Tell me Icerock..



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT
Deel
 

 Tell me Icerock..

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Dapplepaw
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 22:23

Het was een drukke nacht geweest voor hem en Angelvoice. Er waren enkele katten geweest met pijn. Hij vond het fijn om Angelvoice te helpen. Een glimlachje verscheen op zijn gezicht. Het leven viel niet tegen, het viel juist mee. Hij keek kort door de medicine den. "Ik ben even weg, Angelvoice." Sprak hij uit. Waarna hij de den uitliep en richting de Elderden liep. Icerock, de kater die hem erg dierbaar was geworden sinds dat hij al kitten was. De kater had hem zien opgroeien, tot de apprentice die hij nu was. Met een glimlach liep hij de den binnen. "Icerock?" Sprak hij uit. Hij ging zitten en sloeg zijn staart voor zijn poten. Hij snoof in de lucht en rook wel degelijk de geur van de elder. Die ook wel vaker werd geplaagd door de kittens en apprentices. Hij vond het zelf maar niks dat anderen hem zo plaagden. Met zijn diepblauwe ogen keek hij door de den. Enkele nestjes lagen er. Niet veel. Er waren namelijk nog niet zoveel oude katten binnen de clan. Icerock zou vast erg eenzaam zijn met zo'n weinig aantal elders. Hij keek kort naar zijn gestreepte poten. Kort moest hij gapen. Hij mocht dan wel veel energie hebben, het medicine cat zijn was soms niet heel makkelijk voor zo'n jonge kater als hem. Maar hij zou volhouden, moe worden was niks voor hem. Hij schudde kort met zijn hoofd en keek omhoog, richting de geur die hij geroken had. "Ik ben het, Dapplepaw." Ging hij verder, wetend dat de kater geheugenverlies had. De kater zou hem wel herkennen, hoopte hij, maar waarschijnlijk niet bij naam. "Ik dacht, laat ik maar eens een kijkje komen nemen bij mijn vriend." Hij liet een glimlach zien en haalde kort diep adem. Waarna hij zweeg en wachtte op de kater. "Hoe gaat het met jou, Ice?"

&Icerock
Can you lay your life down, so a stranger can live?
Can you take what you need, but take less than you give?
Could you close every day, without the glory and fame?
Could you hold your head high, when no-one knows your name?
That's how legends are made, at least that's what they say.
x Dapplepaw x


Tell me Icerock.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimevr 27 apr 2012 - 22:52

postsheetje komt nog wel xD
Ooit...

Met zijn ogen gesloten lag hij in een hoekje van de Elders Den, even opende hij 1 oog toen een andere elder iets tegen hem zei. Icerock had het niet echt verstaan en bromde iets in de richting van, 'Wat zei je?' Geen antwoord, de kat die hem iets had gevraagd, had even naar hem gekeken en zich toen weer omgedraaid. Even keek hij naar de kat, hij wist nog dat hij doof was, of toch half. Goh, hij had weer eens iets onthouden. Trots ging hij rechtop zitten, alhoewel dat wel een beetje ten koste ging van zijn oude spieren. Toen hij eindelijk (met wat kreunen) was recht gekomen, was hij even vergeten waarom hij nu ook al weer zo fier rechtop wou gaan zitten en net toen hij weer wou gaan liggen wist hij het weer. Hij had iets onthouden, het klonk misschien dom, maar het was al lang geleden dat hij nog echt iets goed onthouden had! Soms wist hij algemene dingen nog wel te onthouden zoals welke clan hoe rook. Maar van kat tot kat, dat was meestal veel te moeilijk voor hem. De kat zou hem waarschijnlijk niet gehoord hebben en denken dat hij niet antwoorde. Ach pech, als het echt belangrijk was zou die het een andere keer wel nog eens vragen. Plots zag hij aan de rand van de den een schaduw, zo te zien nog geen echte warior, daar was de kat nog iets te klein voor. Hij ging weer liggen en hoorde toen ineens zijn naam, 'Icerock?' klonk het , de oude kater zweeg, wat moest die apprentice van hem? Gingen ze hem weer plagen? Of nou ja plagen, hij begon het zo langzamerhand pesten te vinden. In ieder geval, als een apprentice of kitten zijn naam zei betekende dat meestal niet al te veel goeds. Zonder ook maar te bewegen, keek hij naar de gestalte. Icerock hoorde hoe de apprentice gaapte en op de een of andere manier herkende hij vaag iets in dat gegeeuw. Maar wat? "Ik ben het, Dapplepaw." , zei de kater in de ingang weer. Dapplepaw? Kende hij een Dapplepaw? Nu liet die apprentice hem ook nog nadenken! Niet dat hij dat heel erg vond, zijn hersenen, mochten soms echt wel wat doen, maar... "Ik dacht, laat ik maar eens een kijkje komen nemen bij mijn vriend." , zei Dapplepaw. Blijkbaar hoorde hij hem dus te kennen, even bekeek hij het dier, een vrij lichte kater met blauwe ogen. Met een schuin kopje keek hij ernaar, "Hoe gaat het met jou, Ice?" , vroeg de kater en eindelijk wist hij het weer. Hij sprong van zijn nest in het hoekje en liep op de kater af. 'Dapple, mijn jongen!', zei hij vrolijk, 'Met mij gaat alles prima, buiten een gebrek aan elders waarmee ik me kan vermaken dan.' Een vrolijke glimlach stond op zijn gezicht terwijl hij de apprentice voor hem eens bekeek, 'Lange tijd geleden dat ik jou nog heb gezien!' zegt hij, 'Alles goed? Wat ben je trouwens gegroeid en hoe gaat het met je training?' Bij Dapplepaw voelde hij zich echt opa Icerock, de vriendelijke, aardige, vrolijke en vooral nieuwsgierige opa. Hij beschouwde Dapple dan ook soms als zijn kleinzoon. Hij was het niet echt, maar het voelde zo.


Tell me Icerock.. Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 10:22

Met zijn ogen gericht op de bruin gestreepte kater bleef hij daar zo zitten. Icerock leek hem eerst te negeren, denkend dat het weer een kat was die hem kwam plagen. Maar toen hij verder ging met spreken, kwam het weer tot hem door dat hij zijn vriend was, En misschien, als hij het eerlijk toegaf. Was Icerock een soort opa-figuur voor hem. 'Dapple, mijn jongen!' Werd er vrolijk gezegd. Een glimlach verscheen op Dapplepaw's gezicht. Ja, hij herkende hem weer. 'Met mij gaat alles prima, buiten een gebrek aan elders waarmee ik me kan vermaken dan.' Dapplepaw's ogen keken de oude kater vriendelijk aan, en hij knikte terwijl hij dit zei. "Dat kan ik wel begrijpen." Zijn ogen gleden kort over de andere elders, het waren maar een paar. Niet echt héél veel. 'Lange tijd geleden dat ik jou nog heb gezien!' "Sorry, Ik had het druk, Angelvoice heeft me veel nodig gehad." Een glimlachje verscheen op zijn gezicht. Hij was er trots op dat Angelvoice hem tenminste vertrouwde om te helpen. Hij had geluk gehad. Heel veel geluk. 'Alles goed? Wat ben je trouwens gegroeid en hoe gaat het met je training?' Vroeg Icerock aan hem. "Alles gaat prima met mij, En mijn training is fantastisch." Grijnsde hij. "Angelvoice heeft me vanalles geleerd over de kruiden die hier te vinden zijn, ze heeft me geneeskunsten geleerd en nog veel meer!" Zijn stem klonk vrolijk, want als hij bij Icerock was dan voelde hij zich niet bekeken. Nee, Bij icerock was alles anders. "Zeg Icerock, had ik je al verteld dat ik een Med. cat apprentice ben geworden?" Vroeg hij kort. Hij moest zijn hoofd een beetje omhoog houden om de kater in de ogen aan te kijken. Maar daar had hij het voor over. Een kat in de ogen kijken leek soms wel een bedreiging, maar voor hem was het anders. In de ogen van iemand kon je zien of diegene loog, of niet loog. Niet dat hij Icerock niet vertrouwde. Hij wou iedereen gewoon recht aankijken. "En, hoe gaat het met die plagende katten? Zijn die al opgehouden?" Vroeg hij licht bezorgd. Hij wist dat Icerock werd 'gepest' door apprentices en kittens. En het liefst zou hij daar iets tegen willen doen.


Can you lay your life down, so a stranger can live?
Can you take what you need, but take less than you give?
Could you close every day, without the glory and fame?
Could you hold your head high, when no-one knows your name?
That's how legends are made, at least that's what they say.
x Dapplepaw x


Tell me Icerock.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 11:07

"Alles gaat prima met mij, En mijn training is fantastisch." Grijnsde de kater voor hem. "Angelvoice heeft me vanalles geleerd over de kruiden die hier te vinden zijn, ze heeft me geneeskunsten geleerd en nog veel meer!" Hij glimlachte bij de vrolijke stem van Dapllepaw. 'Mooi zo', zei hij vrolijk terug, Toen drong de naam Angelvoice pas echt door, Angelvoice? Angelvoice was toch de medicin cat? Ach hij zal het wel weer eens mis hebben, of Dapple moest Medicin cat Apprentice zijn geworden. Het zou wel kunnen, want hij had iets gezegd met kruiden en genees. Geneeskruiden? Neej, niet dat. Damn, waarom liet zijn korte termijngeheugen hem weer eens in de steek? "Zeg Icerock, had ik je al verteld dat ik een Med. cat apprentice ben geworden?" vroeg de kater, even dacht Icerock na, 'Ow daarom Angelvoice!' zei hij grijnzend terwijl hij Dapple recht aankeek 'Maar dat had je me inderdaad nog niet gezegd. Ik dacht eerst dat ik me vergiste dat Angelvoice de med cat was.' grijnzend keek hij naar Dapplepaw, die natuurlijk een beetje kleiner was, waardoor hij een beetje naar beneden moest kijken. Dat vond hij niet zo erg, er waren ergere dingen in het leven en zijn nek kon dit heus wel aan. "En, hoe gaat het met die plagende katten? Zijn die al opgehouden?" vroeg de lichte apprentice bezorgd, Icerock hoorde duidelijk de bezorgdheid en hij wist dat Dapple er eigenlijk alles wou aan doen om het pesten te stoppen, maar dat ging nu eenmaal niet zo gemakkelijk. 'Och, ik ben er al aan gewend laten we het zo stellen. Alhoewel ik ze wel irritant blijf vinden.' zei hij glimlachend, 'Maar hoe oud ben je nu precies?' Voor hem leek het gisteren dat Dapplepaw geboren werd als Dapplekit. Die dag kon hij zich nog goed herinneren, niet de geboorte zelf natuurlijk, maar hoe de vader trots naar hem was toegelopen om te zeggen dat er een kitten was geboren en dat hij toen ging kijken naar de kleine Dapple, dat had hij zeer goed onthouden. Maar het zal wel niet gister zijn geweest, hij was immers apprentice en die waren niet 2 dagen oud. Dat was minstends 5 maand of was het nu 6? Zoiets in ieder geval. 'Weet je eigenlijk al wat je warior-naam wordt?' vroeg hij toen nieuwsgierig, hij zou hem waarschijnlijk niet onthouden, maar het was altijd wel interessant om het te vragen.


Tell me Icerock.. Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 12:53

Hij hief zijn poot op en begon deze rustig te wassen. Het was echt weer eens tijd om zo te praten tegen Icerock. Hij voelde zich fijn bij de oude kater. 'Mooi zo' Antwoordde deze op hoe hij vertelde hoe zijn training ging. Hij sloot kort zijn ogen en begon te spinnen. De kater was een soort Opa voor hem. Hij opende zijn ogen weer en keek kort door de den. Het was hier rustig, te rustig voor zijn gevoel. 'Ow daarom Angelvoice!' Sprak Icerock uit. Dapplepaw grinnikte en knikte kort. 'Maar dat had je me inderdaad nog niet gezegd. Ik dacht eerst dat ik me vergiste dat Angelvoice de med cat was.' Hij keek weer terug naar Icerock. "Haha, ik dacht al dat ik het je nog niet verteld had." Hij zette zijn poot weer terug op de grond en stond weer op. 'Och, ik ben er al aan gewend laten we het zo stellen. Alhoewel ik ze wel irritant blijf vinden.' Antwoorde Icerock op zijn vraag. "Wanneer ze je nogmaals pesten moet je bij mij komen, Oké? IK vind dat ze respect moeten hebben voor een kater die er zolang voor de clan is geweest." Hij draaide zich om en liep naar de uitgang van de den. 'Maar hoe oud ben je nu precies?' Hoorde hij de stem van Icerock vragen. "Ik ben een week terug 6 manen oud geworden." Grinnikte hij, waarna hij de kater weer aankeek. "Zin om even te wandelen? Frisse lucht doet je altijd wel goed." Hij liep de den uit en wachtte aan de ingang op Icerock. 'Weet je eigenlijk al wat je warior-naam wordt?' Vroeg Icerock. Hij keek kort naar de lucht en haalde diep adem. "Dapple..Dapplesong." Sprak hij uit, hij keek richting Icerock. "Het past bij mij, zeg maar."


Can you lay your life down, so a stranger can live?
Can you take what you need, but take less than you give?
Could you close every day, without the glory and fame?
Could you hold your head high, when no-one knows your name?
That's how legends are made, at least that's what they say.
x Dapplepaw x


Tell me Icerock.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimeza 28 apr 2012 - 13:58

"Wanneer ze je nogmaals pesten moet je bij mij komen, Oké? IK vind dat ze respect moeten hebben voor een kater die er zolang voor de clan is geweest." zei Dapplepaw, hij glimlachte even, nog zo jong en al zo wijs, dacht hij, 'Zal ik doen!' zei hij glimlachend, 'Als ik het niet vergeet tenminste.' Hij keek even naar de kater die naar de uitgang liep, daarna kreeg hij antwoord op de vraag die hij net stelde, "Ik ben een week terug 6 manen oud geworden." 'Ow gefeliciteerd dan nog', zei hij vrolijk terwijl hij nog even bleef staan. "Zin om even te wandelen? Frisse lucht doet je altijd wel goed." vroeg de apprentice, rustig liep hij al naar hem toe, want anders was hij er binnen 4 manen nog niet, 'Is goed.' miauwde hij, "Dapple..Dapplesong." antwoorde toen Dapplepaw. Hij knikte even, 'En waarom die naam?' vroeg hij nieuwsgierig, "Het past bij mij, zeg maar." sprak de kater uit, 'Dat moet ik inderdaad toegeven, die naam zou je goed staan.', zei Icerock knikkend terwijl hij eindelijk bij de uitgang was aangekomen. Even keek hij naar de zon, 'lekker weertje!', zei hij vrolijk, 'Perfect weer voor een wandelingetje, ik kom de laatste tijd zo weinig uit dat hol. Toch eens kijken wat de clan er vanaf heeft gebracht zonder mij.' Hij greens even vrolijk en liep het hol verder uit, 'Kom je Dapple?' vroeg hij vrolijk, de lichte kater zou hem maar al te makkelijk kunnen inhalen, daar hoefde die niet eens moeite voor te doen waarschijnlijk, dus bleef hij gewoon verder stappen. Toen Dapplepaw naast hem was gekomen, vroeg hij rustig, 'Gaat het goed met je opleiding als med. cat?' Hij was al lang vergeten dat hij dat al eens gevraagd had, alleen de naam van de kater wist hij nog van het gesprek dat hij net had gevoerd. Och het kon geen kwaad iets nog is te vragen, niet? Zeker niet als je Icerock heette en het tegen Dapplepaw had.


Tell me Icerock.. Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimezo 29 apr 2012 - 13:59

Zijn diep-blauwe ogen gleden over het kamp. Licht hoopte hij dat geen enkele kat het zich in zijn of haar hoofd haalde om Icerock te gaan pesten nu. Want dan zou hij ingrijpen. Hij wist dat hij geen straf mocht geven, maar hij kon de katten wel naar Hollystar brengen, en daar met haar erover praten. Hij had tenminste het recht om een oude kater te helpen. 'Zal ik doen!' Antwoordde de kater. "Prima." Grinnikte Dapplepaw, terwijl zijn ogen kort naar Icerock gleden. 'Als ik het niet vergeet tenminste.' "En anders houdt ik je eraan." Met een vrolijke glimlach op zijn gezicht bleef hij daar zo staan. Wachtend op Icerock die meeging wandelen met hem. Het was namelijk heerlijk weer hierbuiten, en een elder moest om de zoveel tijd ook even naar buiten vond hij. 'En waarom die naam?' Werd er gevraagd, waarop hij meteen leek te antwoorden alsof hij de vraag al had gehoord. Hij grinnikte en sloot kort zijn ogen. Dapplesong, Dat werd zijn naam. Hij opende zijn ogen weer en zag dat Icerock al op was gestaan en naar hem toe liep. 'Dat moet ik inderdaad toegeven, die naam zou je goed staan.' "Bedankt." Zijn ogen gleden kort eens over de kater. Hij zag er nog best wel goed uit voor zo'n oude kat. Hij grijnsde en begon rustig te lopen toen Icerock uit de den was. 'Perfect weer voor een wandelingetje, ik kom de laatste tijd zo weinig uit dat hol. Toch eens kijken wat de clan er vanaf heeft gebracht zonder mij.' Dapplepaw zette zijn poten telkens weer stil op de grond, terwijl hij kort even stil bleef staan en naar enkele kittens keek die aandrongen om het kamp te verlaten, maar toen ze zagen dat hij naar hun keek leken ze hun plan meteen weg te gooien en gingen ze verder met spelen binnen de clan. 'Kom je Dapple?' Meteen begon hij weer te lopen, totdat hij naast Icerock liep en zijn pas langzamer werd. 'Gaat het goed met je opleiding als med. cat?' Met een glimlach keek hij Icerock aan. Zonder iets te zeggen over dat deze het al had gevraagd antwoordde hij gewoon. "Prima. Angelvoice heeft me nu al heel veel geleerd, zeg maar." Hij grinnikte en keek weer voor zich uit. Zijn ogen gleden nogmaals over het hele kamp. Het was weer zoals normaal, een perfecte dag om te jagen voor de warriors, een perfecte dag om te trainen voor de apprentices, en een perfecte dag om buiten te spelen voor de kits.

&Icerock
Can you lay your life down, so a stranger can live?
Can you take what you need, but take less than you give?
Could you close every day, without the glory and fame?
Could you hold your head high, when no-one knows your name?
That's how legends are made, at least that's what they say.
x Dapplepaw x


Tell me Icerock.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimema 30 apr 2012 - 11:16

"Prima. Angelvoice heeft me nu al heel veel geleerd, zeg maar." antwoorde Dapplepaw op zijn laatste vraag. 'Ow ja Angelvoice!' zei hij en herinnerde zich weer dat hij dat al eens gevraagd had. Rustig liep hij verder en zag dat een paar apprentices al naar hem toe kwamen lopen, waarschijnlijk om hem weer eens te gaan plagen. Ze kwamen vrij snel op hem af, maar de 'dappere' apprentices draaiden zich maar al te snel om toen ze de med cat aperentice zagen. Hij greens even, 'Bedankt Dapple!' zei hij vrolijk tegen de kater, 'Weer wat katten die snel maken dat ze wegzijn nadat ze naar me zijn toegelopen in plaats van me te pesten.' Hij glimlachte flauwtjes en keek de katten nog even na. 'Vind je het trouwens een beetje leuk het medicin cat zijn?' vroeg hij toen en keek Dapplepaw nieuwsgierig aan. Hij wou maar al te graag dat Dapple goed terecht kwam, want zoals hij al eerder had vermeld, hij beschouwde Dapple een beetje als zijn eigen kleinzoon. Het was dan ook de enige apprentice die hem een beetje waardeerde en natuurlijk de al bijna warrior-apprentices, die waren daar ook wel wijs genoeg voor. Maar Dapple was nog jong en bijna alle jonge apprentices plaagden hem. Sommigen kwamen hem zelfs wakker maken als hij eindelijk na lang draaien had weten in te slapen! Of ze maakten buiten extra veel lawaai zodat hij niet kon slapen. Irritant was dat, maar hij had er mee leren leven en dat ze hem wakker hielde/maakten gebeurde gelukkig niet zo vaak.

*Flutjes -.-"*


Tell me Icerock.. Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimema 30 apr 2012 - 15:20


Enkele Apprentices leken de twee te naderen. Maar toen ze hem zagen stonden ze twijfelend stil en draaiden ze zich meteen om, om weg te lopen. Hij grijnsde en keek hoe ze wegliepen van de twee. Als ze Icerock wouden plagen, dan had hij ze naar Hollystar gestuurd. En als die hoorde over de pesterijen van deze katten dan waren ze nog niet jarig. 'Bedankt Dapple!' "Geen dank," Grijnsde hij. Waarna hij nog langzamer liep zodat Icerock niet achter zou lopen. 'Weer wat katten die snel maken dat ze wegzijn nadat ze naar me zijn toegelopen in plaats van me te pesten.' "Ze zien in dat ik ze zo naar Hollystar kan sturen." Met zijn blauwe ogen keek hij richting Icerock. "En dan zijn ze nog lang niet jarig." Hij keek terug naar de katten die langzaam waren verdwenen door de uitgang van het kamp. Ja, maar goed ook. Laat ze maar jagen, Laat ze het kamp maar verdedigen. Dat maakte hun nuttig. 'Vind je het trouwens een beetje leuk het medicin cat zijn?' Leek Icerock nieuwschierig te vragen. Dapplepaw aarzelde niet en knikte meteen. "Ja, het is heel leuk." Sprak hij met een glimlach uit, zijn ogen keken naar de medicine den. "Ik heb er zeker geen moeite mee, en ik vind het wel interessant." Zijn ogen gleden weer naar Icerock, de kater die een soort opa-figuur was geworden voor hem. Nogmaals gleden zijn ogen naar de Medicine den. Angelvoice had hem dan wel vaak nodig, en het was daar dan wel heel vaak druk, maar hij kon ertegen. Hij moest vechten voor het geen wat hem lief was. "Niet dat het heel makkelijk is, dat medicine cat zijn," Begon hij weer. "Soms komt er midden in de nacht een kat aan met diepe wonden, of iets dergelijke. En dat is ten koste van mijn slaap. Maar die kan ik altijd nog wel inhalen, niet?" Hij liet een zachte glimlach zien en zette zijn poten bij iedere stap weer nauwkeurig en netjes op de grond. Terwijl hij nog steeds naast Icerock door het kamp liep. Sommige katten zouden hem voor gek verklaren. Ze zouden denken dat het niet normaal was dat zo'n jonge kater zoveel van dit vak hield. Maar hij was gewoon zo, en dat kon je niet veranderen. Hij wou geen bloed verspillen tijdens gevechten, dat vond hij maar nutteloos. Je kon het beter gewoon uitpraten dan iemand in de nek springen. "Zeg eens Icerock, kun je je nog iets herinneren van jouw warrior tijd? Of iets wat jou is overkomen in je leven." Met een vriendelijke en nieuwsgierig blik keek hij de kater aan. Hij wou eigenlijk wel weten hoe Icerock was in zijn jongere jaren.

Ik houdt van deze postsheet *-*


Tell me Icerock.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimeza 5 mei 2012 - 12:41

Tell me Icerock.. 005a060733873731cbc28e6

haha xD Me heeft eindelijk ook een postsheetje van Ice! ^^

"Ze zien in dat ik ze zo naar Hollystar kan sturen. En dan zijn ze nog lang niet jarig!" zei Dapplepaw en de kater had even naar hem gekeken. Rustig keek hij Dapple aan, tot Dapple zijn blik afwende en nog even naar de apprentices keek. Toen hij zijn vraag over het med cat gebeuren had gesteld, sprak Dapple met een vrolijke glimlach op zijn gezicht uit, "Ja, het is heel leuk. Ik heb er zeker geen moeite mee, en ik vind het wel interessant." De oude kater zag hoe de jonge apprentice zijn blik naar de Med. Den liet glijden. Daar kwam hij soms wel, voor als hij zich weer eens zwakjes voelde. De laatste tijd werd dat steeds minder, maar waarschijnlijk zou het met bladval weer toenemen. Dat was meestal zo. Op het einde van bladkaal begon hij zich weer beter te voelen, maar als bladval dan weer kwam opdagen, had hij er weer alle dagen last van. Hij werd uit zijn gedachtes geschud door Dapplepaw die weer over zijn opleiding begon, "Niet dat het heel makkelijk is, dat medicine cat zijn, soms komt er midden in de nacht een kat aan met diepe wonden, of iets dergelijke. En dat is ten koste van mijn slaap. Maar die kan ik altijd nog wel inhalen, niet?" De oude kater knikte instemmend, 'Dat kan je inderdaad doen. Als niemand je op dat moment nodig heeft tenminste.' Rustig keek hij om zich heen en zag duidelijk dat de apprentices niet eens in zijn buurt wouden komen met Dapple erbij. Hij greens even, sommige liepen wel gewoon langs, maar ze gingen dan ook niet verder door hem aan te spreken of gek aan te kijken. Gelukkig maar, hij had wel nood aan wat rust in de buitenlucht. En het gesprekje met Dapple hielp daar zeker mee. "Zeg eens Icerock, kun je je nog iets herinneren van jouw warrior tijd? Of iets wat jou is overkomen in je leven." vroeg de apprentice, 'Iets herinneren?' herhaalde Icerock een beetje, 'Even denken, nou, ik weet sommige dingen nog wel. Zoals mijn eerste keer dat ik een prooi ving of dat ik als kitten werd gestrafd omdat ik zomaar het kamp uit was gelopen. Maar als warrior? Eehm, ik kan nog wel herinneren dat ik een keertje oog in oog stond met een bloodclankat. Ik was toen nog maar net warrior en eigenlijk waren mijn vechttechnieken nog niet tip top in orde. Mijn timing kon er grandioos naast zitten. Neej, met timing heb ik nooit echt een band gehad. Ik was meestal te laat of te vroeg. In ieder geval, die kat wou mij hebben, en of ik nu zou terug rennen of naar hem toe zou lopen, hij zou me aanvallen. Waarom weet ik eigenlijk nog altijd niet. Maar goed, omdat ik wist dat hij mij wou hebben, want zo slim was ik wel gelukkig, wou ik eigenlijk als eerste aanvallen, want dan ben je wel een beetje in het voordeel. Maar zoals ik al zei, mijn timing... die mist wel wat. Dus was ik te laat, die kat was al naar me toegesprongen.' Hij greens even


Tell me Icerock.. Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dapplepaw
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Linn
3301
Actief

CAT'S PROFILE
Age: єιgнт мσσηѕ
Gender:
Rank:
Dapplepaw
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimeza 12 mei 2012 - 8:15


Het voelde fijn om met een oudere kater te praten, iemand die hem waardeerde voor wie hij was, iemand die hij kon waarderen. Andere katten zouden eens moeten weten hoe aardig Icerock was, en wat voor fijne gesprekken je met hem kon leiden. Rust dat gaf Icerock aan hem. Een moment waarop hij enkel hoefde te praten, niks anders. 'Dat kan je inderdaad doen. Als niemand je op dat moment nodig heeft tenminste.' Hij grinnikte kort en schudde met zijn hoofd. "Ik hoop dat ze niet zo vaak gewond zullen zijn." Zei hij licht lachend. Al snel reageerde Icerock op zijn vraag, hopelijk kon zijn oude vriend iets over zijn verleden herinneren. Het was goed om je verleden te vertellen, dan kon je het tenminste nog onthouden. 'Iets herinneren?' Hij knikte, en keek Icerock vol verwachting aan. Hopelijk zou Icerock iets herinneren, wat dan ook. 'Even denken, nou, ik weet sommige dingen nog wel. Zoals mijn eerste keer dat ik een prooi ving of dat ik als kitten werd gestrafd omdat ik zomaar het kamp uit was gelopen. Maar als warrior? Eehm, ik kan nog wel herinneren dat ik een keertje oog in oog stond met een bloodclankat. Ik was toen nog maar net warrior en eigenlijk waren mijn vechttechnieken nog niet tip top in orde. Mijn timing kon er grandioos naast zitten. Neej, met timing heb ik nooit echt een band gehad. Ik was meestal te laat of te vroeg. In ieder geval, die kat wou mij hebben, en of ik nu zou terug rennen of naar hem toe zou lopen, hij zou me aanvallen. Waarom weet ik eigenlijk nog altijd niet. Maar goed, omdat ik wist dat hij mij wou hebben, want zo slim was ik wel gelukkig, wou ik eigenlijk als eerste aanvallen, want dan ben je wel een beetje in het voordeel. Maar zoals ik al zei, mijn timing... die mist wel wat. Dus was ik te laat, die kat was al naar me toegesprongen.' Aandachtig had hij geluister naar zijn verhaal, zijn ogen hadden hem met plezier aangekeken. Wow, dat was een goed verhaal. "Wow.." Sprak hij stil uit. "Weet je nog meer over dat gevecht?"

Leuke Sheet (:


Tell me Icerock.. 34e3mf5
It feels like everyone else is moving on with their lives
while I am stuck here in this hole that I can't climb out of.
Terug naar boven Ga naar beneden
Icerock
Member
Tell me Icerock.. DPKsfdL
Cesanne
73

CAT'S PROFILE
Age: Old age: the crown of life, our play's last act.
Gender:
Rank:
Icerock
BerichtOnderwerp: Re: Tell me Icerock..   Tell me Icerock.. Icon_minitimezo 13 mei 2012 - 15:39

Tell me Icerock.. 005a060733873731cbc28e6

thanks ^^

Hij had zijn verhaal even onderbroken en rustig keek hij naar Dapplepaw die duidelijk aandachtig zat te luisteren, "Wow.." sprak de apprentice stil uit, "Weet je nog meer over dat gevecht?" Even dacht hij na, 'Ja vaag wel,' zei hij rustig en glimlachte even, 'Eehm waar was ik gebleven? Ow ja, die kat kwam naar me toe, dus. Die kat was al naar me teogesprongen en voor dat ik dat goed en wel besefte, had hij me omvergeduwd en zijn klauwen in mijn schouders gedrukt. Daar heb ik trouwens nog steeds een litteken van. Maar dat doet er niet toe, het deed ontzettend veel pijn, maar ik moest door vechten, anders ging ik er zoiezo aan. Alleen omdat hij zijn nagels in mijn schouder drukte kon ik, als ik die arm niet al teveel wou kwetsen, die niet bewegen. Dus moest ik met mijn andere poot bij de kat komen. Nou ja, die poging mislukte, want het was zeker geen dun ding. Dan probeerde ik het maar op een andere manier. Het zal misschien dom klinken, maar het helpt wel. Ik heb hem gewoon met mijn staart zitten kietelen.' Even greens de oude kater bij het denken daaraan, rustig keek hij Dapple weer aan, 'Dus, als je ooit is in een gevecht beland, probeer het eens uit, zou ik zeggen. Maar goed, verder met dat gevecht. Die bloodclanner kon duidelijk niet tegen kietelen en moest mij dus loslaten, ik ben snel weer op mijn poten gekrabbeld en keek even om me heen, wat ik misshcien kon gebruiken. Niet dat ik echt veel tijd had, want die kat kwam alweer op me afgestormd. Gelukkig wist ik net optijd weg te springen. Snel draaide ik me weer om en sprong naar hem toe. Ik wist hem net bij zijn staart te grijpen. Ik haakte mijn nagel er in en wist hem naar me toe te trekken. Volgens mij was het een kater, toch? Ja het was een kater. Dus die kater probeerde natuurlijk los te komen en dat kwam hij uiteindelijk ook. Maar daar moest hij wel een stukje staart voor afgeven. Nou ja, wij waren allebei niet echt de slimaste bleek uiteindelijk, want hierna sprintten we allebei recht op elkaar af en je kan misschien al raden wat er toen gebeurde. We knalden gewoon recht tegen elkaar op. Dus lagen we even versuft op de grond. Ik was de eerste die weer recht sxtond en daa maakte ik dan ook gretig gebruik van. Zonder eigenlijk ook maar na te denken sprong ik op de kater en drukte mijn nagels in zijn rug, waarna de kater wild begon te schudden om mij er af te krijgen. Ik verloor steeds meer grip en wist nog net wat krassen op zijn rug te plaatsen voor ik van hem af werd gegooid en over de grond schaafde. Veel van mijn vacht is er toen gewoon af geschaafd door de harde grond waarop we vochten en ja, als mijn zachte beschermende vacht weg is, dan schaaft zoiezo mijn huid ook wel. Dus daar had ik lekker een grote schaafwond zitten. Wees maar niet bang, ik ben daarna direct naar de medicin cat gelopen, of gemankt, het is maar hoe je het bekijkt. In ieder geval snel stond ik weer op, want die Bloodclan kat kwam weer op me af gestormd. Gekken zijn het, gekken zijn die Bloodclankatten. Ze willen anderen dood al moeten ze daar zelf hun leven voor geven. Maar die kater viel mij dus aan en ik verwachte eigenlijk dat hij naar mij gezicht of rug ofzow zou grijpen, maar neej, mijn linkervoorpoot werd het slachtoffer. Hij gaf een harde knauw in mijn been en trok zich daarna direct weer terug om mijn andere been aan te vallen. Maar dat had ik gezien en ik kon net opzij springen.' Even stopte hij zijn verhaal weer om even wat adem te halen. Rustig ging hij liggen en ging weer verder, 'Die knauw in mijn been had wel wat gevolgen, namelijk dat ik hem niet echt goed meer kon gebruiken. Ik kon er nog op steunen, maar dat was wel zo ongeveer alles. Gekken zijn het, die bloodclanners. Ze doden anderen al moeten ze zelf het leven laten. In ieder geval, ik was dus net opzij gesprongen voor de volgende aanval en wou weer op hem afspringen. Om zijn achterpoot te pakken te krijgen, maar ik miste me wat en kwam uit bij zijn voorpoot. Daar heb ik niks op tegen, maar een knauw in mijn oor lijkt me niet zo fijn. Snel gaf ik hem een niet eens zo harde beet in zijn been en zag daarna mijn kans om hem op zijn rug te duwen. Dat deed ik dan ook en ik dreigde hem met dat ik hem zo kon vermoorden. Nou ja, dat maakte die kater duidelijk niet zo veel uit, want hij antwoorde spottend dat ik het mocht doen ook. Nou ja, dat bracht me wel aan het twijfelen moet ik zeggen. Ik dood niet iemand zomaar, dus heb ik hem maar gewoon een beetje verwond. Ik heb mijn nagels in zijn nek geduwd en ik moet zeggen dat de uitwerking wel positief was. De kater bleek namelijk te denken dat ik het meende en probeerde overeind te krabbelen. Ik werd van hem afgeduwd en de kater kwam weer op me af gerend. Tenminste dat dacht ik, maar toen hij bij me was, liep hij recht langs me terug weg. Waarom snap ik nog steeds niet.' Hij glimlachte even en keek naar de lucht, 'Ik ben toen maar naar de Medicin Den gestrompelt. Ik weet zeker dat ik aan de Starclan heb te danken dat die bloodclanner me niet heeft aangevallen, want heb ik al gezegd dat ik bloodclanners gekken vind?' beëindigde hij zijn verhaal en keek even vrolijk naar Dapple. 'Heb jij al zoiets meegemaakt?' vroeg hij, vergetend dat Dapple nog maar apprentice was en ook nog eens medicin cat.

Volgens mij mijn langste post ooit xD


Tell me Icerock.. Vff31f
The greatest problem about old age is the fear that it may go on too long.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Tell me Icerock..
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan camp-
Ga naar: