Meeting LeopardClaw - Pagina 3



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
No current forum-wide event.
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Meeting LeopardClaw

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Spotlight
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 18 moons already... Time flies i guess.
Gender:
Rank:
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 17:41

haha Smile succes dan verder!



Meeting LeopardClaw - Pagina 3 D2o

Thanks peepz c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 18:00

bedankt voor de tips en je hebt je ava veranderd zie ik : P


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 3 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 19:23

Cloudtail ging dan ook maar zijn prooi halen en naar de clan brengen. Hij volgde Yellowtail door het donkere bos. Toen ze in het kamp waren legde Cloudtail al wat hij gevangen had op de hoop prooi die alsmaar kleiner werd omdat het bladkaal was. Hij zag dat LeopardClaw naar het hol ging. Toen Yellowtail klaar was ging hij naar het hol waar LeopardClaw was. Cloudtail keek even naar de zon, oh mijn God het is zonhoog en we moesten toch op patrouille van Stormstar dacht hij. Dus hij ging zo snel mogelijk naar het hol waar Yellowtail en LeopardClaw zaten. Hij wist niet wat hij zag toen hij binnen stormde..


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 3 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 19:44

Hey, ik weet niet of jullie het al gelezen hebben maar je kunt hier zien hoe je beter kunt RPG'en, en hoe je je posts ook langer kunt maken.

Ik zou zeggen:
- Omschrijf de omgeving
- Omschrijf wat je karakter denkt
- Beschrijf de dingen die je kat doet wat meer bijv:
Ondertussen dat Cloudtail liep keek hij omhoog naar de zon. Meteen viel hem iets in waardoor hij meteen stopte met lopen en zijn ogen iets groter werden. "Oh mijn god, het is zonhoog! En we hadden Stormstar beloofd om op patrouille te gaan!" Schoot meteen door zijn hoofd. Zo snel als hij kon lopen liep hij richting het hol waar Yellowtail en Leopardclaw waren. Ze moesten snel zijn, want anders kwamen ze nog te laat ook.

Zoiets zegmaar. Dan heb je meteen een stuk grotere post, niet? - en dan nog met de andere dingen erbij, trouwens -.


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:05


Leopardclaw

Leopardclaw schrok toen hij hoorde dat hij op patrouille moest! Hij stond op en rende naar het kamp. hij liet andere katten weten dat ze op patrouille gingen. Toen hij daarmee klaar was riep hij Cloudtail en Yellowtail wand die wilde hij graag meenemen. Hij rende het kamp uit en rende richting de rivier. De rivier was helder en blauw en de wind waaiden langs zijn zwarte vacht. Hij keek langs de rivier en zag niks. Hij rook de lucht in maar rook alleen oude geursporen van Rivierclankatten. Hij besloot om lang de hele rivier te gaan kijken. Hij was aan het controleren maar zag en rook niks. Hij liet een miauw horen en rende terug naar Cloudtail en Yellowtail. Hij hoorde de vogels en zij tegen Cloudtail en Yellowtail: Hebben jullie al wat gevonden of geroken?

[Yellowtail or Cloudtail!]


as the water flows from the rivers to the ocean to the sea
God your spirit running inside of me
oh, as the ocean - as the river flows
to this place where we give you our hearts
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 82358810


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:13

We hebben niks geroken zei hij terwijl de wind langs zijn vacht waaide ik denk dat we wat verder bij de grens moeten kijken jongens, Misschien dat we toch nog wat te ruiken krijgen. Oke leopardclaw jij gaat alleen en ik en Cloudtail gaan samen, We spreken op deze plek weer af oke? De katten haden het begreppen en Leopardclaw liep de struiken in, Zo Cloudtail wij gaan hierin hopelijk vinden we wat. Oja trouwens we moeten ook nog wat prooi mee nemen want er ligt niet veel meer op de stapel.De wind wapperde langs Yellowtail af en hij dacht: wat is het toch een mooie dag vandaag dacht Yellowtail terwijl de vogeltjes floten. Hij wist dat het bladkaal was maar voor bladkaal is het toch wel lekker weer, Opeens hoorde ze gesis van veraf, Wat was dat?


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:19

''Hoor jij dat ook, dat gesis ??: zei Cloudtail al stappend. Hij ging naar de plaats waar het gesis vandaan kwam, het was een donkere plaats met hoog gras, toen hij kreeg hij plots pijn aan zijn been het was een adder die in zijn poot beet! Hij riep totaal in paniek: ''Yellowtail!!'' ''HELP HELP!!'' Hij doodde het beest snel met zijn scherpe klauwen. Een paar seconden later viel hij bewusteloos neer, op het open veldje en alles werd toen zwart voor zijn ogen..


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 3 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:26

CLOUDTAIL CLOUDTAIL! Op dat moment kwam Leopardclaw binnen. Leopardclaw ga de medicijn kat halen en snel oke! Leopardclaw knikte, O hou vol Cloudtail alsjeblieft sterf NIET! je bent mijn lieve broertje ik hou van je!. als Leopardclaw maar opschiet dacht hij. Schiet op, Op dat moment kwam er geritsel in de struiken Yelowtail dacht Oo eindelijk daar zijn ze. hij sprong erop af de wind werd ineens heel koud en de wolken verduisterde de zon. Het gaat regenen zag Yellowtail. Toen zag hij ze uit de struiken komen, O kom snel! hier ligt hij zal hij nog beter worden?


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:29

[Wie wil ff voor Medicijn kat spelen, liefst een Riverclankat? xD] (Liever YellowTail en LeopardClaw niet en laten we morgen verdergaan ok?)


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 3 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:31

weetje ik zal wel ff verder gaan


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:35

De medicijn kat had gezegt dat het goed zou gaan Cloudtail zou er weer bovenop komen. Gelukkig dacht yellowtail hij kan niet zonder zijn broertje de medicijn kat ging al weer weg en leopardclaw was nog over. Wat is er gebeurd? nou zei Yellowtail we waren dus aan het patrouilleren en we hoorde opeens gesis we dachten van wat was dat? Cloudtail rende erop af en ik hoorde opeens HELP HELP!!! en a toen zag ik haar dus daar liggen onbeweeglijk op de grond.Hij vond het maar een enge ervaring dacht hij. Gelukkig zagen ze beweging in Cloudtail's lijf komen. Ze leeft zei Yellowtail en hij wachtte op een antwoord


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Cloudtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Nick
66

CAT'S PROFILE
Age: 12 manen
Gender:
Rank:
Cloudtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimezo 15 apr 2012 - 20:44

( @Yellowtail je laatste zin= Hij leeft zei Yellowtail en hij wachtte op een antwoord Razz )

Cloudtail schrok ineens wakker zijn ogen verblind door het licht. ''Wat doe ik hier en hoe kom ik hier?'': vroeg Cloudtail zwak. Hij probeerde op te staan maar het lukte niet hij was nog te zwak. ''Moesten wij niet op patrouille?'': zei Cloudtail. De pijnlijke gedachte van daarjuist schoot ineens te binnen in zijn hoofd. ''Er was een adder die me beet op het lege veldje'': zei hij bang. Daarna werd alles ineens zwart. Hij kreeg ineens pijn in zijn poot met 2 gaatjes er in en kreunde van de pijn..


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Catwal13Meeting LeopardClaw - Pagina 3 2wmjekz
•••» My accounts; Cloudtail, Soulscream, Pantherkit, Blazingkit, Matrix, Deadheart, Eucalyptus, Swiftbreeze, Skyjumper, Blackkit~«•••
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 14:36

Cloudtail! Het komt goed ja? kan je nog wel lopen? En het is niet ver lopen van hier naar het kamp dus. Als je weer in het kamp bent ga je maar meteen slapen, Je hebt rust nodig juist?hij staarde naar het hopeloze lichaam op de grond Leopardclaw keek bezorgt naar de grond. Yellowtail verzekerde hem dat het goed kwam. Een glimlachje kwam op zijn gezicht en hij keek wat blijer voor zich uit. De wind woei hard en er verschenen wat druppels op Yellowtail's snuit. Het gin regenen zag hij, "dat had hij wel verwacht natuurlijk". de uidrukking op zijn hoofd werd wat somberder. Stomme regen! dacht Yellowtail. Op de gegeven moment zei hij: Kom we gaan terug naar het kamp en Cloudtail kan je lopen anders draag ik of leopardclaw "mag jij zelf weten" je wel hoor?


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 15:37

Leopardclaw keek bezorgt naar Cloudtail en zij zonder te wachten ik draag je wel hoor!Loepardclaw ging liggen stak zijn kop onder die van Cloudtail en begon hem zo naar het kamp te brengen. Hij kwam bij de rivier en dacht: Hoe krijg ik hem nu weer hier overeen? Leopardclaw zag een lange tak en pakte hem met zijn bek hij pakte met zijn klauwen Cloudtail bij de nek en liet de tak los. Lopeardclaw liet ook Cloudtail los en Cloudtail belande met de tak aan de overkant van de rivier. Leopardclaw sprong sierlijk over de rivier en belande op zijn poten. Loepardclaw droeg Cloudtail verder het kamp in en liep naar het hol en legde Cloudtail daar neer. Hij rende terug naar de open plek en koos 2 muizen uit. Hij rende terug naar het hol en stond stil voor het hol. Hij snuffelde eens in de lucht en ving alleen de wind op die door zijn neusgaten blies. Hij ging naast Cloudtail liggen en gaf een muis aan Cloudtail.


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:19

Toen stapte Yellowtail eindelijk het kamp in. Hij liep naar de open plek en haalde een waterrat uit de stapel verse prooi. De regen begon te verdampen, Er was alleen een klein probleempje, Het begon een beetje te sneeuwen. Yellowtail liep naar het hol en zag daar Cloudtail en Leopardclaw zitten hij ging er bij zitten en liet zich bij hun zakken. De herinnering van daarnet spookte nog in zijn hoofd toen zei hij waar de andere twee katten van schrokken: Waarom rende je er ook als een razende naar toe! Je had alweer dood kunnen zijn! let de volgende keer op oke?! Hij liet zich een beetje kalmeren en zei toen: het is allemaal mijn schuld, als ik gewoon niet over dat gesis dacht en wat beter oplette was dit nooit gebeurd.Trouwens Leopardclaw het klinkt misschien weer zo van alweer, maar wij gaan morgen weer op patrouille dat heeft Mousefur nog gezegd. Alleen wij twee, morgen op zonhoog gaan we al weer even kijken of er nog wat geuren zijn te ruiken. De frisse wind kwam door zijn vacht heen en Yellowtail dacht weer aan de dag dat zijn moeder hem verlaten had in het bos zijn vader was al dood. zijn moeder stierf ook aan de koude bladkaal. Yellowtail voelde zich niet prettig met dit weer tenminste vandaag niet.


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:33

Leoparclaw keek met grote ogen naar Yellowtail:" Dus ik moet weer vroeg opstaan dan kan ik nu beter gaan slapen. Leopardclaw gaf een vlugge lik achter Cloudtails oor en ook achter die van Yellowtail. Hij ging wat liggen en viel in slaap. Hij droomde dat hij samen met Cloudtail en Yellowtail aan het wandelen was door het woud maar verschrikt dat er tweeben kwamen die hun allemaal mee nam. Leopardclaw schrok wakker met een luide kreet! Het was al wel ochtend maar nog niet helemaal. Hij liep het hol uit en snoof de frissen ochtendlucht in en dacht: " Als ik nou maar Yellotail en Cloudtail niet wakker heb gemaakt. Hij snuffelde wat rond het kamp en hij moest al op patrouille gaan. Hij liep terug naar het hol en schudden Yellowtail wakker en zij dat we al op moesten staan voor de patrouille.


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 17:44

Yellowtail schrok en opende zijn ogen. Opeens zag hij Leopardclaw daar staan en het schoot hem te binnen dat ze vandaag op patrouille gingen hij schoot snel overeind en schudde zich wakker stilletjes liepen ze het hol uit om de andere niet wakker te maken. De frisse wind geur blies langs Yellowtail heen. de zon was laag aan de hemel de andere patrouille kwam daar het kamp al binnen en roken tot dusver nog niks toch gingen Leopardclaw en Yellowtail gewoon kijken. Ze liepen het kamp uit de frisse geur van prooi kwam zijn neus binnen hij zei tegen Leopardclaw: wacht hier en leopardclaw wachtte. Yellowtail zag een muisje en liep er stilletjes op af hij dook al in elkaar klaar voor de aanval, zette met zijn achterpoten af genoot van de lekkere geur van muis en liet zich neer vallen op het muisje die in zijn klauwen vast zat. het arme diertje friemelde wat maar Yellowtail maakte er een einde aan met zijn tanden in het muisje zijn nek was het zwakke muisje dood hij liep weer terug op de plek waar Leopardclaw aan het wachtte was en zei: nu is het jou beurt.


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 18:07

Loepardclaw kon haast niet wachten rende het veld op en ving nog geen geur op. Hij trippelde verder de bosjes in en ving een geur op van een muis. Hij liep wat te snuffelen en toen rook hij dat de geur hier heel sterk was. Hij liet zich in een jachthouding zakken en ving een geluid op. Hij hoorde dat het muisje op een zaadje eten. Voorzichtig liep hij wat verder en sprong op het diertje dat schrok. Hij liet zijn scherpen klauwen in het diertje slaan dat dood was. Hij rende terug naar Yellowtail en legde zijn muis op die van hem. Leoprdclaw zat in een gedoken met spanning te wachten wat de kater ging zeggen.


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Yellowtail
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
Max
83
Actief

CAT'S PROFILE
Age: •21 Moons•
Gender:
Rank:
Yellowtail
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimema 16 apr 2012 - 19:08

Mooi werk! zei Yellowtail. Kom we gaan wat verder we moeten hier en daar nog wat bestuderen. Ze liepen verder, Het gras was nat en de druppels bleven op zijn kussentjes plakken. Weetje zei Yellowtail, Ik dacht toen straks aan onze moeder toen ze mij in de steek liet weet je wel. ik dacht aan haar dood dat ik te horen kreeg door de koude nacht. sindsdien had ik ineens vanmorgen een windbries diet niet prettig voelde. ik vind het maar raar allemaal dacht hij en waar waren Cloudtail en Leopardclaw toen mijn moeder mij in de steek liet? ze liepen verder de bossen in ze roken tot dusver nog niks. Yellowtail ging verder: Wat als onze moeder nou nog leeft? en is die koude winternacht dood gewoon gelogen?


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 334p55k

Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DAfZp1
Terug naar boven Ga naar beneden
Leopardclaw
Member
Meeting LeopardClaw - Pagina 3 DPKsfdL
U wanna know. Do u? c:
265

CAT'S PROFILE
Age: 20 moons
Gender:
Rank:
Leopardclaw
BerichtOnderwerp: Re: Meeting LeopardClaw   Meeting LeopardClaw - Pagina 3 Icon_minitimedi 17 apr 2012 - 16:05

Loepardclaw hoorde wat Yellowtail zij en zij toen: OOO ik weet niet waar wij waren wand jij bent de oudsten hoor! Leopardclaw trippelde verder het gras op en rook en geur van de TC maar die was al oud. Hij rende terug naar Yellowtail om hem dat te vertellen. Toen hij klaar was met vertellen liep hij terug die richting op en ving een glimp op. Het was een das die Loepardclaw en Cloudtail al hadden gezien en zij tegen Yellowtail: Kijk die das hebben ik en Cloudtail ook al aan gevalt. De das hoorde wat Leopardclaw zij en sprong op de twee katers af! Leopardclaw ontweek de aanval maar wat zal Yellowtail doen? Loepardclaw sprong op de das beet hem in zijn poot en keek naar Yellowtail en dacht: Zal hij mij nou nog helpen of is hij een muizenbrein?


Meeting LeopardClaw - Pagina 3 33nj868

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Meeting LeopardClaw
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 6Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Alternative RP boards :: RPG Training-
Ga naar: