Accounts delen



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
LEAFBARE
Season
Leafbare, -8°C - 3°C
Het blad is nu volledig van de bomen af en iedere ochtend wordt je begroet met rijp aan de takken en een kille wind. Gepaard met winterse neerslag, is het woud gehuld in een witte deken.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Accounts delen

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Scars
Member
Accounts delen DPKsfdL
Ya epic Tazmaria girl
90

CAT'S PROFILE
Age: 45 moons...
Gender:
Rank:
Scars
BerichtOnderwerp: Accounts delen   Accounts delen Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 8:21

hoi,

Mijn account van Blackpoint is een beetje uitgestorven, net als die van Whitekit. Daarom wil ik overwegen om deze te gaan delen, zodat deze wat actiever wordt

Dus, hier de accounts:
-Blackpoint
-whitekit*

vul dit even in als je deel wilt uitmaken van het deelproces:

Code:

[b]Naam:[/b]
[b]Account dat je wilt delen:[/b]
[b] Hoe graag?:[/b]
[b]Beloof je veel te doen met het account?:[/b]

Een korte bio van Blackpoint en Whitekit

Naam: Blackpoint
Clan: Riverclan
Rang: Warrior
Crush: niet
Karakter: Ze is best nors, maar zodra ze kleine kittens of appirences ziet, wordt ze weer blij. Ze houdt niet van vechten en doet dit alleen als het moet, jagen is ze de beste in.
Uiterlijk: Ze heeft een zwart gezichtje, poten, ogen en staart. De rest is licht. Haar ogen zijn grijsblauw.


Naam: Whitekit*
Clan: Moet wachten op acceptatie bij de Windclan
Rang: kit
Karakter: hij kan je de oren van je lijf kletsen, en duizenden onbeantwoordbare vragen stellen. Verder is hij heel nieuwsgierig naar wat er buiten de muren van de Clan gebeurt, en wil daarom snel Appirence worden. Hij wil een van de sterkste katten worden, dat is uiteindelijk zijn doel een beetje.
Uiterlijk: Hij heeft een wit buikje, zijn rug is grijs.


Accounts delen Icon_cm_for_artistnexia_by_umberon9-d4xhn65Accounts delen CupcatpixelartAccounts delen ScarsonderschriftAccounts delen CupcatsgAccounts delen Pixelartt
|| Lionfear || Scars || Frostclaw || Sparklepaw || Weaselsoul || Blackpoint || Whitekit* || Charme || Eclipsepaw ||

x A Dilemma x
x One side of me is the evil Bloodclanner x
x But the other side... Makes me good x
x It makes scars in my head, heart, in my soul x
x I'm crazy in my mind x
x I makes scars on my own body x
x Good or bad... Fire or ice... What should I choose? x
Terug naar boven Ga naar beneden
Applefrost
Member
Accounts delen DPKsfdL
Chi (:
609
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 41 moons
Gender:
Rank:
Applefrost
BerichtOnderwerp: Re: Accounts delen   Accounts delen Icon_minitimewo 11 apr 2012 - 13:29

Naam: applepaw
Account dat je wilt delen: ? whitekit
Hoe graag?: supr graag !!!!
Beloof je veel te doen met het account?: tuurlijk maar als ik een topic wil maken of zo iets vraag ik het natuurlijk eerst aan jou he Wink


Life passes us without us knowing it,
Accounts delen EUCl0Oq
without us living it
Terug naar boven Ga naar beneden
Blackpoint
Member
Accounts delen DPKsfdL
Hoef je niet te weten!
28

CAT'S PROFILE
Age: 16 moons
Gender:
Rank:
Blackpoint
BerichtOnderwerp: Re: Accounts delen   Accounts delen Icon_minitimedo 12 apr 2012 - 14:43

ok is goed! ik zal je een pm sturen met het w8woord.
Veel plezier ermee!


Accounts delen Blackpointn
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Accounts delen
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: