet heel erg over na, maar ze vond het vervelend dat ze onhadiger was dan de andere kittens. Zo kon ze nooit de oefengevechtjes en races winnen! Nou ja, ze moest er maar mee leven, misschien ging het later nog wel over.
Het kleine zwarte bolletje hinkte door het kamp. De enorm grote andere katten, de echte Warriors, leken haar niet op te merken, of ze waren gewoon te druk bezig om aandacht aan haar te besteden. Het poesje gaapte, waarbij haar witte tandjes en roze tongetje zichtbaar werden. Daarna probeerde ze zich te wassen, zoals ze van haar moeder had geleerd. Het enige probleem was: ze kwam niet goed bij haar rug. Steeds als ze haar kopje omdraaide om haar rug schoon te likken, draaide niet alleen haar kopje, maar haar hele lijf, waardoor ze steeds weer omrolde. Ook haar goede achterpootje was lastig, omdat ze bij het zitten niet goed op haar linker kon leunen. Crowkit was een behoorlijke tijd aan het worstelen zichzelf schoon te krijgen. Ze werd hierbij echter alleen maar viezer, omdat ze steeds door hoopjes aarde rolde. Toch weigerde ze op te geven. Ze moest en zou het goed doen.
Uiteindelijk staakte ze haar pogingen toch maar. Het had nu geen zin. Bovendien had ze honger. Waar was mama? Oja, in de nursery, dacht Crowkit, maar ze had geen zin om weer helemaal terug te lopen. Zo erg was die honger nou ook weer niet, ze had eigenlijk alleen een lichte trek. Een eindje verderop zag ze een kitten zitten. Ze kende hem niet. Nieuwsgierig waggelde ze naar hem toe. 'Wie ben jij?' piepte ze.


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
Ravenkit**
Member
Bird meets bird (Ravenkit) DPKsfdL
Vocabitch, Juul! >:}
66

CAT'S PROFILE
Age: :. 3 moons .:
Gender:
Rank:
Ravenkit**
BerichtOnderwerp: Re: Bird meets bird (Ravenkit)   Bird meets bird (Ravenkit) Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 9:02

Snurkend lag de kleine kitten in de nursery, dicht tegen Russetkit en Grainkit aan. Zijn zusjes waren eigelijk alles wat hij nog had. Misschien was het wel beter als hij eens wat vrienden zal maken met de andere kittens. Hij ontwaakte, en geeuwde eens luid. Met kleine stapjes sloop hij de nursery uit, om de andere niet wakker te maken. Voor zijn neus, landde een groen blad. Raven begon er aan te snuffelen. 'Eum, hoi?' Begon hij. 'Ik ben Ravenstar, de leider van de WindClan!' Hij sprong boven op het blad, dat in verhouding groter was dan hijzelf. Hij rolde op zijn rug, en gooide het blad met zijn achterpoten omhoog. 'Haha! Jij bent vast een goede warrior! Hoe heet je?' Het blad gaf geen antwoord, maar Ravenkit had een erg grote fantasie, daardoor voelde het voor hem, alsof het blad echt tegen hem sprak. 'Oh, heet je zo?' Hij rolde weer terug op zijn buik. Het blad viel over hem heen, alleen zijn kopje stak eronder uit. 'Weet je wat? Jij word mijn Deputy! Samen verslaan we iedereen!' Hij geeuwde. Eigelijk moest een kitten van zijn leeftijd nog slapen nu. Hij pakte het blad tussen zijn tanden, en ging opnieuw in de nursery liggen. Het blad trok hij als een deken over hem heen. Langzaam doezelde hij weer in slaap.
Niet veel later, werd hij wakker van een kleine piepstem. 'Wie ben jij?' piepte het. Ravenkit opende zijn slaperige oogjes. 'Huh?' Miauwde hij. Hij begon te snuffelen aan de andere kitten. De geur was niet anders als die van alle anderen. 'Ik? Ik ben Ravenstar. En dit is mijn Deputy, Greenleaf!' Hij wenkte naar het blad, dat levenloos op de grond lag. 'Ik weet het, hij praat niet veel...' Daarna wenkte hij zich weer naar de andere kitten. 'En wie ben jij?' Miauwde hij tenslotte.



P E R F E C T
Bird meets bird (Ravenkit) Ravensig
T R A P
Terug naar boven Ga naar beneden
Crowcall
Member
Bird meets bird (Ravenkit) Ngzy20
Floriske
2347
Actief
When you're broken
there's no assurance
you made a better place

CAT'S PROFILE
Age: 58 manen
Gender: She-cat ♀
Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan)
Crowcall
BerichtOnderwerp: Re: Bird meets bird (Ravenkit)   Bird meets bird (Ravenkit) Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 15:17

De andere kitten keek een beetje slaperig op toen hij Crowkits stemmetje hoorde. 'Ik? Ik ben Ravenstar. En dit is mijn Deputy, Greenleaf!' zei hij, wijzend naar een blaadje dat naast hem op de grond lag 'Ik weet het, hij praat niet veel...' 'Oh.' zei Crowkit alleen. Ze wist eigenlijk niet precies wat ze hierop moest antwoorden. Ze begreep het ook niet helemaal. Alle kittens heette toch -kit? En was -star niet een clanleader? Of had ze dat nou verkeerd begrepen? En een deputy, wat was dat nou weer? Haar moeder had gezegd dat er een nieuwe deputy was, maar ze had geen idee wat ze zich daarbij voor moest stellen. Ze besloot er maar niks over te zeggen, straks zou hij haar nog dom vinden. 'En wie ben jij?' miauwde de Ravenstar. Wauw, hij miauwt al, dacht Crowkit. Zij kon alleen nog maar piepen. 'Ik ben Crowkit.' zei ze, zich schamend voor haar kleine stemmetje. Ze bekeek de kitten voor haar. Wat was hij al groot! Veel groter dan zij. Hoe oud zou hij zijn? Hij had wel een leuke vacht. Met streepjes en een witte snuit en borst. Crowkit keek naar het blaadje, Greenleaf. het leek haar best leuk om mee te spelen, maar ja, hij was waarschijnlijk van Ravenstar. Bovendien, hij had een naam, dus dan moest hij wel bijzonder zijn en niet om mee te dollen, toch? Gewoonlijk hadden blaadjes namelijk geen namen.

(Ze gelooft nog dat hij zo heet ook Razz)


And it hurts and I'm lonely
And I should never have tried
And I missed you tonight
So it's time to leave
You see it meant everything to me


Terug naar boven Ga naar beneden
 
Bird meets bird (Ravenkit)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: