Snakes are scary !



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Snakes are scary !

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Moonwish
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimema 16 apr 2012 - 16:33

Sinds Moonwish bij de Thunderclan zat ontdekte ze alsmaar nieuwe katten en nieuwe gebieden. Het territorium was één van de grootste van alle clans, wist ze. Ze was op weg naar nog een nieuwe plek, de slangenrotsen, een plek waar ze nog nooit was geweest. Nou ja, voor alles moest een eerste keer zijn. De slangenrotsen waren erg dichtbij het donderpad. Ze was ook daar nog nooit geweest, en dat was ze ook nog niet van plan. Het zou erg gevaarlijk zijn daar, en ze was niet echt de aangewezen kat om stoer te doen. Ze was niet echt haantje de voorste en hield zich liever wat op zichzelf. Ooit zou ze misschien wel vrienden vinden die haar wel wat minder schuw maakten. Ze had ook geen vrienden meer, ze kwam uit een heel ander gebied dan de rest van de Warriors. Ze was wel blij dat ze nu hier naar toe was gekomen, de beste keus die ze ooit heeft gemaakt. Ookal was ze pas 12 maanden oud, net een jaar, had ze al best veel meegemaakt. Haar ouders waren vroegtijdig gestorven, net als haar broertjes en zusje. Ze weet precies hoe ze moet jagen en hoe ze zichzelf moet gedragen. Alleen niet echt tegen andere katten, ze was niet echt bepaald sociaal. Ze was schuw, maar ze was dan ook weer niet op haar mondje gevallen. Ze kon heel bitchy zijn als het moest. Dat had ze van haar moeder, zei haar vader altijd. Al was ze altijd hét prinsesje van hem. Inmiddels doemden de slangenrotsen voor haar op. Ze liep zelfverzekerd door, hopend dat ze een andere kat zou tegenkomen. Zodat ze socialer wordt en misschien zelfs populair binnen de clan. Ineens hoorde ze iets ritselen in de bosjes. Ze zette haar rugharen op, haar staart recht omhoog. En toen kwam er een adder uitgegleden, recht op haar af. Ze gilde een beetje en riep toen: "Help!" Hopelijk kwam iemand haar helpen, want een beet zou dodelijk kunnen zijn, wist ze. Dat was het enige wat haar ouders haar hadden geleerd. Ze sprong voor alle zekerheid alvast op een rots, zodat ze toch iets veiliger stond..

- only silverleaf -


Snakes are scary ! 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimema 16 apr 2012 - 16:46

Rustig trippelde silverleaf de mooie zilveren poes door het bos . Haar buik was nu al hard opgezwollen van haar toekomstige kittens . Rustig ging ze even zitten op de verwarmde grond en begon haar linker voor poot te wassen . Rustig haalde ze haar voorpoot een paar keer over haar smalle kopje en stond dan weer op . Het zou niet lang meer duren voor haar kittens ter wereld kwamen . Ookal had ze schrik of zij het zelfde lot als haar zus zou hebben , was ze toch super blij . Haar zus snowstream was gestorven bij de geboorte van haar kittens , die nu verdwenen waren . Ze wist alleen dat eentje bij de bloodclan zat , maar van de andere twee had ze nog niets gehoord . Snel schudde ze haar kopje om die gedachte weg te duwen . Een beetje stijf liep ze door het groene bos die vol aroma zat van nieuwblad . Abrupt stopte ze bij het geluid van een schreeuw . Ze verstond het niet zo goed , want het was redelijjk ver weg van haar . Een paar keer herhaalde ze de schreeuw in haar hoofd. Haar ogen schoten wijd open toen ze door had dat iemand ¨ help ¨ roepte . Zo snel als ze kon met haar dikke pijnlijke buik liep ze naar het geluid af . Ze sprong half uit de varens en zag een zwart witte kat staan . Zij moest het geroepen hebben dacht ze raar na . Eerst wist ze niet waarom deze poes help riep , maar dan zag ze de glibberige adder . Behendig sprong ze verder uit de bosjes en wierp haar zelf op de adder . Ze kon het wel uit schreeuwen van walging toen ze de verschrikkelijke smaak van de adder proefde . Moedig beet ze door en negeerde de walgelijke smaak . Ze liet los toen ze doorhad dat de adder stierf . Wild liet ze de adder vallen op de grond en staarde naar het lange glibberige dier . Ze schudde haar kopje en wende zich tot de zwart witte poes . Rustig keek ze naar de poes en vroeg beheerst ¨ gaat het met je ?¨ . ¨ ik kon je al horen mijlen ver weg ¨ plaagde ze , om de poes te laten lachen . Ze knikte rustig naar de jonge poes en krulde haar staart over haar voor poten .


Snakes are scary ! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimema 16 apr 2012 - 19:43

Ineens kwam er een grijze poes behendig uit de bosjes gesprongen. Ze had felblauwe ogen en voor zover Moonwish kon zien was ze zwanger. Ze had al een bol buikje, wat ze wel schattig vond. Misschien zou zij dat ooit ook wel hebben. Ineens zag ze dat de kat de adder doodde, al keek ze verbeten. Het zal wel niet echt een lekkere smaak zijn. Toen liet ze los, de adder was dus dood. De andere kat staarde naar het glibberige beest. Daarna wendde ze haar kop naar Moonwish en nam haar in eigen tempo op. Inmiddels had Moonwish de grijze poes ook al van top tot teen 'gecheckt'. Toen hoorde ze een stem, die erg beheerst klonk. "Gaat het met je? Ik kon je al horen mijlen ver weg." Dat laatste klonk wat plagender. Daarna knikte ze rustig en krulde haar staart over haar voorpoten. Moonwish was even verbaasd en kon even niks uitbrengen. Het enige wat ze kon doen is knikken. Nadat ze van de schrik was bekomen, zei ze: "Dankje, ik ben nieuw hier en schrok echt heel erg. Mijn naam is trouwens Moonwish." Ze nam de kat nogmaals in zich op, ze kon haar nu beter zien. Ze was mooi grijs, had mooie felblauwe ogen waar zij jaloers op was. Ze had inderdaad een buikje en was dus zwanger. Het leek haar prachtig om een kitten te hebben, ooit, maar nu vond ze zichzelf nog veel te jong. De andere poes leek ook niet heel erg oud, maar ze leek haar wel aardig. Misschien zouden ze zelfs vriendinnen kunnen worden. Ze was ook een stuk zelfverzekerder dan zijzelf. Ergens waar zij gewoon jaloers op was. Ze vond het een beetje raar, maar kon het niet laten om een opmerking te maken over haar buikje. "Ben je trouwens zwanger, ik zie dat je een buikje hebt. Gefeliciteerd!" liet ze zo vrolijk mogelijk klinken. Daarna wachtte ze op het antwoord van de grijze poes voor haar, voor wie ze veel respect had.


Snakes are scary ! 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Strawfur
Member
Snakes are scary ! DPKsfdL
Iro, EpicNameGirl :3
200

CAT'S PROFILE
Age: 12 moons
Gender:
Rank:
Strawfur
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimema 16 apr 2012 - 20:38

( had geen zin om van acc te veranderen xD )
"Dankje, ik ben nieuw hier en schrok echt heel erg. Mijn naam is trouwens Moonwish." zei de jonge poes . Ze keek vrolijk naar moonwish . "Ben je trouwens zwanger, ik zie dat je een buikje hebt. Gefeliciteerd!" zei de jonge poes wat vrolijker . Een vrolijke glimlach verscheen op haar gezicht . ¨ ja ik krijg inderdaad kittens ¨ zei ze vrolijk en opgewonden . Rustig probeerde ze te gaan zitten en knikte naar moonwish . Ze had door dat de poes wat verlegen was dus wou ze haar wat beter leren kennen . ¨ dus je zei dat je hier nieuw bent , hoe bedoel je ?¨ zei ze rustig en beheerst . Ze wou zo vriendlijk mogelijk klinken . Rustig begon ze haar zilveren vacht te wassen . Ze scheurde een paar keer over te zelfde plaats tot die goed glom . Nu ze eindelijk klaar was straalde haar zilveren vacht prachtig . Ze keek met haar lichtblauwe ogen in die van moonwish . ¨ wat heb je mooie ogen ¨ zei ze wat jaloers . Moonwish had prachtige gele ogen , dat wou ze altijd ook hebben . ¨ en oh ja ik ben silverleaf ¨ zei ze vrolijk .


Snakes are scary ! Azbrl
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimedi 17 apr 2012 - 19:24

Toen ze vroeg of de grijze poes zwanger was, verscheen er een vrolijke glimlach op haar gezicht. Het gaf haar direct een vrolijk en warm gevoel. Het leek echt een aardige poes. "Ja ik krijg inderdaad kittens," zei de grijze poes vrolijk en opgewonden. Ze probeerde rustig te gaan zitten en knikte naar haar. Ze knikte terug, dit kon nog wel eens echte vriendschap worden, dacht ze bij zichzelf. De poes vervolgde met haar beheerste en rustige stem: "Dus je zei dat je hier nieuw bent, hoe bedoel je?" Even dacht ze na. Het lag haar best moeilijk, zo na de dood van haar ouders en haar broers en zusje. Ze hoorde dat de grijze poes het zo vriendelijk mogelijk zei, en dat gaf de doorslag. Waarom zou ze het niet vertellen? "Ik leefde eerst in een ander gebied, maar nu zijn mijn ouders, broers en zusje overleden. Ik was alleen en vluchtte naar dit gebied," zei ze zo rustig mogelijk met haar zachte en vriendelijke stem. Intussen was de grijze poes haar zilvergrijze vacht aan het wassen. Ze keek met haar blauwe kijken recht in die van haar. "Wat heb je mooie ogen," zei ze jaloers. "Dat kan ik van de jouwe ook zeggen," antwoordde Moonwish vriendelijk en met een glimlach. De grijze poes had zulke felblauwe ogen, die had zij altijd al willen hebben. Toen zag ze de mond van de poes alweer bewegen en hoorde vrolijk: "En oh ja, ik ben Silverleaf." Silverleaf, dat paste wel bij haar, vond Moonwish. "Aangenaam Silverleaf," zei ze toen vriendelijk en oprecht. Ze vervolgde met: "Ik ken hier nog niemand eigenlijk, alleen jou, en je bent zo aardig.." Het zou heel oprecht moeten klinken, echt recht uit haar hart, en ze hoopte maar dat Silverleaf dat zou begrijpen.


Snakes are scary ! 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimedi 17 apr 2012 - 20:28

Rustig wachtte silverleaf af op haar antwoord . De zwart witte poes leek te twijfelen . Maar toch antwoorde ze na een tijdje haar vraag . "Ik leefde eerst in een ander gebied, maar nu zijn mijn ouders, broers en zusje overleden. Ik was alleen en vluchtte naar dit gebied," zei de poes . ¨ aah okee , goed dat ik het weet hopelijk voel je hier thuis ¨ zei ze kalm . "Dat kan ik van de jouwe ook zeggen," zei ze als antwoord op haar compliment . Ze kneep haar ogen dicht van blijdschap . ¨ bedankt hoor ¨ spinde ze. De poes vervolgde met te zeggen dat ze nog niemand kende . En dat ze haar aardig vond . Rustig raakte ze met haar neusje die van moonwish aan , zodat ze wat op haar gemak voelde . ¨ ik vind jou ook aardig , bedankt ¨ spinde ze kalm . Ze keek even naar de heldere lucht waar een paar donzige wolkjes tevoorschijn kwamen . Ze keek de zwart witte poes nog eens vriendelijk aan . Even was het een doodse stilte , en dat vond ze eigenlijk niet zo prettig . ¨ heb je zin om iets te doen ?¨ zei ze dan maar . Rustig stond ze op en schudde ze haar zilveren vacht nog eens goed . Ze niesde even toen er een vlinder op haar neus kwam . Snel fladderde het kleurige diertje weer weg . Silverleaf keek even naar haar opgezwollen buik en vergat al haar zorgen . De wereld leek weer open en vol geluk te zijn . Gelukkig wachtte ze op het antwoord van moonwish . Ze vond het een leuke en aardige poes . [ fluthes je weet waarom he ^^ heb mijn best gedaan xD ]


Snakes are scary ! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 19:21

Silverleaf wachtte haar antwoorden rustig af, iets wat Moonwish erg fijn vond, ze had het gevoel dat ze haar wel kon vertrouwen. Nadat ze had uitgelegd hoe ze hier verzeild was geraakt, wat een verdrietig verhaal was, antwoordde de poes heel kalm. "Aah okee, goed dat ik het weet. Hopelijk voel je je hier thuis." Ze knikte en was blij dat ze haar begreep. Ze had dus een soort van vriendin gevonden. Ze leek erg blij over het compliment dat ze haar had gegeven. Ze kneep haar blauwe kijkers dicht van blijdschap, waardoor Moonwish erg moest lachen. Ze vond het grappig, ze ging er heel anders mee om dan zijzelf. "Bedankt hoor," hoorde ze haar nog zeggen. Ze beantwoordde dat met een vrolijke en vooral gemeende glimlach. De grijze poes raakte voorzichtig haar neusje aan, met die van haar. Even schrok ze daar wel van, maar dat liet ze niet merken. Het was vast heel lief bedoeld, en ze vond het ook erg lief. "Ik vind jou ook aardig, bedankt," spinde ze. Even keek ze haar nog een keer goed aan, wel erg vriendelijk. Die blauwe kijkers, recht in die gele van haar. Er viel een stilte. Net toen Moonwish iets wou zeggen, ging de mond van Silverleaf al open: "Heb je zin om iets te doen?" Ze keek de grijze poes aan en knikte. Daar had ze inderdaad eigenlijk best wel zin in. Alleen wist ze niet wat ze konden doen, omdat Silverleaf zwanger was. Inmiddels was die opgestaan en nieste van een vlinder die op haar neus was gaan zitten. Moonwish lachte. "Ik wil graag iets met je doen, maar we kunnen ook gewoon kletsen.." En daarbij keek ze naar het buikje van de grijze poes. Het was niet echt een goed idee, dacht ze. Al zou zij zelf gewoon alles doen, als ze ooit zwanger zou worden en kittens zou verwachten, samen met een lieve partner. Ooit, dacht ze, maar dat was nog zo ver weg, ze leefde in het hier en nu. "Ik wil je niet beledigen, maar ik denk dat je het het best rustig aan kan doen, omdat je kittens verwacht.." vervolgde ze aarzelend haar verhaal. Misschien zou Silverleaf wel boos worden, terwijl ze best goede vrienden zouden kunnen worden.. En dat zou een gemiste kans zijn, dacht ze. Ze wachtte geduldig op het antwoord van de grijze poes voor haar, haar aankijkend met haar felgele ogen.


Snakes are scary ! 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
Silverleaf
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
Chi
380

CAT'S PROFILE
Age: Ageless {17 moons when she died}
Gender:
Rank:
Silverleaf
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimewo 18 apr 2012 - 20:08

"Ik wil graag iets met je doen, maar we kunnen ook gewoon kletsen.."zei moonwish terwijl ze naar haar dikke buikje keek . Silverleah had het door . "Ik wil je niet beledigen, maar ik denk dat je het het best rustig aan kan doen, omdat je kittens verwacht.." vervolgde ze . Rustig knikte ze . ¨ je hebt gelijk , we kunnen samen terug naar het kamp gaan als je dat goed vind ¨ glimlachte ze . Rustig stond ze op en strekte ze haar poten . Ze kon niet wachten tot ze haar kittens had , ze hoopte dat ze een beetje op moonwish lijkte . Ze ging wat dichter bij moonwish staan en zei tegen haar ¨ ik hoop dat mijn kittens een beetje op jou gaan lijk , mooi en lief ¨. Ze zwiepte met haar staart en ging rustig voorop , bij de wandeling terug naar het kamp . ( sorry kort en flut xD )


Snakes are scary ! RkohCBk
Terug naar boven Ga naar beneden
Moonwish
StarClan
Snakes are scary ! DPKsfdL
sharon.
177

CAT'S PROFILE
Age: 16 maanden
Gender:
Rank:
Moonwish
BerichtOnderwerp: Re: Snakes are scary !   Snakes are scary ! Icon_minitimevr 20 apr 2012 - 15:18

Na haar voorstel knikte de grijze poes voor haar. Ze vond het dus ook een goed idee, gelukkig maar. Anders zou ze misschien alweer een vriendin kwijt zijn. "Je hebt gelijk, we kunnen samen terug naar het kamp gaan als je dat goed vind," zei ze. Ze stond op en strekte haar poten, evenals Silverleaf, die zich ook even rustig uitrekte. Moonwish vond het een goed idee om terug naar het kamp te gaan, daar waren ze veilig, nou ja, in ieder geval Silverleaf dan. Als de kittens ineens zouden komen, zouden ze zo naar de nursery kunnen gaan. Ja, het was een goed idee, lieten ze dat maar gaan doen. Toen keek ze naast haar en zag dat de grijze poes dichterbij haar was gaan staan en zei: "Ik hoop dat mijn kittens een beetje op jou gaan lijken, mooi en lief." Toen zwiepte ze met haar staart en ging voorop, richting het kamp. Even bleef Moonwish verbaasd staan, maar trippelde er daarna rustig achteraan. Onder het wandelen dacht ze over de opmerking die Silverleaf had gemaakt, die haar eigenlijk best wel wat deed. Als ze dat echt meende.. Dat was echt wel een erg groot compliment. "Meende je dat? Ik vind jou ook erg aardig, en ik zou je kittens dan graag willen ontmoeten," zei ze toen glimlachend. Ze had nu echt een vriendin, ze voelde het. Het was een erg fijn gevoel, eindelijk dat gevoel van eenzaamheid niet meer. En met haar staart vrolijk achter zich aan zwiepend volgde ze Silverleaf richting het Thunderclan kamp.

topic uit.


Snakes are scary ! 90a0ee025c669fda2b7b2e3
You called me a bitch? Bitch, I'm the queen!
Autumnpaw - Moonwish - Desirekit
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Snakes are scary !
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ThunderClan territory :: ThunderClan territory :: Snakerocks-
Ga naar: