Account(s) gezocht



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Account(s) gezocht

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Heartdestroyer
Member
Account(s) gezocht DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Account(s) gezocht   Account(s) gezocht Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 21:15

Hoi,

Ik ben op zoek naar account(s) die ik kan overnemen.
Het liefst account waar weinig of helemaal niet mee gepost is.
En als het kan met het achtervoegsel kit erachter en zonder clan.


Ik hoop dat jullie me kunnen helpen Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Spotlight
Member
Account(s) gezocht DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Account(s) gezocht   Account(s) gezocht Icon_minitimedi 10 apr 2012 - 22:12

Als je geen clan hebt kan je niet het achtervoegsel kit hebben of je heet je hele leven ...kit Wink


Je zou van mij wel Stripe mogen delen met mij.
Dat houd in: Jij mag alles met haar doen maar ik doe ook af en toe wat. Het handigst lijkt me als ik haar verhaal lijntje een beetje op orde hou en dat jij voor de rest alles met haar mag doen Wink

info over haar:
Ze is een kitten, een oranje vrolijke kitten met witte pootjes. Haar vader is Tiger maar dat weet ze zelf niet. Ze zwierf ooit rond en woont nu bij Tiger. Ze is kattig en een echt meisje. Ze komt erg voor haarzelf op en is niet snel bang. Toch blijft ze een kitten xD Ze is een rogue en woont overal en nergens. Ze zit ergens in een verhaallijntje met tiger en heeft onbekend een zusje in een clan ook al weet ze dit totaal niet.

Als je haar wilt zou ik graag een post van je willen zien Wink maar ik eis niet veel voor haar behalve dat ze actief moet blijven >.<



Account(s) gezocht D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heartdestroyer
Member
Account(s) gezocht DPKsfdL
Liz
668
Afwezig

CAT'S PROFILE
Age: 18 manen
Gender:
Rank:
Heartdestroyer
BerichtOnderwerp: Re: Account(s) gezocht   Account(s) gezocht Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 20:20

Spotpaw schreef:
Als je geen clan hebt kan je niet het achtervoegsel kit hebben of je heet je hele leven ...kit Wink


Je zou van mij wel Stripe mogen delen met mij.
Dat houd in: Jij mag alles met haar doen maar ik doe ook af en toe wat. Het handigst lijkt me als ik haar verhaal lijntje een beetje op orde hou en dat jij voor de rest alles met haar mag doen Wink

info over haar:
Ze is een kitten, een oranje vrolijke kitten met witte pootjes. Haar vader is Tiger maar dat weet ze zelf niet. Ze zwierf ooit rond en woont nu bij Tiger. Ze is kattig en een echt meisje. Ze komt erg voor haarzelf op en is niet snel bang. Toch blijft ze een kitten xD Ze is een rogue en woont overal en nergens. Ze zit ergens in een verhaallijntje met tiger en heeft onbekend een zusje in een clan ook al weet ze dit totaal niet.

Als je haar wilt zou ik graag een post van je willen zien Wink maar ik eis niet veel voor haar behalve dat ze actief moet blijven >.<



Ik wil niet kieskeurig zijn maar: ik vind het niet zo leuk om een eenling te zijn.
Sorry daarvoor maar meestal als ik een eenling ben kan ik het accountn niet actief houden.
Dus sorry Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Stripe
Member
Account(s) gezocht DPKsfdL
Maria
150

CAT'S PROFILE
Age: i'm 11 moons now.
Gender:
Rank:
Stripe
BerichtOnderwerp: Re: Account(s) gezocht   Account(s) gezocht Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 20:25

oke is goed >.<


Account(s) gezocht Ru4pw5
my accounts <3:

Van Lauren voor me <3:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Account(s) gezocht
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: